NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الست ست بجد المو ضوع لاي سالب بنوتي بخب يكون خاضخ لرجلي

HhCUAUx.jpg HhCU5HQ.jpg HhCUulj.jpg عوزا بنوتي تكون بنت بجد من جواها عشانا اعمله بنت بجد نفسي احول ولد لبنت بجد مش لاقيه يامه شاكاكين ياما متجهلين اعمل ايه

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: megoo2244, Prince Magdi, for funy و 36 آخرين
HhCUAUx.jpg HhCU5HQ.jpg HhCUulj.jpg عوزا بنوتي تكون بنت بجد من جواها عشانا اعمله بنت بجد نفسي احول ولد لبنت بجد مش لاقيه يامه شاكاكين ياما متجهلين اعمل ايه
و**** لو جاده وقد التحدي انا تحت امرك انا شكلي رجولي بس اجويا اكبر من اكبر شرموطه بس للاسف مش لاقي الي تحولني بجد

انا عايزه اوي

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر
واذا البنوتي موجود ومن صغره اصلا جواه بنت وعشان مقدرش يتحكم ف اونوثته الزايده سافر وبعد وعاش حياته ك انثى هتعملي معاه ايه زياده ممكن اعرف please

• عجبني
التفاعلات: Kareem_Snoop
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
واذا البنوتي موجود ومن صغره اصلا جواه بنت وعشان مقدرش يتحكم ف اونوثته الزايده سافر وبعد وعاش حياته ك انثى هتعملي معاه ايه زياده ممكن اعرف please
اسئلة فى الصميم خليها تورينا شطارتها بئة وتجاوب

• عجبني
التفاعلات: سالب مربرب
امممم نفسى

انا عندي الاستعداد بجد اوى

موجودة ياروحي

لو من الصعيد كلمينى

ولو في بنوتي وجواه بنت بجد ومن بره مظهره يعني. بنت مع فرق بسيط خالص نقدر نتغاضى عن موضوع الخضوع والاذلال ده
@Modee699
تليجرامى اهو جاد جدا ياريت تبعتيلى

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%