NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الدياثة منتشرة فى مصر بس مخفيه

كتير ناس بيكلمونى بيفضفضوا معايا شات اللى ديوث على مراته ونفسه يشوفها بتتناك قدامه واللى يبعتلى صور لايف لمراته واللى نفسه فى اخته واللى بيخلى مراته تغرى ناس تانيه فى المصايف عشان هو يهيج واللى بيخليها تعمل تاتوه عند رجاله عشان يهيج على منظرها وهى قالعة قدامه واللى بتغرى عامل الفندق عشان تهيج جوزها واللى بيبعت صور رجاله لمراته ويبتعلى الشات اللى مابينهم وهى معجبه بزبه ونفسها فيه واللى بيتخيلها مع حد تانى من غير ماتعرف واللى بيصور مراته من غير ماتعرف الدنيا مليانة

• عجبني
التفاعلات: سافل هيجان0, marwnbmw, el-korsan و 4 آخرين
التحرر موجود ف كل مكان واكيد ال بيعيشه ف الواقع بيكون ف الخفاء انا اتعامل كتير مع متحررين

• عجبني
التفاعلات: JOUL و Max @123
أنا برضو لاحظت كده أنا كلمت كتير أوى من على الانستا وبالفعل هى منتشرة لكن فى الخفاء ومعظمهم بيخاف يكشف هويته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجودين كتير اكيد بس عمرى ما كلمت حد منهم

صاحبي كفاية اللي بينيك مراته وحماته علي التانجو عشان ياخد فلوس . ودي شوفتها في برايفت وكان يستاهل اني ادفع بصراحة لانه كان احلي من اي فيلم سكس اجنبي لانه لايف وواقعي فالدياثة منتشرة طبعا

• عجبني
التفاعلات: Max @123 و متعه النيك
صاحبي كفاية اللي بينيك مراته وحماته علي التانجو عشان ياخد فلوس . ودي شوفتها في برايفت وكان يستاهل اني ادفع بصراحة لانه كان احلي من اي فيلم سكس اجنبي لانه لايف وواقعي فالدياثة منتشرة طبعا
بس اكيد مش حماته

حقيقة

• عجبني
التفاعلات: Max @123
جسمها يقول انها حد محاارم في الخمسينات او اواخر الاربعينات
ممكن تكون شرموطة بالفلوس وممكن مراته برده مش مراته

كتير ناس بيكلمونى بيفضفضوا معايا شات اللى ديوث على مراته ونفسه يشوفها بتتناك قدامه واللى يبعتلى صور لايف لمراته واللى نفسه فى اخته واللى بيخلى مراته تغرى ناس تانيه فى المصايف عشان هو يهيج واللى بيخليها تعمل تاتوه عند رجاله عشان يهيج على منظرها وهى قالعة قدامه واللى بتغرى عامل الفندق عشان تهيج جوزها واللى بيبعت صور رجاله لمراته ويبتعلى الشات اللى مابينهم وهى معجبه بزبه ونفسها فيه واللى بيتخيلها مع حد تانى من غير ماتعرف واللى بيصور مراته من غير ماتعرف الدنيا مليانة
موجود كتير بس بيخافوا ف بيعملوا سرا
انا نفسي اجمع الديوثين الجادين اللي في مصر كله في مكان واحد

مش لاقي ديوث

موجود كتير بس بيخافوا ف بيعملوا سرا
انا نفسي اجمع الديوثين الجادين اللي في مصر كله في مكان واحد
ده ازاى يعنى وليه

معتقدش كل اللي بيبعتلك فييك

موضوع مع احترامي ليس منه فائدة مصر مش مصر الدياثة و الشذوذ للاسف انتشروا ولهم الحق ينتشروا ظروف البلدان العربية و الدعم الغربى لكل المفسدات العالمية

كويس انهم بيخافوا و يختفوا احسن ما يطلعوا علناً

• حبيته
التفاعلات: حب العمر
البرامج والجوالات والافلام الجنسيه وغيرها هم السبب كل واحد يتفرج على شي ويحاول يطبق والذي على اللايف مايفكر بعرضه ولا شي يفكر كيف يطكسب فلوس حتى من عرق محارمه وغيرها غير الغزو الفكري

• عجبني
التفاعلات: O244
موضوع مع احترامي ليس منه فائدة مصر مش مصر الدياثة و الشذوذ للاسف انتشروا ولهم الحق ينتشروا ظروف البلدان العربية و الدعم الغربى لكل المفسدات العالمية

كويس انهم بيخافوا و يختفوا احسن ما يطلعوا علناً
الدياثة و الديوثين لو طلعوا علنا مش هيحصل حاجة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%