NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
ايوا يعنى مفهاش برمجه برضو ولا ايه ولا اشوف حاسبات ومعلومات
يعم فيها لحد ما تعيط
بس انا عاوزاك تقرأ اكتر عن فرق بين كليتين و تشوف ايه مناسب ليك اكتر

لا حاسبات و معلومات كليه
هارد وير بمعني مبسط هيكل من جوه بتاع الكمبيوتر
فيه برمجه عادي ده اساسي عامه و هتدرس لي حد ما تشبع
بس بقولك مش هي بس الي هتكون موجوده في قسم
اه عادى حاسبات ومعلومات كليه واحد اتخرج منها
بس انا عاوز مجال سايبر سيكيورتى

يعم فيها لحد ما تعيط
بس انا عاوزاك تقرأ اكتر عن فرق بين كليتين و تشوف ايه مناسب ليك اكتر
زى ما قلت لحضرتك عاوز اتعمق فالبرمجه والامن السيبرانى وفك الشفرات والاكواد يبق كدا ايه الانسب بما انك فقسم كومبيوتر

اللطف و اللين عمره ما هيكون نفاق
النفاق انك تظهر غير ما تبطن يا استاذي
مش شرط يكون انك عاوز تعجب حد بس ليه متقولش ان الاسلوب الكويس بيخلي الي قدامك يستوعب اكتر انت بتقول ايه
اما بقي بدايه البوست انت اجمعت ان كل بنات كده و ديه حاجه عمرها ما هتكون حقيقيه
معاك ان مظهره ديه فعلا حاجه بشعه و هي الي مصعبه الموضوع مش هنكر
انا ف الربيلاي قولت البنات بشكل عايم موضحتش اقصدكم ككل ولا بشكل جزئي .. لكن ف ربيلاي رد على حد وضحت أنه " ف الأغلب" أنه حتى لو هي مقدره الظروف الأهل هيضغطوا عليها وأنها لا تملك من أمرها شئ وان ف اغلب الاحيان الأهل هما السبب .. وده برضه كان دفاع عن بنات الجيل ده . ارجعي للكومنتات تفهمي الأمور على حقيقتها..
لا انا عدو للمرأة ولا انا نكدي و اوفر
بس مينفعش ابقى انا الوحيد تقريبا اللي بعامل كل البنات اللي هنا أنهم بني ادميين عاديين " عكس باقي الذكور " اللي بيلهسوا وراهم كل واحد وطريقته ..
اما بالنسبه ل اللطف ف موجود ف المكان كله " الكل حنين هنا" ف هزود ايه على مجهود الشباب اللي هنا بلطفي ولا هنقص ايه من لطفهم ب تقل كلامي

زى ما قلت لحضرتك عاوز اتعمق فالبرمجه والامن السيبرانى وفك الشفرات والاكواد يبق كدا ايه الانسب بما انك فقسم كومبيوتر
حاسبات و معلومات

ايه الى بيتدرس فهندسه بالظبط؟
معلش عندي سؤال ليك .. انت مش كنت داخل تسال على الجواز و الموضوع جد وبتاع وبتشكي الظروف وكده !!!
انت بتعمل ايه دلوقتي بتشقط؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هي ناقصه كسم تفاهه و مدخلنا مناقشه وعاملين نتكلم ونقول الدهب بكام ومش عارف بيودي على ايه وانت متكلمتش بربع جنيه ف الموضوع اللي فتحته وعامل تسألها هي بس وكأننا شفافين

@Yasmin55 انا قولتلك أنهم مش مقصرين ف الحنيه بما فيهم صاحب البوست اهو

معلش عندي سؤال ليك .. انت مش كنت داخل تسال على الجواز و الموضوع جد وبتاع وبتشكي الظروف وكده !!!
هي ناقصه كسم تفاهه و مدخلنا مناقشه وعاملين نتكلم ونقول الدهب بكام ومش عارف بيودي على ايه وانت متكلمتش بربع جنيه ف الموضوع اللي فتحته وعامل تسألها هي بس وكأننا شفافين
شقط ايه يعم انت انا بسأل على حاجه معينه قدامك اهى لا شقط ولا حك

حضرتك انا عايز اقولك حاجه انت. سلمتونا العالم خربان ومتدمر وتضخم فالعملات وبتقولو علينا جيل فاسد لا يصلح
عن نفسى عمرى ما قلت إنكم جيل فاسد ولا يصلح
إنتم جيل طلع لقى نفسه العالم قدامه قرية مفتوحة بيتحكم فيها ناس قاصدين يحسسوكم بالإحباط
والعالم الخربان ده حضراتكم مشوفتوش الخراب اللى كنا فيه وقتها
وقت توحش القطاع الخاص بدون رابط وإستيراد اللحوم الفاسدة وشركات توظيف الأموال ومعاملة موظف القطاع الخاص كإنه عبد ولو مش عاجبه يتفضل باب الشركة مفتوح
كنا بنحاول نخرج من دايرة بتلف بينا تطحن عضمنا
كان الواحد بيضطر ياكل وجبة واحدة علشان يقدر بس يعزم البنت اللى بيحبها على سينما وإزازتين حاجة ساقعة
طبعا مكانش فيه ستاربكس ولا مكدونالدز ولا أوبر
كان أوتوبيس النقل العام أبو ربع جنيه ... بس جدع إعرف اركبه
لما تكبروا هتلاقى ولادكم بيقولوا اللى بتقولوه علينا دلوقتى ... ويمكن لو حظكم حلو الدنيا تتغير

معنديش معلومات عن اسعار الدهب ولا الى بتتكلمو فيه دا اهبد واتكلم حاضر وطبيخ اوحمر والى انتو عايزينو

شقط ايه يعم انت انا بسأل على حاجه معينه قدامك اهى لا شقط ولا حك
طب وبالنسبه للموضوع وال 150 كومنت اللي الناس فيهم بتقطع هدوم بعض ده ايه !!!!!؟؟؟؟؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
انا ف الربيلاي قولت البنات بشكل عايم موضحتش اقصدكم ككل ولا بشكل جزئي .. لكن ف ربيلاي رد على حد وضحت أنه " ف الأغلب" أنه حتى لو هي مقدره الظروف الأهل هيضغطوا عليها وأنها لا تملك من أمرها شئ وان ف اغلب الاحيان الأهل هما السبب .. وده برضه كان دفاع عن بنات الجيل ده . ارجعي للكومنتات تفهمي الأمور على حقيقتها..
لا انا عدو للمرأة ولا انا نكدي و اوفر
بس مينفعش ابقى انا الوحيد تقريبا اللي بعامل كل البنات اللي هنا أنهم بني ادميين عاديين " عكس باقي الذكور " اللي بيلهسوا وراهم كل واحد وطريقته ..
اما بالنسبه ل اللطف ف موجود ف المكان كله " الكل حنين هنا" ف هزود ايه على مجهود الشباب اللي هنا بلطفي ولا هنقص ايه من لطفهم ب تقل كلامي
انا لا قولت انك عدو حد ولا نكد ولا حاجه و**** (كلامي كان هزار ده اولا )
بالنسبه للكومنتس انا قولتلك تعليقي كان علي كومنت معين الي شوفته في الاول مش اكتر
حوار انك تعامل بنات علي انهم ناس عاديين مقدرش اقول انك غلطان ( انا بنت و بقولك المعامله احيانا بتبقي اوفر و ده غلط )
حوار الكل حنين فا انت غالبا تقصد بي كلام مع بنات و ده مكنش قصد من كلامي كلامي واضح ان ليه منقولش الكلام بي طريقه احسن ديه حاجه انا شخصيا بحاول اتعلمها لان احيانا برمي علي الي قدامي قذائف نيران
بس مش اكتر
انت **** معاك في خناقه الي هنا
Goodluck

• أتفق
التفاعلات: The King👑
معنديش معلومات عن اسعار الدهب ولا الى بتتكلمو فيه دا اهبد واتكلم حاضر وطبيخ اوحمر والى انتو عايزينو
طب وفتحت موضوع بناء على ايه وانت معندكش معلومه فيه !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عن نفسى عمرى ما قلت إنكم جيل فاسد ولا يصلح
إنتم جيل طلع لقى نفسه العالم قدامه قرية مفتوحة بيتحكم فيها ناس قاصدين يحسسوكم بالإحباط
والعالم الخربان ده حضراتكم مشوفتوش الخراب اللى كنا فيه وقتها
وقت توحش القطاع الخاص بدون رابط وإستيراد اللحوم الفاسدة وشركات توظيف الأموال ومعاملة موظف القطاع الخاص كإنه عبد ولو مش عاجبه يتفضل باب الشركة مفتوح
كنا بنحاول نخرج من دايرة بتلف بينا تطحن عضمنا
كان الواحد بيضطر ياكل وجبة واحدة علشان يقدر بس يعزم البنت اللى بيحبها على سينما وإزازتين حاجة ساقعة
طبعا مكانش فيه ستاربكس ولا مكدونالدز ولا أوبر
كان أوتوبيس النقل العام أبو ربع جنيه ... بس جدع إعرف اركبه
لما تكبروا هتلاقى ولادكم بيقولوا اللى بتقولوه علينا دلوقتى ... ويمكن لو حظكم حلو الدنيا تتغير
كلام سليم بس انتو كا ابهات لو شب اتقدم هتعزروه على الظروف الى احنا فيها وتزافقو عليه ولا لازم يكون اغنى اغنياء الارض

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
@Yasmin55 انا قولتلك أنهم مش مقصرين ف الحنيه بما فيهم صاحب البوست اهو

Tbh no comment

انا وضحت كلامى ايه الحل للجواز باختصار فالاساس والمصاريف؟؟؟؟؟

طب وبالنسبه للموضوع وال 150 كومنت اللي الناس فيهم بتقطع هدوم بعض ده ايه !!!!!؟؟؟؟؟؟؟
لازم الناس تفضفض علشان متنفجرش
ويمكن دى الفايدة الوحيدة للسوشيال ميديا مع إنها حبستكم جواها و خليتكم تلبسوا النضارة السودا ومنعتكم من إنكم تخرجوا برة منها
على أيامنا كنا بنفرج عن نفسنا بإن كل واحد ياخد البنت بتاعته ويروح ديسكوتيك ويضحى ب 10 جنيه رسم دخول ليهم هما الأتنين وإزازتين حاجة ساقعة ب5 جنيه ويطلعوا كبتهم بالرقص
لكن دى حاجة للأسف جيلكم إتحرم منها

يعمى انتو مسكتو فنقطه الدهب دى وسبتو الباقى الاساس والشقه والوظيفه والمرتب و......... الخ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا لا قولت انك عدو حد ولا نكد ولا حاجه و**** (كلامي كان هزار ده اولا )
بالنسبه للكومنتس انا قولتلك تعليقي كان علي كومنت معين الي شوفته في الاول مش اكتر
حوار انك تعامل بنات علي انهم ناس عاديين مقدرش اقول انك غلطان ( انا بنت و بقولك المعامله احيانا بتبقي اوفر و ده غلط )
حوار الكل حنين فا انت غالبا تقصد بي كلام مع بنات و ده مكنش قصد من كلامي كلامي واضح ان ليه منقولش الكلام بي طريقه احسن ديه حاجه انا شخصيا بحاول اتعلمها لان احيانا برمي علي الي قدامي قذائف نيران
بس مش اكتر
انت **** معاك في خناقه الي هنا
Goodluck
انتي شوفتي كومنت ومشوفتيش الباقي ف انا وضحتلك انا قولت ايه ف الباقي .
ممكن اقول بطريقه احسن فعلا و ده بحاول اعمله ف شكرا على الملاحظه وهعمل بيها . بس احيانا " طول الوقت يعني " بيستفزني كميه التلزيق والحك بتاعه الشباب ف بخش ارمي الكلمتين ناشفين عشان اخلع من غير ما اوجع دماغي وافتح مجال مناقشه مع حد .. بس حاضر هاخد بالي من اني اقول بأسلوب الطف .
اخيرا مفيش خناقات بس الواحد بيتكلم من قلبه للناس وبيحاول يفيد غيره بس الطبع غلاب والناس ف أساسها علوق ف بندم كل مره اني بوجع دماغي بكلام ملوش جمهور هنا

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%