NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

sexypump

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في حد هنا مقتنع أن فيه سحر و اعمال ...اكتشفت أن في ناس كتير مقتنعة بكدا و يتصدق فيه .
طب حد شاف عفاريت بعينه ولا كلها حكايات ؟؟
لو في حد عنده تجربة يا ريت يحكيها ...بصراحة بعد اتكلمت في الموضوع دا بقا عندي فضول اعرف فعلا حد بيعمل كدا أو حصل معاه كدا أو لا .

في حد هنا مقتنع أن فيه سحر و اعمال ...اكتشفت أن في ناس كتير مقتنعة بكدا و يتصدق فيه .
لو في حد عنده تجربة يا ريت يحكيها ...بصراحة بعد اتكلمت في الموضوع دا بقا عندي فضول اعرف فعلا حد بيعمل كدا أو حصل معاه كدا أو لا .
السحر حقيقة مش اوهام .. بس مش كل الناس تعرف تعمله لان له شروط كتير اوى عشان توصل لمرحلة ساحر .. منتشرين جدا فى المغرب و اليمن و سلطنة عمان
و فعلا بيكون مؤذى جدا كفانا **** شرهم

لكن فى كتير نصابين و ميعرفوش حاجة كله نصب و دجل

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: EVILL KING، Life Arch و sexypump
السحر حقيقي وحضرت بنفسي جلسات لفك السحر
انا بالنسبه للعفاريت هما من الجن وكان ليا معاهم مواقف بنت حرام
منهم موقفين
الاول كنت سهران ف منطقة زراعية يعتبر لوحدي وكان فيه بير مدفونة قاعد عليها ومعرفش حاجة عنها وسمعت صوت *** بيبكى تلقائيا قعدت ادور على مصدر الصوت كل ما ااقرب الصوت يبعد
ارجع تاني لمكانى الصوت يقرب وهكذا
اخر ما زهق منى غفلنى 😂 لقيت نفسي طاير في الهواء واتهبدت فى الطين دماغى جوا الطين حرفيا ورجليا فوق واغمى عليا

• عجبني
التفاعلات: sexypump
مش متخيل أن ممكن الواحد يسخر عفريت مثلا مع أن العفريت دا مش محتاجه من الأساس .
ولا في ناس تقولك أصل متجوز جنية أو عفريته
يعني انت خلاص مخلص على نسوان الانس ولا خارق ولا اية علشان تعمل كدا
بصراحة مش مستوعب و بشوف الناس اللي بتقول كدا بشكل غريب 😁

خلينا نتلكم في اول نقطه ان السحر حقيقي فعلا بس لازم الشخص الي بيتعلم السحر بيخرج من الاسلام اولا ويكفر ب**** والعياذ ب**** طبعا حوار بقي انك تشوف جن او شيطان ده مستحيل ١٠٠ في الميه لان ببسطاه في غشاء علي عينك بيحميك الا لو الجن او الشيطان تجسد عليك علي شكل تقدر تشوفه وفي قصص حقيقه فعلا قرأتها وسمعت عنها وممكن من ابسط الاشياء الي بتحصل مع معظمنا انك بتسمع حد بينده عليك وده بيحصل فعلا بس مش النداهه زي ماقالو لينا ده بيبقي جن فعلا ولو سمعت صوت رزع فوقك ختي لو الناس نايمه بيبقي جن بيمشوا فوق علي الحيطه ودول مش متأكد منهم اما الي متأكد منهم اكيد انك مثلا لو سمعت اذان وده مش وقت اذان ده جن **** بيحذرك انك تذكر **** او تبعد عن المكان ده لان في جن عاوز يأذيك مش اكتر

• الموضوع ده يدعو للتفكير
خلينا نتلكم في اول نقطه ان السحر حقيقي فعلا بس لازم الشخص الي بيتعلم السحر بيخرج من الاسلام اولا ويكفر ب** والعياذ ب** طبعا حوار بقي انك تشوف جن او شيطان ده مستحيل ١٠٠ في الميه لان ببسطاه في غشاء علي عينك بيحميك الا لو الجن او الشيطان تجسد عليك علي شكل تقدر تشوفه وفي قصص حقيقه فعلا قرأتها وسمعت عنها وممكن من ابسط الاشياء الي بتحصل مع معظمنا انك بتسمع حد بينده عليك وده بيحصل فعلا بس مش النداهه زي ماقالو لينا ده بيبقي جن فعلا ولو سمعت صوت رزع فوقك ختي لو الناس نايمه بيبقي جن بيمشوا فوق علي الحيطه ودول مش متأكد منهم اما الي متأكد منهم اكيد انك مثلا لو سمعت اذان وده مش وقت اذان ده جن ** بيحذرك انك تذكر ** او تبعد عن المكان ده لان في جن عاوز يأذيك مش اكتر
يعني لو حد ***** يعمل سحر عادي 😂

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: T i to
أنا رائي أن السحر دا بيكون أن الواحد يوهم اللي قدامه بحاجات ..يعني يفضل يقوله كلام و يكدب و يدخل في نفسيته و يقتحم نقط ضعفه في الوقت دا ممكن يخلي الشخص دا يشوف حاجات مش موجودة من الأساس
غير كدا عقلي مش مصدق

مكان النجوم لو واحد م س ي ح ي
مش حوار كده برضه انت كده بتدخلنا في موضوع تاني لازم الي بيعمل كده بيكون كافر وبيعبد الشيطان وحوار كبير

• ايه ده
السحر حقيقي

أنا رائي أن السحر دا بيكون أن الواحد يوهم اللي قدامه بحاجات ..يعني يفضل يقوله كلام و يكدب و يدخل في نفسيته و يقتحم نقط ضعفه في الوقت دا ممكن يخلي الشخص دا يشوف حاجات مش موجودة من الأساس
غير كدا عقلي مش مصدق
فى سحر الى هو بيوهم اعين الناس و بيخيلهم ان فى اشياء بتتحرك و امور اخرى
لكن فيه سحر الشياطين و الجن بيكون مسخر و ده اول منشأه فى بابل العراق و اغلبه بيكون تفريق بين الازواج
و امراض و جنون **** يعافينا .. و اكتر ناس مشهورين بالسحر اخونا البعدا .. السحر الاسود و فى سحر الكابالا فى افريقيا و غيره كتير ....

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موضوعك جميل
بس سؤالك بوجود السحر او لا هيفتح باب للنقاش ف امور تخص الدين

يغلق للمخالفه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%