NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رغم أنه مثير جدا بالنسبة لي لما بأتفرج عليه وبأحلم إني أجربه ، إلا أني مجربتوش لحد دلوقتي ومحستش بمتعته ويبدو إني مش هجربه !

• عجبني
التفاعلات: امير محمد و مجنونة مطرقعة 😁😁
  • عجبني
التفاعلات: هعجبك 🔥🤤
رغم أنه مثير جدا بالنسبة لي لما بأتفرج عليه وبأحلم إني أجربه ، إلا أني مجربتوش لحد دلوقتي ومحستش بمتعته ويبدو إني مش هجربه !
لو جربت هيعجبك اكيد

طيب

تصدقي ان اول مرة اخرب الجنس جربت خلفي وكان ممتع وكاني محترم الحاجة طول ما قيها احساس هتطلع بجودة عالية 🤣🤣
اكيد اول تجربة امتع تجربة. ومش بيتنسي العمر كلة

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
يعني مش حكاية خبره حكاية احساس المتعه والخبرة بتيجي بالإحساس
هي أول مرة كل حاجة فيها حلوة

• عجبني
اه جربتيه اتنكت كتير اوي في طيز ونكت برضو كتير اوي في محارمي

• عجبني
طلما متوجعتش جامد يبقي اكيد مش اول مرة
مقدرش اقول متوجعش وكمان مقدرش اقول اتوجعت جامد بس اظن كنت مستمتعة انا اصلا كنت عايز كسها بس هي إلا دخلته في طيزها كمان حركات طيزها اظن مدلش انه اول مره بس مقدرش اجذم لاني معنديش خبره بالموضوع

• عجبني
مقدرش اقول متوجعش وكمان مقدرش اقول اتوجعت جامد بس اظن كنت مستمتعة انا اصلا كنت عايز كسها بس هي إلا دخلته في طيزها كمان حركات طيزها اظن مدلش انه اول مره بس مقدرش اجذم لاني معنديش خبره بالموضوع
كلامك تلاقي وعجبني بصراحة. مش بتلف في الكلام حد مجرب فعلا. شكرا علي تواجدك معايا 💖

• أتفق
التفاعلات: امير محمد
جربت الجنس الخلفي في البداية كان مؤلم اوي بس مع الوقت ظهرت المتعة وبقيت كل مرة لازم يحصل ولو مدة صغيرة. اة بالمناسبة أول تجربة كان شغف وفضول وطلب مني. السوال بقي 🤔🤔
الشباب
جربت الخلفي مع بنت قبل كدة وعندك الجرائة تقول مين🤷🤷
البنات
جربتي الخلفي قبل كدة واية احساسك اول مرة وعندك الجرائة تقولي مع مين 🤷
🤷
بصي يا استاذه رودي احنا نلاقي البنت الاول وبعدين بقا نشوف هنعمل ايه تجرب الخلفي تجرب الامامي تجرب ف خرم ودانها المهم نلاقي الاول😂

• بيضحكني
لو جربت هيعجبك اكيد

هو عاجبني من غير ما أجرب 😄 مجرد مشاهدته في الأفلام بتثيرني إثارة شديدة !

لكن للأسف مفيش فرصة أجربه لأني متزوج والموضوع غير مطروح للنقاش أساسا 😄

• حبيته
  • عجبني
صراحه صعب حد يوصل لمستوي فهمي لان انا مليش مستوي عشان كسرت كل حدود الفهم
اوكي. انت افضل واحد في العالم يا كابتن محمد بس فعلا واضح انك بترص كلام بدون وعي كافي لدرجة انك حتي مش عارف توضحة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
التفاعلات: امير محمد
بصي يا استاذه رودي احنا نلاقي البنت الاول وبعدين بقا نشوف هنعمل ايه تجرب الخلفي تجرب الامامي تجرب ف خرم ودانها المهم نلاقي الاول😂
وربنا احترمتك فوق راسي عشان قولت معملتش عكس ناس بترص كلام فاشخ للواقع بصراحة

• عجبني
اوكي. انت افضل واحد في العالم يا كابتن محمد بس فعلا واضح انك بترص كلام بدون وعي كافي لدرجة انك حتي مش عارف توضحة
مين قال اني افضل احد في العالم انا افشل حد فالعالم قصدي من كلامي ان في شباب كاتبه انها بتجرب الجنس الخلفي في بقول انهم مش رجاله واسم في البطاقه بس

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%