NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ثقافة الراجل في السرير انواع (خاص بمسابقة الدنيا ربيع)

الرومانسية و الحنان اساس اي علاقه بين راجل وست ومتكملش العلاقه دي من غير شده وعنف في اوقات معينه وكلو يضرب مع بعضه لمتعه الاتنين

اديك قلتها بنفسك، الست هي اللي بتخلف.. ممكن تشتري حيوانات منوية من انهو مختبر وتخلف.. اما الراجل مش ممكن.. اذن الست هي محور الحياه واساس الاسرة والمجتمع.. والراجل مكمل عند الحاجة وبس...
كل انسان الو شغل بلحيات شغل لمرا شي و لرجال شي و لتنين ما بيقدرو يعيشو بدون بعض يعني(بكملو بعض)

انا تعامل برومانسيه وشويه عنف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ميكس فيهم كلهم معادا النوع البارد 😂

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
أنا شايف أن موضوع الجنس دا عند الراجل ميول وكل واحد وبيميل لحاجه معينه في الجنس لازم الست تكون فهمها لانه لو عملتها الراجل بيشتغل معاها كويس ويتفاعل وممكن لو تجاهلتها لو هي ملكة جمال ممكن الراجل ميتفعلش معها كويس

اي الدنيا

اديك قلتها بنفسك، الست هي اللي بتخلف.. ممكن تشتري حيوانات منوية من انهو مختبر وتخلف.. اما الراجل مش ممكن.. اذن الست هي محور الحياه واساس الاسرة والمجتمع.. والراجل مكمل عند الحاجة وبس...
مع احترامي لرأيك لكني اختلف معاكي بشدة الستات ليهم دور و الراجل كمان ليه دور انت قارنت على اساس ايه واحد للمقارنة مكانة الراجل مش في الإنجاب بس في الحماية و النفاق و الرعاية و الاحتواء و الاهتمام حتى لو فيه أدوار الست ممكن فيها تستغنى عن الراجل ففيه أدوار يستحيل عليها كده الرجال خلقوا للنساء و لهن خلق الرجال

مع احترامي لرأيك لكني اختلف معاكي بشدة الستات ليهم دور و الراجل كمان ليه دور انت قارنت على اساس ايه واحد للمقارنة مكانة الراجل مش في الإنجاب بس في الحماية و النفاق و الرعاية و الاحتواء و الاهتمام حتى لو فيه أدوار الست ممكن فيها تستغنى عن الراجل ففيه أدوار يستحيل عليها كده الرجال خلقوا للنساء و لهن خلق الرجال
اقصد حضرتك الانفاق ودؤ تختلف عن النفاق. وكلامك في نهايته صحيح، لكن الست هي الحياة وبقت تشتغل هي كمان، وفيه كثير عائلات بتصرف عليها ستات.. يعني معدش فيه فرق كبير.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%