NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا سالب و بحب اكون زي البنت بس وقت بحكي مع اي شخص و منتفق ع كل حاجه بخاف و بقلق و بغير رأيي
عايز حل للمشكلة دي

• عجبني
التفاعلات: Wildfucker, عمر ١٩, El-masry و 4 آخرين
كلمني خاااص

• عجبني
التفاعلات: عمر ١٩
انا سالب و بحب اكون زي البنت بس وقت بحكي مع اي شخص و منتفق ع كل حاجه بخاف و بقلق و بغير رأيي
عايز حل للمشكلة دي
حاول تختار شحص ثقة او ل لقاء حتى تتعود

• عجبني
بعد اول مره هتتعود ع ال معاك
بس حاول تخلي اول مره ف مكان عام مثلا و بعدها شوفه و اطلع شقته و شوف اوول مره هتمشي ازاي

• عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و تيمو البنوتي
عايز حل للمشكلة دي
نفس المشكلة مرعوبة من التجربه

• عجبني
التفاعلات: ramytoptop, عمر ١٩, 7abashe و شخص آخر
نفسي

• عجبني
التفاعلات: ramytoptop و عمر ١٩
عايز حل للمشكلة دي
ما ده الطبيعي لو مخوفتش تبقا بارد يبنى ومش بتحس 🤌😂

• عجبني
عايز حل للمشكلة دي
عموماً انصحك تمشى ورا خوفك ده وبلاش تمارس الميول دى ولو قدرت كمان تحيد عنها وتمارس ميول طبيعية تبقا عظمة

• عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و El-masry
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كمان عندي نفس المشكله

عايز حل للمشكلة دي
موضوع الخوف شي عادي ولازم تخاف على نفسك سواء من الفضيحة او الأمراض او غيرها من الاسباب وطبيعي تخاف انك تحس بالوجع لأول مرة ، عشان هيك لازم ماتتهور وتروح لأي حدا ، أهم شي من جوا تحس بالراحة والإنجذاب الروحي قبل الجسدي لهالشخص

• عجبني
التفاعلات: El-masry
نفس المشكلة

عايز حل للمشكلة دي
ده شئ اكيد انك تبقي خايف الحل انك تتقابل بره في كافيه لو ارتاحت ليه تروح معاه

عايز حل للمشكلة دي
انا زيك بالزبط بلغى فى اخر لحظه

اسمع كلام قلبك
بما انك قلقت تبى مش مرتاح فبلاش!
و تقابل حد عشان النيك كده طوالي ليه؟
من غير لا علاقة و لا تعارف و لا حب ليه!

عايز حل للمشكلة دي
ده طبيعي
وانا افضل في اول لقاء بكون في مكان مجهول و انسان غريب عنك او مش من جنسيتك

احسن شيء انك تخاف لان المصايب كثير

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%