NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مصوتلك اول قصة واحلي رشوة دي ياعم من قبل ما اقرأ بس نزل جزء كمان من اي قصة علشان تبقي رشوة جميلة كدة خلصانة😉😂♥️
عيوني 🤣
 
  • حبيته
التفاعلات: Elnamr
ايه ياعم جورج القصة الفشيخة دي انا مش بحكم علي قصة من اول جزء بس القصة عالمية وجامدة مع ان لسة فيه ملامح كتير مظهرتش وفيه اسامي تضحك بس عاش عليك يا جورج وخلي بالك الملك لو عمل حاجة في حياه هنقلبها مجزرة زي محصل مع ملاك انا بقولك اهو وانا حاسس مش متأكد ان الملك والشبح واحد بس لو هما كدة كمل ومتغيرش حاجة في القصة هتبقي جامدة بصراحة يسطا ويارب مكون بوظتلك الاحداث 🙂😂😂♥️
الجزء جاهز و مش حغير فيه ما تقلقش
 
اي يا جدع يخربيت عقلك انت عارف طبعا اني مهما اتكلم مش هوفيك حقك بس أنا شايف عظمه قدامي شابووو ليك يا اخو
حبيبي يا خويا انت الاصل و الباقي تقليد
 
  • حبيته
التفاعلات: Le loup
  • عجبني
التفاعلات: George tn
الجزء جاهز و مش حغير فيه ما تقلقش
خلصانة لما ينزل قولي او اعملي منشن علشان مبقتش اتصفح كتير هنا خلصانة
 
  • عجبني
التفاعلات: George tn
بص هو الجزء جاهز و مش حغير فيه و حينزل قريب و متأكد حيعجبك
مستنيه ياعم جورج متتأخرش
وياريت تحاول تنجز شمشون بالمره
 
  • حبيته
التفاعلات: George tn
حبيبي يا غالي عارف واللهي و اهو بنحاول نصلح من نفسنا شويه
يا ريت تزورني في قصتي الجديدة
 
  • حبيته
التفاعلات: George tn
بداية قويه
بس ياريت متاذيش حياه اجدع انت 😂😂😂
وتقريبا كدا على ابو الملك وعواطف مرات ابوه
وعنايات دي ام الملك وسعد جوزها
ياترى هو عارف علشان كدا سامح سعد والا مع الأحداث هيعرف
ياريت متتأخرش وتركز ف حاجه
هتخلص شمشون والا دي والا حكايتك ايه اجدع انت 😂😂😂
و التصويت انت تستحقه بصراحه وقفلت القصه قفله محترمه والكل حبها وعجبته
ومش نهايه وحشه أو مفتوحه
بس خد بالك الشبح هو اللي سامح سعد لكن الملك حد تاني خالص ركز كويس
 
  • عجبني
التفاعلات: Mo Elmasry
بس خد بالك الشبح هو اللي سامح سعد لكن الملك حد تاني خالص ركز كويس
ياباشا هو حد يقدر يعمل حاجه من غير الملك ركز شويه 😂😂😉😉
 
قصصك بجد عالمية والقصة دي مقدمتها قوية جدا المهم بدنا حياة بخير ومتاذيهاش يا مبدع
 
  • عجبني
التفاعلات: George tn
ياباشا هو حد يقدر يعمل حاجه من غير الملك ركز شويه 😂😂😉😉
ياعم لا بس الملك في حته تانيه خالص غير الشبح بس انا متوقع اصلا انه هو واحد بس بشخصيتين
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامدة كمل يافنان ومماخرش في شمشون

مسا المسا على الرايقين و الرايقين بس المكتأبين بقا روقوا الاول و تعالوا امسي عليكم ...

اولا بحب اشكر كل الي صوتلي في المسابقه بجد انا فرحان جدا ان قصه وصفه القوة لاقت اعجابكم و دي هديه متواضعه مني ليكم كنت ناوي اخلصها الاول و بعدها انزلها بس قلت اديكم رشوه لناس الي لسا ما ادوش اصواتهم في المسابقه و هديه للناس الي صوتت مش ليا و بس لا في قصص كتير تستاهل التصويت و عاوز افهمكم حاجه يا جماعه ... احنا ككتاب نكتب و نتعب و نسهر عشان ننزلكم قصه تعجبكم و دا من غير مقابل بس اكيد محتاجين تشجيعاتكم دائما بالكومنتات و النقد البناء للقصص دا شي يسعدنا و التصويت في المسابقات دا شيء مهم بالنسبه ليا لانه ثمرة مجهوداتنا كلنا و دا يدينا حافز كبير يشجعنا للكتابه و الابداع و اسعادكم اكتر و اكتر ... عارف طولت عليكم بس للناس الي مش عارفه مكان التصويت حسيب لهم رابط التصويت في اول كومنت و شكرا للجميع ...









قاعد في جزيره بتعته على شيزلونغ ... رن تليفونه المرتبط بقمر صناعي ...

شبح : عاوز ايه ...

حارس : البضاعه اتمسكت يا باشا ...

شبح : قبل التسليم و الا بعده ...

حارس : بعده يا باشا ...

شبح : و رجالتي ...

حارس : رحلتهم طلعت ...

شبح : يبقى الغلط من سعد كلمه و خليه يبعت الفلوس في ميعادها من غير تأخير ...

حارس : عاوز اقلك حاجه من غير زعل يا باشا ...

شبح : قول ...

حارس : سعد مش جاهز يا باشا لو مديتلوش مهله ممكن يفلس و ما تقوملوش قومه ...

شبح: يعني عاوز ايه ...

حارس : اديله فرصه يا باشا شويه بضاعه يكسب منها عشان يقدر يدفعلك ...

شبح : تضمنه انت ؟؟

حارس : اضمنه يا باشا ...

شبح : خلاص ابعتله بضاعه و اديه مهله 3 شهور و يبقى يبعت فلوس البضاعه القديمه بعدها على 3 مرات ...

حارس : شكرا يا باشا ...

قفل و اتصل بشخص تاني : كلم (......) و قله اني جاهز للمقابله بكره الصبح ...

مستناش الرد و قفل على طول و قام من مكانه دخل لفيلا كبيره في الجزيره : ماري ...

ماري الشغاله : نعم يا فندم ...

شبح : خلي الطيار يجهز الطياره لحد ما اخد ...

ماري : حاضر يا فندم ....





نروح لبطلنا أيمن اسم الشهره الملك شاب 29 سنه جسم ابن متناكه كله عضلات 192 سنتي وسيم لدرجه كبيره عيون رمادي و شعر اسود حرير مقلوب لورا رياضي درجه اولى بطل مصارعه و ملاكمه معتزل من مده طويلة بس دايما يتمرن لحد دلوقتي عايش لوحده رغم انه من عيله كبيره امه سابته لما كان عمره سنه واحده مع ابوه و راحت اتجوزت تاني ... ابوه كمان اتجوز و جاب عيال و كل فتره طفولته كان محروم من حنان الاب و الام و مع ظلم مرات الاب بقا قاسي و مخيف بدرجه كبيره و دا السبب الي خلا ابوه يبعتوا يخلص دراسته في اميركا عشان يبعده عنهم و طبعا كله بسبب مرات ابوه الي فضلت تزن عليه و تحرضه ... عاش يتيم طول عمره رغم ان والده و والدته عايشين ... اتعرف على ناس في شيكاغو و اختفى فجأه عن عيون رجاله ابوه لحد ما رجع مصر و بقى صاحب مجموعه شركات الملك الي هي من اكبر المجموعات في العالم العربي الي كانت ملك الجندي باشا الكبير ... لكن بعد موته الكل استغرب انه اتنازل عن المجموعه لشخص مجهول بعت ناس تمسك المجموعه مكانه ...





نرجع لبطلنا الثاني للشبح

اسم الشبح بقا نار على علم في عالم الجريمه مش في امريكا بس لا صيته وصل لكل العالم الكل يدور عليه لحد دلوقتي ... لانه كان ملك في التخفي و حريص ان صورته ما تظهرش للشرطه او الصحافه ... الشبح انبثق من العدم في عالم الجريمه و دا الشي الي يعتبر خطير لكل الدول و العصابات ... و الاغرب ان كل حد يدور عليه يختفي و دا الشيء الي سببلهم رعب لدرجة الخوف من نطق اسمه ...


في مكان تاني في مصر ...

سعد قاعد في مكتبه مرعوب و خايف و مستني مكالمه على نار رن موبايله فتح بسرعه بعد ما شاف الاسم ...

سعد : طمني يا باشا ...

كاظم : حارس مصر كلم الباشا الكبير عنك ... و الباشا وافق يديك بضاعه تتصرف فيها و تبعتلوا فلوسها بعد ما تخلص بيع ...


سعد بخوف : و الفلوس القديمه ...

كاظم : فلوس البضاعه الي اتمسكت تبعتها على 3 دفعات كل 3 شهور ... اظن قدامك مده كافيه عشان تقف على رجلك ...

سعد بفرحه : الف شكر يا باشا ...

كاظم : مش عاوز اوصيك يا سعد انا الي ضامنك لحارس و هو ضمنك للباشا الكبير يعني لو اتأخرت دقيقه عن ميعادك راسك تطير و بعدها راسي انا ...

سعد بخوف : لا لا ما تقلقش يا باشا و متشكر جدا ...

كاظم : يبقى تبطل طمع و تشتغل على قدك و ما تطلبش اكتر من السيوله الجاهزه عندك ...

سعد : حاضر يا باشا حاضر ...


قفل سعد المكالمه بعد ما ارتاح شويه اصل طمعه كان ممكن يوصله للافلاس و قطع رقبته ...

سعد الحامد 57 سنه بس رغم السن دا لسا وسيم و جسمه كويس يخليك تشكك في سنه متجوز عينايات هانم
55 سنه بس لسا بطل بسبب الرياضه و لبساها الشيك عندهم ماجي 23 سنه اخر سنه جامعه شادي 20 سنه لسا فسنه اولى بسبب حادثه عملها و العسل مروى بنت قموره جميله و اخر العنقود 18 سنه ثانويه عامه ...


في مكان تاني فمصر ...

قصر علي شداد ...

علي قاعد في المكتب ماسك التليفون في ايده بعد مخلص مكالمه و يضحك جامد ...

دخلت عواطف مراته : من مده ما شفتش ضحكتك ضحكني معاك ...

علي : بلغت عن شحنه مخدرات بتاعت سعد و خسر فلوس بالهبل نهايته قربت ...

عواطف بزعل : لحد دلوقتي ما نسيتش الي حصل ؟؟ لسا ما نسيتش ؟؟ رغم الحب الكبير الي اديتهولك بتحبها هي اكتر ...

راح و حضنها : اوعي تقولي كدا ... انتي حبيبتي الوحيده ... بس كل ما شوف ابنها قدامي افتكر ازاي خلعتني و فضلته هو عليا ... و من وقتها خدت عهد على نفسي ادمرهم ... يعني مش حب خالص بالعكس دا كره ... كره كبير جدا ...

عواطف : يبقى خلاص سيبهم و ابعت لابنك شويه فلوس يساعدوه في بدايه حياته و انساه خالص و لو كلمك قوله انه مش ابنك و اتبرا منه و خلاص ...

علي : ما تقوليش ابني تاني دا ابنها هي و مش حبعتلوا حاجه و اتبريت منه من زمان ... و اصلا هو مختفي من سنين ما حدش يعرف عنه حاجه ممكن يكون مات و خلصنا ...

عواطف : يبقى خلاص ما تزعجش نفسك يا قلبي و فكر في ولادنا و مستقبلهم ...

علي : هما فين اصلا ...

عواطف : هشام راح السخنه و مي عند صاحبتها ...

علي : طيب اطلع انام شويه قبل ما ارجع الشركه ...

سبها علي و طلع اوضته ...




علي شداد 57 سنه راجل اعمال و تاجر مخدرات انيق دايما و وسيم رغم سنه يكره سعد و مراته كره شديد متجوز عواطف 49 سنه بطه مربربه ولادهم هشام 24 سنه شاب صايع و شمام ... مي 19 سنه نفس جسم امها بس على صغير و عيون ابوها الرماديه و شعره الاسود سنه اولى جامعه ...


في منطقه شعبيه في القاهره :

بنت فرفوشه و جميله قاعده في اوضتها و عامله سماعات في وذانها و مشغله اغاني مهرجانات و عماله ترقص و تتنطط و تغني مع الاغنيه ... و مش سامعه صوت مرات ابوها يناديها ...

لسا ترقص و حاسة بحد ماسكها من شعرها : يا كلبه نشفتي ريقي ...

حياه : اه يا ماما شعري بليز بليز سيبي شعري ...

ام حياة : يا هبله انتي كبرتي خلاص و بقيتي عروسه بطلي جنانك بقا ...

حياه : امممم حترجعي بقا لموال ابن اخوكي الشمام ...

ام حياة : يا بنتي دي اشاعات كلام الناس ما بيخلصش المهم انه معلم سيراميكا و الفلوس بتلعب في ايده و كمان بيحبك و شاريكي ...

حياه : ماما ... انتي عارفه اني بحبك جدا و عارفه انك بتحبيني اوي كمان رغم انك مرات ابويا بس ربيتيني كويس من صغري و غرقتيني بحنيتك ... لولا دا كله كنت قلت انك عاوزه تتخلصي مني و ترميني لابن اخوكي الشمام ...

ام حياه عيونها دمعت : كدا يا حياه ... انا عاوزه ارميكي و اخلص منك ؟؟ دا انا من كتر حبي ليكي بقا اسمي ام حياة ...

حياه خدتها بالحضن غيرت الموضوع : لا لا بقا امسحي دموعك دي و روحي خدي دش عشان اعملك ميكاب يا جميله انتي يا بطه ...

ام حياه : ميكاب ؟؟

حياه : اه يا ماما انتي ناسيه انها ليله الخميس ... عاوزه الحج محمد يبص برا و الا ايه ...

ام حياه انكسفت و ضربتها على كتفها : انتي يا بت مش ناويه تبطلي كلامك دا ...

حياه مسكتها من خدودها : ياختي قميله ياختشي عروستنا مكسوفه يا ختشي ههههههه ...

ام حياه طلعت برا الاوضه : انا الي جبته لنفسي ... داخله اتكلم مع مجنونه ...

عدا الوقت و كانت حياة طالعه من اوضتها و سمعت ابوها و مراته يتكلمه ...

محمد : مش عارف اعمل ايه الدنيا ملخبطه معايا خالص كنت فاكر ان حته الارض الي حيلتي في البلد تخلص كل ديوني و تفضل شويه فلوس لجامعه حياة بس ثمنها اقل و لسا مديون مع الناس و مش عارف اجيب منين لجامعتها و مرتبي صغير زي ما انتي عارف ...

ام حياة : اششش اسكت قبل ما بنتك تسمعنا و باذن **** نلاقي حل ... امسك بيع دا لحد ما تفرج ...

محمد : ايه دا يا ام حياة ؟؟ الا دبلتك لا انتي بعتي كل دهبك ... بس الدبله لا ...

ام حياه : هو انا عندي اغلى منك و من حياة دبله ايه و ذهب ايه يا راجل ... انتوا كل حاجه فحياتي ...

حياة وقفت قدامهم و عيونها مدمعه باست ايد ابوها الاول و راحت جري لحضن مراته تعيط ...

حياة : انتي اجدع أم في الدنيا ... **** ما يحرمني منك ...

ام حياة : انتي واقفه هنا من امتى ...

حياة بضحكه : ههههههه من زمان ... من اول ما كنتي بتغري ابويا و عاوزه تستفردي بيه ...

ام حياه انكسفت : بنت عيب ...

بعد ما هزروا شويه و ضحكوا : بابا مشكلة الفلوس محلوله باذن **** ... انا كنت مقدمه في شركه من شركات الملك و كانوا عاوزين سكرتيره و اتقبلت النهارده و بكره رايحه الشركه عشان يعرفوني شغلي قبل ما ابدأ بعد بكره و المرتب كبير جدا ...

محمد بفرحه : بجد يا حياة ؟؟ الحمد لله بعت الفرج بس ازاي ما شفتكيش ...

حياه ضحكت : ههههههه شفتك و هربت بسرعه عشان عاوزه اعملهالكم مفاجأه ...

ام حياه : مبروك يا حبيبتي و **** يسعدك و يوقفلك ولاد الحلال ...

الكل : أمين ...



تاني يوم في مجموعه شركات الملك ...

نازل بسرعه كالعاده من الشركه بعد ما القهوة اتدلقت على البدله الشيك الي لابسها و فجأه اصطدم بقوة في بنت لدرجه انها وقعت على الارض ...

حياة : اااهه مش تفتح يا اعمى ...

الملك بصلها من فوق لتحت : انا اعمى ؟؟ يا زباله ؟؟ ابعدي عن وشي احسنلك ...

حياة : انا زباله يا واطي يا عره الرجاله يا ...

الملك عيونه بقت حمرا من الغضب و عروقه طلعت و دا الي خلا حياة تقطع كلامها و تهرب من قدامه من الخوف : يماما اتحول ... و حياكلني ...

الملك قعد يبصلها لحد ما دخلت الشركه كان عاوز يقتلها بس هو عمره ما تأخر عن موعد عشان كدا رجع القصر بسرعه غير هدومه و رجع المجموعه و دخل مكتبه ...


حياة قاعده مع مدير مكتب الملك و مستنيه بقالها نص ساعه ... و فجأه يدخل الملك بصلها من فوق لتحت و هي كشرت في وشه بس الغريبه ان مدير المكتب وقف و الملك دخل المكتب بتاعه ...

حياة بصدمه : ممم ممين دا ...

عمر بصوت واطي : دا الملك مالك المجموعه ... و حتشتغلي معاه **** يعينك ...

حياه انصدمت اصلها كانت متخيله ان الملك راجل كبير اقرع و بكرش و ماسك سيجار في ايده ...

تليفون ضرب و عمر رفع السماعه : نعم يا باشا ... تمام حضرتك ...

قامت عشان تمشي لأنها شتمته و اكيد انطردت قبل ما تتوظف ...

عمر : رايحه فين المكتب من هنا ...

حياة بصت لاتجاه المكتب و رجعت دقت الباب و فتحته بعد ما اذنلها ... رايحه ناحيته و راسها في الارض و كأنها رايحه لجنازه ...

فتره صمت طويله رفعت عيونها عن الارض و شافت عيون تفترس جسمها كله لحد ما حست انها واقفه عريانه ...

حياه بغضب : بتبصلي كدا ليه ؟؟

الملك : انتي كم كيلو ؟؟

حياة بتعجب و غضب : نعم ؟؟

الملك وقف قدامها و لسا يبص على جسمها : بأقلك وزنك كم كيلو يعني شايفك اوزعه بس في حاجات من قدام و من ورا ترفع وزنك شويه ...

حياة : انت قليل الادب و مش متربي ...

الملك : و سافل كمان ... عندي مقابله بعد حوالي ساعه ... اظن وقت يكفي نخلص فيه و أعرف وزنك كويس ...

حياة فهمت قصده و نزلت بقلم على وشه و طلعت من المكتب على طول لبيتها و دخلت اوضتها و قعدت تعيط ...

الملك بعد القلم قعد واقف و ماسك خده ...

عمل اتصال و ابتسم ...



بعد مده صغيره راح لوزارة الاقتصاد و قعد مع الوزير يتكلموا بخصوص صفقه مهمه تحتكرها مجموعته و اتفق معاه على عمولته و فلوس الضرايب و طلع على بيت حياة دغري ...



رن الجرس في بيت حياة ... راح عم محمد يفتح و انصدم لما شاف الملك واقف و فايديه ورد ...

محمد : الملك ؟؟

الملك : ايه يا عم محمد ما فيش اتفضل ؟؟

محمد : اه طبعا اتفضل حضرتك ...

حياة كانت فاكره حد من الجيران او صاحباتها طلعت بهدوم البيت بس كان لبس محترم و بحجابها ...

حياه : مين يا با....

انصدمت و خافت لما شافت الملك واقف مع ابوها و بسمه خبث مرسومه على وشه ...

محمد : تعالي يا حياة دا الملك صاحب مجموعة الشركات الي باشتغل فيها ... الي رحتلها الصبح ...

حياة قربت بخوف : اهلا يا فندم ...

الملك : اهلا يا حياة ... اسمك جميل اوي ...

محمد : اتفضل يا باشا اقعد ... حياة شوفي الباشا يشرب ايه ؟؟

حياة بنفس الخوف : تشرب ايه حضرتك ...

الملك : شربات ؟؟

حياة : نعم ؟؟

الملك ابتسم : ملوش لزوم يا عم محمد مش عاوز قهوة لو في شربات عشان نفرح او بلاها ...

محمد : مش فاهم بصراحه يا فندم ...

الملك : انت عارف اني راجل دغري عشان كدا حقولك من الاخر ... انا جاي اطلب ايد بنتك حياة على سنه **** و رسوله ...

محمد انصدم و سكت مش عارف يرد بايه لحد ما سمع بنته ...

حياة بقوة : و انا رافضه فكره الجواز من اساسها ...

الملك : رافضاها ليه ؟؟؟

حياة : عشان عاوزه اخلص دراستي الاول ...

الملك : تقدري تخلصي دراستك و انتي في قصري ...

حياة بنفس القوة : من الاخر كدا مش عاوزه اتجوزك ...

الملك ابتسم : ممكن تسيبنا لوحدنا شويه يا عم محمد ... بعد اذنك طبعا ...

محمد : اه حاضر حاضر ...

محمد دخل لمراته المطبخ يحكيلها الي حصل و طبعا هي ما كانتش عارفه مين الي عندهم ...

الملك سحب مسدس ذهبي : حياة اقدر اطرد ابوكي و اخليكم تشحتوا في الشارع و بعد ما تتعذبوا طلقه في دماغ ابوكي و امك ينهي الموضوع ...

حياه بخوف : ليه كل دا حرام عليك ...

الملك : غلطتي في شخص رؤساء دول يحسبوا الكلمه معاه قبل ما يطلعوها و عشان كدا قدامك حلين ... اتجوزك و أعيشك خدامه تحت جزمتي و يكون ضميرك مرتاح عشان مش حأذي عيلتك الجميله او اطرد ابوكي في الشارع من البيت و الشغل و اخليكم تشحتوا و اسجن ابوكي بالديون الي عليه و بعد ما يخرج من السجن طلقه في دماغه تخلص عذابه هو و مراته و انتي بقا ما قدامكيش غير انك تبقي شمال ...

حياة دموعها نزلت : حرام عليك حرام عليك ...

الملك : نسيت اقلك اني اشتريت البيت دا من صاحبه يعني انتوا ساكنين في بيتي و اقدر اطالب بالايجار المتأخر ... و كمان دفعت ديون ابوكي كلها و خدت الضمانات عندي يعني ما كنتش بهزر لما قلت اني اقدر اسجنه ...

حياه فكرت شويه مسحت دموعها و قربت منه : حاضر يا جلالة الملك بس يكون في علمك اني حقتلك في يوم من الايام ...

الملك ابتسم : في ناس كتير حاولت تعملها بس للاسف سبقتهم ... ( بصوت عالي ) عم محمد ...

طلع عم محمد و مراته من المطبخ ...

الملك مسك ايد حياة و هي تحاول تسحبها بس مش قادره : نقرا الفاتحه يا حج ؟؟

ام حياة زغرطت و عم محمد فرح اوي و قعدوا يقروا الفاتحه ... و كان الملك يبص لام حياة ...

الملك : بصراحه محتار يا ام حياة ... مافيش شبه بينك و بين حياه في أي حاجه ...

عم محمد : أم حياة الحقيقيه ماتت و سابتلي حياة و عمرها سبع سنين و اتجوزت تاني ...

الملك ببرود : اممم يعني انتي مرات ابوها ...

حياه بفخر : دي ماما الي ربتني و كبرتني و عمري ما حسيت انها مرات ابويا ...

الملك استغرب : اول مره اشوف حاجه زي كدا خاصه اني مج....

قطع كلامه و سكت ...

أم حياة : يا ابني انا عشت يتيمه و لما تجوزت قررت اربيها زي بنتي و مذوقهاش الي ذقته ... رغم انها مجنونه و جننتني معاها ...

حياة بكسوف : ماما ...

الكل ضحك ...

الملك : بكره الصبح اجي اكتب الكتاب يا عم محمد لو عاوز تفرحوا و تتبسطوا افرحوا هنا في بيتكم لاني مش حعمل فرح ...

ام حياة : ليه بس يا بني دي فرحتنا الاولى و الاخيره ...

الملك : اسألي عم محمد الصحافه عاوزه تشم اي خبر بخصوصي و لو عملت فرح صوري الي كنت مانعها عن الصحافه حتنزل ... عشان كدا لو عاوزين تفرحوا اعزموا الي عاوزينه بكره و انا اخر الليل اعدي عليها و اخدها معايا ...

عم محمد : كنت عارف الكلام دا قبل ما حضرتك تقوله بس ليه السرعه دي ... احنا لسا مجهزناش حاجه ...

الملك : عندي سفر بعد بكره و كمان حاخدها من غير حاجه يا عم محمد ما تتعبوش نفسكم و كمان كل الي حتحتاجوه لحفله بكره حيوصلك ... تصبحوا على خير ...

قام من مكانه و عم محمد وصله للباب ... و الجيران قعدوا يسألوا و صوت الزغاريط بقا عالي ...

حياه بصت من البلكونه و شافت الناس ملمومه تتفرج على العربيات و الحراسه الموجوده و شافت الملك وقف يبصلها و رمالها بوسه ... رغم الخوف منه انكسفت و دخلت جوا ...
 
  • عجبني
التفاعلات: George tn
عاااش حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: George tn
ايه يا اخويا فينك
 
  • عجبني
التفاعلات: George tn
جورج ي عالمي المفرود جزء هنا وجزء هناك ي غالي 😂
 
  • عجبني
التفاعلات: George tn
  • حبيته
التفاعلات: SAYKO3

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%