NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mot3t.7@yah

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه الخميس الناس بتحب تمارس فيه وبيبقي ليه حاجة مميزة في الممارسة
وفي حد عنده اختلاف عن الخميس والسبب

• عجبني
التفاعلات: Nermin Banouti
الكل يقول رايه

عشان صابح تاني يوم اجازه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو ليه الكل بيتكلم عن الخميس انه يوم الجنس لا طبعا كل شخص متجوز عن حب وهو ومراته بيحبو بعض بيبقي كل يوم خميس طول السنه والخميس ده عموما لموظفين الحكومه لكن في السبت والاحد اجازة صنايعيه ومحلات بس

موضوع أن الكل بيحب يمارس الخميس ده سببه أن الجمعة أجازة فينام براحته تاني يوم، لكن أنا شايف مشكلة في يوم الخميس، لأن الجمعة يوم مقدّس و ميصحش إنك تروح تصلي و ألأنت مرتكي ذنب الليلة اللي قبلها، لأنك حتى مع مراتك دلوقتي بتمارس و فكرك منصبّ على المعاصي فمفيش ضمانات إنك حلالك فعلاً حلال، أنت بتنام مع مراتك و دماغك شغالة في فلانة و فلانة و نفسك تكون مراتك شبه فلانة، يعني من داخلك بتزني حتى و أنت في الواقع نايم مع مراتك حلالك، و ده موضوع مقدرش أفتي فيه لأني مش علّامة لكن أنا راجل منطقي في التفكير مش أكترممكن نقول ليلة الجمعة أو ننقلها كمان لليلة السبت مثلاً علشان نبعدها عن يوم التعبُّدتروح الجامع نظسف من جوة و من برا و بعد ما تتعبّد تبقا تعمل ساعة لقلبك زي ما تحبلكن إزاي تضمن أن الساعة لربك هتكون طاهرة كما يجب لما أنت كنت بتمارس قبلها حتى زي ما قولنا ممكن يكون مع مراتك حلالك لكن الأمر لا يسلم من فكرة هنا أو هناك،

هو مش شرط خميس اهم حاجه احس انى عندى رغبة بس قصدى الخميس نفسه بيدى رغبه للنيك ومش شرط الاجازة

عاده توارثها الاجيال عشان هينيك وينام مش هينزل شغله تاني يوم

انا عن نفسي بلساني يوم الخميس ويومها باقون زبري واقف

لا و**** مش شرط انا بينك فى اى وقت من الايام اهم حاجه المزاج

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%