NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا الاول كنت بحب انيك البنات بس من ساعت ما جربت مع ولد بنوتي وانا ميولي ناحية البنات مش اوي تقضية واجب و خلاص و بقيت نفسي في بنوتي زية لاني حقيقي مشوفتش متعة غير معاة كنا بناكل بعض و كان ناعم و دلوع اوي و كنا بنقعض ساعتين او تلاتة نمص و ناكل في بعض و من بعدة وانا مش لاقية الاحساس دة تاني و مشتقالة اوي . اشتقت لزبة الصغير و بزة الكبير و دلعة و خرم طيزة و لبن زبة اللي كنت بشربة من عشقي لية 💔

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: ahmed km, enta 7abiby, Mohdoah و 8 آخرين
ممكن تبعتيلي خاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: Mohdoah
ابعتيلي لو جادة

تسلم ايدك واكيد هتلاقى كتير **** يسعدك

بقالي فترة طويلة مش لاقية حد زية. المشكلة ان لما بيكون معاك حد جامد بينسيك اي حد تاني
وانتي الصادقة حتي لو لحد كلمك بتردي عليه تاني يوم وتقولي نفسي الاقي حد زيه

انا الاول كنت بحب انيك البنات بس من ساعت ما جربت مع ولد بنوتي وانا ميولي ناحية البنات مش اوي تقضية واجب و خلاص و بقيت نفسي في بنوتي زية لاني حقيقي مشوفتش متعة غير معاة كنا بناكل بعض و كان ناعم و دلوع اوي و كنا بنقعض ساعتين او تلاتة نمص و ناكل في بعض و من بعدة وانا مش لاقية الاحساس دة تاني و مشتقالة اوي . اشتقت لزبة الصغير و بزة الكبير و دلعة و خرم طيزة و لبن زبة اللي كنت بشربة من عشقي لية 💔
اهم حاجة زبو صغنن

اححححح اووووووف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%