NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال السلسلة الأولي فانتازيا عين الجحيم ورصاصة الرحمه 10 أجزاء 11/3/2022

عااااااااااااااااااااااش فشخ من هنا لبكرة حقيقي الجزء دا فشيييييييخ 🔥
في مرات بي تحسسوني اني بكتب شعر ياجدعان بجد شكرا جزيلا 🌷🌺🌹♥

القصه ولعت

الجديد امتاا بسرعه

ومش تتاخر عليناا

كمل جميلك وخلص السلسله الأولي بالليل

كمل جميلك وخلص السلسله الأولي بالليل
كنت اتمنى بس الشبكه عندنا بتبقا وحشه خالص بالليل والمنتدا بعيد انا في رأس الرجاء الصالح وهو في الشرق الاوسط فا بتمنى تستتنوني لحد بكرة الصبح تمام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
روعه يا برنس تسلم ايدك

تم اضافة الجزء العاشر نهاية السلسلة الأولي شكر خاص من هيئة مشرفي القصص علي المجهود الرائع
وشكر عام من أدارة نسوانجي

• حبيته
التفاعلات: drive to the hell
عاش وكمل السلسلة التانية

بس الصراحه انا اتلخبط فى اخر ثلاثة أجزاء

عاش وكمل السلسلة التانية

بس الصراحه انا اتلخبط فى اخر ثلاثة أجزاء
افيض عليا من نهر حكمتك وشاورلي ايه اللي لخبطك عشان اتجنبوا

• بيضحكني
التفاعلات: مرحب
افيض عليا من نهر حكمتك وشاورلي ايه اللي لخبطك عشان اتجنبوا
لا انا لم اتلخبط بسبب القصة ولا الكتابة هو يمكن معارك كتير حاولت اركز فيها فنسيت بعض حجات ف اتلخبط

لا انا لم اتلخبط بسبب القصة ولا الكتابة هو يمكن معارك كتير حاولت اركز فيها فنسيت بعض حجات ف اتلخبط
شكرآ جزيلا ولو في حاجة غلط في السلسلة دي او الجاية نا تتردتش في انك توجهني انا مستمع جيد وبكل بصل كتير وبفوت بس مابقولش هارد لك

• عجبني
التفاعلات: مرحب
مش عارف اكمل قراءه القصه مش عارف اوصلها تاني!!!

• جامد
التفاعلات: drive to the hell
what لماذا الم تعجبك ام لم تصتع لظروف تقنية ام ماذا حدث بالضبط اخبرني الحقيقة لو سمحت انا اكثر شيئ استمتع به وهو حبي الثاني الا وهو النقد والهجوم الصريح لان بصراحه احب ان اسقط لانهض اقوى وشكرا على مرورك

و لو المشكلة بسيطة زي مثلا انك بتفتح القصة فا بتلاقي نفسك في اخر صفحة دي حصلت معايا قبلك وعندك حلين الاول انك تدغط على الصفحة الاولى وحتلاقي القصة قدامك او الحل الثاني انك تروح على السلسلة الثانيه وحتلاقي الرابط بتاع السلسلة الاولى وشكرا على مرورك

انت فشخت الفانتازيا نفسها

بص مش هكدب عليك
بس انا تابعت القصه من اسبوع تقريبا بس مش قراتها لاني مكنتيش فاضيه
وانهارده قراتها في الاول توهت ومبقيتش عارفه حاجه وحاسه اني مبفهمش وحماره بتقرا بس بعد كدا قعد لوحدي في هدوء وقراتها تاني وفهمت وبجد انا صدعت من كتر العظمه ال في القصه بجد تجنن جدا جدا جدا جدا جدا خمسه جدا بجد قصه في منتهي الجمال انا من كتر ما هيا عجباني مش عارفه اقول اي وبذات اني بحب القصص ال من النوع دا بجد شااااابو ليك ومستنيه السلسله التانيه واتمني انك متتاخرش لان الصراحه بتوهه اما القصص تتاخر وبنسي الاحداث بجد شكرا ليك عل القصه دي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%