NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش عارفة لية ديما عندي مميول للزب للصغير و دة بيهيجني اوي و مش بميل خالص للزبر الكبير خصوصا لو الجسم نضيف و مفهوش شعر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حمادة وبس, 5ale6, مبادل زب صغير و 3 آخرين
تعالي اوريكي اللي بتحبيه

ساعات حسب شهوتك انت بيكووون رد فعل اللي قدامك يعني ممكن تكوني حباه في النيك لكن اللعب وللمص محتاجاه كبير

دا المفروض انتي كدا طبيعيه اللي اعرفه ان الكبير بعمل مشاكل ومفيش اي حد بيقدر يستحمله بيبقي تعزييب وتعب علي البنت اعتقد كدا يعني

دا المفروض انتي كدا طبيعيه اللي اعرفه ان الكبير بعمل مشاكل ومفيش اي حد بيقدر يستحمله بيبقي تعزييب وتعب علي البنت اعتقد كدا يعني
مظبوط بس قصدي اني لما بشوفة بيحركني، فاهم؟

• عجبني
التفاعلات: mayada_shemale
ساعات حسب شهوتك انت بيكووون رد فعل اللي قدامك يعني ممكن تكوني حباه في النيك لكن اللعب وللمص محتاجاه كبير
بحب العب و امص فية كتير غير الكبير مش بيخليني عايزاة

• حبيته
التفاعلات: طبيب قلوب و 👑Godzila👑
طب بيفرق معاكي شكل الزب؟

نتي كدة اكيد بتحبي الرومانسيه ملكيش ف العنف

بحب العب و امص فية كتير غير الكبير مش بيخليني عايزاة
كل شخص وليه غريزته زي ما في رجالة بتحب الكس المطرخ وفي رجالة بتحب الكس الرفيع في راجل بيحب عثل الست وراجل مبيحبهاش تغرقه دي غريزة داخلية هيا طبيعي كدة

• عجبني
التفاعلات: mayada_shemale
مش عارفة لية ديما عندي مميول للزب للصغير و دة بيهيجني اوي و مش بميل خالص للزبر الكبير خصوصا لو الجسم نضيف و مفهوش شعر
انا نفس ميولك علي فكرة بحب الزب الصغير و الجسم الناعم اكتر من الزب الكبير و الجسم المشعر .. هي ف الاخر امزجه

• عجبني
التفاعلات: مبادل زب صغير
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش بتردي عليا ليه ده انا روحت احلقه مخصوص، مجهودي راح فالحلاقة وكنت هعوره اصلا

الزب الصغير جميل اوووي للمص

انا نفس ميولك علي فكرة بحب الزب الصغير و الجسم الناعم اكتر من الزب الكبير و الجسم المشعر .. هي ف الاخر امزجه
انا كمان زيكم

هي المتعه والجنس مزاج ف الاول والاخر

ميول مش اكتر

لو جربتي الكبير هتدمني

المرفقات

983.4 KB · المشاهدات: 16
    983.4 KB · المشاهدات: 32
انا زبى نونو اوى رفيع و قصير شبه زب *******

• عجبني
التفاعلات: titoo0 و مبادل زب صغير
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%