NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الخدامة التي غيرت حياتي 2

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Mohamed 🥵

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
3 أبريل 2023
المشاركات
29
مستوى التفاعل
307
نقاط
28
الجنس
ذكر
الدولة
Hong-Kong
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا بيكم في الجزء الثاني من قصتنا يا ريت تعجبكم زي الجزء الجز الاول ويالا نبدا قصتنا هي هتتطول شوية بس انشاء **** هتبقي جامدة وتعجبكم

بعد ما خلصنا الحمام بتاعنا انا و هدير طلعنا قعدنا نتفرج عل التلفزيون ولقيتها بتقولي انت بتحب خالتلك قولتلها انا نفسي اعمل معاها زي ما عملت معاكي كدا قامت قالتلي بس كدا من عنيا الاتنين قولتلها يعني ايه قالتلي هخليها تجيلك لحد عندك تقولك نيكني وافشخني في كل اخرامي قولتلها يا ريت بس ازاي قالتلي بما ان خالتك مش متجوزة خالص قبل كده تبقي عمله زي كده وقولتها ازاي يعني قالتلي هتلاقيها شرقانة وهيجانة طول الوقت و اكيد بتلعب في كسها عل طول من كتر الحرقان اللي فيه لانها زي اي ست محتاجه راجل يكفي رغباتها الجنسية و قالتلي اقولك كمان احتمال كبير ان خالتك في الشغل بتبقي قاعدة هيجانه و تبقي مجننه كده وعايزة تفرك في كسها ب اي طريقة واكيد كانت بتعمل كده قولتلها مش متاكد من كلامك ده قالتلي اصبر انا هخليها تيجي ركعه لغاية عندك ومش بس كدا لا ده كمان نقلب الموضوع تبقي هي الخدامة بتاعتنا وانا اللي اتحكم فيها قولتلها ماشي بس ازاي بقي قالتلي بص انا هعمل كل حاجة تثيرها وبما ان انا قاعدة معاكم في نفس البيت ف انا هراقبها في كل حاجة بتعملها من غير ما تحس وشوفها بتعمل ايه قولتلها ماشي نعمل كدا قامت هي دخلت المطبخ تحضر في الغدا لحد ما خالتلي لقيتها جت وراجعه من الشغل بقي تعبانه قامت قاعدة مستريحه كدا وقامت قالتلي عملت ايه النهاردة وهدير حضرتلك الفطار وكل حاجة ولا حصل ايه قولتلها كل حاجة تمام وانا حضرتلي الفطار ومن ساعتها قعدت اتفرج عل التلفزيون لحد ما انت جيتي وهي دلوقتي بتحضر الغدا قالتلي ماشي انا داخله استحمي قولتلها ماشي لقيتها دخلت
وقامت هدير جايه وقولتلها يالا نبدا قالتلي يالا قولتلها هي دخلت تستحمي عايزك تدوري في هدومها عن الكلوتات بتاعتها وتشوفيها جايبه فيها حاجة ولا لا قالتلي ماشي وبعد ما خالتي خلصت الحمام كانت طالعه من الحمام ب فوطه ولفها حولين جسمها كده مبين فتحة صدرها الكبيرة وطيزها المتدورة المهم هدير شافت المنظر ده قالتلي عندك حق تهيج عليها دي فرسة المهم دخلت هدير الحمام ورا خالتلي عل طول وقعدت تفتش لحد ما لاقت الكلوت كان غرقان عرق ف بتشمه لاقت انها منزله عسل فيه ف قامت رجعته مكانه عشان خالتي متاخدش بالها من اي حاجة وجت قالتلي زي ما قولتلك ب الضبط خالتلك هيجانه موت وانها منزله عسل وبتتنشق عل حد ينيكها ويريحها عل العموم انا هعمل اللي هقدر عليه عشان نقدر نسيطر عليها وقلتلها ماشي الحمد لله انها طلعت كده فقامت ضحكت ودخلت المطبخ لغاية اما خالتي ما طلعت من الاوضة لابسه كده حاجة شبه قميص النوم بس ولا شفاف ولا اي حاجة
وكانت ساعتها هدير بتحط الغدا عل السفرة وقامت خالتي قاعدة وانا قاعد قصادها وهدير جت وقعدت جنب خالتي وعملت نفس اللي عملته معايا قامت و وطت كده وبينت فلقة بزازها وقامت عشان تحط اكل ل خالتي في طبقها ف خالتي فتحت بوقها كده ومبرقه في بزازها كده بس بسرعة اوي بس انا لاحظتها وضحكت من جوايا كده وهدير رجعت قعدت مكانها تاني وقعدت تتكلم مع خالتي وتقولها انتي شكل جميل وحلو النهاردة قالتلها شكرا يحبيبتي و قعدنا كلنا لحد ما خلصنا اكل وقامت هدير تلم الاطباق وكانت خالتي بتساعدها وقعدوا هما الاتنين يغسلوها جوا في المطبخ وانا كنت دخلت اغسل ايدي وانا طالع لاحظت انا هدير بتحاول تلزق في خالتي كده ببزازها من ضهرها وتزنق طيزها في حوض المطبخ كده بس مش اوي عشان خالتي متحسش بحاجة اوي هي مجرد اثارة يعني بس حسيت كده ان خالتي بتستجيب ليها بس مش اوي مجرد انها بتخبط بزاز هدير بكوعها او تحك في طيزها كده يعني المهم اليوم عدي كويس وجت كده هدير بتقولي انها لما تيجي تنام هتبقي لابسه قميص نوم شفاف من عند بزازها وقصير فوق الركبة لمجرد انه ممكن يبين الكلوت اللي هي لابسه قولتلها اعملي كده المهم هي نفذت كلامها وبقت كل يوم تعمل كده لحد ما في يوم لقت اللي بيفتح الباب عليها براحة بتبص كده من غير اللي فتح الباب ياخد باله لقتها خالتي وقفة و عريانة ملط مش لابسه اي حاجة خالص وبتبص عل هدير و هي بتلعب في كسها وماسكة بزازها وحطها في بوقها وقامت هدير محركة رجلها فتحها ومبينه الكلوت الفتله اللي هو كان اصلا داخل جوه كسها كمان وخالتي اول اما شافت المنظر ده زاد هيجانها اكتر وبقت بتحك كسها في حرف الباب بتاع الاوضة و هدير شافتها كده قامت ضاحكة بس من غير صوت لانها اتاكدت ان خالتي بقت سايحة في ايديها المهم عدا اليوم وتاني يوم لاقيت هدير بتصحيني بعد ما خالتي نزلت زي كل يوم ولقيتها محضرة الفطار المهم خلصت وغسلت ايدي لقيتها واقفة في المطبخ وبتغسل الاطباق وطيزها بتتهز انا شوفت طيزها وهجت عليها قمت داخل ولزقت فيها ومسكت بزازها وببوس ولحس في رقبتها وبعد كده نزلت بايدي تحت عند كسها لقيتها مش لابسه كلوت وكسها كلو هيجان قمت مدخل صوابعي فيه لحد ما ساحت بين ايدي قمت واخدها و مطلعها عل المطبخ من فوق ونزلت تقطيع في كسها بصوابعي ولساني لحد ما جبتهم علي ايدي قمت منزل البنطلون وطلعت زبي ومصته لحد ما جبتهم في بوقها و كالعادة بلعت لبني وقامت باستني وقالتلي مش قولتلك ان خالتك دي مراا هيجانة وعايزة زب يريحها قولتلها ايه اللي حصل وحكتلي لما خالتي راحت وفركت كسها وانها كانت واقفة ملط قولتلها يعني خلاص هنيكها قامت قايله والنهاردة كمان قولتلها ازاي قالتلي انا مش هلبس هدوم داخليه وهلبس حاجة فوق الركبة بشوية وقعد جنبها النهاردة عل الغدا وحسس عل رجلها براحة لحد ما ادخل عند كسها واسيطر عليها قولتلها ماشي المهم خلصنا خالص وجت خالتي وكالعادة دخلت اخدت دش وطلعت عقبال اما هدير حطت الاكل عل الطرابيزة واتصدمت لما بصيت ل خالتي ولقيت حلمة بزازها باينة من التشيرت اللي هي لابسه قولت يبقي هي مش لابسه برا واحتمال كمان الكلوت قولت في نفسي هي خطة هدير هتنجح ولا ايه المهم لقيت هدير قعدت جنب خالتي وبدات تلمس عل فخادها و ببص كده نحيت خالتي ولقيتها كانها مصدومة من اللي بيحصل بس معملتش اي حاجة كأنها كانت مستنيه ده يحصل او كان نفسها يحصل بعد ما شافت فلقة بزاز و شفرات كس هدير اللي كان بالع الكلوت ولقيت خالتي بصت ل هدير كده وتعابير وشها يدي ان في حد بيبعبصها في كسها ولاقيت مرة واحدة المعلقة اللي كانت في ايد خالتي وقعت عل الارض من غير ما تقصد وخالتي وطت عشان تجيبها واتفاجت ب كس هدير في وشها و ان هدير بتشاور ب صابعها ان خالتي تيجي تلحس كسها وانا بقيت قاعد فوق مصدوم وفي نفس الوقت فرحان فشخ عشان اتكد ان هنيك خالتي النهاردة زي ما قالتلي هدير ولاقيت هدير بترفع دماغها وبتعض عل شفايفها كده وعايزة تطلع صوت الهيجان ولاقيت خالتي طالعة من تحت الطرابيزة وكانها هيجانه موت هي مش كانها هي كانت هيجانة موووت فعلا وبعد كده لاقيت هدير خلصت اكل وقامت تدخل تغسل ايديها ولقيت خالتي قامت وراها عل طول وانا ضحكت المهم قمت وراهم وكانت هدير سايبه الباب موارب عشان اجي اشوف خالتلي وهي سايحة في ايدين هاجر ببص كده لاقيت خالتي زانقة هدير في الجدار و مقطعه شفايفها و بايد ماسكة فرده من بزازها وبايد تانيه هاريه كسها حك وبعبصه وانا شايف كده ومطلع زبي وبدعك فيه لحد ما لقيت هدير بتزقها كفايه عليكي كده ي شرموطي لو عاوزه تاني خليكي نايمة النهاردة في اوضتك ملط وانا هجيلك الاوضة النهاردة بليل وقلتها انها محضره مفأجه ليها بس ايه جامدة ولقيت هدير طالعة وقفلت الباب بتاع الحمام وسحبتني بره وقالتلي ايه رايك فيا قولتها انتي بجد جامدة فشخ بجد بقيتي اغلي حاجة عندي وقامت قايللي اجهز بقي بليل انا هجيلك الاوضة واخدك تعمل كل اللي عايزه قومت ماسك دماغها وقمت ماسك شفايفها ومصتها وبوستها لحد ما حسيت ان خالتي طالعه قومت قايلها شيلي الاطباق بسرعة وخدت الاطباق ودخلت المطبخ
وقمت قاعد انا وخالتي نتفرج عل التلفيزيون لحد ما جه وقت النوم وكل واحد منا دخل اوضته بس قمت قايل ل هدير وهي طالعة من اوضتها وكانت لابسه قميص شفاف ومش لابسه حاجة تحته بمعني اصح كانت عريانة بس بشياكة المهم قولتلها انا هراقبكوا من ورا الباب قالتلي ماشي ولقيت هدير دخله الاوضه وايده النور عشان اعرف اشوف كويس وببص لقيت خالتي عريانة ملط زي ما قالتلها وببص و لاول مرة اشوف خالتي عريانة ملط زي ما كنت بتخيلها بالضبط المهم لقيت خالتي قامت من عل السرير جري وشدت ايدين هدير وهي بتضحك وتقولها براحة طيب وقامت مقلعها قميص النوم بتاعها ونايمه فوقيها وماسكة بوقها تكله وتلحسه وهي بتحك كسها في جسم هدير وماسكة بزازها زي العيل الصغير اللي شبطان فيهم ومش راضي يسبيهم خالص لحد ما هدير قامت و قلبتها عل السرير و بتقولها انا النهاردة ستك وانتي الخدامة بتاعتنا قالتلها حاضر وقامت قيللها انتي عاوزة تتناكي قالتلها ايوا ايوا انا عايزة اتناك يالا بقي قامت هدير قالتلها يالا وقامت ركبت عليها بالعكس يعني كس هدير في وش خالتي والعكس وقامت واخده بزازها وحطت واحده في بوقها والتانية بتعصر فيها وخالتي كانت بتاكل كسها وبتبعبص خرم طيزها بعد ما غرقته تفافه ولحس وقامت هدير سايبه بزازها ونازله لحد كسها وقالتلها انتي كسك جامد و واسع اووي انتي كنت بتعملي فيه ايه قالتلها كانت بتدخل ايدها كلها في كسها و خيار لحد ما بقي واسع ولا كأني متجوزة المهم هدير قامت نازله عل كسها وهرته بلسانها وبتدعك بذر كسها وخالتي بتصوت وقامت هدير قايمه من عليها وقالتلها عايزة المكافأة بتاعتك قامت خالتي قايله ليها ايوا عايزها قامت هدير قايللها لو عاوزها تنزلي تبوسي رجلي وتترجيني اجيبها و ماكنتش متفأج من ان خالتي نزلت وباستها وطلعت لسانها ولحست صوابع رجليها لانها خلاص بقت زي الخاتم في صابعها وقامت هدير قايللها خلاص كفاية وقامت مديها قماشة تلفها عل عنيها وقالتلها تقعدي عل السرير في وضعية الكلب وتستني لغاية اما اجي ولقيت هدير جت وخدتني وقامت مقلعاني هدومي كلها وطلعت زبي لاقته واقف زي الحجر وقامت مصاه وغرقته وقالت لخالتي مستعدة قالتلها ايوا وقامت قايللي بصوت واطي دخله فيها يالا وبقيت فرحان فشخ وقمت مسكت خالتي من بزازها وراكبها ومدخل زبي في كسها وهي اتفاجت نيييك وقمت محرك زبي بسرعة كبيرة فشخ لحد ما بقت تصوت وتقول مش قادرة انتي جامدة اووي ي هدير وقامت قايللها وطي صوتك عشان محمد ميسمعش حاجة قالتلها حاضر وهدير كانت بتضحك فششخ ولاقيت خالتي بتقول خلاص هجيبهم ااااه ااااه وقامت جايبهم عل زبي قمت منزلها وخليتها تمصه وقمت جايبها عل السرير وفاتح رجلها وبقيت برزع زبي فيها وكل رزعه كانت بتهز كل حته في جسمها بتثيرني اكتر وقامت هدير قايللها انا هشيل القماشة من عل عينك ومتتخضيش وافتكري انك كنتي مستمتعه وجبتيهم كمان قالتلها ماشي وقامت هدير شايله القماشة من عل عينها وكانها فصلت عن كل اللي حصل ده وقامت بصالي وبتقولي محمد انت بتعمل ايه هنا ومش واخده بالها من ان زبي جوه كسها قولتلها متتخضيش انا بحبك اووي انا عايزك وبدات تاخد بالها من ان زبي جواها و قامت قايله هو انت اللي كنت بتنكني دلوقتي وجبتهم عليك قولتلها ايوا وهدير واقفة بتضحك وقامت هدير زقاني ل ورا وقامت خالتي مصوته ااااه وقامت هدير قايللها ايه مش كنتي هيجانه موت دلوقتي ايه و قامت قعدت عل السرير في وضعية الكلب وبتلحس كس خالتي وتمصه وبتقولي تعالي ي محمد نيكني بس المرادي مش في كسي لا في خرم طيزي و خالتلي لسه متفأجه بس كل ده راح مع مص ولحس هدير لكسها وانا قاعد بنيك في هدير كنت ببص ل خالتي في هيجانها ده وكنت مش ببقي قادر وقامت هدير قايله تعالي ي محمد حطه في نفق خالتك قصدي كس خالتك ونيكها وافشخها وقمت مدخله في كس خالتي تاني و لقيتها بتصوت وقمت مسرع زبي جواها ونايم عليها وصوت ترزيعي كان عالي اوي لدرجة انه علم عل طيزها
وهي بتقولي كمان وكأنها نسيت انا مين وقامت هدير راكبه عل بوقها وقمنا احنا الاتنين كل واحد ماسك فردة من بزاز خالتي وعصرناهم عصر وخالتي بتصوت ولقيتني بقول خلاص هجيبهم وقمت مطلعه عل طول وهما قعدوا تحتي وفتحين بوقهم مستنين وانا ودبدعك في زبي بسرعة وقمت جايبهم علي وشهم وفي بوقهم وقمت مريح عل السرير وهما الاتنين قاعدوا يلحسوا في لبني وقامت هدير تفت لبني في بوق خالتي وقالتلها ابلعيهم طعمهم حلو فششخ وقامت خالتي بلعتهم بعد كدا قمت قايل لخالتي انا آسف وقمت نطت عليا وباستني من بوقي وقالتلي شكرآ ي محمد قولتلها ايه قالتي شكرآ ليك ولي هدير انتوا الاتنين من غيركم مكنتش عارف هعمل ايه انتوا الاتنين حسستوني ان انا ست قامت هدير قيللها انا كنت زيك كدا بردك لغاية محمد ما عمل معايا زيك بالظبط وقامت قايله خلاص احنا التلاتة نمتع بعض في كل وقت قامت خالتي قالتلي وانا موافقه قولت وانا كمان

وهنا خلصت حكايتنا ياريت تكون عجبتكم
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فضفضة, sakher, mezoo2210 و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%