NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

maidoa

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
من خبرتك الكامله في المجال 😂
اي احسن فيديو سكس مصري حسيت / ي انك عمرك ما تزهق منه ولو مفيش مصري اي احسن بورن ستار بالنسبالك؟

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر و Omar_12
اي احسن فيديو سكس مصري حسيت / ي انك عمرك ما تزهق منه ولو مفيش مصري اي احسن بورن ستار بالنسبالك؟
بصراحة بالنسبالي مفيش احلي من الفيديوهات البلدي الحقيقية مش التمثيل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: شهوة مجهول و maidoa
ما شاهدته عبارة عن مقاطع فقط وامكانيات اعدادها بسيطه جدا / بصفة عامة القديم في الاجنبي أفظل 1000% من الحديث اللي كله تزييف /شاهدة فيلم لبناني قديم (القديم ابيض وأسود أو نظام ملون أنظمة قديمة :::) كانت أحلى وحلوة أنا أشاهدها مند أكثر من 37 سنة

• عجبني
التفاعلات: maidoa
بصراحة بالنسبالي مفيش احلي من الفيديوهات البلدي الحقيقية مش التمثيل
فيديوهات اغلبها ضعيف في الاداء

بالنسبالي كان في فيديو مصري نازل عالمنتدي من فتره كان الاداء بتاع الاتنين جامد فشششخ واتمني الاقي الفيديو ده كامل لان كان نازل جزء منه وحرفيا كان فششخ بس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فيه فيلم واحده كانت متجوز وعشيقها البت كانت بتموت فيه وتبوس جسمه كله وتقوله انت جوزي ودكري كان فاجر

أنا بحب المصري بحس أنه حقيقي
المقاطع المصرية ..و ابتدا كابلز يعملو افلام بشوية احتراف على المواقع حلوين مش وحشين

في كتير انا مش بحب غير المصري عشان بيبقا مش تمثيل وحقيقي والبلدي يكسب 😁😁

• أتفق
التفاعلات: شهوة مجهول

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%