NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تجربة الرجالة مش الخولات هاا

Runia

نسوانجى خبرة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
لى الرجالة بتحب تاخد البنت محترمة اوى وتخليها شرموطة اوى وبعد متشبع من البنت تسبها

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Dispersed, Body 🙃❤️, mohsenadel8 و 16 آخرين
لى الرجالة بتحب تاخد البنت محترمة اوى وتخليها شرموطة اوى وبعد متشبع من البنت تسبها
لا مش كلة هو اه ياخدها محترمة وتخاف عليه وتهتم بيه ودلعها وشرمتطها افضل لما يتجوزوا بس علي فكرة طول ما هى شرموطة عليه عمرة ما يسبها لانها بتشدة بشرمتطها دى

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Gyptos
لا مش كلة هو اه ياخدها محترمة وتخاف عليه وتهتم بيه ودلعها وشرمتطها افضل لما يتجوزوا بس علي فكرة طول ما هى شرموطة عليه عمرة ما يسبها لانها بتشدة بشرمتطها دى
انا بقول بتبقا محترمة وهو يشرمطها

المتعة في استكشاف هيجانها لأول مرة، بس حلاوته انك تستمتع بيه مش تسيبه

المتعة في استكشاف هيجانها لأول مرة، بس حلاوته انك تستمتع بيه مش تسيبه
وهو لما يعرف واحدة محترمة وينكها ويكسر عينها وبعدين بسبها دا اى

وايه المشكلة تبقي شرموطة على فكرة لما يتجوزها وتبقي شرموطة عليه احسن ما يبص لشرموطة ويخنها

• عجبني
التفاعلات: اميره المجنونه
وايه المشكلة تبقي شرموطة على فكرة لما يتجوزها وتبقي شرموطة عليه احسن ما يبص لشرموطة ويخنها

هو انت غبي ولا مقرتش البوست اصلا

المشكلة تبقي شرموطة على فكرة لما يتجوزها وتبقي شرموطة عليه احسن ما يبص لشرموطة ويخنها

وهو لما يعرف واحدة محترمة وينكها ويكسر عينها وبعدين بسبها دا اى
لا ده عرص، لكن انا ضد ان البنت تتفتح لو ده ضد رغبتها
وبعدين عموما اللي يبدأ حاجة ويسيبها ده بضان

لا ده عرص، لكن انا ضد ان البنت تتفتح لو ده ضد رغبتها
وبعدين عموما اللي يبدأ حاجة ويسيبها ده بضان
ايوا ليه يدخل ف سكة انو بيحبها بوعدين يعمل فيها كل حاجة ويرميها

ايوا ليه يدخل ف سكة انو بيحبها بوعدين يعمل فيها كل حاجة ويرميها
ماهو ده عرص مش راجل، لو هما الاتنين متفقين ان الموضوع سيكشوال بحت فتمام مفيش مشكلة

ماهو ده عرص مش راجل، لو هما الاتنين متفقين ان الموضوع سيكشوال بحت فتمام مفيش مشكلة
عيل خول بيتناك

• عجبني
التفاعلات: Noris567
ده علشان رجل خول ان يخلى واحداها محترمة تبقا شرموطة لو بيحبها بجد هيحافظ على احترامها لغيت لم يتجوزها ويمتعوا بعد كده غير كده يبقا خول ده راي

• عجبني
التفاعلات: mr. zeb
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده علشان رجل خول ان يخلى واحداها محترمة تبقا شرموطة لو بيحبها بجد هيحافظ على احترامها لغيت لم يتجوزها ويمتعوا بعد كده غير كده يبقا خول ده راي
كلو بيقول كدة واول نيبقا معاه واحدة بتحبو بيشيل زبو علي كتفه ويجرو وراها

• عجبني
التفاعلات: mr. zeb
غبي شكرا وقريته
انا لما هاخد واحدة محترمة هحافظ علي احترامها وهتجوزها واحاول اخليها شرموطة ليا لكن هسيبها زى ما بتقولى في حالة انها شرموطة للكل زى مانتى قولتى للرجالة وبس

كلو بيقول كدة واول نيبقا معاه واحدة بتحبو بيشيل زبو علي كتفه ويجرو وراها
لا يبقا خول ميعرفش يتحكم فى شهواته علشان لو راجل هيخاف عليه انا واحد تعرفت على بنت كتير فى حياتى عمرى ما ضحكت على مشاعر واحده علشان بخاف تترد لى فى حد يبقا غالى لى

هو اكيد مش كله كدا بس لو بصلها من ناحية انها تترد فيه او في حد من اهله مكنش عمل كدا بس اهم حاجة عنده اريح نفسي وبعد كدا ولا اعبرها اصلا وطظ فيها وفي شرفها اصلا المهم متعتي ودي للاسف موجودة في كل مكان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%