NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال الساحر(عهد الدم) ـ حتي الجزء الرابع 16/9/2022

x🅨🅞🅖🅘

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ابطال القصه هيظهرو بالترتيب وهنعرفهم
فى البدايه احب اعرفكم ان القصه هيبقى فيها نوع من الاثارة والفانتازيا مش اوفر اوى بس هتبقى حلو وهتعجبكم ان شاء ****

مشهد من المستقبل
ازاى كل دا يحصل وانا معنديش علم
مجهول: يباشا احنا نفسنا منعرفش هو جاب الاوراق دي ازاى وبعدين متنساش دا واحد من نسل التهامي
الباشا يعنى اي واحد من نسل التهامي هو النسل دا وريا ورايا
شيخ."دا معاه عهد بالدم والمارد اللى واخد معاهم العهد مارد قوى من امراء الجان "
الباشا: لازم اخلص منه وب اي تمن لازم اخلص منه
يدخل عليهم الساحر ويقولهم "الصحبه كلها متجمعه مين هيموووووت الاول ويبدء ضرب النار ....................................
.
.
.
.
.
.
.
.
. فلاش باك من زمااان اوي من 50 سنه
. ممدوح التهامى راجل غلبان وفى حاله عنده 25 سنه ودا دوره مهم فى القصه لان دا اللى هيغير كل اللى جاى
.
. ممدوح التهامي قاعد مع شيوخ وبيحاولو يفتحو مقبره ويطلع مارد ويقولهم اللعنه على من خان الدم اللعنه على نسل ادم ويبقى قاعد ممدوح التهامى والشيخ والجزار ويحاول الشيخ انه يحرق المارد بخدامه ولكن المارد كان قوي ورد وقالهم

لمن اراد الخير فى تلك الدنيا فليذهب بعيدا فهنا كنز ملعون مرصود ولعنه الدم تصيب كل من حاول الحصول عليه

ويتبخر المارد................

بعديها بيفوق الشيخ ويقولهم" ان المقبره اتفتحت ولكن اللى هياخد حاجه هيتلعن بيها ويسيبهم ويمشي الشيخ خليل من بعدها سابهم ومشي منا اصل نسيت اقولكم ان الشيخ اسمه خليل* خليل الطحاوى *
ويجي الجزااار: كنز ايه اللى ملعون ههههه انتو بتصدقو ويقولهم ان الكنز دا بتاعه والى مش عاوز ياخده هو حر
وهنا يدخل ممدوح التهامى:: يجزار اللى انت بتعمله غلط الكنز دا ملعون
الجزار..: انا بلت كلمتى الى مش عاوز ياخد نصيبه هو حر
ويسيبه التهامى الكبير ويمشي وروح البيت وهو جسمه سخن وتعبان وتمى الايام والجزار يطلع الكنز ويبيعه ويبقى من اغنياء الكفر والناس بعد كدا بقت بتقول بهجت بيه راح وبهجت بيه جه وبنى قصر كبير سماه قصر الجزار
وتدور الايام ويتقابل الجزار الكبير مع التهامى وهو رايح الغيط ويدور بينهم الحوار اللى جاي
بهجت: لسك عايش يلاااه
ممدوح: الحمد **** فضل ونعمه من صاحب الفضل انت لسه فكرنى يا بهجت
بهجت: بهجت بيه انت هتنسي نفسك ولا اي
ممدوح: لاء العفو يبيه هنسي نفسي ازاى دنا حتة فلاح غلبان شغال باليوميه وانت البيه الكبير فى البلد بقت تقعد مع البهوات وتعزم المامور وتلبس وتاكل وتشرب من الكنز الملعون فاكر الكنز دا
بهجت: ملعون اي بقى دنت طلعت انت اللى ملعون غور دك غاره تاخدك ومش بهجت وهو عارف انه هو فعلا ملعون بهجت طوال السنين اللى فاتت دي مش بينام بسبب الكوابيس اللى بيشوفها ولا الخيالات اللى بتجيلن
ومش صحبنا الغلبان التهامى وهو ماشي لاقى شيخ كبير ممقابله وبيقوله
الشيخ: الفضل الفضل من صاحب الفضل ولا جاه الا لمن اراد مبتغاه اعطينى يبنى حاجه لله
التهامى. و**** يشيخ ممعايا قرش ساغ واحد معايا رغيف وحته جبنه نقسمهم سوا؟
الشيخ؛: مالك يبنى مهموم ليه احكيلى
التهامى: احكى ايه ولا اي بس احكيلك ان انا المفروض اللى كنت ابقى راكب العربيه اللى. هناك دي وان انا الللى ابقى ساكن فى السرايا دي ولا ان مرات البيه كانت حبيبتى وسابتنى عشان هو بيه وانا تهماى الغلبان
الشيخ "هههههه يبنى ضحكتنى يبنى النفس تبكى على الدنيا وهي لا تعلم ان السلامه فيها تىك مافيها"
ارضي بالمقسوم يبنى ثم انت متعرفش الخير فين
التهتمى والنبي يشيخ سيبنى فى حالى انا الخير كان قدامى وسبته عشان سمعت كلام وصدقت ان فيه لعنه
الشيخ: يااااه يا ممدوح انت لسه فاكر كلام المارد
ممدوح: المارد وعرفت اسمى منين وعرفت قصة المارد ازاى ايه مش مصدق انت كنت فين يا خليل بالحضن يبن الطحاوى
خليل: ياااه لسه زي منتا بان وبتحكى اللى فى قلبك على لسانك انا سيبتكم ومشيت مجبور لان المارد كان هيحرق خدامى ولكن الغريبه انه سابك يا ممدوح
ممدوح: تقصد ايه مش فاهم؟
خليل: ايوا يبن التهامى المارد بقى خدامك انت ونسلك واللعنه حطت على بهجت ومبيعرفش ينااااام الليل وملعون هو ونسله كنز المقبره اللى احنا فتحناها دي مكنش كنز دهب وتماثيل كان كنز اعظم بكتير كنز خدام. ومارد من شديد من الجن الاحمر ليه هيبه وليه مكانه وبيقدر يامر "ميمون القاطف "وبنت ابليس من خدامه زات المحاسن زائرة القبور وانا مقدرتش عليهم فهربت لكن هو بقى من خدامك ولازم تقدر تسيطر عليه
التهامى اسيطر على اي بس يا خليل انت مخك اتلوح اي حصلك انت اتجنيت ولا اي
ويقوم خليل وياخد التهامى ويمشو لحد المقابر ويحضر خليل الارواح ويطلب يشوف بنت ابليس زات المحاسن زائرت القبور ولان الجن رؤيه محرمه على البشر فبتظهرلهم فى شكل بنت جميله وتقولهم عاوزين اي يبنى الانس
خليل" الرضا والسماح يستنا احنا عاوزينك تبقى وسيط بينا وبين المارد الاحمر سيلان ملك الجن الاحمر
ذات المحاسن انت اتجننت انت عاوز تقابل الملك والمكان فجاءه بيتملى جن كانه حرس وبنت ابليس بتوطي وتقول العفو والسماح يا مولاى ويدخل الملك سيلان
خليل اهلا يا ملك ملوك الجان فى كل عصر واوان جئتك انا خادم ومطيع لتقبلنا انا والتهامي من الاتباع
التهامي هنا يدخل لاء انا مش عاوز ابقى تابع لحد انا مطلبتش تجي هنا اصلا ثم اني مش بعرف ابقى خدام
سيلان: اهدء ايها الانسي لا احد يتكلم فى حضرة سيلان الا باذني وانا مدين لك لانك من حررتني
ولذلك سوف انفذ لك ثلاث امنيات
ويدخل هنا خليل ويقول للتهامي اطلب منه عهد الدم
وهنا التهامي يقوله انا عاوز منك انت واخدامك عهد الدم

ويتفاجئ سيلان ولكنه مجبر انه ينفذ وياخده عهد الدم ويطلب التهامى ان العهد يبقى ممتد ليه ولنسله من بعده وسيلان يقوله كدا لسه ليك طلب

ممدوح عاوزك تخلينى غنى واتمتع بشبابى اللى راح ومن هنا كانت دي بدايه الطغيان وعهد الدم وازاى تم بين الجن سيلان والانسي ممدوح التهامى
وبعد 30سنه
الحاج ممدوح التهامى 55سنه عنده اراضي واطيان واملاك مش عارفه هي فين حتى وخلف بعد ما اتجوز بنت عمه اللى كانت بتحبه فوزيه وخلف منها 4 رجاله جمال وعلى وحسين وسيد
جمال. 28سنه كان الكبير وكان غاوى الارض والزراعه وعشان كدا ممدوح مسكه الاراضي وهو عنده 20 سنه وكان لسه عيل صغير
على. 26سنه كان اللى بعد جمال كان بيحب التجاره وكان بيموت فى النسوان عشان كدا كان دايما فى التجارة مبيتعملش غير مع النسوان ويريحلهم فى الاسعار
وكان شاطر يعرف ينيك الزبونه فى الفلوس وهو مفهمها انه مريل عليها
حسين. 22سنه بقى كان غاوى تعليم يسيدى وكان دايما نفسه يطلع ظابط بس البدى خلاه دكتور وهو راضي بقدرة هو الوقتى فى 3 طب
اما السيد 19 فكان لعبى وبتاع بنات وليه مواقف كتير مع الشغالات
انا امهم فوزيه فكان عندها 45سنه وكانت ست غلبانه كل اللى نفسها فيه تشوف عيال لابنها جمال اصله البكر بقى
وتمر الايام عادين خالص والتهامى الكبير يكبر ويكبر والناس كلها بتخافه لانه كان شديد وليه هيبه وفى نفس الوقت صحبنا بهجت بيكبر برضو بس اي لازم يبقى تحت نظر صاحب عمرة التهامى وتمر الايام وجمال يبقى ىايح يطمن على الارض فى موسم البطاطس ويلاقى الانفار شغاله وتعجبه بنت من اللى شغالين اسمها فتحيه بنت. غلبانه عندها 18 سنه جسم مصري اصيل بطايه كدا بزاز كبيره نسبيا وطيز.حلوه من اللى تعجب وجسمها ملفوف لفه محترمه ابوها وامها ميتين وعايشه مع خالها عشان تمها طاردها وواكل القيراط اللى حلتها من ورى ابوها وهي بتسرح وبتصرف على نفسها وهى فى الدبلوم السنه دي ويدخل صحبنا جمال وهيشيل فتحيه وهي بتضرب الملاحظ بتاع الانفار وبتشتمه
فتحيه: يواطي ينجس بتحسس على ظهرى عاوز منى اي مفكرنى زي البنات اياهم غور داهيه فيك وفى اللى مشغلينك
جمال داخل يحوش ولانه معروف انه عصبي الكل بعد واحترمه
فتحيه. يسعت البيه الراجل الناقص دا بيحاول يحسس على ظهرى
الملاحظ لسه هيتكلم طااااخ جمال ضربه بالقلم وقاله انت ملكش لقمة عيش هنا بره
وياخد فتحيه ويروح الخوص اللى عمله ويشربها عصير ويقولها انتى بنت مين فى البلد
فتحيه انا من عيله العزونى ابويا يبقى الشيخ احمد العزونى **** يرحمه
جمال انتى بنت الشيخ احمد **** يرحمه دا كان شيخى فى الكتات وهو اللى معلمنى القرآن بس انتى ايه اللى مسرحك انا اسمع ان عمك عنده اطيان وحالته الماديه حلوه
فتحيه. يبيه سيبنى فى الغلب اللى انا فيه عمى سرق ورثي ورمانى وانا قاعده عند خالى وبصرف على نفسي ومستورة
جمال. انتى من النهارده هتبقى ملاحظه على الانفار ويوميتك هتزيد وان شاء **** اقابل خالك قريب انتى بنت الشيخ بتاعى ولازم اكرمك لاجله
فى مكان فى الصحرا واقف بهجت عشان يسلم صفقه السلاح
بهجت ياااه يا دنيا مستر ادم بنفسه اهلا اهلا
مستر ادم انت مش ناوىتبطل تعمل مشاكل الجماعه بره مش عاوزين دوشه
بهجت يا ادم يا حبيبى انت بتتعامل مع بهجت الجزااار يعنى القوه والامان والفلوس
ويدخل عليهم الحاج ممدوح.: ويقوله بس مش كنت تختار مكان ابعد شويه من دا ههههههههههههه. والرجاله تحاط المكان

ويبدء ضرب النار ورجاله ادم وبهجت يموته كلهم ويكتفو ادم وبهجت للحاج ممدوح
الحاج ممدوح يقولهم مش عيب عليكم تتعاملو مع الاجانب وتدخلو سلاح للناس تقتل بعضيها وتحصل مفاجاة.............. ومن هنا يخلص الجزء الاول من الساحر عهد الدم والجزء الجاىالخميس الجاي ان شاء **** مستنى تعليقكم وانتقادكم

الجزء الثاني

وقفنا الجزء اللى فات لم دخل الحاج وممدوح التهامى على مستر ادم وعلى بهجت الجزار وحصل اللى مكنش حد متوقعه مستر ادم يبقى مامن نفسه برجاله تانيه وفاجاة رجاله الحاج ممدوح تتصفى ويبقى ام وبهجت احرار واللى مربوط الحاج ممدوح
بهجت: هههههههه انت كنت مفكر ان احنا مش عارفين ولا اي
ادم: هتفضل زي منت يا ممدوح غبي ومتعملش حساب خطوتك اللى جايه ابدا
ويقوم بهجت ويضربه ويخلى وشه يجيب ددمم وممدوح عمال يضحك ويقوله مش هتقدرو عليا برضو هههههههههه وفجاة ادم وبهجت تتشل حركتهم ويبقو بيموته من الالم ويتفك الحبل عن ممدوح ويقوم وهو بيضحك ويقولهم
ممدوح: انتو اضعف من انى اعملكم خساب انتو حشرات وانا ممكن اقتلكم ومخدش فيكم ساعه واحده سجن واطلع وابقى بطل والحاج ممدوح التهامى يكشف مافيا السلاح الصهيونى فى البلد ولكن دي شغلة الحكومه تتصرف معاكم

ويدخل عليهم القوات الخاصه للجيش المصري وفاجاة يختفى التهامى من قدام ادم وبهجت
فى مكان غير معلوم الان يجلس زعيم المجلس على طاوله. مكونه من 12 فرد يترائسهم كرسي عليه درع وهو احد رموز القوه فى العالم كيف لا عزيزى القارئ فهو ىمز لاكبر العائلات وهي عائله روتشيلد وان لم تكن تعلم من هي فا ابحث عنها

القائد: ان الشخص المدعو ممدوح التهامي يمثل خطر كبير علينا يجب انت نتخلص منه من موافق
عضو1: اسمح لي يا قائد ان التخلص منه امر ليس فيه نفع لنا من الافضل ان نسعي لتجنيده او نوصل له رساله
عضوه 2:سا ارسل له احدي فتاياتي وهي من ستاتي لنا بالخبر اليقين
وبعدها اجمع المجلس انه لازم يحاول يجند التهامي الكبير عن طريق انه يبعتله حد يبقى في وسط عيلته
نرجع تاني
لجمال اللى علاقته بفتحيه زادت اوي وبقا خلاص عاوز يتجوزها بس ازاى هيفاتح ابوه
الاول لازم يفاتحها
جمال: فتحيه انا عاوز اقولك حاجه
فتحيه: قول يسعت البيه
جمال: مبلاش بيه دي بقا احنا قلنا اي
فتحيه: يبيه انا انا مش بتاعت الكلام الوحش دا عاوز مني اي
جمال عاوز اتجوزك يفتحيه انا بحبك
فتحيه: اي بتتكلم بجد ولا بتاكل بعقلي حلاوة
جمال جد الجد كمان والخميس الجاي اجي انا والحاج نقابل خالك
فتحيه خلاص لم نشوف انت قد القول ولا لاء

فتحيه كانت اصلا بتحب جمال بس كانت سايقه التقل عليه
نروح عند بهجت اللى كان نازل وشاف الخدام بيحسس على مراته
الخدام. سعت البيه اعملك قهوه
بهجت لاء غور من وشي
مرات بهجت حميده جسم ملفايه مظبوط من ساعت مخلفت التوائم وبهجت معتش فيه حيل ينيك وهي شهوتها عاليه اوي اوقات بتفتكر ايام مكان ممدوح بيققش فى بزها ويقعد يزنق فيها فى الاراضي وعند السكه الحديد
حميده اي يبهجت الاسلوب دا
بهجت. اتي مش هتبطلى تخلى الخدامين يلمسوكى بقا
حميده. خلاص نكنى ما هو يتنكنى يتسبنى اتناك مش هيبقى موت وخراب ديار
بهجت واقف مكسور قدام مراااته هو مش ديوث هو كان نفسه يبقى قادر بس لعنه عهد الدم صابته واللى كان كان
ويفوق بهجت من زكرياته على كلمة محكمه
القاضي: حكمت المحكمه حضوريا بعد الاطلاع على الاوراق والمستندات وماقدمته النيابه على المتهم بهجت صابر محمود الجزار بالاعدام شنقا بتهمه التخابر مع دوله اجنبيه وتجارة السلاح رفعت الجلسه
القاضي مشي والمحكمه فضيت ومش فاضل غير بهجت وشخص مجهول
هنقول عليه ش1
ش1. اي دا انت بتعيط يبهجت
بهجت انت مين
ش1: مش مهم انا مين المهم تحب نخرجك من اللى انت فيه
بهجت. ابوس ايدك خرجنى انا مش قادر مش عاوز اموت
ش1.بهجت انت هتخرج النهارده بس بشرط
بهجت. تحت امرك
ش1 تساعدنا نوصل لي علي التهامى
بهجت. تحت امركم بس خرجونى
ويمشي الشخص دا من عند بهجت وياخد العسكري بهجت ويمشي........
عند جمال وابوه
جمال: يحاج عاوز افاتحك في موضوع
ممدوح: خير يبني في اي
جمال: انا عاوز اتجوز يبا
ممدوح: يا الف نهار ابيض دا يوم المني يوم ما اشوف. عيالك يجمال
جمال تسلم يبا **** يعزك
ممدوح. مين العروسه بقا قول لو بنت مين في البلد هجبهالك
جمال. بنت الشيخ احمد العزوني يبا الشيخ اللى كان بيعلمنى في الكتاب فاكره
ممدوح ياااااه هو عنده بنت بس انا اعرف انه توقى وان فرج اخوه خد الارض كلها ومعتش دور وشه نحيتنا
جمال. مهو دا اللى جاي اكلمك عليه يبا عاوز مهر لتحيه نرجع حقها المسروق
ممدوح. ممدام دي القلب اختارها الف مبروك يولدي
جمال. يبقى معادنا الخميس الجاي ان شاء ****
مممدوح تمام يبني
نروح عند علي العطار

علي ممدوح التهامى الشهير بي على العطار 26 سنه من صغره غاوي التجاؤة زي مقلنا فى الجزء اللة فات تدخل عليه بنت طوبها 165 سم بزاز مظبوطه طيز مرفووووعه شفايف طعمها زي الكريز وتدخل لو سمحت كنت عاوزه وصفه لتطويل الشعر
على شفها من بعيد وراح عليها اتفضلى يا ست هانم المكان نور
على عشان كان بيحب الشغلةكان دايما مبهدل وتحسه شغال مش صاحب المصلحه
البنت. اي دا انت مين يمتخلف انت فين صاحب المكان دا ازاي تشغلو واحد زي دا
علي ينفض هدومه ويقولها. متظبطي يا مرا انتي مين عشان تكلمي على العطار كدا
البنت. انا مش من هنا انا لسه جايه من امريكا ولو سمحت متزعقليش انا فكرتك بتعاكس وتنهار البنت وتعيط وهنا على يحس بغلطه ويعتذر
البنت. انا هند هند مسعد الزناري.
على بنت الحاج مسعد الزناااارى بنفسه وفاجاة تدخل ناس تضرب نار فى المحل وطلقه تيجى فى ابن الحاج ممدوح وينقلوه على المستشفى

اي بقا برااااحه اااااه بيوووووجع حرام عليك
السيد: متظبطى يمرا فى اي انا لسه هنيك انا عملت حاجه وانجزى قبل مجوزك يجي
ايمن صاحب السيد بينادى عليه وبيقوله ان اخوه اضرب بالنااار يسيب اللى فى ايده ويطلع عشان يرووووح المستشفى ويتخطف وهو رايح
فى مكان فى الصحراء
يقف رجل يرتدى قبعه سواداء ونظارة سواداء ويقف بجانبه شخص هو المتسبب فى خطف السيد
والسيد بعد مضربووه وعلقوه يدخل عليه بهجت الجزار
السيد: اي دا انت لسه عايش
بهجت: شوفت ازاى
والى هنا تنتهى احداث الجزء التانى من الساحر عهد الدم والى اللقاء فى جزء اخر ملي بالحداث والمفاجئات

الجزء الثالث

أُريـدگ…ربّـما تُـجيب هـذه الكلمة …عن تسـاؤلاتـگ…♥♥”
اريدك ربما تكفي هذه الكلمه عن تساؤلاتك اريدك ربما لمستني ابداعاتك لريدك ربما اشتقت لكلمات وانا اللذي تيمت عشقا بك
وعجبي
جاءنى ايها الملك السعيد زو الراي الرشيد انا المدعو ممدوح قد سبت انه مفضوح وان قلبه مجرووووح من فقدان حبيبته وضياع سعادته ونرجعلك م تانى
وقفنا الجزء اللى فات عند احداث كتيرة مفتوحه ومش مققوله زي ضرب النااار اللى حصل وجوازة؟ مال من فتحيه وخطف السيد طيب محدش فيكو سئل عن حسين الدكتور حسين حسين كان خارج من الكليه وخبطته عربيه ونقلوه المستشفى كل الاحدث دي تحصل فى يوم واحد وممدوح التهامي مش عارف يلاقيها منين ولا منين
في مكان ما شديد البروده يجلس القائد ومعه شخصان
ش. 1 وع 2
ش1:تمام يا قائد كله ماشي زي مخطط وزمان ممدوح الوقت مش ملاحق من المصايب اللى انا محضرهاله ولسه كمان التقيل جاي
ع2: تمام يبوص البنت نجحت فى انها تعلقه بيها هو شكله واقع اصلا
القائد🛡: مش عاوز اي غلطه ومعاكم كل الصلاحيات الممكنه الفلوس والعلاقات وكل شئ
ويقوم القائد وبيبقى سبب كبير فى انه يدمر عيلة التهامي
في مستشفي فى القاهرة واقف ممدوح التهامي مستني الدكتور يطمنه على ابنه اللى اضرب بالنار فجاة يدخل عليه ظابط ومعاه حراسه كتير
ممدوح: خير يباشا في اي
الظابط: انت مقبوض عليك لقينا اثار فى بيتك وانت متهم بتهريبها
ممدوح: بس انا
اتفضل معانا من غير مشاكل ودا كان رد الظابط
ويخرج الدكتور يطمن ممودح التهامى على ابنه وهو خارج يجيله مرسال ان السيد مخطوف وحسين اتخبط بالعربيه وجمال الا من الحق هو فين جمال
انا هقولك جمال فين يمعلم
جمال في عز الدربكه دي كلها كان مع فتحيه وكان بيحاول يقنعها انه خلاص جاي الخميس وهتبقى بتاعته وهو ثاعد معها فى الارض يدخل عليه العمده ويقوله
العمده: يجمال بيه الحق يجمال ياولدي ابوك اتقبض عليه واخوك اضرب بالنار والسيد اتخطق وحسين خبطته عربيه ــــــــــــــــــ
جمال: ينهااااااار مش فايت كل دا حصل
العمده الحق ابوك يبنى باينه الموضوع واعر
جمال ماش يعمده انا هتصرف
ويطلع جمال يجيب المحامي ويطلع على المديريه امن القاهرة ويسئل عن ابوه وعن صحة البلاغ يلاقى ان مليش حاجه حصلت ومجلهمش اي اخباريه ان عنه
جمال وقف يترى ابويا راح فين
ويطلع جمال على اخوه حسين يلاقيه مخبوط ورجليه مكسووورة واللى خبطته دكتورة زميتله فى الجامعه اسمها شهد
شهد: انا اسفه و**** خبطته غصب عنى اسفه بجد
جمال: اسفه اي وهباب ايه دنا هطين عيشتك
حسين: خلاص يجمال انا اللى غلطان انا كنت بعدي ومش باصص وبعدين شهد تبقى زميتلى وابوها اللواء سليمان العدوى مدير امن الدقهليه وصاحب ابوك الروح بالروح
ابوك فين يجمال
جمال: معرفتش يا حسين المصايب نازله ترف زي المطرة السيد اتخطف وابوك مش لاقينه وانت اتخبط وعلى اضرب بالنار

:حسين،. انت بتقول اي الكلام دا بجد
"جماال ايوا بجد اومال ههزر معاك ولا اي"
وياخد جمال اخوه حسين ويروحه والدكتور يقوله هتفك الجبس كمان 21 يوم ولكن ممنوع من فرط الحركه وانت راجل دكتور وفاهم
وجمال يروح يطمن على علي اخوه يلاقيه لسه فايق من البنج
على: جماال واحشتنى انت فين يجدع هو اي اللى حصل
جمال "يحكيله اللى حصل"
على / ينهار مش فايت وابوك والسيد فين
جماااال معرفش
الدكتور كاتبلك على خروج كمان 3 اسابيع انا حاسبت المستشفى وطلبتلك طقم رعايه خاص لحد منشوف السيد وابوك اللى اختفى فاجاة دا
ويرجع جمال محتار مش عارف هيعمل اي ولا يروووح فين ولا يجى منين
يترى ممدوح التهامي راح فين.............
والي هنا عزيزى القارئ سنكمل احداث القصه متخفش انا وعدتكم انها هنقفل كل الحوااارات
وفى مكان ما فى صحراء مصر ي يقف نفس الشخص بنفس البلطو والنظارة وجمبه شيخ مولع بخور وبيعمل طلاسم وممدوح يفوق انا فين
الشيخ: متحولش تستدعى اي جن من الخدام انا معزم ومطلسم ووقسمت بقسم سليمان ملك الجان ان تكوي نارة اي مارد او خادم من الجان ياتي بدون اذن او بيان وان ياتي شيطار ابن الملك المختار وسلليل النار خادم سليمان ان يحمى المكان
ويضحك ممدوح على كلامه ويقوله انت تعرف ان سيلان اقوى ملوك الجان
يرد الشيخ عليه مش هيقدر يكسر طلسم قسم سليمان
وممدوح يحاول يستدعى سيلان وميعرفش ولم اتاكدو ان القسم نجح بدء الكلام مع ممدوح
ش 1:ممدوح التهامى انت ليه عاوز تدمر تجارتنا
ممدوح: انتو مين
ويدخل عليهم بهجت الجزار وهو بيضحك وبيقوله دول الخواجات الكبار اوى انت فاكر نفسك اي يا جربوع انك تقدر علينا
ومن الصدمه ان بهجت عايش ممدوح مش عارف يتكلم
بهجت: اها عشان متحترش ابنك سيد كمان معانا وبنفكر ننيكه ونكسر عينه
ممدوح: فكر بس يبهجت تعملها وانا هوريك نار جهنم على الارض
بهجت متقلقش سيد خلاص روح بيتهم بس وهو عينه مكسورة
فلاااااااش باك للى حصل بين سيد وبهجت بهجت بيحكى لممدوح
السيد اي دا انت لسه عايش
بهجت اها عايش عشان اقبض ارواحكم ينسل التهامى
السيد: ليه كدا يعم بهجت دنا بحبك و**** وبحب عيالك ودايما كنت بدافع عنهم فى المدرسه
بهجت: تداااافع عنهم بالنهار وتنيك امهم بالليل اسمع ياض انت لو كنت فاكر انك هتخرج من هنا حي فلازم تقولنا سر ابوك اللى محدش يعرفه غير نسلكم
السيد: حاضر يعم بهجت بس تخرجنى من هنا وموضوع مراتك دا مش هقربلها تانى
بهجت: لا انت كدا كدا مش هتعرف تقرب لحريم تانى عشان هنقطعهلك عنتر فجله بتاعك دا
السيد انا تحت امرك يعم بهجت بس بلاش والنبي بلااااش
بهجت اي سر عيلتكم
السيد: ابويا يبقى معاه خادم من ملوك الجن وهو اللى بيساعده
بهجت. انت بتتكلم بجد ولا بتقول كدا عشان امشيك
السيد: و**** بتكلم بجد يعم بهجت
بهجت فكوووه وسبوه يروووح واوعى تفتكر انك هتغيب عن عينى انا لو عاوز اجيبك هجيبك
نررررررررررررررجعلكم من الفلاش باك اللى طول

بهجت: وبس يا سيدي وعرفنا سرك وقدرنا عليك ومش هتطلع هنا غير جثه
ش1:لاء يا بهجت اللى يحدد الكلام دا القائد 🛡 مش احنا
بهجت عاوز اموته بي ايدى
ش1. هيمووت بس مش الوقتى
ونرجع عند على العطار واللى كان كل يوم بيروحله بوكيه ورد من واحده ميعرفهاش لحد يوم الخروج وفك الجبس لحسين ورجوع سيد اللى محدش عارف هو ماله دخل فى حاله اكتئاب ومبيتكلمش وجمال اللى محتار ابوووه فين كل دي مشاكل وصعوبات بتواجه جمال اللى خلف معاده مع فتحيه واللى فكرت انه بيضحك عليها
وتمر الايام والحال يدهور اكتر. واكتر ومحدش عارف ممدوح التهامى فين
لحد ميظهر الشيخ خليل الطحاوى فكرينه دا الشيخ اللى كان معاهم من الاول ويروح لجمال
خليل. سلام عليكم يبنى
جمال وعليكم السلام اتفضل يا حاج
خليل لاء يبنى انا جاي عشان اقولك ان انت المختار يجمال انت ونسلك هتبقو حفظة عهد الدم
والى هنا تنتهى احداث الجزء الثالث من سلسله الساحر عهد الدم الى اللقاء فى الاجزاء القادمه
الجزء الجديد بكرة او بعده عارف انى بتاخر ولكن غصب عنى مضغوط فى الشغل

االجزء الرابع

بلغتى ايها القاري السعيد ذو الراي الرشيد ان الاخ يوجى قرر العودة للسلسله اللى هتطول معانا وانا بعتذر عن التاخير بس كنت برتب افكار ونررررررررجع تانى

وقفنا الجزء اللى فات لم الشيخ خليل دخل وطلب من جمال انه هو اللى هيصون العهد فهل يترى جمال هيرضي ولا اي هيحصل يترى البائد هيموت ممدوح وسيلان هل هيقدر يكسر الطلاسم ومين البنت اللى زقتها المنظمه على ولاد التهامى ويترى جمال هيعمل اي هيتجوز فتحيه ولا هيعمل اي فى موضوع العهد تذكير بالاحداث فى اخر مرة
وتمر الايام والحال يدهور اكتر. واكتر ومحدش عارف ممدوح التهامى فين
لحد ميظهر الشيخ خليل الطحاوى فكرينه دا الشيخ اللى كان معاهم من الاول ويروح لجمال
خليل. سلام عليكم يبنى
جمال وعليكم السلام اتفضل يا حاج
خليل لاء يبنى انا جاي عشان اقولك ان انت المختار يجمال انت ونسلك هتبقو حفظة عهد الدم
جمال.......... ساكت ومش عارف يتكلم
بس معني اللى انت بتقوله يا شيخ خليل ان ابويا كدا مات....

شيخ خليل.../العلم عنده وحده هو اللى يعلم الغيب ابوك الوقتي فى مكان محدش يعرف ليه طريق ولا جني ولا انسي قادر وانا جتيلك عشان هما اللى طلبو مني اني اقولك عشان جوازك من بنت الشيخ احمد العزونى فتحيه هو الللى هيقوى سلالتك ولازم تسرع فى الجواز عشان المصايب يبني هتبقى كتير

جمال / يشيخ خليل انا مبفهمش غير فى الارض ليه ميبقاش حد من اخواتي
خليل/عشان مش مسموحلى اقول تقدر تسئل سيلان لم تقابله معادنا بكرة بليل مع اكتمال القمر فى المقابر القديمه
جمال /حاضر اللى تشوفه يا شيخ خليل
ويعدي النهار على جمال وهو بيفكر هيعمل اي وقاعد سرحان ويدخل عليه اخوه حسين الدكتور حسين
حسين/سلام عليكم يا جمال يا خويا
جمال /وعليكم السلام تعالى يا دكترة اتفضل رجلك عامله اي الوقتى
حسين/بخير الحمد **** تمام يلا عشان منتاخرش على العطار عشان انت عارف قلبان وعاوز يطمن والسيد اخوك محدش عارف ماله
جمال /اه و**** فكرتنى السيد دا حواره حوار يترى مخبي اي ياسيد
حسين /طب تعالى يلا
جمال/يلا
...............

ويروح جمال وحسين اامستشفى وهناك يستغربو من عربيات كتير وحراسه قدام المستشفى وكان الدنيا مقلوبه
وحسين /اي كل دا يا جمال الريس هنا ولا اي
جمال /مش عارف و**** بس احنا مالنا يعم احنا جاين لى على
حسين/ على رأيك
وهما دااخلين يوقفهم الامن
ف1:ممنوع الدخول يفندم فى شخصيه مهمه جوه
جمال/شخصية اي يا واكل ناسك انت ا انت مش عارف انا مين
ف2/احنا اسفين يجمال بيه اتفضل دول يابنى اخوات على بيه العطار
ف1/لمؤخذه يابشوات اتفضلو
ويدخل المستشفى وهما مستغربين ليه الحراسه دي كلها

لحد ميوصولو للاوضه بتاعت على ويلاقى عليها شخصين بيمنعوهم من الدخول
وفاجاة يظهر ادامهم الوحش مسعد الزنارى ابو هند اللى كانت مع على ساعت ضرب النار
الزنارى: اي يبنى الدوشه دي
حرس1/يفندم جماعه عاوزين يدخلو ودا ممنوع لتامين سيادتك
الزنارى /بس يبنى سيبهم دا جمال بيه وحسين بيه اخوات على بيه يحيوان
حرس1ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تعليمات ساعتك يباشا ويبصلهم ويقلهم اتفضل و

ويدخل جمال وهو مستغرب اي اللى جاب مسعد الزنارى لعلى العطار
ويسود الصمت المكان
جمال /منور يا مسعد باشا بس اي سر الزيارة
على /حكلهم على اللى حصل وازاى هند مسبتوش وكلام كتير زي انها جدعه وبنت اصول زي ابوها
جمال/تشكر هي بنت الزنارى هتبقى اي غير انها اصيله
الزنارى /تسلم يبن التهامى تسلم انتو الاصل كله
حسين /يلا بقا يبطل بلاش دلع بقالك شهر وشويه اهو الوكاله اتظبطت وبقت تمام وجمال اخوك شايل الشغل لوحده وانت عارفنى مش بفهم فى الشغل زيكن
على/خلاص يجمال كلها بكرة ولا بعده والدكتور يكتبلى خروووج
جمال /تقوملنا بالسلامه يارب قوم بس وملكش دعوه بس معرفوش الناس دي كانت جايه ليه
الزنارى /االناس دي كانت عاوزه تخلص من هند بنتى عشان كدا هجمو عليهم وجالى معلومات ان الناس دي هما اللى خطلو سيد اخوكم وهما اللى خاطفين ابوكم يقوظ على العطار بالسلامه وان شاء **** لينا قاعده مع بعض بس انا دلوقتي مشغول شويه افضي يولاد التهامى وهفهمكو انا اي دخلى فى الموضوع........
وياخد بعضه ويمشي من غير ميزود كلمه ويسيب ولاد التهامى فى حيرة يترى الدنيا مخبيه اي.

ويروح جمال وحسين وتقابلهم امهم بالدموع السيد اخوكم قافل على نفسه الاوضه وبيصرخ ويقول انا اللى ضيعت ابويا انا اللى ضيعت ابويا سامحنى يبا سامحنى يبا

ويحاول جمال وحسين يدخلوو لكن ميعرفوش غبير لم يكسرو الباب 🚪
السيد قاعد منهار وبيعيط ومفيش على لسانه غير سامحنى يبا انا اللى ضيعتك بي ايدي يبا سامحني يبا سامحني
جمال/في اي يا سيد فهمني في اي ابوك اي اللى يسامحك وانت السبب فى اي
السيد/موتني ي جمال انا انا ستتتتحق الموووووووت ااااااااه يبا اااااهو
جمال /بيضرب السيد بالقلم ويقوله انطق ياض في اي
السيد /يحكي اللى حصل بينه وبين بهجت والراجل الغريب اللى دخل عليهم وعن علاقته بي حميده مرات بهجت وعن كل وسخته
جمال /وهو مصدوم بيقوله يا خسيس يا واطي بقا تعمل كدا كله بسبب نجستك يا نجس ليا حساب معاك بس لم أرجع ابويا لان انت خسارة فيك ان ممدوح التهامي يبقى ابوك ينجس
.♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
●ويخرج جمال ويقفل الباب على السيد ويجيب قفل ويقول لامه ان الو اد دا ميخرجش والاكل ميدخلوش غير لى وجودي ومش عاوز حد يدخل عليه
●ويروح جمال وياخد بعضه على الشيخ خليل عشن يقوله انه عاوز عهد الدم النهارده

جمال: شيخ خليل انا عاوز العهد النهارده
خليل: الصبر يبن التهامي انت مش عارف ان كل شئ بمعاد وكلها بكرة
جمال: انا لازم ارجع ابويا من ايد بهجت الجزار
خليل؛وانت عرفت منين ان بهجت هو اللى خطف ابوك

جمال يحكي اللى السيد حكاه ويقوله انه هيحتاج مساعده سيلان وهيحتاج يعرف اكتر عن الجان والعالم السفلى

خليل: خد يبني دي كتب هتساعدك تعرف مين الجان ومين ترتبهم من اول المارد لحد الروح
وياخد جمال الكتب ويقعد يقرء ويقرء ويقرء لحد معرف كل حاجه عن الجان والارواح والملوك والملكات والفرق بين الجن والعفريت وان لكل واحد قدرات ولكل قبيله ملك ولكل ملك يوم من ايام الاسبوع بيقعد فيه مع قبيلته ويعرف الاخبار
وفي عز السهرة نام جمال وحلم حلم غريب صحي من علىىاذان الفجر
خليل/قوم يبن التهامى صلى الفجر جماعه
جمال؟/حاضر ياشيخ

●فى مكان ما ف العالم 🌏
●القائد مجتمع مع اعضاء المجلس يعرف اخر الاخبار
●عضو1ـ/الاخبار اللى عندي مش حلوة يا قائد
●القائد 🛡/اخبار اي اللى مش حلوة
●عضو1/للاسف على العطار لسه عايش واحنا سيبنا السيد زي ما امرت وحسين اخوهم خلاص قرب يبقى معانا وفى صفنا اما جمال دا اللى مش عارفن نعرف عنه حاجه شخص ملتزم جدا جدا جدا ومش قادرين ندخله من اي طريقه
●القائد 🛡/ازاى يعنى لازم نوصله ونحاول نكسبه معانا
البنت اللى تبع عضو 2 قدرت توصل للهدف
عضو2/قدرت يفندم وهو بس مختفي اليومين دول بسبب المشاكل اللى هما فيه
عضو3/عندي اخبار يا قائد ان الزنارى لسه بيدور على مين حاول يقتل بنته وشاكك انهم هنا ورجالتي اللى بتراقبه قالو انهم شافو قاعد مع عائله التهامى فى المستشفى ويقلهم لينا قاعده تانيه مع بعض
القائد 🛡/لازم نخلص من الزنارى لان وجوده بقا خطر علينا اكتر من ولاد التهامى ووممدوح التهامى فينه دلوقتى
عضو7/انا المسؤل عنه يا قائد وزي منتا امرت صحته متبهدله ومبياكلش وبننقله كل شويه من مكان لمكان عشان الشيخ مش عاوز حد يضعف الطلاسم وخصوصا ان الشيخ خايف يخرج عشان ميتاذاش
القائد 🛡/اذن القادم سا اتابعه من مصر انتهى الاجتماع القادم عند عضو 12 المنضم حديثا...............

$♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡الحب♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
شويه رومانسيه بقا عزيزى القارئ شوية حنيه بس من غير جنس
♡♡♡♡♡♡♡♡
نروووح عند فتحيه اللى قعده زعلانه وبتبكي ومعدتش بتروح الشغل ودخلت عليها صحبتها عطيات
عطيات: فتحيه عامله اي يبت
فتحية بعياط /الحمد **** يعطيات تعالى اقعدى
عطيات /انتى معرفتيش اللى حصل
فتحيه /هيحصل اي يعنى
عطيات /بمكر فلاحين تحكى كل اللى تعرفو عن الموضوع ان جمال فى مصايب
فى عز مهيا بتتكلم يدخل عليهم جمال ومعاه اخواته جمال وعلى اصل على خرج من المستشفى وجمال جابه وجه على طول على فتحيه
جمال يبصلها كدا وعينه بتقول
جئتك كالسفينه متعبا اخفى جراحاتى وراء ثيابى
انا ذلك البحار انفق عمره فى البحث عن حب وعن احباب
حتى اذا رايتك قطعة من جوهر ترتاح بين النخل والاعناب
وفتحية بتبص وعينها بتقول
اشتقت اليك فعلمني ان لا اشتاق علمني كيف اقص جذور هواك من الاعماق
علمني كيف تموت الدمعه فى الاحداق علمنى كيف يموت الحب وتنتحر الاشواق يا من صورت ليا الدنيا كاقصيدة شعر وزرعت جراحك فى صدرى واخدت الصمت ان كنت اعز عليك فخذ بيدي فا انا مفتون من رائسي حتى قدمى اشتقت اليك فعلمنى ان لا اشتاق (عبد الحليم حافظ)

ويخش ابو ددمم خفيف عليى العطار
على: كفايه رومانسيات خشي يبنتى اندهى خالك
حسن المستكاوى رجل طيب غلبان عنده عيل واحد بس اسمه ادم مسافر يشتغل فى اسكندريه وهو اللى ربى فتحيه بعد ما عماه فرج رماااه راجل غلبان عنده 58سنه ومراته متوفيه من 8 سنين

حسن /اتفضل يبهاوات ينهااار ابيض ولاد كبير البلد عندنا
جمال/كبير اي بس يا راجل يبركه انا جلى وانت عارف انا جاى ليه والبلد كلها عارفه اللى حصلنا بس انا جاي عان اسمع رايك انا طالب ايد فتحيه بنت اختك
حسن /دا يوم الهنا والسعد يباشا انا موافق طبعا وفتحيه كمان موافقه احنا نطول نناسب كباارات البلد
جمال /**** يبارك فيك ياحج حسن
علي العطار /بعد اذن جمال اخويا الفرح وكافه شئ من الابرة للصاروخ على ابنك علي العطار يا حج حسن ودي حلاوة خروجي بالسلامه
حسن / حج يااه يسمع من بوقك ربــــــــنـــــــــا يبني بس دا هيبقى كتير اوي يا علي بيه
على /مفيش بهوات بقا يراجل يطيب احنا هنبقى نسايب اهو
حسين /وعلشان تكمل فرحتنا ودا برضو بعد اذن جمال اخويا هتطلع الحج السنه دي وهتزور بيت **** على العطار مش اجدع مني يا جمال
جمال/خلاص يولاد التهامى خلاص عملتو كل حاجه سيبتولى اي اعمله انا بقا
على /لاء احتا عاوزينك تجيب التهامى للصغير بس ولا مش هتعرف تعملها دي كمان 😂
جمال /😂ماشي يا بن التهامى ماشي بس انا لازم اقدم مهر للعروسه ومهر فتحيه الحق يرجع لاصحابه وارض فتحيه اللى فرج سرقها هترجع ليها كامله وفلوسها كمان هترجع كامله
حسن /و**** يبنى معارف اقولك اي بس كتر خير
جمال\ولا تقول اي حاجه الفرح ان شاء **** لم ابويا يرجع من السفر
على وحسين بصو ومستغربين بس متكلموش
حسن /خلاص يبنى اللى تشوفه
●ويقوم ولاد التهامى جمال وعلي وحسين يروحو لكن جمال ياخد على فى جمب يكلمه ويقوله حاجه حسين ميسمعهاش
●جمال يروح لخليل الطحاوى عشان ياخد العهد
■خليل/جاهز يا جمال
■جمال... جاهز يا شيخ خليل
■خليل /العجلة العجله العجله الساعه الساعه الساعه الواحه الواحه الواحه ايتها الارواح الطاهرة افتحى بوابه العبور يوم الملك قادش نستئذن منه فى استدعاء الملك سيلان..... ذات المحاسن زائرة القبور وبنت ابليس المفضله امر بعهد الدم ان تظهرى وتتكلمي لغه عربيه فصحه ان تظهرى ان تظهرى وتكوني وسيطه بين وريث العهد الذي لا يستطيع أن يكون في يد احد وبين صاحب العهد الملك سيلان
■تظهر ذات المحاسن /السلام عليكم ورحمة **** وبركاته
■يردو؛/وعليكم السلام ورحمة **** وبركاته
■ذات المحاسن هنرمز ايها بي 😈
■😈/هل الوريث مستعد للعهد ولا سيخذل الملك سيلان
■وهنا يدخل جمال
■جمال /اقسمت عليكي بقسم سليمان ان تكوني خادمه مطيعه لا اكثر اقسمت بالعهود السليمانيه والايات السبعه اقسمت بحق النون والسين ان تكوني من الخادمين وان تنفذي ما تؤمرين يا بنت ابليس استدعي سيلان بدون اسئله
■😈/امر مولاى
■خليل /اي يجمال انت اتعلمت دا اماي
■جمال/بعد ين يا خليل بعدين
■خليل /خليل ماشي يا شيخ جمال
●وفاجاة المكان يتملي دخان ويظهر سيلان وهو حزين على صاحب عمرة ممدوح ولكن مش مبين
●خليل /سيلان جاوبني على اسئلتى ببل مناخد العهد
●سيلان /تماما مثلك مثل ابيك لا احد يتكلم فى حضرة سيلان بدون استئذان
●جمال/اقسمت عليك بعهد الدم انت وخدامك خدامى ولكن اعرف ليه انا
●سيلان /لانك ستكون والد المقصود محرر العهد اخواتك طغى عليهم الطمع على مشغول بالتجارة وطغى عليه طمعه وحسين مش بيصدق فى ان الجن موجود وشخصيته ضعيفه والسيد بتاع بنات يخون العهد لاجل البنات
●جمال /اقسم لك ولخدامك انى سا اكون صائن للعهد ومحرر لللعهد اقسم عليك انت وخدامك ان تكون من خدامى وان تحضر معي وقت ما استدعيك اقسم عليك ان تكون خادم مطيع لحد منسلم العهد لصاحبه ويعور نفسه وينزل ددمم فى وعاء العهد
●سيلان /اقسم انا سيلان ملك الجان ان اكون من الخدام وان اكون حاضر صائن للعهد كما كان ابي قادش صائن للعهد

●وينتهى المراسم ويختفي الخاتم من ايد ممدوح التهامى
●ايدا هو ممدوح فين بقى كداعزيزى القارئ مش تسئل برضو على ممدوح
●فى مكان ما فى للصحراء الغربيهموجود ممدوح ومعاه الشيخ

ممدوح يحس ان الخاتم ساح من ايده ويصحى وهو بيضحك ههههههه
ممدوح: هههههههههههههههه
الشيخ/اي بتضحك على اي
ممدوح /خلاص يا تافه العهد اتنقل والمراسم تمت وانت نهايتك قربت هتموت قريب الطلاسم اللى انت عاملها دي مش هتحميك من اللى جاي عشان سيلان مبقاش محبوس هنا سيلان بقا بره هههههههههههههههههههههه
الشيخ/ازاى ويحاول الشيخ يتصل بي بهجت وعضو 7 وميعرفش يوصلهم
ويرجع تانى يلاقى ممدوح مفكوك ويظهر جمال وسيلان وخدام الجان يكتفو الشيخ
ممدوح /مش قلتلك انك هتموت ونهايتك قربت.............
فى مكان ما فى مصر 🇪🇬
●القائد 🛡 مجمع بي اعضاء الكيان وعشان كدا الشيخ معرفش يوصل لبهجت ولا لعضو 7 قاعد فى الاجتماع عضو12 وعضو 7
●عضو 12/انا مش مصدق اني شايف حضرتك وانك قدامي
●القائد 🛡/خلاص يبهجت انت اسبت انك تستاهل المكان دا تبقى من حكام العالم وانت هتبقى مسؤل مع عضو 7 عن مصر والامور اللى فيه
●عضو 7/كله حاجه تحت السيطرة يا قائد ممدوح الوقتي خلاص معتش
هيقدر يقف قدامنا
القائد🛡/هو موجود فين انا عاوز اشوفه
بهجت/انا حابسه فى صومعه فى الصحراء تبع املاكي
القائد 🛡/طب انا عاوز اروووح ليه لازم اشوفه النهارده
●ويروح القائد ونعاه بهجت وعضو 7 للمكان اللى فيه ممدوح ويوصلو وميلقوش حد
●يترى اي اللى حصل ولا اي الللى هيحصل والقائد هيعمل اي وممدوح التهامى يترى هيعمل اي وازاى اصلا ممدوح خرج من اللى هو فيه
تنتهى احداث السلسله اللى هرجع اهتم بيها وطبعا اسف لعدم اهتمامى ولكن كنت موقف فتره كدا بكتب الاجزاء كلها عشان اكمل الافكار كلها
الجزء الجاي كمان 3 ايام هعوضكم عن الغياب دا باللى جاى
عاوز رايكم يهمنى

• عجبني
التفاعلات: محمود2
بدايه حلوه

• حبيته
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
بدايه جميله ومستنين الباقي

• عجبني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
بدايه كويسه

• عجبني