NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة السوالب المفتوحة افيدوني

أنا راجل وبحب الستات لكن بحب امص وكان حد اتعرفت عليه وعايز يجرب هارد معايا
المشكله هنا لو جربت الزب مره اقدر استغنى عنه بعد كده
محتاج نصيحتكم بكل امانه.

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: armondruzzo, حنان و حب, ديوث ممحون و 3 آخرين
من ناحية تقدر تبطل فأيوه تقدر تبطل لو فعلا عاوز تبطل أو ممكن تعمل مرة على فترات من غير ما يأثر عليك إنما لو مش عاوز تبطل فمش هتقدر تبطل مهما أوهمت نفسك إنك بتحاول تبطل
وكلامي ده عن تجربة شخصية لإني تبادل وكان ليا واحد صاحبي كنا بنعمل بشكل شبه يومي أكتر من سنتين وكنا مش بننزل اللبن غير في خرم طيزنا ودلوقتي أنا علشان سافرت فحبيت اني ما اعملش حاجة لحد لما ارجع مصر علشان الفضيحة هنا مع الشباب اكتر من الفضيحة مع البنات وبقالي اهوه اكتر من سنة ونص ما عملتش حاجة مع شاب لا سالب ولا موجب إنما بنيك بنات لما بعوز وعادي خالص في حين ان صاحبي ده اللي كنت انا وهو بنعمل تبادل وكان بيرفض يكون سالب مع اي حد غيري مقدرش يبطل وبقى سالب وممكن يتناك من اكتر من واحد في المرة الواحدة
فانا عن تجربتي الشخصية لو عاوز فعلا تبطل هتبطل انما لو كان قرارك انك تبطل قرار اي كلام فمش هتقدر تبطل وانت تعرف حال نفسك اكتر من اي حد تاني فشوف انت تقدر على ايه واعمله

• عجبني
التفاعلات: شروق وغروب, Kopin, Khaled330 و 2 آخرين
محتاج نصيحتكم بكل امانه.
انا موجب اه بس لو انت مش عاوز تبقي سالب يبقي بلاش لان أصعب حاجه حب الشهوة مش ها تعرف تبعد عنه

دور على شهوتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا ما تقدرش
ابعد عن السكة دي

• عجبني
التفاعلات: Kopin
محتاج نصيحتكم بكل امانه.
مستحيل تستغني وخاصة اذا لقح الدودة جوا طيزك دي تبقى تهيجك كل يوم وتاني حتى ترجع تلاقي زب ويلقحها

• عجبني
التفاعلات: زبى ملك ليكى
هو مش مرض او ادمان عشان تبطله 😂
المهم البس كوندوم

مستحيل تستغني وخاصة اذا لقح الدودة جوا طيزك دي تبقى تهيجك كل يوم وتاني حتى ترجع تلاقي زب ويلقحها
دودة؟ 😂 دودة القز😂

اهم حاجة الارادة لو جربت مرة ومش عايز تانى تقدر

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: حنان و حب
من ناحية تقدر تبطل فأيوه تقدر تبطل لو فعلا عاوز تبطل أو ممكن تعمل مرة على فترات من غير ما يأثر عليك إنما لو مش عاوز تبطل فمش هتقدر تبطل مهما أوهمت نفسك إنك بتحاول تبطل
وكلامي ده عن تجربة شخصية لإني تبادل وكان ليا واحد صاحبي كنا بنعمل بشكل شبه يومي أكتر من سنتين وكنا مش بننزل اللبن غير في خرم طيزنا ودلوقتي أنا علشان سافرت فحبيت اني ما اعملش حاجة لحد لما ارجع مصر علشان الفضيحة هنا مع الشباب اكتر من الفضيحة مع البنات وبقالي اهوه اكتر من سنة ونص ما عملتش حاجة مع شاب لا سالب ولا موجب إنما بنيك بنات لما بعوز وعادي خالص في حين ان صاحبي ده اللي كنت انا وهو بنعمل تبادل وكان بيرفض يكون سالب مع اي حد غيري مقدرش يبطل وبقى سالب وممكن يتناك من اكتر من واحد في المرة الواحدة
فانا عن تجربتي الشخصية لو عاوز فعلا تبطل هتبطل انما لو كان قرارك انك تبطل قرار اي كلام فمش هتقدر تبطل وانت تعرف حال نفسك اكتر من اي حد تاني فشوف انت تقدر على ايه واعمله
بس معظم السوالب المفتوحة قالوا مستحيل تبطل علشان كده بسأل

• عجبني
التفاعلات: حنان و حب
اهم حاجة الارادة لو جربت مرة ومش عايز تانى تقدر
مفهوم بس التجربه بتخليك محتاج تاني علشان كده بفهم من السوالب نفسهم هما اللي جربوا

لو نزل لبنه ف طيزك مش هتقدر تبطل انا حرفيا من وقتها طيزي محتاجه ع طول

• عجبني
التفاعلات: Aboali209
بس معظم السوالب المفتوحة قالوا مستحيل تبطل علشان كده بسأل
يبقى طالما الردود مختلفة وكل واحد بيجاوبك عن خبرته الشخصية فانت الوحيد اللي تقدر تاخد القرار النهائي اللي يناسب ظروفك واحوالك

لو نزل لبنه ف طيزك مش هتقدر تبطل انا حرفيا من وقتها طيزي محتاجه ع طول
ايه الفكرة يعني لو ناك من غير ماينزل في الطيز جوة عادي ؟

تقريبا نفس مشكلتي

• عجبني
التفاعلات: Aboali209 و Kopin
ايه الفكرة يعني لو ناك من غير ماينزل في الطيز جوة عادي ؟
ايوا عشان اللبن بيعمل اكلان ونار جواها بتخليك عاوز ع طول

محتاج نصيحتكم بكل امانه.
لو جربتو هتحبو و هيضاف للحجات اللي هتبقا متعود تمارسها، بكل اختصار المص حاجة حلوة اووي اووي و انك تتناك دي حاجة تانية خاص احلى بكتير اووي اووي اووي اتمنى تكون الفكرة وصلت كل حجاة ليها وقتها

• عجبني
التفاعلات: Kopin

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%