NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

T i to

.....💔؟
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طيب بصوا هو السؤال ده غريب شويه لما بقعد افكر فيه شويه بحتار لو انت دلوقتي اتعرض عليك سفر مهم جدا والسفر ده ممكن ينقلك نقله تانيه ويديك خبرات كتير في المهنه بتاعتك بس السفريه دي زي مابيقولوا بتيجي مره واحد في العمر لو اهلك او عليتك عموما رافضين السفر تمام ولو سافرت ده هيأثر علي العلاقه بينكم هل هتسافر ولا لا؟

وهل عمرك شوفت موقف زي ده حصل فعلا؟

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: SNIPER89⛓️, drsniper666, Ms Roony و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حسب السبب للرفض

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: T i to
هسافر

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: EVILL KING
كنا قاعدين في قاعده وقلت ليهم كده بص سمعت كلام من الي قلبك يحبه😂😂
انا جاحد يعم محدش له عندي حاجه.

لو سفر فيه خير ليا
اكيد اهلي مش هيرفضو اصلاد

• بيضحكني
التفاعلات: EVILL KING
طيب بصوا هو السؤال ده غريب شويه لما بقعد افكر فيه شويه بحتار لو انت دلوقتي اتعرض عليك سفر مهم جدا والسفر ده ممكن ينقلك نقله تانيه ويديك خبرات كتير في المهنه بتاعتك بس السفريه دي زي مابيقولوا بتيجي مره واحد في العمر لو اهلك او عليتك عموما رافضين السفر تمام ولو سافرت ده هيأثر علي العلاقه بينكم هل هتسافر ولا لا؟

لا الصراحه الاهل عندي حاجه تانيه
وانا مقتنع ان الفرص بتيجي كذا مره

لا الصراحه الاهل عندي حاجه تانيه
وانا مقتنع ان الفرص بتيجي كذا مره
الاهل ديما اهم حاجه❤️ بس لوقلنا ان السفريه دي هي من اهم الاشياء الي هتحصل في حياتك ورفض اهلك كان سبب مش مقنع؟

ف حاجه اسمها مره واحده ف العمر ممكن مره ف السنه ماشي وبعدين خدهم معاك بعدين او ييجوا لك زيارات لو فرصه متتعوضش السيويسي منزلش من يوم ما سافر عادي يعني 😂😂😂

• عجبني
ف حاجه اسمها مره واحده ف العمر ممكن مره ف السنه ماشي وبعدين خدهم معاك بعدين او ييجوا لك زيارات لو فرصه متتعوضش السيويسي منزلش من يوم ما سافر عادي يعني 😂😂😂
مين قالك ان السفريه دي مش ممكن تغير حياتك وايه ضمنك انها هتتكر تاني؟!!
يعني انت نثلا افترضنا انك شغال مهندس برمجه مثلا وجالك عقد برا بسعر كويس جدا ومش هتقدر تاخد حد من اهلك وفرضا انها مش هتكرر ؟؟!

الاهل ديما اهم حاجه❤️ بس لوقلنا ان السفريه دي هي من اهم الاشياء الي هتحصل في حياتك ورفض اهلك كان سبب مش مقنع؟
زعل الاهل وحش
انا بحب النجاح جدا جدا بس المهم الاهل

• أتفق
مين قالك ان السفريه دي مش ممكن تغير حياتك وايه ضمنك انها هتتكر تاني؟!!
يعني انت نثلا افترضنا انك شغال مهندس برمجه مثلا وجالك عقد برا بسعر كويس جدا ومش هتقدر تاخد حد من اهلك وفرضا انها مش هتكرر ؟؟!
مفيش حاجه اسمها مش هتقدر تاخد حد من اهلك سهل جدا ف اي مكان تاخد مراتك واولادك وابوك وامك

• الموضوع ده يدعو للتفكير
مفيش حاجه اسمها مش هتقدر تاخد حد من اهلك سهل جدا ف اي مكان تاخد مراتك واولادك وابوك وامك
يعين شوف دلوقت السفر بكام فأنت دلوقت مطالب منك تسفر ٥ اشاخص وانت رايح لسه تكون نفسك؟!
اه ممكن تجييهم بعد فتره بس مش في الاول اكيد

• أتفق
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
زعل الاهل وحش
انا بحب النجاح جدا جدا بس المهم الاهل
رأيك يحترم جدا يا اخويا❤️🌷
شرفني مرورك❤️🚶

• حبيته
التفاعلات: J U B A
يعين شوف دلوقت السفر بكام فأنت دلوقت مطالب منك تسفر ٥ اشاخص وانت رايح لسه تكون نفسك؟!
اه ممكن تجييهم بعد فتره بس مش في الاول اكيد
انت مش هتاخدهم وانت رايح انا اقصد لو فرصه متتعوضش ممكن تسافر سنه وبعد كدا تعمل لهم ورق ييجوا لك زيارات او يعيشوا معاك ع طول لو حبوا

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%