NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الدياثة منتشرة فى مصر بس مخفيه

كتير ناس بيكلمونى بيفضفضوا معايا شات اللى ديوث على مراته ونفسه يشوفها بتتناك قدامه واللى يبعتلى صور لايف لمراته واللى نفسه فى اخته واللى بيخلى مراته تغرى ناس تانيه فى المصايف عشان هو يهيج واللى بيخليها تعمل تاتوه عند رجاله عشان يهيج على منظرها وهى قالعة قدامه واللى بتغرى عامل الفندق عشان تهيج جوزها واللى بيبعت صور رجاله لمراته ويبتعلى الشات اللى مابينهم وهى معجبه بزبه ونفسها فيه واللى بيتخيلها مع حد تانى من غير ماتعرف واللى بيصور مراته من غير ماتعرف الدنيا مليانة

• عجبني
التفاعلات: سافل هيجان0, marwnbmw, el-korsan و 4 آخرين
من زمان والناس كده فى كتير كده

موجودين علي فكره كان في واحدة اتعرفت عليها كانت بتتناك بعلم جوزها كنت هروحلها انيكها بس جوزها كان مصمم انه يكون موجود وانا بنيكها وكانت بتبعتلي صور ليه وهيا بتمص زبة الصغير وهوا بيصورها وهيا بتتناك من رجاله وسيلفي معاهم بس مرحتش عشان مارتحتش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فعلا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
كتير ناس بيكلمونى بيفضفضوا معايا شات اللى ديوث على مراته ونفسه يشوفها بتتناك قدامه واللى يبعتلى صور لايف لمراته واللى نفسه فى اخته واللى بيخلى مراته تغرى ناس تانيه فى المصايف عشان هو يهيج واللى بيخليها تعمل تاتوه عند رجاله عشان يهيج على منظرها وهى قالعة قدامه واللى بتغرى عامل الفندق عشان تهيج جوزها واللى بيبعت صور رجاله لمراته ويبتعلى الشات اللى مابينهم وهى معجبه بزبه ونفسها فيه واللى بيتخيلها مع حد تانى من غير ماتعرف واللى بيصور مراته من غير ماتعرف الدنيا مليانة
طب انا عايز. واحد من دول مش بلاقي

انا واحد لما زار اسكندرية كان حيجيب لي مراته بس مكنتش فاضي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%