NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,825
نقاط
18,781
اللعبة السادسة – صديقتي علي النت

من المؤكد أن كلنا عندنا حسابات علي الفيس بوك أو الماسنجر أو الواتس أب أو اي برنامج أخر أو كلهم , المهم أن هناك و سيلة أتصال ( كتابة و كاميرا ) عرفنا كدة هانتكلم في أية ؟؟؟؟؟؟ يالا بينا

عرفتو بعض بالصدفة و بتكلمو ( شات ) و كل واحد مش شايف التاني و قبل كدة نكون محضرين مسك علي العنين يكون جاهز طبعا احنا ما نعرفش بعض , انا عايز اشوف واحدة امارس معاها الخيال الجنسي علي النت و أنتي عايزة كدة بردو , تلبسو المساكات و تفتحو الكاميرا ( المكان : هي في غرفة النوم و انت في الصالة أو اي كان المتاح ) تبدأ اللعبة و هي ترتدي كل ملابسها عادي جدا و انت كمان مع الماسك علشان انتو ما تعرافوش بعض .

و هنا بيدأ كل منكم في محاولة إغواء الأخر بعد شوية كلام ممكن نبطل كتابة و ننتقل للصوت مع الصورة طبعا , و السؤال عن كل حتة في الجسم و الكشف عنها في بطء ( مافيش استعجال ) حتي تتخلصوا من الملابس نهائيا , و تبدأي في إغوائة بحراكات مثيرة مع لمس المهبل و الثديين و انت تكثر من الكاليمات المثيرة و التخيل ماذا تفعل بها لو كنت بجانبها الان ما سوف تفعل هي بك و طبعا و انت تفرك عضوك الذكري حتي يشعر كل منكم بالنشوة .

صدق أو لا تصدق سوف تستمتعوا لدرجة غير عادية مع أن لم يكن هناك جماع بالشكل الطبيعي ولاكن بعد ما تنتهوا سوف تشعروا بإثارة غير طبيعية مما يجعلكم تبدأوا في الجماع الطبيعي بإثارة غير عادية و جديدة .


/>
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%