NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مثلية الجزء الثاني من صحبت محل فشخت طيزي

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

احمد تبادل

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
22 يوليو 2022
المشاركات
33
مستوى التفاعل
56
نقاط
143
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
وقفنا في جزء الاول.. اول مره اشوف شيميل ب عيني قالتلي صدق وزلقت نفسها اكتر عند طيزي ومسكت زبي وفضلت تدعك فيه شويه بعدين سابت زبي ونزلت اندر بتاعها وشفت زبها كان ابيض وكبير قالتلي مصه يلا مصيته وانا حاسس بمتعه اوي بعدين خلصت مص قالتلي اسند علي مكتب سندت علي مكتب وطيزي نحيت زبها راحت عند شنطه بتاعتها وطلعت كريم ودعكت زبها وجت عند طيزي حطت كريم علي خرم طيزي ودخلت صبعها قالتلي مبسوط ياخول وصباعي طيزك قلتها اوي دخلت صبعها اكتر في طيزي اه اه طلعت صبعها وبدخل زبها وحده وحده لحد مدخل وانا حاسس ان طيزي بتقطع سابت زبها في طيزي شويه وبدأت تنيك فيه اححح طيزك حلوه اوي يواد وبتشخر وانا بطلع أهات اه اه نيكيني اكتر انا لبوتك قالتلي عايز لبني فين قلتها في طيزي نزلت لبنها في طيزي وطلعت زبها كان عليه لبنها قالتلي مصه مصيته بعدين بوسعها من شفايفها بعدين راحت عند شنطه بتاعتها وطلعت سجائر ولعت سجاره وادتني واحده ببص في ساعه كانت9ونص قلتها هنفتح امتا قالتلي مستجل علي ايه ده لسه فاضل نيكه كمان وقربت عند زبي ومسكته دعكت فيه شويه وراحت تقعد على الكرسي كان منظرها سكسي اوي وهيه بتشرب سجاره رحت قعت جمبها وكنت بحسس علي طيزها هيه كانت طيزها صغيره بس جامد كانت طريه وحلوه اوي خصلت سجاره قالتلي اقف وقفت وهيه نزلت علي ركبها تمص زبي مصت زبي وسندت علي مكتب ورحت ابعبص في طيزها نزلت الحس طيزها وهيه اه اه كمان لحست طيزها وقمت ادخل زبي براحه وهيه بتصوت آه آه اححح لحد مدخل زبي كله وفضلت انيك فيها وهيه بتشخر آه آه اححح قلتها عايزه لبني فين قالتلي في بوقي طلعت زبي وحطيته في بوقها نزلت لبني وهيه بلعته كله بعدين دخلت حمام اغسل زبي وطيزي وطلعت كنت بلبس هدومي وهيه دخلت حمام لبست هدومي وهيه طلعت ولبست هدومها ورحت فتحت باب مكتبه بعدين قعدنا وخلصت يوم ورحت كلمتها لما روحت قلتها اتبسطي انهارده قالتلي اوي وانت اتبسط قلتها اسعد يوم في حياتي وتكلمنا شويه وقفلت نمت صحيت ولبست وروحت شغل كانت مريم قاعده بتبصلي وضتحك رحت قعت جمبها وطلعت سجاره ودتها سجاره قلتها انا معجب بيكي وعايز اتقدملك قالتلي مش هينفع قلتها ليه قالتلي اللي احنا بنعمله ده لحظه جماع يعني أنا مش هخلف وانت اكيد لما تجبر هتكون نفسك في *** قلتها انا بحبك وانتي كده وبست ايديها قالتلي بحبك اوي وباستني من بوقي قلتها خديلي معاد مع ابوكي قالتلي حاضر قالتلي ايه اللي شدك فيه يعني ايه اللي عجبك فيه قلتها طيزك وجسمك وقفشت في طيزها قلتها اقفل باب قالتلي خليها مره تانيه كنت بقفش في طيزها وبعبص فيها قالتلي مش هينفع انهارده قلتها ليه قالتلي بكسوف من عامله حسابي عرفت أن طيزها مش نضيفه عدي يوم ورحت مريم كلمتني بتقلي بابا مستنيك الجمعه جايه اتكلمنا شويه بعدين كلمت أمي وأبويه قلتله في بنت هتقدمها يوم الجمعه جايه فرحو رحت مكتبه قلتها متيجي نروق مخزن قالتلي خليها لما نتجوز الاول قلتها وانا موافق قلتها بشرط اقفش في طيزك يالبوتي قالتلي تقفيش بس وحنا شغالين عمال ابعبص فيها وهيه بتضحك بشرمطه بحسس بزبي علي طيزها وهيه لابسه بنطلون ورحت اتقدملها اتفقنا أن فرح بعد6شهور جبت اهلي الجمعه اللي بعديها وقرينا فتحه لحد مجه يوم فرح واتجوزنا انا ومريم
 
  • عجبني
التفاعلات: بوروتو, el-korsan, sakher و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الأجزاء لا تنشر متفرقة توضع في تعليق وتبلغنا للدمج للغلق
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد تبادل
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%