NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اهم حاجه ف العلاقه الثقه
اكيد و دي مش بتاجي بالساهل يعني لازم تقابل الشخص علي الطبيعة علشان تقدر تعرف اذا كان يتسحق الثقة ولا لاء
و خصوصا دا جواز

فكره اني نتجوز من هنا لو احنا ٢ طبيعين عاديه جدا و احلا حاجة فيها ان ورقنا مكشوف لبعض و مبنيه على صراحة و وضوح لكن في ولاد ناقصه مع أول مشكله يقولوا لبعض يلا يا شرموطه يا بتاعت منتدى وهي تقوله يلا يا خول يا هايج

• بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش، Bootkoko و ابو اسكندر السندباد
بس انا عند نفسي مفيش واحدة عرفتها من هنا الا و شرف ليا اني كلمتها حتى لو قطعنا

فكره اني نتجوز من هنا لو احنا ٢ طبيعين عاديه جدا و احلا حاجة فيها ان ورقنا مكشوف لبعض و مبنيه على صراحة و وضوح لكن في ولاد ناقصه مع أول مشكله يقولوا لبعض يلا يا شرموطه يا بتاعت منتدى وهي تقوله يلا يا خول يا هايج
انت بعد الكلمتين دول اى حد كان عنده تقبل للفكرة خلاص قال مستحيل 😅😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: Bootkoko
انت بعد الكلمتين دول اى حد كان عنده تقبل للفكرة خلاص قال مستحيل 😅😅😅
و**** ابدا انا بقول لو ٢ طبيعين عمرهم ما يعملوا كده اصل في مرضي كتير هنا فاكرين كدة

و**** ابدا انا بقول لو ٢ طبيعين عمرهم ما يعملوا كده اصل في مرضي كتير هنا فاكرين كدة
انا فاهمك و فعلا ده ممكن يحصل ... بس الى بيفكر كدة ليه من البداية يدخل العلاقة طالما باصصلها بالشكل ده

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
في ايه ي ولاد بتتخنقو ولا ايه 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحوار مش انك هتتعرف عليها و كدا
اقصد تضمن منين انها بتقولك الحقيقة و مخبتش عنك حاجات مهمة او في سر مهم لازم انت تعرفه بس هي خبته عنك
انت عارف اية مشكلتك انت انسان شكاك اوى

• حبيته
التفاعلات: غدر الناس
لازمه الخطوبه ايه بقي ؟
في الخطوبة بيتجملو وبعد الجواز بيظهرو علي حقيقتهم المرة

ما احلي واجمل لما تعرفو بعض كويس جدا من قبل ما يكون في بينكم شئ يربطكم ببعض

الجواز من هنا زي بره المهم اختار صح

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
اعرف اتنين اتجوزو من ھنا عادي

• عجبني
التفاعلات: dola22
السوال ده متكرر وديما بشوف الناس بترد عليه بطريقه مستفزه شويه
انا عن نفسي اقبل بل وكنت هتجوز من المنتدي هنا لولا النصيب
هتلاقي ناس رافضه لاسباب بقي شيفين ان طلما بنت وفي منتدي جنسي تبقي شرموطه
انا عرفت من المنتدي هنا بنات محترمه جدا علي الاقل انت عارف انها ف منتدي جنسي واولها واخرها ايه عن في بنات بتعيش دور الشرف وبتبقي مدوراها
ي صديقي وجود اي بنت هنا ميعبهاش
كل البنات عارفه وبتشوف وبتتعلم ومش شرط انها هنا تبقي جيه عيزه راجل او علاقه اغلبيه البنات اللي هنا مبتدورش علي علاقه اصلا 😂
انا عن نفسي اقبل اتجوز عادي من المنتدي لو لاقيت المناسبه
وانت توافق ولا ترفض
اول شي بحب احكي مش إذا كانت الوحده بمنتدى زي هاض او انها تحضر سكس تكون شرموطه لانه هي عندها شهوه زيها زي الرجل ومش ضروري إذا كانت بهيك منتدى تكون شرموطه وبتحكي مع هاض وهاض لا يمكن هون بس ع شان تشاهد وتمتع نفسها بنفسها وانا عن نفسي اه بقبل أتزوج وحده من هون

انا شايف انه شيء صحي و طبيعي جدا الزواج من المنتدى
ياريت الاقي زوجة هنا وتكون متحررة و دماغها زي دماغي في السكس و نعمل كل حاجة سوا .. بس لو ترضى تكون زوجة تانية ..

انا عرفت من المنتدي هنا بنات محترمه جدا علي الاقل انت عارف انها ف منتدي جنسي واولها واخرها ايه عن في بنات بتعيش دور الشرف وبتبقي مدوراها
كل البنات عارفه وبتشوف وبتتعلم ومش شرط انها هنا تبقي جيه عيزه راجل او علاقه اغلبيه البنات اللي هنا مبتدورش علي علاقه اصلا 😂
وانت توافق ولا ترفض
ردي حيكون مختلف بعض الشئ عن بعض الردود ، لو اتيحت لي الفرصة للزواج من المنتدى (اي منتدى جنسي) واتعرفت بالفعل على واحدة واتفقنا على الارتباط بالزواج فليس هناك اي مانع مطلقا في الارتباط بها ، ليه ، لأنها ستمتلك الخبرة الكافية للتمسك بالزواج وبالزوج من باب اولى وايضا ستمتع الزوج بكل ما يريده واكثر ، كمان حيكون كل يوم فيه تجديد في العلاقة الزوجية بسبب ما قرأته وتناقشت فيه وشاهدته على المنتدى ، خلاص كده عرفتم ردي لكن انا عندي سؤال لماذا اعطي لنفسي الحق في نيك اي واحدة قبل الزواج ولا اعطي للفتاة او المرأة نفس الحق؟

• عجبني
التفاعلات: نبيلة
وانت توافق ولا ترفض
انا زيك

• عجبني
التفاعلات: نبيلة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%