NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا متفق معاك في كل ما قلت لكن عندي ملاحظه وسؤال
انت قولت انك مش تعاملت مع الي بيشجع مراته تتناك وفيه الي بيجيب ليها رجاله ينيكوها ودول مش تعاملت معهم يعني تعاملت مع الي بيبعت صور مراته والي عارف انها بتتناك،؟؟؟

حصل بس حالات نادره جدا ومعظمهم مش مصريين​

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
متقول يا صقر هو انت بتحكي بالتيله كده ليه، لازم يعني تنقطنا

فيه ناس بتبعت صور زوجاتها بجد بس قليل جدا واعرف ٣ بيتناكو وازواجهم عارفين وعادي واعرف واحد مراته بتتناك عادي وهو مسافر ولما بيرجع من السفر بتمشي عشيقها بس دول اجانب من اوروبا الغربيه​

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض

فيه ناس بتبعت صور زوجاتها بجد بس قليل جدا واعرف ٣ بيتناكو وازواجهم عارفين وعادي واعرف واحد مراته بتتناك عادي وهو مسافر ولما بيرجع من السفر بتمشي عشيقها بس دول اجانب من اوروبا الغربيه​

متحكي يا عم الصقر

• عجبني
متحكي يا عم الصقر

انا فيه ٢ بعتوا لي صور بيقولوا انها مراتاتهم تاكدت مت واحد والآخر لا​

أما النساء اللذين يعرف ازوجهم انهم يتناكوا ولا يعترضون​

فاولهم الصحفيه الفرنسيه التي سبق وتكلمت عنها​

ثاني واحده إمرأة هولانديه كانت تنزل كل سنه اجازه الغردقه عشان تتناك من واحد صاحبها وقد قابلتها ولكن لم يحدث بينتا شيء​

اما الاخيره فهي إمرأة هولانديه ايضا كان لها عشيق ويعلم زوجها ولم يعترض كنت اعرف الأسرة كلها​

أما الرجل الذي كان لزوجته عشيق وهو يعلم فهو رجل ألماني كنت تعرفت عليه اثناء العمل في احد المشروعات وقال لي بالحرف الواحد أنه أبلغ مراته تمشي القرد الي عندها عشان هو نازل اجازه يقصد بالقرد عشيق لها من نيجيريا​

إرتحت يا ديب​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf

انا فيه ٢ بعتوا لي صور بيقولوا انها مراتاتهم تاكدت مت واحد والآخر لا​

أما النساء اللذين يعرف ازوجهم انهم يتناكوا ولا يعترضون​

فاولهم الصحفيه الفرنسيه التي سبق وتكلمت عنها​

ثاني واحده إمرأة هولانديه كانت تنزل كل سنه اجازه الغردقه عشان تتناك من واحد صاحبها وقد قابلتها ولكن لم يحدث بينتا شيء​

اما الاخيره فهي إمرأة هولانديه ايضا كان لها عشيق ويعلم زوجها ولم يعترض كنت اعرف الأسرة كلها​

أما الرجل الذي كان لزوجته عشيق وهو يعلم فهو رجل ألماني كنت تعرفت عليه اثناء العمل في احد المشروعات وقال لي بالحرف الواحد أنه أبلغ مراته تمشي القرد الي عندها عشان هو نازل اجازه يقصد بالقرد عشيق لها من نيجيريا​

إرتحت يا ديب​

حبيبي يا صقر انا هدفي ان خبراتك الاعضاء يستفيدو منها

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك مظبوط جدا احييك على الحقيقة اللي قلتها وياريت نتعلم وكل حد عنده الاحساس المنحرف ظا يحاول يتخلص منه لانه مرض نفسي
ايوة مرض ولازم له علاج
واحب اوضح حاجة ان كلمة تحرر دي معناها تحرر من ايه؟
حد هيقول الكلمة المحفوظة: قيود المجتمع
انهي مجتمع؟
الموضوع مش تقاليد وعادات فقط عشان تقول قيود مجتمع لا ده الموضوع فيه عامل اخر وهو الاهم وهو الدين والفطرة
لفظ دياثة او تعريص اخف واهون(دون تهوين من الفعل المجرم) لان صاحبه معترف بالموضوع وبيقول اللفظ في اطار القيود يعني لسة معترف بالقيود
اما تحرر او متحرر فانت خلاص مبقتش جوا الاطار انت خرجت برا وشايف نفسك انك مبتعملش حاجة غلط اصلا

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
كلامك مظبوط جدا احييك على الحقيقة اللي قلتها وياريت نتعلم وكل حد عنده الاحساس المنحرف ظا يحاول يتخلص منه لانه مرض نفسي
ايوة مرض ولازم له علاج
واحب اوضح حاجة ان كلمة تحرر دي معناها تحرر من ايه؟
حد هيقول الكلمة المحفوظة: قيود المجتمع
انهي مجتمع؟
الموضوع مش تقاليد وعادات فقط عشان تقول قيود مجتمع لا ده الموضوع فيه عامل اخر وهو الاهم وهو الدين والفطرة
لفظ دياثة او تعريص اخف واهون(دون تهوين من الفعل المجرم) لان صاحبه معترف بالموضوع وبيقول اللفظ في اطار القيود يعني لسة معترف بالقيود
اما تحرر او متحرر فانت خلاص مبقتش جوا الاطار انت خرجت برا وشايف نفسك انك مبتعملش حاجة غلط اصلا

احستت صديقي الغالي وشرفني مرورك وتعليقك الرائع​

• عجبني
احسنت كلام فى الصميم (y)(y)

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و Amir Adel
  • عجبني
كامل التقدير لكلامك وشرحك بس انت حملت الراجل كل شئ ونسيت جانب اخر
زى مافى راجل بيبحث عن علاقات وتبادل فى سيدات بتبحث عن علاقة ثلاثية مع اتنين رجالة
وفى بتطلب علاقة مع واحدة ومعاهم جوزها وفى بتطلب اتنين بنات او جماعى او او..
الانثى اصلا غيورة بطبعها بتخاف على ذكرها مهما كان ولكن لو فقدت الشغف بيه بتبدا تبحث عن بدائل تحت ستار الحرية ولكن فى واقعها الاليم هو الان ليس له وجود فى حياتها الا ظاهريا
ودة حصل نتيجة اخطاء سواء فى اختيار الشريك او العوامل الاقتصادية والاهمال النفسي والعاطفى الانثى دايما بتحب تشوف نفسها محل اهتمام ومحور الحياة والا تفقد بريقها
يعني انت شايف ان من حق المرأة اذا فقدت الشغف تروح تتناك من غير جوزها

• عجبني
يعني انت شايف ان من حق المرأة اذا فقدت الشغف تروح تتناك من غير جوزها
مش دة المقصود من كلامى بس مايحملش الست السبب دون معالجة الاصل وهو عدم اهتمامه بمتطلباتها

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
مش دة المقصود من كلامى بس مايحملش الست السبب دون معالجة الاصل وهو عدم اهتمامه بمتطلباتها
الست التي تفقد الشغف مع جوزها تطلب منه التجديد بدل ما تروح تطلبه من رجل غيره

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%