NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

السعودية الشواذ فيها كتير
كتير بس؟؟ ده كتير نيك بدرجة مقرفه إحنا كنا بنبعبص زمايلنا عادي وده الهزار ولو عدا قدامك ومبعبصتهوش تبقى خول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الرجالة بتفكر ازاي ؟؟
سؤال غريب شوية مش كده
قبل ما اتكلم واقولكم علي الموضوع ، محدش يستغرب من الانا بنشره دلوقت مكن تشوفوا اني نشرت موضوع تثقيفي قبل كده ودلوقت موضوع فلسفي حبة حقكم تستغربوا علشان انا محتوايا الاساسي اصلا والبنشره هي المحتويات الجنسية بس عادي احنا متخلقناش بكس وب بس لا في دماغ برضو من حقنا اننا نشغلها ، المحتوي الجنسي انا خستمر فنشره عادي سواء فقسم الصور او ف الالعاب وممكن هنا كمان يعني انا حاليا هنشر كذا حاجه مش حاجه واحدة علشان زي ما انتوا عارفيين اني كريتيف فشخ
ومن غير رغي كتير تخش فالموضوع علي طول
من شوية بقلب لقيت شخص بيقول انه عايز واحدة جسمها كيرفي وفاجر وانه لو اتجوزها مش هينزل من البيت ومش هيحلها والكلام الانتوا عارفينه ده ، الحقيقه حقه وكلام جميل حقه انه يفكر فحياته الجنسية
بس سؤال بقا تفتكر مثلا الانت هتتجوزها دي
ام جسم كيرفي وبزاز وطيز والكلام ده كله
تفتكر ان علشان جسمها حلو هتعرف تربي اولادكم مفتكرش اصل الجسم ملوش اي علاقه بالمخ والتفكير
يعني ممكن يكون جسمها حلو جدا وكيرفي وكل حاجه بس متكونش محترمة ممكن تكون ملهاش فالتربية ، اللاقصده انك تفكر صح متخليش شهوتك تمشيك كده وبس ،،
ولنفترض انها بيرفكت وهتعرف تربي والجو ده وهي محترمة
يعني اي مش هتنزل من البيت وتفضل معاها والجو ده تفتكر في حد عاقل هيعمل كده مين هيصرف عليكم وده ابسط حاجه فاهمني انت ولا لا
ولنفترض انك هتنزل وكل الكلام ده وانك لما ترجع مش هتسيبها
طيب بالعقل كده طيب هي مش الست دي انسانه ولا مكنه اظن انسانه يعني من حقها تتعب اصل بالعقل كده الصبح انت فالشغل هي هتهتم بالعيال لحد بليل انت هتيجي عايزها تكون علي سنجة عشرة علشان انت متبصش بره طيب بالمنطق كده هل ده صح او عدل وانا بتكلم فحاجه بسيطة فشخ علي فكرة انا مقولتش انها مثلا تكون بتشتغل وليها كارير مثلا ،،
انا واحدة من الناس جربت المساكنة وكانت مع حد بحبه وكنا بنجرب اننا لو اتجوزنا مثلا حياتنا هتبقا ازاي ، لقيت اني الصبح المفروض اهتم بالبيت وحتي لو نضيف المفروض ابهدله وانضفه ،واستني اليل يجي علشان لما الكنت ساكنه معاه يرجع المفروض اكون ملكة جمال وجاهزة للهيحصل بيني وبينه
خدت اسبوع الدنيا تمام بس بعد اسبوع لقيت اني مش قادرة استحمل اكمل كده انا لقيت نفسي مكنه مش اكتر ومرهقة عضليا دايما سواء من البيت او من النيك والعلاقة البينا
الموضوع صعب بجد علينا كستات فبالمنطق كده عيدوا تفكيركم تاني يا جماعه علشان الطريقه بتاعتكم دي متفتحتش بيت خالص
ولا انت اي رأيك
بتفكر ف نفسها وشهواتها بس حتي مو بيفكروا بالتوابع

كتير بس؟؟ ده كتير نيك بدرجة مقرفه إحنا كنا بنبعبص زمايلنا عادي وده الهزار ولو عدا قدامك ومبعبصتهوش تبقى خول
عادي

لا شواذ بقرف. وسمعت من البنات إن في آخر الدوام تدخل الفصل تلاقي بنتين ورا الباب بيبوسوا بعض💀💔

لا شواذ بقرف. وسمعت من البنات إن في آخر الدوام تدخل الفصل تلاقي بنتين ورا الباب بيبوسوا بعض💀💔
الشذوذ النسائي مش منتشر فالسعةدية

الشذوذ النسائي مش منتشر فالسعةدية
مهو لغاية ما تكبر وتقدر تخرج تتناك براحتها بس الشباب هم إلي بيكملوا حتى لما يعرفوا بنات

مهو لغاية ما تكبر وتقدر تخرج تتناك براحتها بس الشباب هم إلي بيكملوا حتى لما يعرفوا بنات
محصلش انا اعرف سعوديين كتير والانت بتقوله غلط

الرجالة بتفكر ازاي ؟؟
سؤال غريب شوية مش كده
قبل ما اتكلم واقولكم علي الموضوع ، محدش يستغرب من الانا بنشره دلوقت مكن تشوفوا اني نشرت موضوع تثقيفي قبل كده ودلوقت موضوع فلسفي حبة حقكم تستغربوا علشان انا محتوايا الاساسي اصلا والبنشره هي المحتويات الجنسية بس عادي احنا متخلقناش بكس وب بس لا في دماغ برضو من حقنا اننا نشغلها ، المحتوي الجنسي انا خستمر فنشره عادي سواء فقسم الصور او ف الالعاب وممكن هنا كمان يعني انا حاليا هنشر كذا حاجه مش حاجه واحدة علشان زي ما انتوا عارفيين اني كريتيف فشخ
ومن غير رغي كتير تخش فالموضوع علي طول
من شوية بقلب لقيت شخص بيقول انه عايز واحدة جسمها كيرفي وفاجر وانه لو اتجوزها مش هينزل من البيت ومش هيحلها والكلام الانتوا عارفينه ده ، الحقيقه حقه وكلام جميل حقه انه يفكر فحياته الجنسية
بس سؤال بقا تفتكر مثلا الانت هتتجوزها دي
ام جسم كيرفي وبزاز وطيز والكلام ده كله
تفتكر ان علشان جسمها حلو هتعرف تربي اولادكم مفتكرش اصل الجسم ملوش اي علاقه بالمخ والتفكير
يعني ممكن يكون جسمها حلو جدا وكيرفي وكل حاجه بس متكونش محترمة ممكن تكون ملهاش فالتربية ، اللاقصده انك تفكر صح متخليش شهوتك تمشيك كده وبس ،،
ولنفترض انها بيرفكت وهتعرف تربي والجو ده وهي محترمة
يعني اي مش هتنزل من البيت وتفضل معاها والجو ده تفتكر في حد عاقل هيعمل كده مين هيصرف عليكم وده ابسط حاجه فاهمني انت ولا لا
ولنفترض انك هتنزل وكل الكلام ده وانك لما ترجع مش هتسيبها
طيب بالعقل كده طيب هي مش الست دي انسانه ولا مكنه اظن انسانه يعني من حقها تتعب اصل بالعقل كده الصبح انت فالشغل هي هتهتم بالعيال لحد بليل انت هتيجي عايزها تكون علي سنجة عشرة علشان انت متبصش بره طيب بالمنطق كده هل ده صح او عدل وانا بتكلم فحاجه بسيطة فشخ علي فكرة انا مقولتش انها مثلا تكون بتشتغل وليها كارير مثلا ،،
انا واحدة من الناس جربت المساكنة وكانت مع حد بحبه وكنا بنجرب اننا لو اتجوزنا مثلا حياتنا هتبقا ازاي ، لقيت اني الصبح المفروض اهتم بالبيت وحتي لو نضيف المفروض ابهدله وانضفه ،واستني اليل يجي علشان لما الكنت ساكنه معاه يرجع المفروض اكون ملكة جمال وجاهزة للهيحصل بيني وبينه
خدت اسبوع الدنيا تمام بس بعد اسبوع لقيت اني مش قادرة استحمل اكمل كده انا لقيت نفسي مكنه مش اكتر ومرهقة عضليا دايما سواء من البيت او من النيك والعلاقة البينا
الموضوع صعب بجد علينا كستات فبالمنطق كده عيدوا تفكيركم تاني يا جماعه علشان الطريقه بتاعتكم دي متفتحتش بيت خالص
ولا انت اي رأيك
اهنئك على الموضوع الرائع .
كلامك منتهى العقل والمنطق
هؤلاء يعيشون فى الخيال وليس فى الحقيقة
الحقيقة تختلف تماما .

• بيضحكني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
كلامك كلصح و المفروض كا راجل( عاقل ) يفكر قبل ما يحب و يرتبط و يختار من حيث الشكل و الاخلاق و الحسب و النسب و زي ما قولتي مش يدور علي الجسم هيا مش جاريه شاريها
مش الجسم ولا الجنس اللي بينكم هوا اللي هيربي عيال و يقوم بيت و حياه اسريه
و الشخص اللي انتي بتقولي بيطلب واحده دا طيزه مكان مخه و العينه دي كتير
و الناس لازم تعرف ٩٥ ٪ مننا هنا للهلس و الفضفضه و الكلام و الضحك مش معني ان واحده دخلت تقول كلمتين اقوالها يالا يا شرموطه علي السرير او واحد منزل صوره بتاعه البنات هتقول واووووووو انت فين احنا جايين جري لو الناس فهمت الكلمتين دول كله هيرتاح التعامل بثقافه و رقي و احترام اهم شي ف اي تعارف سواء تعارف عادي او جنسي او اي شكل من اشكال التعارف
و اسف علي الاطاله👌👌

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و ALZEIN
في رجاله بيفكروا من بتاعهم مش من مخهم

شوفي دا الصح اصلا ان كلنا نتكلم شوية ف الجنس ونتكلم كتييير في الحياة و الاراء
طيب نيجي للعقول اللي انتي متخيلة ان دي عقول الرجالة او اللي معظم الذكور هنا او برة بيبينوها فبقت مسلمات عند البنات اننا بنفكر ازاي.
اولا انتي بتشوفي دماغ واحد هايج وخاصة اننا في منتدي جنسي اولا و اخيرا و بيبحث عن واحدة هايجة لعلاقة جنسية مشوفتيش جوانب من حياته التانية
انتي كمان مواضيعك و العناوين بتاعتها بتبين صورة مش حقيقية لعقلك و تفكيرك و شخصيتك لانها بتبين جانب الهايج بشكل اعلي من العادي
ف الحكم علي الناس لازم في كل احوال الحياه
كمان انا مبسوط انك بتنزلي مواضيع حلوة و حلوة هنا مختلفة عن حلوة اللي اتقالت لك قبل كدة لان الموضوع بالنسبة ليا يبقي حلو لما يستفزني و يخليني اعلق و اكتب كتير و اتناقش
انا بغلط كتير ف الكتابة عشان مليش خلق و بصلح كتير و برده لاقي اخطاء كمان المواضيع هنا بدخل اشوفها ملاقيش حاجة اكتبها يا دوب اقرى ويمكن مكملش قراية لازم يبقي حاجة قوية شوية لاني بكسل اقري الهري فما بالك لما اقرى و اعلق عليه و بكلام كتير
طيب نيجي للجواز و المساكنة الاتنين مختلفين عن بعض جدا في مجتمعنا و احنا في مصر معندناش وعي المساكنة الصحيح انتي حسيتي بانك مش هتستحملي لان المساكنة الصحيحة زي م الاحانب بيعملوها مش بس انك تعيشي معاه بغرض الجنس اللي انتي وضحتيه ف علاقتك.
المساكنة اعرفها جواز بدون ورق مرحلة اختبار الجواز للطرفين لازم يرجع البيت عشان دا بيته مش يجي عشان يعمل علاقة جنسية مسؤل عنك ماديا واجب عليه يوفر لك الحماية واحتياجاتك ك ست و احتياجاتك دي عامة زي م انتي مسؤلة عنه و عن ترتيب و ادارة الشؤن الداخلية في البيت
عارفة المشكلة ايه اللي لاحظتها من كلامك عن المساكنة؟
انها كانت جنسية انه بيجيلك يعمل سكس مافيش مرة يجي يقعد يتكلم في حاجات غير الجنس كأصحاب او احباب او رب أسرة يسالك عن احتياجاتك تنزلو تشترو مع بعض
سبب فشل المساكنة عندك هو سبب البوست ان الحياه بين الراجل و الست مش جنس بس.. في دكتورة تابعتها من فترة قالت ان الجنس السيء يسبب فشل الزواج بنسبة ٩٠% و الجنس الناجح ينجحها بنسبة ١٠% لانه لو ناجح في حاجات كتير غيره مشتركة بين الاتنين عشان يقيمو علاقة (اجتماعية) مترابطة ناجحة

كلامك كلصح و المفروض كا راجل( عاقل ) يفكر قبل ما يحب و يرتبط و يختار من حيث الشكل و الاخلاق و الحسب و النسب و زي ما قولتي مش يدور علي الجسم هيا مش جاريه شاريها
و الناس لازم تعرف ٩٥ ٪ مننا هنا للهلس و الفضفضه و الكلام و الضحك مش معني ان واحده دخلت تقول كلمتين اقوالها يالا يا شرموطه علي السرير او واحد منزل صوره بتاعه البنات هتقول واووووووو انت فين احنا جايين جري لو الناس فهمت الكلمتين دول كله هيرتاح التعامل بثقافه و رقي و احترام اهم شي ف اي تعارف سواء تعارف عادي او جنسي او اي شكل من اشكال التعارف
و اسف علي الاطاله👌👌
نورت يا صديقي

• حبيته
التفاعلات: اسنانجي
وعمرها ما هتفتح بيت الحياه الزوجيه مش جنس بس ومين الراجل الي هيقدر يعمل حاجه بعد يوم شاق في الشغل دا شغل ضيفى عليهم لو الشغل مفهوش وسيله توصيل هيتمرمط في المواصلات والزحمه يعني دا موقف كا بيحصل معيا ديما ممكن اقعد فتره مش عارف المس مراتي ويوم ما نقرر نعمل حاجه نلاقي البيه الصغير صحي ومش عايز ينام وطبعا لازق فينا ومش عايز يروح يلعب في اي اوضه تانيه
أنا شايف انها بتبقى تخيلات مش اكتر بتنتج من كتر الكبت الجنسي لانو مش لاقي واحده ينام معها لان الجنس لو متاح قدامو بدون اي قيود مكنش تخيل كدا
صدقت

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
كله ف الفاضي اهم حاجة التفاهم والتقدير والوضوح والصراحة

اهنئك على الموضوع الرائع .
كلامك منتهى العقل والمنطق
هؤلاء يعيشون فى الخيال وليس فى الحقيقة
الحقيقة تختلف تماما .
شكرا جدا ليك ولمرورك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و بــروفيـســـور فى الـرزع
و اسف علي الاطاله👌👌
كلامك مظبوط فشخ وياريت الناس تفهم كده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: اسنانجي و بــروفيـســـور فى الـرزع
  • بيضحكني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%