NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
الوحيدة اللي كان عندها استعداد ورغبة وشووووووووووووووووق كانت بنت بس ماكانش بيبقى في مكان مناسب وادوات الموضوع بيحتاج تليين جامد
والثانية كانت برضة بنت كانت هتضربي لما رفضت علشان المكان مش مناسب وعلشان خوفت منها دي داخت من بوسة بس وقفت واتديرت وزنقته فيها قوي ومكانش في حاجة تلين والشقة كانت مش متوضبه وارضيه تراب وحاجة .... ولما ما حصلش كانت عايزة تعورني

• جامد
الوحيدة اللي كان عندها استعداد ورغبة وشووووووووووووووووق كانت بنت بس ماكانش بيبقى في مكان مناسب وادوات الموضوع بيحتاج تليين جامد
والثانية كانت برضة بنت كانت هتضربي لما رفضت علشان المكان مش مناسب وعلشان خوفت منها دي داخت من بوسة بس وقفت واتديرت وزنقته فيها قوي ومكانش في حاجة تلين والشقة كانت مش متوضبه وارضيه تراب وحاجة .... ولما ما حصلش كانت عايزة تعورني
وبعدين آية الي حصل

وبعدين آية الي حصل
يعني قضيناها بوس ولحس ومص وكل اللي يخطر على بالك وينفع يتعمل وقافي الا النيك كانت ممتعه ياما قضينا ايام على الكاميرا تدوبني بعسل كسها وجسمها لحد ما اجيبهم لها ... اوقات كان الوقت اللي بيناسبها وانا في المكتب وكنت بقفل المكتب علي واريحها

• عجبني
يعني قضيناها بوس ولحس ومص وكل اللي يخطر على بالك وينفع يتعمل وقافي الا النيك كانت ممتعه ياما قضينا ايام على الكاميرا تدوبني بعسل كسها وجسمها لحد ما اجيبهم لها ... اوقات كان الوقت اللي بيناسبها وانا في المكتب وكنت بقفل المكتب علي واريحها
والخلفي محصلش صح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
والخلفي محصلش صح
كنا واقفين في بيت مجهور مش متوضب ولا في اي حاجة ندهنها علشان نعرف ندخل و اي حاجة ولا مية حته وبعدين هياجها كان بيخوفني كانت مجرمة ومتهورة بشكل غير عادي رغم انها اول بوسة حقيقية كنا في سيارتي و**** داخت ورعبتني وخوفت لا يجرا لها حاجة ومكانش بيوقفها حاجة حتى ايام الدورة كانت بتبقى على اخرها وجات لي مرة وزعلت علشان بعدت عن كسها واكتفيت بباقي مفاتنها

كان مره وحده مع واحده بيته كنت بعمل شغل عندها

• عجبني
طالبه معايا من فتره

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: امير محمد
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: juba4
جربت الجنس الخلفي في البداية كان مؤلم اوي بس مع الوقت ظهرت المتعة وبقيت كل مرة لازم يحصل ولو مدة صغيرة. اة بالمناسبة أول تجربة كان شغف وفضول وطلب مني. السوال بقي 🤔🤔
الشباب
جربت الخلفي مع بنت قبل كدة وعندك الجرائة تقول مين🤷🤷
البنات
جربتي الخلفي قبل كدة واية احساسك اول مرة وعندك الجرائة تقولي مع مين 🤷
🤷
اه واول مره كانت مع واحده صاحبتى وانا فالثانوى من سنين 😐

• عجبني
له جربته مع ابن خالي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ahmed_aly و mo961996
اه واول مره كانت مع واحده صاحبتى وانا فالثانوى من سنين 😐
كانت مؤلمة ولا كان في وجع

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: juba4
لية كدة حصل اية ✌️
ما بعرف 🤷‍♂️ انما لاقيته مش مناسب الي يعني الامور مشيت منيح والبنت خبرة بس انا ما عجبني الشعور مثل الكس مافي ابدا اموت فيه نيك ولحس وكل شي اعشقه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%