NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صباح الخير
اولا أرجو أن لاتعتبروا كلامي تجريحا لأحد ولاأهاجم صاحب المنشور ولكن ماشدني هم اصحاب التعليقات فواحد يصفق
وآخر أحسنت وغيره يابطل وشهم ومن هذه العبارات الرنانة
لم أنتم في منتدى كهذا وكل مافيه شذوذ وعهر وجنس
لم أنت ياسيدتي الفاضلة في هكذا منتدى إن لم يكن عندك بعض الشذوذ والصديق الناشر لهذا الموضوع ويأتيه إطراء من صديقة في المنتدى وتشكرها على مجاملتها ألست بقائل انك غيور وهذه السيدة أليس لها رجل يغار عليها وهل تقبل أن يراسل احد زوجتك كفانا تصنعا
انا مثلكم رجل شرقي وكلي غيرة ولكن كل انسان في لحظة ضعف امام شهوته قد يشذ وينحرف عن فطرته .
أعتذر من الجميع وكما قلت آنفا انا لاأهاجم أحدا
ولكن هذه وجهة نظري المتواضعة ..
اولا من حقك تعترض او تقول كل ما تشاء هذا حقك حتي لو لم توافق إدارة المنتدي واحب توضيح شيء مهم ان الفتاه التي ردت أنسه وليست زوجه وهي من حقها ان تعجب وترد طالما في حدود الأحترام
انا فعلا غيور لكن في نفس الوقت لي نقاط ضعف ومن يقول شء جيد اثني عليه ولو كان ضمن اشياء سيئه
الهدف من هذا الموضوع هو إظهار ان الدياثه في معظمها خيال واحد بتخيل عشان يهيج ويضرب عشره او يروح ينيك مراته لانه من كتر ادمانه للمزاقع الاباحيه مبقاش يهيج الا لما يتخيل مع شخص آخر انه ينيك مراته

في النهايه شرفني مرورك واتمني اكون رديت رد يقنعك

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
👍👍

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
  • عجبني
🌹🌹🌹🌹

• عجبني
  • عجبني
صباح الخير
اولا أرجو أن لاتعتبروا كلامي تجريحا لأحد ولاأهاجم صاحب المنشور ولكن ماشدني هم اصحاب التعليقات فواحد يصفق
وآخر أحسنت وغيره يابطل وشهم ومن هذه العبارات الرنانة
لم أنتم في منتدى كهذا وكل مافيه شذوذ وعهر وجنس
لم أنت ياسيدتي الفاضلة في هكذا منتدى إن لم يكن عندك بعض الشذوذ والصديق الناشر لهذا الموضوع ويأتيه إطراء من صديقة في المنتدى وتشكرها على مجاملتها ألست بقائل انك غيور وهذه السيدة أليس لها رجل يغار عليها وهل تقبل أن يراسل احد زوجتك كفانا تصنعا
انا مثلكم رجل شرقي وكلي غيرة ولكن كل انسان في لحظة ضعف امام شهوته قد يشذ وينحرف عن فطرته .
أعتذر من الجميع وكما قلت آنفا انا لاأهاجم أحدا
ولكن هذه وجهة نظري المتواضعة ..
🙏

• عجبني
  • عجبني
شوف الميول الجنسية كترت و فية ناس بتتمتع بالدياثة بمعنى كلمة تمتع زى الراجل اللى بتناك كل واحد لية متعة شكل و بالنسبالو متعة يعنى لو مثلا واحد متعتة بنيك واحدة فية واحد نفس المتعة انو يشم كلوت واحدة و دا بيجيب و دا بيجيب لاكن دا بيتمتع و دا بيتمتع طبعا مش رجولة عيب و حرام لاكن المتعة طغط على كدا ممكن واحد بيتمتع ان يورى الناس جسم مراتو و بيستمتع بكلام الناس عليها و يجيب شهوتو مع انو عندو مراتو ممكن ينكها لاكن دى متعتو فبعيدا عن الحرام و الحلال و النخوة و الرجولة دى متعة سواء غلط او حرام فدى متعتهم و مقتنعين بيها و مفيش حد هيغيرلهم تفكرهم الا بصعوبة و الحل الوحيد التقرب اللى الدين ة اللله

• عجبني
شوف الميول الجنسية كترت و فية ناس بتتمتع بالدياثة بمعنى كلمة تمتع زى الراجل اللى بتناك كل واحد لية متعة شكل و بالنسبالو متعة يعنى لو مثلا واحد متعتة بنيك واحدة فية واحد نفس المتعة انو يشم كلوت واحدة و دا بيجيب و دا بيجيب لاكن دا بيتمتع و دا بيتمتع طبعا مش رجولة عيب و حرام لاكن المتعة طغط على كدا ممكن واحد بيتمتع ان يورى الناس جسم مراتو و بيستمتع بكلام الناس عليها و يجيب شهوتو مع انو عندو مراتو ممكن ينكها لاكن دى متعتو فبعيدا عن الحرام و الحلال و النخوة و الرجولة دى متعة سواء غلط او حرام فدى متعتهم و مقتنعين بيها و مفيش حد هيغيرلهم تفكرهم الا بصعوبة و الحل الوحيد التقرب اللى الدين ة اللله
كلام جميل ورائع احيكي عليه وانا معترف ان فيه دياثه
لكن معظم الموجود في الموقع دياثة كلام
كل واحد ديوث طبعا عاوز يسمع كلام يهيج علي محارمه

او يستمتع ان واحد يقوله عاوز انيك مراتك واعمل واعمل يقوم يسخن ويروح ينيك مراته وهو بتخيل كل الي سمعه من الشخص الي بيسخنه

• عجبني
اولا من حقك تعترض او تقول كل ما تشاء هذا حقك حتي لو لم توافق إدارة المنتدي واحب توضيح شيء مهم ان الفتاه التي ردت أنسه وليست زوجه وهي من حقها ان تعجب وترد طالما في حدود الأحترام
انا فعلا غيور لكن في نفس الوقت لي نقاط ضعف ومن يقول شء جيد اثني عليه ولو كان ضمن اشياء سيئه
الهدف من هذا الموضوع هو إظهار ان الدياثه في معظمها خيال واحد بتخيل عشان يهيج ويضرب عشره او يروح ينيك مراته لانه من كتر ادمانه للمزاقع الاباحيه مبقاش يهيج الا لما يتخيل مع شخص آخر انه ينيك مراته

في النهايه شرفني مرورك واتمني اكون رديت رد يقنعك
شو دخل ادارة المنتدى فالموضوع ليكون عبحكي مع ال CNN ومالي خبر وليكن ادارة المنتدى يعني بتحظروني ياسيدي يحظروني انا عبقول وجهة نظري
نحن هنا في منتدى جنسي وعلى رأي عادل امام منتدى داعر يمثل كل مافي الدنيا من عهر ودعارة وشذوذ وهالشي مو تقليل من شأن المنتدى ولكن هذا هو اختصاصه كما اختصاص المنتديات الأدبية والطبية والاجتماعية
فنرى فلان من الناس يراسل احدهم او يرد على منشور احدهم او احداهن انيك مرتك امامك ياعم هو قد يهيج من هكذا تخيلات ولكن بالتبادل فإن كان عندك استعداد ليفعل بزوجتك كما تفعل بزوجته راسله ولكن تقول له انا فحل وانا مابعرف شو خليك فحالك
او احدهم يسأل تمارسين من الخلف وبماذا تشعرين هل هذه العملية ممتعة لم هذه الاسئلة إن كنا لانتقبل ان يطرحها علينا الغير
والاهم من هذا كله اصبحنا نشاهد في المنتدى معظم الأعضاء من ذوي السن الصغير 18 او 20 يابني انت متى ومن اين تعلمت هذه الامور إن كانت تربيتك المنزلية سليمة
انت يجب ان تلتفت الى دروسك ومستقبلك
خلاصة حديثي انا رجل اكره التصنع والاختباء خلف قيم وافكار مزيفة
تقبلوا فائق شكري

• عجبني
شو دخل ادارة المنتدى فالموضوع ليكون عبحكي مع ال CNN ومالي خبر وليكن ادارة المنتدى يعني بتحظروني ياسيدي يحظروني انا عبقول وجهة نظري
نحن هنا في منتدى جنسي وعلى رأي عادل امام منتدى داعر يمثل كل مافي الدنيا من عهر ودعارة وشذوذ وهالشي مو تقليل من شأن المنتدى ولكن هذا هو اختصاصه كما اختصاص المنتديات الأدبية والطبية والاجتماعية
فنرى فلان من الناس يراسل احدهم او يرد على منشور احدهم او احداهن انيك مرتك امامك ياعم هو قد يهيج من هكذا تخيلات ولكن بالتبادل فإن كان عندك استعداد ليفعل بزوجتك كما تفعل بزوجته راسله ولكن تقول له انا فحل وانا مابعرف شو خليك فحالك
او احدهم يسأل تمارسين من الخلف وبماذا تشعرين هل هذه العملية ممتعة لم هذه الاسئلة إن كنا لانتقبل ان يطرحها علينا الغير
والاهم من هذا كله اصبحنا نشاهد في المنتدى معظم الأعضاء من ذوي السن الصغير 18 او 20 يابني انت متى ومن اين تعلمت هذه الامور إن كانت تربيتك المنزلية سليمة
انت يجب ان تلتفت الى دروسك ومستقبلك
خلاصة حديثي انا رجل اكره التصنع والاختباء خلف قيم وافكار مزيفة
تقبلوا فائق شكري
ادارة المنتدي احيانا تعترض علي بعض اساليب الرد انا كنت بقول هذا الكلام لأني مضايق شويه من غلق بعض المواضيع لي
المنتدي فيه كل الميول ورايك انه داعر رأي بتفق معاك فيه لكن في وسط كل هذا العهر انا من حقي ان اقول اني ارفض هذا السلوك وانتقده
ودي مش شعارات مزيفة ذي ما بقول
انا بعشق الجنس لكن بكره الدياثه

• عجبني
ما أروع ان يكون عندي موضوع ولكي تعليق عليه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
أمرك عجيب ولذا تعليقي عليك
الكل شريف حتي تأتي العاهرة

• عجبني
  • عجبني
وانت شاغل نفسك ليه ما الي عاوز يبقي ديوس كس أمه
خلينا نتسلي فيه ونسخه اكتر لحد ما بضاعه تفرقع

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
وانت شاغل نفسك ليه ما الي عاوز يبقي ديوس كس أمه
خلينا نتسلي فيه ونسخه اكتر لحد ما بضاعه تفرقع

انا بتسعرض حاله بتحاول تفرض نفسها في المجتمع

• عجبني
انت صح ١٠٠٠٪؜ التحرر (الدياثة) اكتر حاجة بنت متناكة في الزمن دة مع اني مقتنع ان كل انسان حر في تصرفاته بس كل واحد متحرر (ديوث) بيحاول يقنعني انه موضوع عادي والحياة قشطة والدنيا زبادي في الخلاط وكل الكلام دة يعتبر حريات مفهاش حاجة بكون متأكد انه مريض نفسي او في حاجة في دماغه

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%