NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمود 333

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعة انا مبقدرش اقاوم الستات الحلو سواء شكل أو جسم لازم اهزر معاهم واقولهم أن جسمهم أو شكلهم حلو جدا وان هما اصغر من سنهم وهما بينسبطو وبيفرحو مع اني مش بحب كدا لاكن مش بقدر اقاوم وباخد ارقامهم

محمود الجامد جدا تنين 🥱😂

• بيضحكني
التفاعلات: STroNG a👑 و محمود 333
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جماعة انا مبقدرش اقاوم الستات الحلو سواء شكل أو جسم لازم اهزر معاهم واقولهم أن جسمهم أو شكلهم حلو جدا وان هما اصغر من سنهم وهما بينسبطو وبيفرحو مع اني مش بحب كدا لاكن مش بقدر اقاوم وباخد ارقامهم
جبر خواطر

• بيضحكني
التفاعلات: محمود 333
محمود الجامد جدا تنين 🥱😂

ولله مش كدا خالص بس فعلا بحبهم وبحب اتكلم معاهم وافتح معاهم مواضيع ❤️😂😂

• بيضحكني
وبتاخد ارقامهم. بردو 😏😂
هما اصلا الي بياخدو الرقم بحجة لو حاجة جديدة نزلت ابعتهالهم 😂 بس للاسف مش بعرف اكلم حد فيهم بستني لو حد فيهم جه تاني هما الي بيسلمو وبيبداو هزار

انا مفهمتش اي المغزي من البوست😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
كمل وبتعمل ايه بعد كدا

للاسف مش بعرف اتكلم معاهم واتس ولا فون بس لما بيجو المحل بنقعد نهزر مع بعض اكتر من الاول
كمل وبتعمل ايه بعد كدا

للاسف مش بعرف اتكلم معاهم واتس ولا فون بس لما بيجو المحل بنقعد نهزر مع بعض اكتر من الاول
لا ياحودة انت لازم تتشجع وتكلمهم حتى لو هتبدأ بانك بتعرفهم انك جبت حاجات جديدة

• عجبني
لا ياحودة انت لازم تتشجع وتكلمهم حتى لو هتبدأ بانك بتعرفهم انك جبت حاجات جديدة
منا مش بفتكرهم غير وقت هيجان وفي الوقت دا بذات مينفعش اكلم حد لاني هخسر زبون وفي نفس الوقت هيتاخد عندي فكرة وحشة غير الي في دماغ الناس

منا مش بفتكرهم غير وقت هيجان وفي الوقت دا بذات مينفعش اكلم حد لاني هخسر زبون وفي نفس الوقت هيتاخد عندي فكرة وحشة غير الي في دماغ الناس
حاول تغير طريقة التفكير فكر بعقلك مش بزبرك

• أتفق
بصرة بس انا خجول شوية باخد ارقام وشكرا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%