NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احمد تبادل

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
22 يوليو 2022
المشاركات
33
مستوى التفاعل
56
نقاط
143
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا احمد عندي ٢٥سنه عايش مع أبويه وامي وساكن في القاهره في منطقة شعبيه وشغال أمن في مستشفى بروح من١٠بليل لي ٧صبح قصتي بدأت لما بنت جت جديده تشتغل في نضافه اسمها ام مريم عندها ٤٧سنه بس جسمها بلدي قصيره وبزازها كبيرة وطيزها كبير ومدوره ولون بشرتها ابيض كنت واقف أمن في نسا اخر دور في مستشفى وكان اليوم ده مفيش حلات ولاده كان يعتبر دور فاضي ودكتوره اللي كانت قاعده في اوضت تمريض قالتلي هخش اريح شويه ولو في حاجه اتصل عليه قلتها حاضر ومشيت شويه وام احمد جت تمسح اوضه وكده بحكم شغلها عديت جمب اوضه كانت بتمسح وي موطيه فضلت ابص علي طيزها كانت لابسه لبس نضافه بعدين كنت هموت وانيكها رحت اشرب سيجاره شربت سجاره وشويه رحت عند اوضت تمريض اللي ام مريم بتمسحها لقتها بتخبي دوا في صدرها وهيه جت تلف لاقتني في وشها قلتها بتعملي ايه فضلت سكته قالتلي بنضف قربت منها وقلتها وايه اللي مخبياه في صدرك قالتلي مفيش كنت بحط بوك بتاعي قربت منها وقلتها طلعي اللي ختيه بدل منزلك لي مدير ويحبسك قالتلي ابوس رجلك متقلش لحد انا بعمل كده عشان اعرف اربي بنتي رحت عند صدرها وطلعت اللي خدته كانت وخده شويه حقن وي ادويه قلتها تعالي معايا قالتلي ابوس ايدك متفضحنيش قلتها انا مش هقول لحد تعالي معايا اوضه افتشك ومسكتها وختها في اوضه في اخر دور فاضيه حطيت ادويه وحقن اللي خدتها علي سرير وجيت افتشها مسكت صدرها ودخلت ايدي جوه أشفها لو مخبيه كان في شريط برشام طلعته وحطيته علي سرير وهيه كانت خايفه قلتها متخفيش مش هفضحك بعدين قلتها اقعلي ملط عشان افتشك كانت خايفه قلتها خلاص هكلم مشرف ونشوف حوار ده معاه قالتلي خلاص هقلع قلعت بنطلون وتيشيرت كانت ب اندر وسنتيان سنتيان لونه اصفر واندر لونه ابيض اندر شكله كان دايب عرفت أن ظرفها على قدها وبتعمل كده رحت عندها وقلعتها سنتيان بتقلي بتعمل ايه قلتها بشوف لو مخبيه حاجه بعدين قلعتها سنتيان بزازها كبيرة فشخ حسست بضهر صوابي على حلمت بزها لقتها جسمها ارتعش زنقت زبي في طيزها وقلتها جسمك حلو اوي ولست رقبتها قلتها جسمك حلو اوي حولت تبعد نفسها كنت مساكه كويس طلعت لساني وفضلت الحس رقبتها بدأت تطلع اهات آه آه احححح وانيمتها على سرير وانزلت أمص بزازها قلتها قلتها بزازك لبن ومصيت حلمت بزها وهيه كانت بطلع أهات احح ورحت عند شفايفها وفضلت ابوسها وهيه لقتها ارتعش ونزلت عسلها قمت قلعت بنطلون وقميص وبوكسر شافت زبي قالتلي احه زبك كبير قلتها يلا مصي قامت من سرير ونزلت علي ركبها وانا رفعت شعرها ومصت زبي وانا بقلها مصي كمان احححح بعدين شلت زبي من بوقها وقامت قفشت في طيزها وقلتها اندر بتاعها كانت طيزها كبيره فشخ ضربتها علي طيزها وهيه بتصوت آه آه براحه وكنت بعبصها قلتها طيزك جامده اوي وبدخل صباعي اكتر قلتها يلا نامي على بطنك قالتلي طب خلي طيزي مره تانيه عشان مش عامله حسابي ضربتها علي طيزها كانت لبن اوي قلتها مره جايه لو طيزك مش نضيفه هفشخ كسمك وضربت طيزها صوت حسيت ان مستشفى كلها سمعت قلتها نامي بطنك ونزلت الحس كسها كان تخين وابيض وكان في شعر خفيف نزلت الحسه وهيه بطلع آهات بتقلي نيكني بقا مش قادره تعبانه اوي كسي وجعني ودخلت زبي وحده وحده لحد مدخل وفضلت انيكها براحه وهيه بطلع آهات بصوت واطي حسيت اني هنزل لبني طلعت زبي ونزلته علي بطنها وقمت البس هدومي وهيه لبست قبل متطلع طلعت ١٠٠جنيه ودتدهلها ودتها حقن وي ادويه قلتها بعد كده لو عزتي دوا اي حاجه قولي وطلعنا من اوضه رحت وقفت في مكاني وهيه كملت مسح بصيت في ساعه كانت ٥فجر فضلت بلف في دور وشيه الدكتوره اسمها شروق عندها ٣٠سنه بس جسمها صاروخ طويله وطيزها وسط وبزازها وسط وجسمها نار وبيضه رآحت قعدت في اوضت تمريض وانا قاعد علي كرسي بره فضلت قاعد لحد مجت الساعه 7 ورحت اغير لبس شغل وجيت عشان امشي لقيت ام احمد خرجه من حمام كانت بتغير هدومها عشان خلاص خلصنا شغل ومشين كانت لابسه عبايه سوده وطرحه وركبت معايا اسنسير وانا قفشت في طيزها واحنا نازلين قلتها النيكه جايه تنضفي طيزك وضربتها عليها وخرجنا وانا روحت دخلت حمام استحمي ونمت من تعب صحيت على ساعه ٧مغرب وطلعت صاله أبويه وامي قاعدين في صاله امي بتقلي كل ده نوم قلتها تعبان شويه قالتلي تاكل قلتها اه وراحت حطلتلي أكل كنت باكل كأني مكلتش من سنه خلصت ودخلت حمام حلقت شعر زبي ولبست عشان اروح شغل وصلت شغل ودخلت غيرت وطلعت نسا فوق مكنش فيه خير حالت ولاده وحده وكانت معاها بنت كانت بتاع ٢١سنه كانت قصيره وسمره وبزازها صغيرين عملين زي بلي وطيزها رفعه لفيت في دور اشوف لو فيه حاجه وكانت الدكتوره شروق قاعده في اوضت تمريض فضلت قاعد لحد ساعه ١ومشرف كان بيلف بيشوف لو فيه حاجه وكده بعدين مشي رحت اشرب سيجاره شويه ودكتوره شروق جت وقفت جنبي ولعت سجاره كانت بتكلم معايا شويه بعدين طفت سجاره قالتلي هوه انت متجوز قلتها لا لقتها مسكت زبي وبتقلي بس ام مريم قالتلي انك جامد اوي ومشيت وهيه مشيه بعبصتها وكملت مشيه بعدين رحت اوضه تمريض كانت قاعده علي كرسي رحت قعت علي كرسي اللي قدامها وكنت بحسس علي رجليها قالتلي تعاله ورايا رحت ورايا ودخلتني مخزن ادويه قمت مبعبصه وبحسس علي طيزها قالتلي انت بعد شغل بتروح فين قلتها بروح بيت قالتلي طيب بعد متخلص شغل عايزاك قلتها طيب ودخلت صباعي جوه بنطلون بتاعها قالتلي مش هينفع هنا وطلعنا وقفلت باب وهيه كانت دخله اوضة تمريض قمت مبعبصه ودخلت اوضه وانا رحت قعدت على كرسي شويه وحده تانيه جت تنضف اوضه قلتها امال ام مريم فين قالتلي اجازه انهارده قلتها طيب ومسحت الأوض ومشيت كانت الدكتورة قاعده في اوضه كنت مبضون فشخ الوقت بيعدي براحه فشخ لحد مجت الساعه 7 رحت عند اوضت تمريض وقلتها انا ماشي قالتلي استناني عند اول شارع قلتها طيب قمت مبعبصه ومشيت كلمت أبويه قلتله هطبق في شغل انهارده قلي طيب وقفلت استنيت بتاع خمس دقائق ودكتوره جت ندهت عليه من عربيه بتاعتها كانت راكبه مرسيدس ركبت جنبها كانت لابسه جيبه وفستان وهيه ساقيه كنت بقفش في بزها بعدينا وصلنا منطقة فخمه ركنت عربيه ونزلت طلعنا شقتها ودخلت الشقه في قمة فخامه قالتلي استريح في صاله هجيب حاجه وجايه قعدت وهيه راحت مطبخ جابتلي كاس خمره قلتها مش بشرب وكده قالتلي ثانيه اغيرهولك وراحت مطبخ جابتلي عصير وتدلهولي قالتلي هخش اغير وجايه وهيه داخله اوضه وقفت عند باب رفعت جيبه شويه وقلعت اندر وحدفته عليه ودخلت فضلت قاعد شويه قلعت تيشيرت وبنطلون وفضلت ب بوكسر شويه وخرجت كانت لابسه قميص نوم احمر واصل لحد كسها واندر فتله احمر وقميص نوم من عند بزازها لونه ابيض واكانت حطه روج احمر انا فضلت متنح في جمالها قربت عليه وقعدت جنبي حطت صبعها عند شفافي وبتقلي مالك وصوتها كان ناعم اوي يهيج حجر فضلت ساكت حسست بي ايديها عند خدي بتقلي مالك يا حبيبي قلتها انتي حلوه اوي ومسكت أيديها وبستها وهيه ضحكت مسكت ايدي قالتلي يلا تعاله معايا ودخلنا اوضة نوم كانت ملايه سرير بيضه وشكل اوضه نار حضنتي وباست شفايفي مكنتش مصدق نفسي اني هنيك ملكت جمال قالتلي مالك قلتها مش مصدق نفسي اني معاكي في اوضت نوم وانتي بصراحه قمر اوي ابتسمت قلتها متوتر شويه بس قالتلي تعاله حمام استحمي جسمك يهدي شويه ودخلت حمام استحميت ولبست بوكسر ودخلت اوضت نوم كانت قاعده علي ضهرها قالتلي يلا تعاله قربت منها ونمت فوقها وكنت ببسها من شفايفها بعدين نزلت الحس رقبتها وهيه بطلع آهات آه آه هجت اوي مسكت وشي وطلعت لسانها وانا طلعت لساني وفضلنا نلحس في لسان بعض بعدين نزلت الحس صدرها قالتلي استنا عدلت نفسها وقلعت قميص نوم وسنتيان هجمت علي بزازها وفضلت ارضع منهم كانت بزازها وردي وهيه كانت بتضحك فضلت أمص فيه حلمت بزها وكنت بعضها وهيه ارتعتش ونزلت عسلها طلعت الحس رقبتها وهيه بتشخر آه وحضنتني جامد قالتلي نيكني مش قادره نزلت عند كسها وهيه رفعت رجليها وقلعت اندر هجمت علي كسها وردي مفهوش ولا شعره وفضلت الحسه وهيه بطلع آهات احححح كمان دخلت صباعي في كسها لقتها نزلت عسلها وصباعي في كسها طلعت صباعي من كسها وحسست بيه علي شفايفها وهيه كانت بتلحس صباعي طلعت زبي وقلتها يلا مصي مسكت زبي وبدات تمصه كانت محترفه في مص ولحست بضاني وطلع لسانه وتلحس بعدين دخلت زبي مره واحده بدأت انيكها وهيه بتصوت جربت عند شفايفها وجيت عشان ابوسها حطت اندر بتاعها في بوقي هجت اوي لما عملت حركه دي وفضلت ارزع زبي في كسها جامد وهيه بتصوت بعدين خيرنا وضع مسكت رجيلها ورفعتها وشلت اندر بتاعها من بوقي وفضلت ارزع في كسها قلتها هنزل عايزه فين قالتلي في بوقي شلت زبي وحطيته في بوقها ونزلت لبني في بوقها وهيه بلعته وقعدت جنبها علي سرير كنت همدان اوي وهيه ولعت سجاره وتدهالي وولعت سجاره ليها قالتلي اتبسط قلتها اوي احلا نيكه انكها في حياتي قالتلي وانا كمان اتبسط معاك اوي شربنا سجائر قالتلي هقوم اخد دش قلتها آجي معاكي قالتلي تعاله ودخلنا حمام سوا ودخلنا تحت دش وكنا بنستحمي سوا وكنت ببعصها في طيزها وهيه بضحك خلصنا وطلعنا علي اوضت نوم وراحت عند دولاب وطلعت اندر وسنتيان كان منظرها سكسي فشخ وهيه بتلبس اندر وسنتيان لحظت أن دولاب كله قمصان نوم كتير جت قعدت جنبي وحطت راسها على صدري وكنت بحسس علي شعرها قلتها ينفع أسألك سؤال لو مش هيديق قالتلي انت عايز تعرف وحده زي مش متجوزه ليه وانا في جمال ده قلتها بصراحه ايوه قالتلي بص انا اتجوزت وانا عندي ٢٣سنه من دكتور كان عنده ٢٧سنه كان مستواه مدي حلو بس عيبه أنه كان بيجي سكران وبيشرب كتير قالتلي في يوم وهوه سايق وكان موزد في شرب وعمل حادثه وهوه سايق ومات ورثت منه عماره دي وفلوس اللي كان شايله قلتها انا اسف لو سؤالي ديق قالتلي عادي قمت من علي سرير قالتلي رايح فين قلتها هروح عشان شغل بليل وهلي ميقلقوش عليه قالتلي متحاول تأجز من شغل انهارده قالتلي انا زهقت من قاعده لوحدي قالتلي ينفع تبات معايا انهارده نفسي احس ان في راجل معايا في بيت قلتها طب ثواني كلمت أبويه قلتله في ضغت شغل وهبات في شغل قلي بالك من نفسك اهم حاجه وقفلت معاه وكلمت مشرف قلتله معلش هغيب انهارده عشان أبويه تعب وكده قالي ماشي يا احمد وقفلت معاه قلتها خلاص يا قلبي هبات معاكي انهارده فرحت اوي قالتلي البس حاجه لحد مأجز اكل لبست بوكسر وطلعت ساره جانت مجهزه أكل فخم سمك وجمبري وكل انواع سمك قعدت على سفره كانت بتاكل ب شوكه وسكينه كانت قاعده قدامي في سفره حاولت أكل ب شوكه وسكينه معرفتش أكل ب شوكه وسكينه عشان ساكن في منطقة شعبيه ومش واخد علي كده وهيه خدت بالها قامت وجت تقعد على الكرسي اللي جنبي مسكت جمبري ب شوكه وكانت بتاكلني في بوقي قالتلي انا جنبك لو عزت اي حاجه ومسكت أيديها وحلوت تعلمني أكل ب شوكه وسكينه مكنتش عارف قلتها خلاص شبعت وهيه لحظت اني مش لقتها مسكت جمبري ب ايديها وتأكلني بي ايديها وانا اكلتها في بوقها بصتلي وابتسمت خلصنا ودخلت اغسل ايدي وهيه كانت بتشيل أكل وجابت كاسين عصير وتدني كبايه ورحنا علي اوضت نوم قعدنا علي سرير وشغلت تاكييف ولعت سجاره ورشبنا عصير كنت تعبان اوي وعايز انام حطت راسها على صدري وحضنتي جامد قالتلي ينفع اتكلم معاك قلتها انت عايزه تقولي اني من منطقه شعبيه ومعرفش حاجه في ايتيكيت وكلام من ده قالتلي عمري مهقلك كده ولا حتى اقلك حاجه زي كده قالتلي لي قلت كده قلتها لما كنت بتكلي ب شوكه وسكينه وانا مكنتش عارف قالتلي انا مش بتفرق معايا كلام وكده قالتلي كنت عمري مفكرت كده معاك قلتها انتي عايزه تقولي قالتلي بعد مجوزي مات مكنتش بعد مجوزي مات قعدت ٨سنين من غير راجل كنت بنام لوحدي وانا خايفه كنت بخاف اتكلم مع حد عشان مكنش معايا راجل يكمل حياتي وانا لما كنت بتكلم معاك في مستشفى ارتحلك في كلام وكنت شيفاك غير باقي الكل كان بيبصلي بصه قلها طمع في فلوسي واني ست ارمله وعايشه لوحدي الكل طمعان فيه وانا مصدق أن يوم ده ييجه وأس أن في راجل معايا في بيت وفضلت تعيط فضلت اطبطب عليها قلتها اهدي انا جنبك وعمري مهسيبك وقفلت نور اوضه وهيه نامت علي صدري وحضناني جامد كأنها خايفه بتقلي متسبنيش قلتها انا جنبك طول ونامت وهيه حضناني جامد وراحت في نوم كنت ببص عليها وهيه نايمه ملاك نايم جنبي وفضلت اطبطب عليها وبوست دماغها ونمت وهيه في حضني صحيت على ساعه 12 بليل كانت هيه قاعده جنبي وعماله تبصلي وتلعب فى شعري كانت لابسه روب اسود وحطه ميكب خفيف قالتلي عامل ايه يا حبيبي قلتها كويس يا روحي وبستها من شفايفها وهيه ضحكت قالتي تعاله نفطر رحت صاله وقعدت علي سفره وهيه قعدت جنبي وفضلت ناكل بعض بعدين خلصنا أكل وقعدت علي كنبه اللي في صاله وهيه جابت طبق فاكهه تفاح مقطعه وعنب وجت تقعد جنبي وحضنتي قلتها تعالي اقعدي علي حجري قامت وقعدت علي حجري مسكت طبق فاكهه وكنت يأكلها في بقها وهيه كانت مبسوطه وعمله زي عيل صغير ومسكت حته من تفاحه حطتها على طرف شفايفها ورقبت شفايفي عند شفايفي وخت حته من تفاحه من شفايفها وهيه كانت بتمسح كنت بحسس علي شعرها وقلتها انتي طيبه اوي قالتلي وانت كمان شكلك طيب وحنين وبستها من شفايفها بوسه طويله وفضلت نمص في شفايف بعض بعدين قلتها يلا نخش اوضه قالتلي يلا حبيبي شلتها ودخلت اوضه وهيه عماله تضحك وحطتها على سرير وفيكت سنتيان بتاعها ورميته على أرض وشديت اندر بتاعها وحطيته في بوقها ومسكت بزها ووردي ولحست حلمت بزها بطراطيف لساني وكنت برضع من حلمت بزها وهيه طلعت اندر من بوقها ونزلت الحس كسها كان شكله يهيج لحست كسها وهيه بطلع آهات احححح كمان يا حبيبي وقلعت بوكسر وهيه مصت زبي خلصت وباست راس زبي وقلتها نامي على ضهرك وفتحي سبعه عملت كده ونزلت الحس خرم طيزها وردي وقفشت فيه طيزها كانت ناعمه اوي وطريه اوي وبوست خرم طيزها وهيه بطلع آهات آه آه آه ودخلت صباعي جوه طيزها وهيه بتقلي اححححح دخله اكتر شلت صباعي وجيت ادخل زبي في طيزها قالتلي استنا فتحت درج طلعت جل وواقي ذكري وتفت علي زبي ودعكته ولبستني واقي ذكري ادتني جل قالتلي ده جل جنسي ادعك بيه زبك وانامت على ضهرها وفتحت سبعه حطت صبعها في بوقها ودخلتنه في طيزها احححح يلا بقا نيكني وكان صوتها ناعم اوي ودعكت زبي وبدات ادخله في طيزها وهيه بتقلي آه آه براحه براحه لحد مدخل كله في طيزها قالتلي سيبه جوه شويه وكانت بتقفل طيزها علي زبي وهوه في طيزها بعدين بدأت ادخل انيكها وادخل زبي واطلعه وهيه مغمضه عينها وبتقلي كمان يا حبيبي نيكني كمان وفضلت وبدأت ازود في نيك في طيزها وهيه بتقلي براحه عشان بيوجع طيزي اوي نيكني براحه كنت بهيج علي صوتها وكنت بنكها براحه وهيه مغمضه عينها وقفلت نور وبتقلي نيكني كمان يا حبيبي وانا عمال ادخل زبي واطعله براحه وهيه بتقول براحه يا مصطفي انا مراتك حبيتك خليك براحه مكنتش فاهم قصدها بس قلت بعدين اعرف زودت نيك شويه وهيه بتقول براحه بيوجعني اوي يا مصطفى هتعورني يا حبيبي كده لحد منزلت لبني كله وجبت منديل ومسحت طيزها وفتحت نور وقلعت واقي ذكري ولحسته كله بعدين قالتلي اقفل نور قفلت نور وحطيت راسي على مخده وهيه حطت راسها على صدري وكانت بتحسس علي حلمت صدري قلتها مالك انهارده حسيتك انك مكنتيش مرتاحه في نيكه قالتلي بال عكس دي احلا نيكه في حياتي قلها واكانت بتكلمني بصوت واطي ورقيق قلتها ينفع تحكيلي قالتلي ماشي يا حبيبي قالتلي مصطفى ده جوزي اللي مات وكان لما بيجي ينام معايا كان بنيك براحه اوي زي كده وكنت بستمع معاه اوي كنت بحس اني في دنيا تانيه وكان بيحب لما اقله براحه يامصطفي وكان بيحب كده اوي لما اقله انا مراتك يا حبيبي هتعورني كده قالتلي قلت اقفل نور واتخيلك انت مصطفي عرفت انها بتحب جوزها اوي بعدين قلتها أنا جنبك وعمري مهسيبك حضتني جامد كانت عامله زي عيليه صغيره حضنتها جامد كانت ساعه ٧صبح قلتها هروح بقا عشان اهلي قالتلي انا لسه مشبعتش منك خليك شويه قلتها عشان اهلي وكمان عندي شغل بليل وقمت لبست قالتلي استنا هوصلك قلتها مش مستهله وكده قامت لبست جيبه وفستان وانا لبست هدومي ونزلنا وصلتني عند بيت ب عربيه مرسيدس بتاعتها وسلمت عليه ومشيت وانا طلعت بيت دخلت استحمي ودخلت اوضتي قعدت افكر في الدكتور شروق عمال اقول في عقلي شكلك حبتها ولا ايه بس دي مش من مقامك دي بنت ناس ومعاها فلوس وهتبص عليك انت حتت واحد بتاع أمن ملوش لازمه وعمال افكر ودماغي وجعتني ونمت امي صحتني ساعه ٨ صحيت قمت دخلت حمام استحميت وطلعت صاله كلت وقعدت مع امي وابويه شويه ودخلت لبست ونزلت اروح شغل وصلت علي ساعه 10 ونص وطلعت اقف في مكاني كان في ضغط شغل جامد ومش عارف اقف مع الدكتورة شروق ولا ام مريم. فضلت واقف لحد ساعه ٤لحد الدنيا بدأت تهدي شويه ومفيش غير حاله وحده ودخلت اوضه مرضي ودور هدي خلاص الدكتوره شروق نزلت تحت تشوف حلات قبلت ام شروق كانت بتكنس بعدين راحت أوضه بتاعت نضافه رحت وراها وقفلت باب وهيه بتقلي مش هينفع دلوقتي حد يشفنا أو ريسه بتاعت نضافه تيجي رحت عند بزازها وفضلت اقفش فيهم وهيه مسكت زبي لفيت و وقفت عند ضهرها وفضلت ابعبص فيها وهيه بطلع آهات آه آه فضلت ابعبص فيها قالتلي كفايه كده وطلعت وانا طلعت رحت وقفت في مكاني بعدين رحت اولع سجاره ورحت لفيت في دور شويه بعدين لبست عشان اروح وركبت اسنسير لقيت ام مريم ركبت معايا كنت بحك زبي في طيزها بقلها متيجي يلا بتقلي نفسي ومسكت زبي قالتلي متيجي معايا البيت قلتها ماشي ونزلنا من اسنسير وركبنا ميكروباص وقعدنا في اخر كرسي عمال ابعبص فيها وهيه ساكته بعدين نزلنا كانت ساكنه في منطقة شعبيه زيي بعدين دخلت عماره اللي ساكنه فيها كانت ساكنه في بيت اللي في أول دور دخلنا البيت اوضتين وصاله ومطبخ وحمام صغيرين دخلنا وبنتها كانت قاعده البنت عندها١٩سنه اوصفلكو جسمها هيه جسمها مليان وبزازها وسط بس لبن وطيزها كبير شويه وبيضه وطويله هيه كانت أموره شويه دخلنا انا وامها شكل البنت متعوده على أن امها بتجيب ناس بيت بنتها كانت لابسه اندر سبعهاوي وفلنه وشكل اندر كان دايب وكده عرفت أن ظروفهم علي قدهم البنت دخلت اوضه وامها قلعت عبايه واكانت لابسه سنتيان قلعتهلها وفضلت ب اندر وانا قلعت ملط وكنا قاعدين على كنبه فضلت ابوس شفايفها ونزلت الحس صدرها وهيه ساكته مصيت حلمت بزها بعدين قلعت بوكسر ومصت زبي قلعت اندر ونامت علي كنبه وفتحت رجليها ودخلت زبي وفضلت انيكها بسرعه وانا مكنتش حاسس بمتعه وانا بنكها نزلت لبني في كسها وهيه عدلت نفسها ودخلت حمام و بنتها شويه وطلعت قالتلي تشرب ايه قلتها ينفع شاي وراحت مطبخ وعملت شاي وهيه كانت لابسه اندر سبعاوي وفلنه حطتلي شاي ودخلت اوضه شربت ولبست هدومي رحلتها عند حمام قلتها همشي انا بقا قالتلي ماشي وانا ماشي طلعت ٣٠٠جنيه وحطتها على صنيه بتاعت شاي وخرجت وركب ميكروباص ورحت دخلت اوضتي وعمال افكر في ظرفها وكده لقيت تليفوني بيرن كانت الدكتوره شروق سلمت عليها قالتلي مش ناوي تيجي ياحبيبي قلتها تعبان شويه يومين كده وجاي وريحت علي سرير شويه ونمت صحيت على ساعه ٦ دخلت حمام استحميت ولبست كنت شايل شويه فلوس كده علي جنب ختهم وانزلت كانو بتاع خمس تلاف ونزلت رحت عند محل عبايات حريمي جبت عبايتين وجبت ترنجين بناتي ودخلت محل اندرات جبت كام اندر كبير وي صغير وركبت ورحت عند بيت ام مريم اتصلت عليها ردت قلتها انا عند بيت عندك كنت عايزك في حاجه قالتلي تعاله قفلت وهيه فتحت ودخلت قعدت وبنتها كانت قاعده علي كرسي وكانت ماسكه تليفون كان جايب شاشه وكده بعدين ادتها شنط ومريم بنتها قامت تقعد جنب امها فرحت ب ترنجات وكده وامها قامت تلبس عبايه ومريم طلعت اندر قالتلي ده ليا قلتها اه بعدين قلتها همشي انا بقا عشان شغل ام مريم جتلي قالتلي متحرمش منك وكلمتين دول وانا ماشي بنتها جالتلي قالتلي شكرا على حاجه قلتها دي حاجه بسيطه ونزلت روحت دخلت حمام استحمي ولبست عشان اروح شغل وصلت شغل علي ساعه 10 ونص طلعت اشوف شغلي كان في حالت ولاده وناس كتير في دور واحد من أهل اللي بتولد كان بيتكلم مع الدكتوره شروق وبيزعقلها كلمت المشرف وحكلتله اللي بيحصل الدخان عشان اهدي دنيا وكده لقيته زقني وانا مسكت فيه بعدين كان في كتل بتاع شاي خبطني بيه في دماغي ودماغي انفتحت المشرف جه وكان معاه اتنين أمن زملي مسكه واد بعدين الدكتوره شروق جريت عليه وممرضين دخلوني اوضه وعملولي الجرح اللي في دماغي وشويه والقسم جه خدو واد وانا رحت قسم وصلنا قسم أهل واد فضلي يقولي أتنازل على محضر وهوه جوز اللي بتولد وكلمتين وكده أهله عرضو عليه عشرين ألف وتنازل قلتهم ماشي دخلت لي وكيل نيابه وتنزلت على محضر ورخرجنا وخت فلوس ورحت دخلت بيت أبويه وامي بيقولي مال وشك حكتلهم على مشكله وكده ومجبتش سيرت عشرين ألف ودخلت اوضتي الدكتوره شروق فضلت تتصل عليه وانا مكنتش برد كانت ساعه ٣عصر كلمت ام مريم قلتها انا جيلك شويه كده قالتلي تيجي وتنور دخلت حمام استحميي ولبست وخت جزء من فلوس ونزلت رحت علي محل تليفونات وجبت تليفون معقول ب ٢٥٠٠ ورحت عند بيت ام مريم دخلت قعدت كانت لابسه عبايه بيتي قلتها امال مريم فين قالتلي بتجيب حاجه وجايه قلتها حكتلها اللي حصل وكده قمت محسس على بزازها وهيه بتقلي انت لسه فيك حيل قلتها بزازك لبن اوي قلتها اقعلي يلا قلعت عبايه وفضلت احسس علي بزازها كنت بقفش فيها شويه ومريم بنتها جت وقعدت وكانت امها قاعده ب اندر وسنتيان وشيفاني بقفش في امها كانت عادي خالص كأنها متعوده أنها تشوف امها كده كان جو حر قلعت تيشرت وفضلت قاعد ب بوكسر ومريم قلعت وفضلت ب اندر وفلنه قلتها تعالي قامت وقفت جنبي ادتها تليفون وفرحت اوي امها قالتي ليه يابني مكلف نفسك قالتلي ده الحال من بعضه قلتها انتي زي اختي ولو عزتي اي حاجه قولي قالتلي ميحرمنيش منك وكده قالتلي هقوم اعملك شاي راحت مطبخ تعمل شاي وبنتها قاعده جنبي قمت محسس على طيزها وقلتها بس جسمك حلو اوي وضحكت دخلت ايدي جوه كلت بتاعها وهيه كانت مبسوطه وكانت طيزها طريه اوي وناعمه قمت مسكت بزها وطلعته من فلنه ولحست حلمت بزها وهيه كانت بطلع أهات احح امها كانت جايه شلت ايدي ودخلت بزتها في فلنه قعدت جنبي كانت لابسه اندر بس بعدين ولعت سجاره ام مريم خدت سجاره ولعت مريم قالتلي ينفع نفس امها قالتها لمي نفسك قلت لي ام مريم خليها قاعده علي راحتها وتدها نفس فضلت تكح شويه قلتها ده صدرك صغير خالص وضحكت امها قالتلي عايزه اقلك علي حاجه قلتلها قولي وانا بحسس علي طيز مريم من غير متاخد بالها قالتلي سمعت أن مشرف عايز يمشيك عشان مشكله وكده قلتها طيب ومسكت حلمت بزها وجيت امصها ام مريم قالت لي بنتها خشي اوضه يلا قالتها عايزه اتفررح قلتها خلاص خليها وهجمت على شفايف امها وفضلنا نبوس في بعض وقلعت بوكسر وطلعت زبي وهيه بتمصه ومريم قلت اندر وبتلعب في كسها كان لونه ابيض وفضلت تلعب في كسها امها خصلت مص وفتحت رجليها ودخلت زبي في كسها مره واحد وفضلت انيك جامد وبسرعه وهيه بتصوت آه آه براحه وفضلت ارزع لحد منزلت لبني في كسها وشلت زبي وهيه بتدعك في كسها رحت عند مريم نزلت الحس كسها وهيه بطلع آهات آه آه بعدين قلتها فلنه ونزلت أمص حلمت بزها وامها شيفاني وانا بعلب في بنتها تفيت على زبي وجيت ادخله في كسها امها قالتي هيه لسه بنت بلاش فضايح نيمتها علي بطنها ونزلت الحس طيزها كان طيزها طريه اوي وناعمه جيت الحس خرم طيزها كان مقفول دخلت صباعي في طيزها وهيه بتصوت آه آه آه براحه بيوجعني اوي وامها بتقلها متشفي شويه قلتها سيبها براحتها ودخلت صباعي اكتر وهيه بتصوت آه آه براحه ياعمو شلت صباعي وجيت ادخل زبي كان خرم طيزها ديق اوي مش عارف ادخل زبي دخلت رأسه فضلت تصوت وتعيط شلت زبي وطيزها وهيه فضلت نايمه علي بطنها عدلت نفسها بتقلي طيزي وجعتني اوي امها دخلت حمام تستحمي وانا لبست عشان امشي لبست وطلعت ٥٠٠ج ودتهم لي مريم قلتها هاتيلك حاجه بيهم وسجلت رقمي علي تليفونها قلتها لما تنزلي واتس كلميني ومشيت رحت بيت دخلت استحمي ولبست عشان اروح شغل الدكتوره شروق اتصلت عليه كتير مردتش عليها ورحت شغل قابلت مشرف خدني علي جنب قلي بسبب المشكله وكده وانا مطر امشيك قلته طيب ورحت بيت أبويه قلي في ايه حاكتله اني سبت شغل وكده قلي ولايهمك بكره تلاقي احسن منه ودخلت اوضتي لقيت رساله من رقم غريب كانت مريم اتكلمت معاها شويه وكانت بتبعتلي صورها ملط جسمها نار احححح بعدين نمت لقيت ماما بتصحيني علي ساعه٩صبح صحيت بقلها في بتقلي الدكتوره زملت جت تطمن عليك صحيت ورحت سلمت عليها وامي راحت تعمل بتقلي بكلمك مش بترد ليه ومجتش شغل ليه قلتها تعبان شويه ومخنوق وسبت شغل بسبب مشكله قالتلي انا اسفه اني سبب وكده وحقك قلتها ولا يهمك قالتلي البس عشان هنروح مشوار كده دخلت لبست وجيت انزل امي جت ب شاي قلتها هروح مشوار وجاي ونزلنا ركبت معاها عربيه وصلنا عند بيت بتاعها طلعنا دخلنا قعدنا في اوضت نوم دخلنا قلعت وفضلت ب بكسر وهيه قلعت وفضلت ب اندر وسنتيان قالتلي هجيب حاجه وجايه راحت مطبخ جابت كاسين وزجاجه بيره صبت كاسين قالتلي اشرب شربت مره واحده كاس وهيه شربت وعلت سجاره قالتلي انا حبيتك اوي عشان اللي عملته معايا لما راجل كلمني كده حسيت ان معايا راجل بجد قلتها هوه انتي ازاي معاكي فلوس دي قلها وبيت ده وعربيه وشغاله دكتوره وكده يعني مش محتاجه مرتب بتعها قالتي بسلي وقتي بدل منا قاعده لوحدي حسيت بدوغه خفيفه قالتلي مالك قلتها مصدع شويه بسبب بيره قالتلي طب قوم ريح علي نمت علي بطني علي سرير وهيه جت تدعك ضهري وايدها ناعمه اوي لقتها قلتني بوكسر ولقتها بتحسس علي طيزي ولحست خرم طيزي ودخلت صبعها وانا بطلع أهات اه اه براحه لقتها دخلت صبعها في طيزي عدلت نفسي قلتها هوه انا راجل مش خول وقمت من علي سرير وجيت البس عشان امشي راحت عندي قالتلي انت حتت بتاع أمن ملكش لازمه كلب تحت رجلي بفلوسي اعمل فيك اللي انا عايزه ضربتها ب قلم ولبست هدومي قالتلي ورحمه ابويه لخليك تبوس جزمتي ومشيت دخلت اوضتي وفضلت اعيط من اللي حصل وكده كلمت مريم قلتها انتي فاضيه قالتلي ايوه قلتها طب انا جاي رحت عندها كانت ام مريم قاعده في صاله لابسه عبايه بيتي ومريم لابسه اندر وسنتيان ودخلت قعدت ام مريم بعدين مريم راحت مطبخ قلت لي أم مريم بصي انا عايز اتجوز بنتك حابب اكمل معاها حياتي فرحت وندهت علي مريم قالتلها ام عايز يطلب ايدك انتي موافقه قالتله ايوه يا ماما وجريت على مطبخ بعدين قلتها همشي بقا ويوم الجمعه هجيب اهلي ومشيت روحت قعدت مع ابويه وامي قلتلهم انا في واحده كلمت أهلها اني اتجوزها ويوم جمعه هتيجو معايا امي قالتلي مين بنت دي قالتلي قصدك علي دكتوره وفرحت قلتها مش الدكتوره أبويه قلي امال مين قلتله بنت واحده معايا في شغل شغاله في نضافه حسيت انهم مش مواقين قلتله حابب اكمل معاها حياتي امي اعترضت أبويه قلي بص يابني دي حياتك وانت حر فيها ور..يتمم على خير دخلت اوضتي ونمت صحيت على ساعه ٧صبح كان يوم خميس كلمت مريم علي واتس بعتها صورت زبي وقلتها هائج اوي قالتلي طب متيجي اريحك شويه قلتها تمام جاي دخلت حمام استحمي ولبست عديت علي سوبر ماركت جبت شويه عصائر وبسكوت ورحت عند مريم كانت لابسه اندر بس ودخلت قلتها انتي ازاي تفتحي كده قالتلي منا عارفه انك جاي ومحدش بيجي عندنا صبح قلتها حطيت شنط وقعدت علي كرسي ومريم قعدت على حجري وفضلنا نبوس في شفايف بعض ومسكت حلمت بزها وفضلت أمص فيها وهيه بتقلي آه آه نيمتها علي كنبه وفضلت اعض فى رقبتها وبلحسها وهيه بتقلي آه آه براحه قلعت تيشيرت وبنطلون وقلعت بوكسر وقلتها يلا مصي زبي جت تدخل زبي في بوقها كان كبير ومش عارفه تدخله مسكت ايديها وتفيت علي عليها وقلتها ادعكي زبي بتدعك زبي وانا مسكت ايديها وتفيت وهيه بتدعك زبي بعدين قعدت وقلتها تعالي اقعدي علي زبي ادتني ضهرها وانا مسكت زبي ودخلته وحده وحده في طيزها وهيه بتصوت من وجع آه آه براحه بيوجعني اوي آه آه لحد مدخل كله قلتها استني شويه عشان طيزك تاخد عليه وكنت بقفش في بزها بدأت تقوم وتقعد على زبي وانا عمال ارزع زبي في طيزها وبتقلي النيك ده حلو اوي فضلت ازود في نيك لحد منزلت لبني دخلت حمام معاها كان حمام بلدي وصغير دلقت علي زبي شويه ميه وهيه غسلت طيزها وطلعنا قعدنا في صاله وامها جت كنا قاعدين ملط امها قالتها مالك يبت قعده الوليه حامل قالتها طيزي وجعاني اوي احمد وجعلي طيزي قالتلي براحه علي بت معنديش غيرها ودخلت تغير وانا وعلت سجاره وعزمت علي مريم بدأت تدعود على سجائر امها طلعت كانت لابسه اندر بس وجت تقعد جنبي ولعت سجاره وانا بحسس علي بزازها بتقلي يلا قلتها مش قادر قعدت شويه ولبست هدومي وقلتها انا وي اهلي جايين بكره ومشيت روحت نمت وصحيت علي ساعه ٢ضهر دخلت حمام استحمي ولبست واهلي لبسو ورحنا عند مريم دخلنا سلمت عليهم وقعدنا نتكلم قلتها انا عندي شقه في.... وجهز بس فاضل شويه رفايع زي تلاجه وبتجاز وكده قالتلي تمام دول علينا وفرح بعد شهر عشان كنت جاهز وكده بعدين روحنا بيت تاني يوم كنت بدور على شغل لحد ملقيت أمن في بنك وشتلغت فيه بعد فتره كان فاضل علي فرح يومين رحت عند مريم كنت بكلمها مش بترد رحت بيت عندها وفتحلي امها لقتها خافت لما شافتني حولت تخليني امشي زقتها ودخلت لقيت مريم سانده على كرسي واحد بينكها في طيزها واحد تاني متمصله زبه اللي بينكوها شافونين رحت اضربهم ميموني هما الاتنين ضرابوني ومشو ومريم جريت عليه وكانت بتعيط قمت فضلت اضرب في مريم وختها على اوضه وامها واقفه برا دخلت مريم علي سرير وقلت لي ام مريم لو دخلتي هموتلك بنتك ودخلت وقفلت باب وفضلت اضربها جامد وهيه بتصوت قلعت بنطلون وطلعت زبي تفيت على عليه وفتحت رجليها وهيه خايفه بتصوت ابوس ايدك بلاش ودخلت زبي في كسها مره وهيه بتصوت وجسمها ارتعتش جامد لقيت كسها بينزل ددمم وطلعت زبي فضلت قاعده علي سرير بتصوت بتقلي انا عملت كده عشان ظرفنا زفت وامي شغاله بتاعت نضافه ومعناش فلوس فضلت تقولي كلام من ده وجسمها كله بيرعش مسكتها قمت حاضنها جامد وهيه عماله تكلم عن ظرفها وكده قلتها اهدي وفضلت اهدي فيها لحد منامت نيمتها علي سرير وخرجت ام مريم جريت علي وبتقلي ابوس ايدك متخربش جوازه انا مصدقت افرح ب بنتي وحيده ولما اموت عارفه انها في امان معاك وجت تبوس ايدي قلتها الفرح هيتعمل في معاده بعد بكره ومها قعدت وانا قعدت جنبها ولعت سجاره كانت لابسه عبايه خلصت سجاره وقربت شفايفي عند شفايفي وقلتها بس انتي حلوه اوي وبستها من شفايفها كان نفسها سخن وهيه بدأت تتجاوب معايا وتبوس وشي طلعت لساني ولحست وشها ورقبتها وهيه بطلع آهات آه آه ريحني يا حبيبي وطلعت زبي وهيه جت تمصه بعدين رفعت عبايه لنص طيزها وفضلت اضربها جامد وهيه بتصوت هجت اوي وقلتها اندر وتفيت علي خرم طيزها ودخلت زبي مره واحده وفضلت ارزع جامد وهيه بتصوت جامد لحد منزلت لبني ولبست ورحت ونمت صحيت على ساعه 2 ضهر لبست ورحت عند مريم اطمن عليها خبط وهيه فتحتلي دخلت قلتها امال امك فين قالتلي بتجيب حاجه وجايه قعدت وهيه راحت تقعد جنبي كان شكلها تعبان اوي ختها في حضني قلتها مالك قالتي تعبانه شويه ختها في حضني وفضلت اطبطب عليها نزلت كلت بتاعها وجيت ابصها قالتلي مش قادره انهارده خليها بكره لما نتجوز قلتها ماشي وقمت عشان امشي ومشيت لقيت تليفوني بيرن كانت الدكتوره شروق قالتلي يعني فرحك بكره ومش عايز تعزمني قلتها انتي عايزه ايه قالتلي عدي عليه دلوقتي وانت تعرف ركبت ورحت عند بيت عندها لقيت ام مريم فتحتلي استغربت اللي جابها هنا دخلت لقيت شروق قاعده علي كرسي في صاله ولبسه اندر وسنتيان وجزمه وقالت لي ام مريم اقلعي وتعالي تحت لقيت ام مريم قلعت وارت تبوس رجليها قلتها هوه فيه قالتلي فاكر لما ضربتني ب قلم انا بقا هاخد حقي منك طلعت تليفون وشغلت فيديو لما كانت بدخل صبعاها في طيزي وبعدين شغلت فلم تاني ومريم خطبتي بتبوس رجليها قالتلي هتعمل اللي عقلك عليه ولا انزل فيديو وخلي بلد كلها تشوفه سكت وضربتني ب قلم جامد قالتلي يلا وطي بوس جزمتي نزلت بوست جزمتها قالتلي شاطر وتفت علي وشي وقالت لي ام مريم يلا البسي همومك ام مريم لبست وشروق راحت عند اوضه مسكت فلوس وحدفتها في وشي قالتلي دول ليك يا كلب خت فلوس وتفت علي وشي ونزلت انا وي ام مريم ادتيت أم مريم جزء من فلوس قلتها متجبيش سيره لمريم بنتك قالتلي حاضر ورحت نمت من تعب صحيت على ساعه ٣ دخلت حمام استحمي وخرجت لبست ورحت عند حلاق وطلعت لبست بدله ونزلت اجيب مريم من كوافير وصحابي جم معايا بعدين رحنا قاعه قعدنا نرقص وام مريم فرحانه أن بنتها اتجوزت بعدين خلصنا ورحنا شقتنا دخلنا اوضت نوم حضتن مريم قلتها انهارده اسعد يوم في حياتي وعايزك تنسي اللي فات ونفتح صفحه جديده حضنتي جامد بتقلي انت طيب ..... ياريت قصه تعجب
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Bolabola, Dr.zb, sarasalma577 و 10 آخرين
اخطاء املائيه كتير ومش عارف ليه مفيش الف ولام للتعريف خالص ده بوظ القصه كلها
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد تبادل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا احمد عندي ٢٥سنه عايش مع أبويه وامي وساكن في القاهره في منطقة شعبيه وشغال أمن في مستشفى بروح من١٠بليل لي ٧صبح قصتي بدأت لما بنت جت جديده تشتغل في نضافه اسمها ام مريم عندها ٤٧سنه بس جسمها بلدي قصيره وبزازها كبيرة وطيزها كبير ومدوره ولون بشرتها ابيض كنت واقف أمن في نسا اخر دور في مستشفى وكان اليوم ده مفيش حلات ولاده كان يعتبر دور فاضي ودكتوره اللي كانت قاعده في اوضت تمريض قالتلي هخش اريح شويه ولو في حاجه اتصل عليه قلتها حاضر ومشيت شويه وام احمد جت تمسح اوضه وكده بحكم شغلها عديت جمب اوضه كانت بتمسح وي موطيه فضلت ابص علي طيزها كانت لابسه لبس نضافه بعدين كنت هموت وانيكها رحت اشرب سيجاره شربت سجاره وشويه رحت عند اوضت تمريض اللي ام مريم بتمسحها لقتها بتخبي دوا في صدرها وهيه جت تلف لاقتني في وشها قلتها بتعملي ايه فضلت سكته قالتلي بنضف قربت منها وقلتها وايه اللي مخبياه في صدرك قالتلي مفيش كنت بحط بوك بتاعي قربت منها وقلتها طلعي اللي ختيه بدل منزلك لي مدير ويحبسك قالتلي ابوس رجلك متقلش لحد انا بعمل كده عشان اعرف اربي بنتي رحت عند صدرها وطلعت اللي خدته كانت وخده شويه حقن وي ادويه قلتها تعالي معايا قالتلي ابوس ايدك متفضحنيش قلتها انا مش هقول لحد تعالي معايا اوضه افتشك ومسكتها وختها في اوضه في اخر دور فاضيه حطيت ادويه وحقن اللي خدتها علي سرير وجيت افتشها مسكت صدرها ودخلت ايدي جوه أشفها لو مخبيه كان في شريط برشام طلعته وحطيته علي سرير وهيه كانت خايفه قلتها متخفيش مش هفضحك بعدين قلتها اقعلي ملط عشان افتشك كانت خايفه قلتها خلاص هكلم مشرف ونشوف حوار ده معاه قالتلي خلاص هقلع قلعت بنطلون وتيشيرت كانت ب اندر وسنتيان سنتيان لونه اصفر واندر لونه ابيض اندر شكله كان دايب عرفت أن ظرفها على قدها وبتعمل كده رحت عندها وقلعتها سنتيان بتقلي بتعمل ايه قلتها بشوف لو مخبيه حاجه بعدين قلعتها سنتيان بزازها كبيرة فشخ حسست بضهر صوابي على حلمت بزها لقتها جسمها ارتعش زنقت زبي في طيزها وقلتها جسمك حلو اوي ولست رقبتها قلتها جسمك حلو اوي حولت تبعد نفسها كنت مساكه كويس طلعت لساني وفضلت الحس رقبتها بدأت تطلع اهات آه آه احححح وانيمتها على سرير وانزلت أمص بزازها قلتها قلتها بزازك لبن ومصيت حلمت بزها وهيه كانت بطلع أهات احح ورحت عند شفايفها وفضلت ابوسها وهيه لقتها ارتعش ونزلت عسلها قمت قلعت بنطلون وقميص وبوكسر شافت زبي قالتلي احه زبك كبير قلتها يلا مصي قامت من سرير ونزلت علي ركبها وانا رفعت شعرها ومصت زبي وانا بقلها مصي كمان احححح بعدين شلت زبي من بوقها وقامت قفشت في طيزها وقلتها اندر بتاعها كانت طيزها كبيره فشخ ضربتها علي طيزها وهيه بتصوت آه آه براحه وكنت بعبصها قلتها طيزك جامده اوي وبدخل صباعي اكتر قلتها يلا نامي على بطنك قالتلي طب خلي طيزي مره تانيه عشان مش عامله حسابي ضربتها علي طيزها كانت لبن اوي قلتها مره جايه لو طيزك مش نضيفه هفشخ كسمك وضربت طيزها صوت حسيت ان مستشفى كلها سمعت قلتها نامي بطنك ونزلت الحس كسها كان تخين وابيض وكان في شعر خفيف نزلت الحسه وهيه بطلع آهات بتقلي نيكني بقا مش قادره تعبانه اوي كسي وجعني ودخلت زبي وحده وحده لحد مدخل وفضلت انيكها براحه وهيه بطلع آهات بصوت واطي حسيت اني هنزل لبني طلعت زبي ونزلته علي بطنها وقمت البس هدومي وهيه لبست قبل متطلع طلعت ١٠٠جنيه ودتدهلها ودتها حقن وي ادويه قلتها بعد كده لو عزتي دوا اي حاجه قولي وطلعنا من اوضه رحت وقفت في مكاني وهيه كملت مسح بصيت في ساعه كانت ٥فجر فضلت بلف في دور وشيه الدكتوره اسمها شروق عندها ٣٠سنه بس جسمها صاروخ طويله وطيزها وسط وبزازها وسط وجسمها نار وبيضه رآحت قعدت في اوضت تمريض وانا قاعد علي كرسي بره فضلت قاعد لحد مجت الساعه 7 ورحت اغير لبس شغل وجيت عشان امشي لقيت ام احمد خرجه من حمام كانت بتغير هدومها عشان خلاص خلصنا شغل ومشين كانت لابسه عبايه سوده وطرحه وركبت معايا اسنسير وانا قفشت في طيزها واحنا نازلين قلتها النيكه جايه تنضفي طيزك وضربتها عليها وخرجنا وانا روحت دخلت حمام استحمي ونمت من تعب صحيت على ساعه ٧مغرب وطلعت صاله أبويه وامي قاعدين في صاله امي بتقلي كل ده نوم قلتها تعبان شويه قالتلي تاكل قلتها اه وراحت حطلتلي أكل كنت باكل كأني مكلتش من سنه خلصت ودخلت حمام حلقت شعر زبي ولبست عشان اروح شغل وصلت شغل ودخلت غيرت وطلعت نسا فوق مكنش فيه خير حالت ولاده وحده وكانت معاها بنت كانت بتاع ٢١سنه كانت قصيره وسمره وبزازها صغيرين عملين زي بلي وطيزها رفعه لفيت في دور اشوف لو فيه حاجه وكانت الدكتوره شروق قاعده في اوضت تمريض فضلت قاعد لحد ساعه ١ومشرف كان بيلف بيشوف لو فيه حاجه وكده بعدين مشي رحت اشرب سيجاره شويه ودكتوره شروق جت وقفت جنبي ولعت سجاره كانت بتكلم معايا شويه بعدين طفت سجاره قالتلي هوه انت متجوز قلتها لا لقتها مسكت زبي وبتقلي بس ام مريم قالتلي انك جامد اوي ومشيت وهيه مشيه بعبصتها وكملت مشيه بعدين رحت اوضه تمريض كانت قاعده علي كرسي رحت قعت علي كرسي اللي قدامها وكنت بحسس علي رجليها قالتلي تعاله ورايا رحت ورايا ودخلتني مخزن ادويه قمت مبعبصه وبحسس علي طيزها قالتلي انت بعد شغل بتروح فين قلتها بروح بيت قالتلي طيب بعد متخلص شغل عايزاك قلتها طيب ودخلت صباعي جوه بنطلون بتاعها قالتلي مش هينفع هنا وطلعنا وقفلت باب وهيه كانت دخله اوضة تمريض قمت مبعبصه ودخلت اوضه وانا رحت قعدت على كرسي شويه وحده تانيه جت تنضف اوضه قلتها امال ام مريم فين قالتلي اجازه انهارده قلتها طيب ومسحت الأوض ومشيت كانت الدكتورة قاعده في اوضه كنت مبضون فشخ الوقت بيعدي براحه فشخ لحد مجت الساعه 7 رحت عند اوضت تمريض وقلتها انا ماشي قالتلي استناني عند اول شارع قلتها طيب قمت مبعبصه ومشيت كلمت أبويه قلتله هطبق في شغل انهارده قلي طيب وقفلت استنيت بتاع خمس دقائق ودكتوره جت ندهت عليه من عربيه بتاعتها كانت راكبه مرسيدس ركبت جنبها كانت لابسه جيبه وفستان وهيه ساقيه كنت بقفش في بزها بعدينا وصلنا منطقة فخمه ركنت عربيه ونزلت طلعنا شقتها ودخلت الشقه في قمة فخامه قالتلي استريح في صاله هجيب حاجه وجايه قعدت وهيه راحت مطبخ جابتلي كاس خمره قلتها مش بشرب وكده قالتلي ثانيه اغيرهولك وراحت مطبخ جابتلي عصير وتدلهولي قالتلي هخش اغير وجايه وهيه داخله اوضه وقفت عند باب رفعت جيبه شويه وقلعت اندر وحدفته عليه ودخلت فضلت قاعد شويه قلعت تيشيرت وبنطلون وفضلت ب بوكسر شويه وخرجت كانت لابسه قميص نوم احمر واصل لحد كسها واندر فتله احمر وقميص نوم من عند بزازها لونه ابيض واكانت حطه روج احمر انا فضلت متنح في جمالها قربت عليه وقعدت جنبي حطت صبعها عند شفافي وبتقلي مالك وصوتها كان ناعم اوي يهيج حجر فضلت ساكت حسست بي ايديها عند خدي بتقلي مالك يا حبيبي قلتها انتي حلوه اوي ومسكت أيديها وبستها وهيه ضحكت مسكت ايدي قالتلي يلا تعاله معايا ودخلنا اوضة نوم كانت ملايه سرير بيضه وشكل اوضه نار حضنتي وباست شفايفي مكنتش مصدق نفسي اني هنيك ملكت جمال قالتلي مالك قلتها مش مصدق نفسي اني معاكي في اوضت نوم وانتي بصراحه قمر اوي ابتسمت قلتها متوتر شويه بس قالتلي تعاله حمام استحمي جسمك يهدي شويه ودخلت حمام استحميت ولبست بوكسر ودخلت اوضت نوم كانت قاعده علي ضهرها قالتلي يلا تعاله قربت منها ونمت فوقها وكنت ببسها من شفايفها بعدين نزلت الحس رقبتها وهيه بطلع آهات آه آه هجت اوي مسكت وشي وطلعت لسانها وانا طلعت لساني وفضلنا نلحس في لسان بعض بعدين نزلت الحس صدرها قالتلي استنا عدلت نفسها وقلعت قميص نوم وسنتيان هجمت علي بزازها وفضلت ارضع منهم كانت بزازها وردي وهيه كانت بتضحك فضلت أمص فيه حلمت بزها وكنت بعضها وهيه ارتعتش ونزلت عسلها طلعت الحس رقبتها وهيه بتشخر آه وحضنتني جامد قالتلي نيكني مش قادره نزلت عند كسها وهيه رفعت رجليها وقلعت اندر هجمت علي كسها وردي مفهوش ولا شعره وفضلت الحسه وهيه بطلع آهات احححح كمان دخلت صباعي في كسها لقتها نزلت عسلها وصباعي في كسها طلعت صباعي من كسها وحسست بيه علي شفايفها وهيه كانت بتلحس صباعي طلعت زبي وقلتها يلا مصي مسكت زبي وبدات تمصه كانت محترفه في مص ولحست بضاني وطلع لسانه وتلحس بعدين دخلت زبي مره واحده بدأت انيكها وهيه بتصوت جربت عند شفايفها وجيت عشان ابوسها حطت اندر بتاعها في بوقي هجت اوي لما عملت حركه دي وفضلت ارزع زبي في كسها جامد وهيه بتصوت بعدين خيرنا وضع مسكت رجيلها ورفعتها وشلت اندر بتاعها من بوقي وفضلت ارزع في كسها قلتها هنزل عايزه فين قالتلي في بوقي شلت زبي وحطيته في بوقها ونزلت لبني في بوقها وهيه بلعته وقعدت جنبها علي سرير كنت همدان اوي وهيه ولعت سجاره وتدهالي وولعت سجاره ليها قالتلي اتبسط قلتها اوي احلا نيكه انكها في حياتي قالتلي وانا كمان اتبسط معاك اوي شربنا سجائر قالتلي هقوم اخد دش قلتها آجي معاكي قالتلي تعاله ودخلنا حمام سوا ودخلنا تحت دش وكنا بنستحمي سوا وكنت ببعصها في طيزها وهيه بضحك خلصنا وطلعنا علي اوضت نوم وراحت عند دولاب وطلعت اندر وسنتيان كان منظرها سكسي فشخ وهيه بتلبس اندر وسنتيان لحظت أن دولاب كله قمصان نوم كتير جت قعدت جنبي وحطت راسها على صدري وكنت بحسس علي شعرها قلتها ينفع أسألك سؤال لو مش هيديق قالتلي انت عايز تعرف وحده زي مش متجوزه ليه وانا في جمال ده قلتها بصراحه ايوه قالتلي بص انا اتجوزت وانا عندي ٢٣سنه من دكتور كان عنده ٢٧سنه كان مستواه مدي حلو بس عيبه أنه كان بيجي سكران وبيشرب كتير قالتلي في يوم وهوه سايق وكان موزد في شرب وعمل حادثه وهوه سايق ومات ورثت منه عماره دي وفلوس اللي كان شايله قلتها انا اسف لو سؤالي ديق قالتلي عادي قمت من علي سرير قالتلي رايح فين قلتها هروح عشان شغل بليل وهلي ميقلقوش عليه قالتلي متحاول تأجز من شغل انهارده قالتلي انا زهقت من قاعده لوحدي قالتلي ينفع تبات معايا انهارده نفسي احس ان في راجل معايا في بيت قلتها طب ثواني كلمت أبويه قلتله في ضغت شغل وهبات في شغل قلي بالك من نفسك اهم حاجه وقفلت معاه وكلمت مشرف قلتله معلش هغيب انهارده عشان أبويه تعب وكده قالي ماشي يا احمد وقفلت معاه قلتها خلاص يا قلبي هبات معاكي انهارده فرحت اوي قالتلي البس حاجه لحد مأجز اكل لبست بوكسر وطلعت ساره جانت مجهزه أكل فخم سمك وجمبري وكل انواع سمك قعدت على سفره كانت بتاكل ب شوكه وسكينه كانت قاعده قدامي في سفره حاولت أكل ب شوكه وسكينه معرفتش أكل ب شوكه وسكينه عشان ساكن في منطقة شعبيه ومش واخد علي كده وهيه خدت بالها قامت وجت تقعد على الكرسي اللي جنبي مسكت جمبري ب شوكه وكانت بتاكلني في بوقي قالتلي انا جنبك لو عزت اي حاجه ومسكت أيديها وحلوت تعلمني أكل ب شوكه وسكينه مكنتش عارف قلتها خلاص شبعت وهيه لحظت اني مش لقتها مسكت جمبري ب ايديها وتأكلني بي ايديها وانا اكلتها في بوقها بصتلي وابتسمت خلصنا ودخلت اغسل ايدي وهيه كانت بتشيل أكل وجابت كاسين عصير وتدني كبايه ورحنا علي اوضت نوم قعدنا علي سرير وشغلت تاكييف ولعت سجاره ورشبنا عصير كنت تعبان اوي وعايز انام حطت راسها على صدري وحضنتي جامد قالتلي ينفع اتكلم معاك قلتها انت عايزه تقولي اني من منطقه شعبيه ومعرفش حاجه في ايتيكيت وكلام من ده قالتلي عمري مهقلك كده ولا حتى اقلك حاجه زي كده قالتلي لي قلت كده قلتها لما كنت بتكلي ب شوكه وسكينه وانا مكنتش عارف قالتلي انا مش بتفرق معايا كلام وكده قالتلي كنت عمري مفكرت كده معاك قلتها انتي عايزه تقولي قالتلي بعد مجوزي مات مكنتش بعد مجوزي مات قعدت ٨سنين من غير راجل كنت بنام لوحدي وانا خايفه كنت بخاف اتكلم مع حد عشان مكنش معايا راجل يكمل حياتي وانا لما كنت بتكلم معاك في مستشفى ارتحلك في كلام وكنت شيفاك غير باقي الكل كان بيبصلي بصه قلها طمع في فلوسي واني ست ارمله وعايشه لوحدي الكل طمعان فيه وانا مصدق أن يوم ده ييجه وأس أن في راجل معايا في بيت وفضلت تعيط فضلت اطبطب عليها قلتها اهدي انا جنبك وعمري مهسيبك وقفلت نور اوضه وهيه نامت علي صدري وحضناني جامد كأنها خايفه بتقلي متسبنيش قلتها انا جنبك طول ونامت وهيه حضناني جامد وراحت في نوم كنت ببص عليها وهيه نايمه ملاك نايم جنبي وفضلت اطبطب عليها وبوست دماغها ونمت وهيه في حضني صحيت على ساعه 12 بليل كانت هيه قاعده جنبي وعماله تبصلي وتلعب فى شعري كانت لابسه روب اسود وحطه ميكب خفيف قالتلي عامل ايه يا حبيبي قلتها كويس يا روحي وبستها من شفايفها وهيه ضحكت قالتي تعاله نفطر رحت صاله وقعدت علي سفره وهيه قعدت جنبي وفضلت ناكل بعض بعدين خلصنا أكل وقعدت علي كنبه اللي في صاله وهيه جابت طبق فاكهه تفاح مقطعه وعنب وجت تقعد جنبي وحضنتي قلتها تعالي اقعدي علي حجري قامت وقعدت علي حجري مسكت طبق فاكهه وكنت يأكلها في بقها وهيه كانت مبسوطه وعمله زي عيل صغير ومسكت حته من تفاحه حطتها على طرف شفايفها ورقبت شفايفي عند شفايفي وخت حته من تفاحه من شفايفها وهيه كانت بتمسح كنت بحسس علي شعرها وقلتها انتي طيبه اوي قالتلي وانت كمان شكلك طيب وحنين وبستها من شفايفها بوسه طويله وفضلت نمص في شفايف بعض بعدين قلتها يلا نخش اوضه قالتلي يلا حبيبي شلتها ودخلت اوضه وهيه عماله تضحك وحطتها على سرير وفيكت سنتيان بتاعها ورميته على أرض وشديت اندر بتاعها وحطيته في بوقها ومسكت بزها ووردي ولحست حلمت بزها بطراطيف لساني وكنت برضع من حلمت بزها وهيه طلعت اندر من بوقها ونزلت الحس كسها كان شكله يهيج لحست كسها وهيه بطلع آهات احححح كمان يا حبيبي وقلعت بوكسر وهيه مصت زبي خلصت وباست راس زبي وقلتها نامي على ضهرك وفتحي سبعه عملت كده ونزلت الحس خرم طيزها وردي وقفشت فيه طيزها كانت ناعمه اوي وطريه اوي وبوست خرم طيزها وهيه بطلع آهات آه آه آه ودخلت صباعي جوه طيزها وهيه بتقلي اححححح دخله اكتر شلت صباعي وجيت ادخل زبي في طيزها قالتلي استنا فتحت درج طلعت جل وواقي ذكري وتفت علي زبي ودعكته ولبستني واقي ذكري ادتني جل قالتلي ده جل جنسي ادعك بيه زبك وانامت على ضهرها وفتحت سبعه حطت صبعها في بوقها ودخلتنه في طيزها احححح يلا بقا نيكني وكان صوتها ناعم اوي ودعكت زبي وبدات ادخله في طيزها وهيه بتقلي آه آه براحه براحه لحد مدخل كله في طيزها قالتلي سيبه جوه شويه وكانت بتقفل طيزها علي زبي وهوه في طيزها بعدين بدأت ادخل انيكها وادخل زبي واطلعه وهيه مغمضه عينها وبتقلي كمان يا حبيبي نيكني كمان وفضلت وبدأت ازود في نيك في طيزها وهيه بتقلي براحه عشان بيوجع طيزي اوي نيكني براحه كنت بهيج علي صوتها وكنت بنكها براحه وهيه مغمضه عينها وقفلت نور وبتقلي نيكني كمان يا حبيبي وانا عمال ادخل زبي واطعله براحه وهيه بتقول براحه يا مصطفي انا مراتك حبيتك خليك براحه مكنتش فاهم قصدها بس قلت بعدين اعرف زودت نيك شويه وهيه بتقول براحه بيوجعني اوي يا مصطفى هتعورني يا حبيبي كده لحد منزلت لبني كله وجبت منديل ومسحت طيزها وفتحت نور وقلعت واقي ذكري ولحسته كله بعدين قالتلي اقفل نور قفلت نور وحطيت راسي على مخده وهيه حطت راسها على صدري وكانت بتحسس علي حلمت صدري قلتها مالك انهارده حسيتك انك مكنتيش مرتاحه في نيكه قالتلي بال عكس دي احلا نيكه في حياتي قلها واكانت بتكلمني بصوت واطي ورقيق قلتها ينفع تحكيلي قالتلي ماشي يا حبيبي قالتلي مصطفى ده جوزي اللي مات وكان لما بيجي ينام معايا كان بنيك براحه اوي زي كده وكنت بستمع معاه اوي كنت بحس اني في دنيا تانيه وكان بيحب لما اقله براحه يامصطفي وكان بيحب كده اوي لما اقله انا مراتك يا حبيبي هتعورني كده قالتلي قلت اقفل نور واتخيلك انت مصطفي عرفت انها بتحب جوزها اوي بعدين قلتها أنا جنبك وعمري مهسيبك حضتني جامد كانت عامله زي عيليه صغيره حضنتها جامد كانت ساعه ٧صبح قلتها هروح بقا عشان اهلي قالتلي انا لسه مشبعتش منك خليك شويه قلتها عشان اهلي وكمان عندي شغل بليل وقمت لبست قالتلي استنا هوصلك قلتها مش مستهله وكده قامت لبست جيبه وفستان وانا لبست هدومي ونزلنا وصلتني عند بيت ب عربيه مرسيدس بتاعتها وسلمت عليه ومشيت وانا طلعت بيت دخلت استحمي ودخلت اوضتي قعدت افكر في الدكتور شروق عمال اقول في عقلي شكلك حبتها ولا ايه بس دي مش من مقامك دي بنت ناس ومعاها فلوس وهتبص عليك انت حتت واحد بتاع أمن ملوش لازمه وعمال افكر ودماغي وجعتني ونمت امي صحتني ساعه ٨ صحيت قمت دخلت حمام استحميت وطلعت صاله كلت وقعدت مع امي وابويه شويه ودخلت لبست ونزلت اروح شغل وصلت علي ساعه 10 ونص وطلعت اقف في مكاني كان في ضغط شغل جامد ومش عارف اقف مع الدكتورة شروق ولا ام مريم. فضلت واقف لحد ساعه ٤لحد الدنيا بدأت تهدي شويه ومفيش غير حاله وحده ودخلت اوضه مرضي ودور هدي خلاص الدكتوره شروق نزلت تحت تشوف حلات قبلت ام شروق كانت بتكنس بعدين راحت أوضه بتاعت نضافه رحت وراها وقفلت باب وهيه بتقلي مش هينفع دلوقتي حد يشفنا أو ريسه بتاعت نضافه تيجي رحت عند بزازها وفضلت اقفش فيهم وهيه مسكت زبي لفيت و وقفت عند ضهرها وفضلت ابعبص فيها وهيه بطلع آهات آه آه فضلت ابعبص فيها قالتلي كفايه كده وطلعت وانا طلعت رحت وقفت في مكاني بعدين رحت اولع سجاره ورحت لفيت في دور شويه بعدين لبست عشان اروح وركبت اسنسير لقيت ام مريم ركبت معايا كنت بحك زبي في طيزها بقلها متيجي يلا بتقلي نفسي ومسكت زبي قالتلي متيجي معايا البيت قلتها ماشي ونزلنا من اسنسير وركبنا ميكروباص وقعدنا في اخر كرسي عمال ابعبص فيها وهيه ساكته بعدين نزلنا كانت ساكنه في منطقة شعبيه زيي بعدين دخلت عماره اللي ساكنه فيها كانت ساكنه في بيت اللي في أول دور دخلنا البيت اوضتين وصاله ومطبخ وحمام صغيرين دخلنا وبنتها كانت قاعده البنت عندها١٩سنه اوصفلكو جسمها هيه جسمها مليان وبزازها وسط بس لبن وطيزها كبير شويه وبيضه وطويله هيه كانت أموره شويه دخلنا انا وامها شكل البنت متعوده على أن امها بتجيب ناس بيت بنتها كانت لابسه اندر سبعهاوي وفلنه وشكل اندر كان دايب وكده عرفت أن ظروفهم علي قدهم البنت دخلت اوضه وامها قلعت عبايه واكانت لابسه سنتيان قلعتهلها وفضلت ب اندر وانا قلعت ملط وكنا قاعدين على كنبه فضلت ابوس شفايفها ونزلت الحس صدرها وهيه ساكته مصيت حلمت بزها بعدين قلعت بوكسر ومصت زبي قلعت اندر ونامت علي كنبه وفتحت رجليها ودخلت زبي وفضلت انيكها بسرعه وانا مكنتش حاسس بمتعه وانا بنكها نزلت لبني في كسها وهيه عدلت نفسها ودخلت حمام و بنتها شويه وطلعت قالتلي تشرب ايه قلتها ينفع شاي وراحت مطبخ وعملت شاي وهيه كانت لابسه اندر سبعاوي وفلنه حطتلي شاي ودخلت اوضه شربت ولبست هدومي رحلتها عند حمام قلتها همشي انا بقا قالتلي ماشي وانا ماشي طلعت ٣٠٠جنيه وحطتها على صنيه بتاعت شاي وخرجت وركب ميكروباص ورحت دخلت اوضتي وعمال افكر في ظرفها وكده لقيت تليفوني بيرن كانت الدكتوره شروق سلمت عليها قالتلي مش ناوي تيجي ياحبيبي قلتها تعبان شويه يومين كده وجاي وريحت علي سرير شويه ونمت صحيت على ساعه ٦ دخلت حمام استحميت ولبست كنت شايل شويه فلوس كده علي جنب ختهم وانزلت كانو بتاع خمس تلاف ونزلت رحت عند محل عبايات حريمي جبت عبايتين وجبت ترنجين بناتي ودخلت محل اندرات جبت كام اندر كبير وي صغير وركبت ورحت عند بيت ام مريم اتصلت عليها ردت قلتها انا عند بيت عندك كنت عايزك في حاجه قالتلي تعاله قفلت وهيه فتحت ودخلت قعدت وبنتها كانت قاعده علي كرسي وكانت ماسكه تليفون كان جايب شاشه وكده بعدين ادتها شنط ومريم بنتها قامت تقعد جنب امها فرحت ب ترنجات وكده وامها قامت تلبس عبايه ومريم طلعت اندر قالتلي ده ليا قلتها اه بعدين قلتها همشي انا بقا عشان شغل ام مريم جتلي قالتلي متحرمش منك وكلمتين دول وانا ماشي بنتها جالتلي قالتلي شكرا على حاجه قلتها دي حاجه بسيطه ونزلت روحت دخلت حمام استحمي ولبست عشان اروح شغل وصلت شغل علي ساعه 10 ونص طلعت اشوف شغلي كان في حالت ولاده وناس كتير في دور واحد من أهل اللي بتولد كان بيتكلم مع الدكتوره شروق وبيزعقلها كلمت المشرف وحكلتله اللي بيحصل الدخان عشان اهدي دنيا وكده لقيته زقني وانا مسكت فيه بعدين كان في كتل بتاع شاي خبطني بيه في دماغي ودماغي انفتحت المشرف جه وكان معاه اتنين أمن زملي مسكه واد بعدين الدكتوره شروق جريت عليه وممرضين دخلوني اوضه وعملولي الجرح اللي في دماغي وشويه والقسم جه خدو واد وانا رحت قسم وصلنا قسم أهل واد فضلي يقولي أتنازل على محضر وهوه جوز اللي بتولد وكلمتين وكده أهله عرضو عليه عشرين ألف وتنازل قلتهم ماشي دخلت لي وكيل نيابه وتنزلت على محضر ورخرجنا وخت فلوس ورحت دخلت بيت أبويه وامي بيقولي مال وشك حكتلهم على مشكله وكده ومجبتش سيرت عشرين ألف ودخلت اوضتي الدكتوره شروق فضلت تتصل عليه وانا مكنتش برد كانت ساعه ٣عصر كلمت ام مريم قلتها انا جيلك شويه كده قالتلي تيجي وتنور دخلت حمام استحميي ولبست وخت جزء من فلوس ونزلت رحت علي محل تليفونات وجبت تليفون معقول ب ٢٥٠٠ ورحت عند بيت ام مريم دخلت قعدت كانت لابسه عبايه بيتي قلتها امال مريم فين قالتلي بتجيب حاجه وجايه قلتها حكتلها اللي حصل وكده قمت محسس على بزازها وهيه بتقلي انت لسه فيك حيل قلتها بزازك لبن اوي قلتها اقعلي يلا قلعت عبايه وفضلت احسس علي بزازها كنت بقفش فيها شويه ومريم بنتها جت وقعدت وكانت امها قاعده ب اندر وسنتيان وشيفاني بقفش في امها كانت عادي خالص كأنها متعوده أنها تشوف امها كده كان جو حر قلعت تيشرت وفضلت قاعد ب بوكسر ومريم قلعت وفضلت ب اندر وفلنه قلتها تعالي قامت وقفت جنبي ادتها تليفون وفرحت اوي امها قالتي ليه يابني مكلف نفسك قالتلي ده الحال من بعضه قلتها انتي زي اختي ولو عزتي اي حاجه قولي قالتلي ميحرمنيش منك وكده قالتلي هقوم اعملك شاي راحت مطبخ تعمل شاي وبنتها قاعده جنبي قمت محسس على طيزها وقلتها بس جسمك حلو اوي وضحكت دخلت ايدي جوه كلت بتاعها وهيه كانت مبسوطه وكانت طيزها طريه اوي وناعمه قمت مسكت بزها وطلعته من فلنه ولحست حلمت بزها وهيه كانت بطلع أهات احح امها كانت جايه شلت ايدي ودخلت بزتها في فلنه قعدت جنبي كانت لابسه اندر بس بعدين ولعت سجاره ام مريم خدت سجاره ولعت مريم قالتلي ينفع نفس امها قالتها لمي نفسك قلت لي ام مريم خليها قاعده علي راحتها وتدها نفس فضلت تكح شويه قلتها ده صدرك صغير خالص وضحكت امها قالتلي عايزه اقلك علي حاجه قلتلها قولي وانا بحسس علي طيز مريم من غير متاخد بالها قالتلي سمعت أن مشرف عايز يمشيك عشان مشكله وكده قلتها طيب ومسكت حلمت بزها وجيت امصها ام مريم قالت لي بنتها خشي اوضه يلا قالتها عايزه اتفررح قلتها خلاص خليها وهجمت على شفايف امها وفضلنا نبوس في بعض وقلعت بوكسر وطلعت زبي وهيه بتمصه ومريم قلت اندر وبتلعب في كسها كان لونه ابيض وفضلت تلعب في كسها امها خصلت مص وفتحت رجليها ودخلت زبي في كسها مره واحد وفضلت انيك جامد وبسرعه وهيه بتصوت آه آه براحه وفضلت ارزع لحد منزلت لبني في كسها وشلت زبي وهيه بتدعك في كسها رحت عند مريم نزلت الحس كسها وهيه بطلع آهات آه آه بعدين قلتها فلنه ونزلت أمص حلمت بزها وامها شيفاني وانا بعلب في بنتها تفيت على زبي وجيت ادخله في كسها امها قالتي هيه لسه بنت بلاش فضايح نيمتها علي بطنها ونزلت الحس طيزها كان طيزها طريه اوي وناعمه جيت الحس خرم طيزها كان مقفول دخلت صباعي في طيزها وهيه بتصوت آه آه آه براحه بيوجعني اوي وامها بتقلها متشفي شويه قلتها سيبها براحتها ودخلت صباعي اكتر وهيه بتصوت آه آه براحه ياعمو شلت صباعي وجيت ادخل زبي كان خرم طيزها ديق اوي مش عارف ادخل زبي دخلت رأسه فضلت تصوت وتعيط شلت زبي وطيزها وهيه فضلت نايمه علي بطنها عدلت نفسها بتقلي طيزي وجعتني اوي امها دخلت حمام تستحمي وانا لبست عشان امشي لبست وطلعت ٥٠٠ج ودتهم لي مريم قلتها هاتيلك حاجه بيهم وسجلت رقمي علي تليفونها قلتها لما تنزلي واتس كلميني ومشيت رحت بيت دخلت استحمي ولبست عشان اروح شغل الدكتوره شروق اتصلت عليه كتير مردتش عليها ورحت شغل قابلت مشرف خدني علي جنب قلي بسبب المشكله وكده وانا مطر امشيك قلته طيب ورحت بيت أبويه قلي في ايه حاكتله اني سبت شغل وكده قلي ولايهمك بكره تلاقي احسن منه ودخلت اوضتي لقيت رساله من رقم غريب كانت مريم اتكلمت معاها شويه وكانت بتبعتلي صورها ملط جسمها نار احححح بعدين نمت لقيت ماما بتصحيني علي ساعه٩صبح صحيت بقلها في بتقلي الدكتوره زملت جت تطمن عليك صحيت ورحت سلمت عليها وامي راحت تعمل بتقلي بكلمك مش بترد ليه ومجتش شغل ليه قلتها تعبان شويه ومخنوق وسبت شغل بسبب مشكله قالتلي انا اسفه اني سبب وكده وحقك قلتها ولا يهمك قالتلي البس عشان هنروح مشوار كده دخلت لبست وجيت انزل امي جت ب شاي قلتها هروح مشوار وجاي ونزلنا ركبت معاها عربيه وصلنا عند بيت بتاعها طلعنا دخلنا قعدنا في اوضت نوم دخلنا قلعت وفضلت ب بكسر وهيه قلعت وفضلت ب اندر وسنتيان قالتلي هجيب حاجه وجايه راحت مطبخ جابت كاسين وزجاجه بيره صبت كاسين قالتلي اشرب شربت مره واحده كاس وهيه شربت وعلت سجاره قالتلي انا حبيتك اوي عشان اللي عملته معايا لما راجل كلمني كده حسيت ان معايا راجل بجد قلتها هوه انتي ازاي معاكي فلوس دي قلها وبيت ده وعربيه وشغاله دكتوره وكده يعني مش محتاجه مرتب بتعها قالتي بسلي وقتي بدل منا قاعده لوحدي حسيت بدوغه خفيفه قالتلي مالك قلتها مصدع شويه بسبب بيره قالتلي طب قوم ريح علي نمت علي بطني علي سرير وهيه جت تدعك ضهري وايدها ناعمه اوي لقتها قلتني بوكسر ولقتها بتحسس علي طيزي ولحست خرم طيزي ودخلت صبعها وانا بطلع أهات اه اه براحه لقتها دخلت صبعها في طيزي عدلت نفسي قلتها هوه انا راجل مش خول وقمت من علي سرير وجيت البس عشان امشي راحت عندي قالتلي انت حتت بتاع أمن ملكش لازمه كلب تحت رجلي بفلوسي اعمل فيك اللي انا عايزه ضربتها ب قلم ولبست هدومي قالتلي ورحمه ابويه لخليك تبوس جزمتي ومشيت دخلت اوضتي وفضلت اعيط من اللي حصل وكده كلمت مريم قلتها انتي فاضيه قالتلي ايوه قلتها طب انا جاي رحت عندها كانت ام مريم قاعده في صاله لابسه عبايه بيتي ومريم لابسه اندر وسنتيان ودخلت قعدت ام مريم بعدين مريم راحت مطبخ قلت لي أم مريم بصي انا عايز اتجوز بنتك حابب اكمل معاها حياتي فرحت وندهت علي مريم قالتلها ام عايز يطلب ايدك انتي موافقه قالتله ايوه يا ماما وجريت على مطبخ بعدين قلتها همشي بقا ويوم الجمعه هجيب اهلي ومشيت روحت قعدت مع ابويه وامي قلتلهم انا في واحده كلمت أهلها اني اتجوزها ويوم جمعه هتيجو معايا امي قالتلي مين بنت دي قالتلي قصدك علي دكتوره وفرحت قلتها مش الدكتوره أبويه قلي امال مين قلتله بنت واحده معايا في شغل شغاله في نضافه حسيت انهم مش مواقين قلتله حابب اكمل معاها حياتي امي اعترضت أبويه قلي بص يابني دي حياتك وانت حر فيها ور..يتمم على خير دخلت اوضتي ونمت صحيت على ساعه ٧صبح كان يوم خميس كلمت مريم علي واتس بعتها صورت زبي وقلتها هائج اوي قالتلي طب متيجي اريحك شويه قلتها تمام جاي دخلت حمام استحمي ولبست عديت علي سوبر ماركت جبت شويه عصائر وبسكوت ورحت عند مريم كانت لابسه اندر بس ودخلت قلتها انتي ازاي تفتحي كده قالتلي منا عارفه انك جاي ومحدش بيجي عندنا صبح قلتها حطيت شنط وقعدت علي كرسي ومريم قعدت على حجري وفضلنا نبوس في شفايف بعض ومسكت حلمت بزها وفضلت أمص فيها وهيه بتقلي آه آه نيمتها علي كنبه وفضلت اعض فى رقبتها وبلحسها وهيه بتقلي آه آه براحه قلعت تيشيرت وبنطلون وقلعت بوكسر وقلتها يلا مصي زبي جت تدخل زبي في بوقها كان كبير ومش عارفه تدخله مسكت ايديها وتفيت علي عليها وقلتها ادعكي زبي بتدعك زبي وانا مسكت ايديها وتفيت وهيه بتدعك زبي بعدين قعدت وقلتها تعالي اقعدي علي زبي ادتني ضهرها وانا مسكت زبي ودخلته وحده وحده في طيزها وهيه بتصوت من وجع آه آه براحه بيوجعني اوي آه آه لحد مدخل كله قلتها استني شويه عشان طيزك تاخد عليه وكنت بقفش في بزها بدأت تقوم وتقعد على زبي وانا عمال ارزع زبي في طيزها وبتقلي النيك ده حلو اوي فضلت ازود في نيك لحد منزلت لبني دخلت حمام معاها كان حمام بلدي وصغير دلقت علي زبي شويه ميه وهيه غسلت طيزها وطلعنا قعدنا في صاله وامها جت كنا قاعدين ملط امها قالتها مالك يبت قعده الوليه حامل قالتها طيزي وجعاني اوي احمد وجعلي طيزي قالتلي براحه علي بت معنديش غيرها ودخلت تغير وانا وعلت سجاره وعزمت علي مريم بدأت تدعود على سجائر امها طلعت كانت لابسه اندر بس وجت تقعد جنبي ولعت سجاره وانا بحسس علي بزازها بتقلي يلا قلتها مش قادر قعدت شويه ولبست هدومي وقلتها انا وي اهلي جايين بكره ومشيت روحت نمت وصحيت علي ساعه ٢ضهر دخلت حمام استحمي ولبست واهلي لبسو ورحنا عند مريم دخلنا سلمت عليهم وقعدنا نتكلم قلتها انا عندي شقه في.... وجهز بس فاضل شويه رفايع زي تلاجه وبتجاز وكده قالتلي تمام دول علينا وفرح بعد شهر عشان كنت جاهز وكده بعدين روحنا بيت تاني يوم كنت بدور على شغل لحد ملقيت أمن في بنك وشتلغت فيه بعد فتره كان فاضل علي فرح يومين رحت عند مريم كنت بكلمها مش بترد رحت بيت عندها وفتحلي امها لقتها خافت لما شافتني حولت تخليني امشي زقتها ودخلت لقيت مريم سانده على كرسي واحد بينكها في طيزها واحد تاني متمصله زبه اللي بينكوها شافونين رحت اضربهم ميموني هما الاتنين ضرابوني ومشو ومريم جريت عليه وكانت بتعيط قمت فضلت اضرب في مريم وختها على اوضه وامها واقفه برا دخلت مريم علي سرير وقلت لي ام مريم لو دخلتي هموتلك بنتك ودخلت وقفلت باب وفضلت اضربها جامد وهيه بتصوت قلعت بنطلون وطلعت زبي تفيت على عليه وفتحت رجليها وهيه خايفه بتصوت ابوس ايدك بلاش ودخلت زبي في كسها مره وهيه بتصوت وجسمها ارتعتش جامد لقيت كسها بينزل ددمم وطلعت زبي فضلت قاعده علي سرير بتصوت بتقلي انا عملت كده عشان ظرفنا زفت وامي شغاله بتاعت نضافه ومعناش فلوس فضلت تقولي كلام من ده وجسمها كله بيرعش مسكتها قمت حاضنها جامد وهيه عماله تكلم عن ظرفها وكده قلتها اهدي وفضلت اهدي فيها لحد منامت نيمتها علي سرير وخرجت ام مريم جريت علي وبتقلي ابوس ايدك متخربش جوازه انا مصدقت افرح ب بنتي وحيده ولما اموت عارفه انها في امان معاك وجت تبوس ايدي قلتها الفرح هيتعمل في معاده بعد بكره ومها قعدت وانا قعدت جنبها ولعت سجاره كانت لابسه عبايه خلصت سجاره وقربت شفايفي عند شفايفي وقلتها بس انتي حلوه اوي وبستها من شفايفها كان نفسها سخن وهيه بدأت تتجاوب معايا وتبوس وشي طلعت لساني ولحست وشها ورقبتها وهيه بطلع آهات آه آه ريحني يا حبيبي وطلعت زبي وهيه جت تمصه بعدين رفعت عبايه لنص طيزها وفضلت اضربها جامد وهيه بتصوت هجت اوي وقلتها اندر وتفيت علي خرم طيزها ودخلت زبي مره واحده وفضلت ارزع جامد وهيه بتصوت جامد لحد منزلت لبني ولبست ورحت ونمت صحيت على ساعه 2 ضهر لبست ورحت عند مريم اطمن عليها خبط وهيه فتحتلي دخلت قلتها امال امك فين قالتلي بتجيب حاجه وجايه قعدت وهيه راحت تقعد جنبي كان شكلها تعبان اوي ختها في حضني قلتها مالك قالتي تعبانه شويه ختها في حضني وفضلت اطبطب عليها نزلت كلت بتاعها وجيت ابصها قالتلي مش قادره انهارده خليها بكره لما نتجوز قلتها ماشي وقمت عشان امشي ومشيت لقيت تليفوني بيرن كانت الدكتوره شروق قالتلي يعني فرحك بكره ومش عايز تعزمني قلتها انتي عايزه ايه قالتلي عدي عليه دلوقتي وانت تعرف ركبت ورحت عند بيت عندها لقيت ام مريم فتحتلي استغربت اللي جابها هنا دخلت لقيت شروق قاعده علي كرسي في صاله ولبسه اندر وسنتيان وجزمه وقالت لي ام مريم اقلعي وتعالي تحت لقيت ام مريم قلعت وارت تبوس رجليها قلتها هوه فيه قالتلي فاكر لما ضربتني ب قلم انا بقا هاخد حقي منك طلعت تليفون وشغلت فيديو لما كانت بدخل صبعاها في طيزي وبعدين شغلت فلم تاني ومريم خطبتي بتبوس رجليها قالتلي هتعمل اللي عقلك عليه ولا انزل فيديو وخلي بلد كلها تشوفه سكت وضربتني ب قلم جامد قالتلي يلا وطي بوس جزمتي نزلت بوست جزمتها قالتلي شاطر وتفت علي وشي وقالت لي ام مريم يلا البسي همومك ام مريم لبست وشروق راحت عند اوضه مسكت فلوس وحدفتها في وشي قالتلي دول ليك يا كلب خت فلوس وتفت علي وشي ونزلت انا وي ام مريم ادتيت أم مريم جزء من فلوس قلتها متجبيش سيره لمريم بنتك قالتلي حاضر ورحت نمت من تعب صحيت على ساعه ٣ دخلت حمام استحمي وخرجت لبست ورحت عند حلاق وطلعت لبست بدله ونزلت اجيب مريم من كوافير وصحابي جم معايا بعدين رحنا قاعه قعدنا نرقص وام مريم فرحانه أن بنتها اتجوزت بعدين خلصنا ورحنا شقتنا دخلنا اوضت نوم حضتن مريم قلتها انهارده اسعد يوم في حياتي وعايزك تنسي اللي فات ونفتح صفحه جديده حضنتي جامد بتقلي انت طيب ..... ياريت قصه تعجب
اولا بجد عاش القصه حلوه ومميزة ومثيرة جدا بس فيها شويه أخطاء اسمحلي اقولك عليها اولا الجزء بتاع نيك مريم من الرجاله ده اكبر غلط عشان هما اه فقرا بس بيحافظو على التقاليد يعني مستحيل واحده بتاعت دعارة وبنتها على وش جواز وتخليها تتناك من الرجاله ده غير أن اكبر غلط حصل أن احمد قبل ينزل تحت رجل الدكتورة لانك عملتو راجل حمش المفروض كان قام ضربها ومسح الفيديوهات عشان بفضل راجل في نظر القراء أو كنت خليت الدكتورة تحبه بعد ما ضربها أو كانت اعتذرت لما هو متجاوبش مع حركت صوباعها الطيز عشان متخسرهوش لكن الإنفعال اللي ظهر من الدكتورة بدون شرح تفاصيل منك ك كاتب ده غلط اتمني تركز في ملاحظاتي وتقبل هذا النقد
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Lord Cromer و احمد تبادل
اولا بجد عاش القصه حلوه ومميزة ومثيرة جدا بس فيها شويه أخطاء اسمحلي اقولك عليها اولا الجزء بتاع نيك مريم من الرجاله ده اكبر غلط عشان هما اه فقرا بس بيحافظو على التقاليد يعني مستحيل واحده بتاعت دعارة وبنتها على وش جواز وتخليها تتناك من الرجاله ده غير أن اكبر غلط حصل أن احمد قبل ينزل تحت رجل الدكتورة لانك عملتو راجل حمش المفروض كان قام ضربها ومسح الفيديوهات عشان بفضل راجل في نظر القراء أو كنت خليت الدكتورة تحبه بعد ما ضربها أو كانت اعتذرت لما هو متجاوبش مع حركت صوباعها الطيز عشان متخسرهوش لكن الإنفعال اللي ظهر من الدكتورة بدون شرح تفاصيل منك ك كاتب ده غلط اتمني تركز في ملاحظاتي وتقبل هذا النقد
شكرا علي ملحظاتك 🌹
 
  • حبيته
التفاعلات: Mohamed AlMagiC
متعملهاش تاني

كده كفاية عليك انتا اخرك تتفرج على صور
😂😂😂
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%