NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تجربة الرجالة مش الخولات هاا

لى الرجالة بتحب تاخد البنت محترمة اوى وتخليها شرموطة اوى وبعد متشبع من البنت تسبها
معلش يعني انتي بتقيسي الموضوع ع الرجاله بس لي معلش البنت نفسها بتدور ع الباد بوي وعارفه دا وآخرة سكتو اي متقنعنيش انها مغيبه او لا او مجنونه وهوا سايقها محدش بيدور علي صباع حد غير ب مزاجو

لى الرجالة بتحب تاخد البنت محترمة اوى وتخليها شرموطة اوى وبعد متشبع من البنت تسبها
الراجل بيحب الممنوع، والبنت الشاطرة تعمل التوازن بين انها تديلو الي يحبه بشطارة عالية جدا، بشكل يحس انه مستحيل يلاقي زيه عند واحدة تانية، وأول ما تحس أنه هيبدأ يبعد تبعد هي الأول بأي تبرير، علشان تغلى في عينه تاني، دا رأيي، بالنسبة للرجالة دي، أما في رجالة تانية مستحيل ترخص عنده حبيبته طول ما هو حاسس من جواه انها بتحبه اكتر ما بيحبها

هو مافيش راجل ممكن يعمل كده اصلا
ولو حاول يعمل كده تبقي البنت المفروض تصده وتحافظ علي نفسها مش تسلمه نفسها تحت مسمي الحب وطبعا هيسبها بحجه زي ما عملت معايا كده هاتعمل مع غيري
شعب اصلا عقله بين رجليه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الل بيعمل كدا بتبقى ناس مريضة ومينفعش تحكمى على الباقى على تصرفات الجزء دا بس
هو بيبقى ممتع لما تعرف واحدة محترمة و تطلع الشرموطة الل جواها و بتبقى الشرموطة بتاعتك مش مع الكل ومينفعش بعد كل دا يخلع من الموضوع
الا لو كان ليه اهداف تانية

على فكرة المشكله ان في انسان وحش ممكن يكون راجل وممكن يكون ست مش لازم دايما الوحش في القصة يكون راجل انا اعرف واحدة جابت لواحد اعدام

• جامد
التفاعلات: majed6090
اى راجل بيحب يبقى ليه شرموطة خاصة بيه هو وبيشكلها على مزاجه علشان كدة بينقيها محترمة واما بيلاقى الخبرة بيجرى عليها ويسيب المحترمة
مش قاعدة، في بنات كتير بتحب تجرب، وبتحب الراجل الي بيخليها تجرب وتشاركه في التجارب، اعتقد ان الحوار مرتبط ببنت محترمة حبت الراجل وهو خلاها شرموطة وسابها، لكن مش بياخدها محترمة وبيسيبها محترمة علشان يدور على شرموطة، كمان مش كل البنات قطط مغمضة

• عجبني
التفاعلات: 𝕋ℍ𝔼 𝕆ℕ𝔼
انا مش عاوزة اصدمك بس الموضوع دا عنى
يعني انتي عايزة تقولي انك كنتي قطة مغمضة، وهو كان وحش كاسر، كلامك موجود في الواقع، لكن كل حاجة ليها حدود، يعني انتي قبلتي يدخل في كسك ويفتحك، لو حصل يبقى انتي كنتي بتحبيه، ومعتقدش هو كان بيكرهك وهو بيعمل دا، ممكن يكون بيحبك بس في اسباب تانية بعدتكم عن بعض، لو شايفة في اسباب تانية ممكن نعرفها

لا هو بيجري ورا اكساس كتييير خالينا واقعيين بس لما بيكون بيحب واحدة بتفضل عنده هيا اغللي واحدة وبعد كدة الباقي جنس ونوم بس واي حد يقولك غير كدة بيهبل

دة يبقى ناقص

معظم الوقت أشباه الرجال يفعلون هذا بالبنات المحترمات
لكن في أحيان كثيرة تكون البنت هي التي تبدأ في الشرمطة و هو يجاريها فقط و بعدها يمكن يملو من بعض مثل أي علاقة

بصراحة طول ما واحدة فى دماغك و شغلاك بتبقى عايز منها حجات كتير الذكية هى التعرف تدى الهى عاوزاه عشان ف الاخر يتجوزها

• عجبني
التفاعلات: majed6090
لانه للأسف مش انسان ولا يستحق أن يكون انسان

ماتفهمونا فيه ايه بالظبط

الاختبار غلط من البدايه الخول بيبان من تصرفاته مكنتش تنام ليه

مش كل الرجالة كدة .... فيه الكويس وفيه الوحش

بالعكس
انا بحب جدا البنت المحترمه وف نفس الوقت تكون شرموطه
بنعني اني بحبها تكون محترمه وبنت ب ١٠٠ راجل مع اي حد
انما معايا انا تكون رقيقه وكلها حنيه وانوثه وشرموطه بجد لكن معايا انا وبس
و حصل وفعلا قابلت بنوته كده
والمفاجاه بقي انها هي اللي خدت قرار البُعد مش انا
ف صوابعك مش زي بعضها عشان تفتكري اننا احنا بس اللي بنبعد

هوا انا مكلمتش بنت محترمه علشان اشرمطها

مش كل الرجاله كده وبعدين فيه فرق لما تتشرمط ليا ولما تتشرمط لكله

عاوزه الكلام اللى بجد اللى بشوفو كتير مع حلات نفس اللى بتسالى عنها اللى مش هتلاقى كتير يقولهولك بس كتير هيفهم قصدى من الرجاله . الواحد بيشوف البنت المحترمه بيحس ان جواها كنز عاوز يفتحه حاجه جديده عاوز يكتشفها حاجه صعبه عاوز يحصل عليها واحيانا من منطلق حاجه ماحدش لمسها قبل منه . حاجه كدا فيها غموض ولما بيوصل لها ويجربها بيلاقيها زيها زى اى حد انها بنت عاديه مش اكتر المشكله الكبيره ان الصفه دى مش بتوقف فيه بيلاقى واحده تانى ويعيد معاها نفس السيناريو كدا المفروض الواحده لو ما اتعلمتش من القصص اللى قبلها الكتيره ووقعت فى نفس الخطأ المتكرر فى الخلق وما اتعظتش على الاقل بعد كدا تاخد بالها من نفسها و توعى غيرها ومش اخر الدنيا ان الواحده يتعمل معاها بالعكس تقف على رجليها من تانى ةتستنا ابن الحلال اللى يبنى معاها حاله وترضى بنصيبها معاه ونصحيه اخيره ما فيش واحد عنده ذرة اخلاق وشرف هيطلب من واحده مواعدها بجواز ان يمارس معاها الجنس او حتى يشوف جسمها اللى عاوز يبنى بيته فى حلال ما بيبدأهوش بحرام

انا مستغربة
حضرتك في تعليق شتمتي اللي بيعمل كده انه خول!!!
مع ان الخول عمره ما يعملها، الخول اشرف منه.
الخول والبنوتي عمرهم ما يعملوا كده، مبادئهم ارقى من مبادء الرجالة دول

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%