NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
الفكره كلها ان اختيار الحرام مش سهل بس انت مولود بغريزه الجنس ومش عارف تلبى احتياجتها عامله زى الجوع بس مش لقى اكل فالواحد بيلجاء غصب عنه لكده
عندك حق وضحت الرؤيه وفهمتك بس احنا بنحارب فوق طاقتنا بأضعاف مش ملاهمين على اى حاجه ولا شقه حتى ولا عفش اى حاجه ولا اى حاجه 0 زيرو صفر دا للشخص العادى انما الى زى شاب محتاج علاج شهريا يتخطى ال1700جنيه دا انا كدا بفحت نفسى شغل ومش ملاهم

• عجبني
التفاعلات: امير عادل69
امين بس وضع صعب يجد فوق طاقتنا انا كاشب من اولها مرض ومصاريف علاجى هقدر اصرف على غيرى طب وا**** انا ساعات بقعد اسبوع او اتنين منغير علاج ببقى متبهدل حرفيا انا عايش ببركه الدعاء
ركز في كليه و متحملش هم الي جاي الدنيا بتتغير طول الوقت و انت مش بأيدك حاجه غير المذاكره و الدعاء

طب انت لسه صغير حامل هم الجواز ليه بس
رتب اولوياتك و دلوقتي ركز في كليه الي هتختارها علشان هتغير حياتك عامه
+شفاك **** و عافاك
كليه ايه هو انا ملاحق على مصاريف السنه دى 🙂🤦🏻‍♂️

ركز في كليه و متحملش هم الي جاي الدنيا بتتغير طول الوقت و انت مش بأيدك حاجه غير المذاكره و الدعاء
تفكير انى داخل على مسؤوليه وضغط اكبر منى وهتحمل لوحدى فحد ذاتو رعب لان والدى كبير فالسن خلاص لايعتمد عليه ووادتى صحتها على قدها كدا يبقا فاضل انا الى المفروض اشيل لوحدى ولا اخ ولا اخت 🙂🤦🏻‍♂️

جرام الدهب 2011 كان 324 جنيه
بغض النظر كان سعره كام 2011 رغم اني متاكد من المعلومه بس 1985 زي ما بتقول كان سعره 12 جنيه مش 208

Screenshot-com-android-chrome
و ده سعر 2012 مش 11 كمان و مجبش 324 زي ما قولت .

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
خش ذاكر😒
جواز ايه بس حد يدور علي النكد
حضرتك انا ف3ث صنايع قسم الكترونيات وحاسبات وباخد دروس وشادد حيلى على قد ما اقدر عشان ادخل كليه هندسه بس يلا شكلها كدا باين من اولها 🙂

تفكير انى داخل على مسؤوليه وضغط اكبر منى وهتحمل لوحدى فحد ذاتو رعب لان والدى كبير فالسن خلاص لايعتمد عليه ووادتى صحتها على قدها كدا يبقا فاضل انا الى المفروض اشيل لوحدى ولا اخ ولا اخت 🙂🤦🏻‍♂️
لا تفكيرك هيجيب فلوس ولا هيحل الازمه الاقتصاديه
عدي سنه و ادخل الكليه الي عاوزها و بعدها ابدأ دور علي شغل و ساعد و هتعدي

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: MOHAMMED APDEL MOHSEN
حضرتك انا ف3ث صنايع قسم الكترونيات وحاسبات وباخد دروس وشادد حيلى على قد ما اقدر عشان ادخل كليه هندسه بس يلا شكلها كدا باين من اولها 🙂
نفسي انكد عليك و اقولك بلاش هندسه بس كفايه كميه النكد الي في بوست 🤡

• بيضحكني
التفاعلات: I'm Klein
انا زيك دبلوم وعملت معادله ودخلت هندسه اول سنه **** يعينك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فينك من زمان يا فنانه انا بتشوي 🤡😂

لا بجد انصحينى مالها هندسه انا عاوز ادرس برمجه ناوى اخلص وادخل معادله واختار تخصص برمجه

لا بجد انصحينى مالها هندسه انا عاوز ادرس برمجه ناوى اخلص وادخل معادله واختار تخصص برمجه
بإذن **** تنجح يسطا انت شد حيلك وربك هيكرمك

لا تفكيرك هيجيب فلوس ولا هيحل الازمه الاقتصاديه
عدي سنه و ادخل الكليه الي عاوزها و بعدها ابدأ دور علي شغل و ساعد و هتعدي
اشتغل ولا اذاكر ولا اعمل ايه اقل شغلانه 12ساعه ب1500فالشهر

مفيش ولو عاجبنى اشتغل لو لا انام فالبيت احسن الناس بتستغل الزنقه الى احنا فيها دى بأنها تستعبدنا اكتر شغل فلوس اقل عشان عارف انك عاوز الفلوس ومش هتقول لا.
حاول تضغط على نفسك وتعمل حاجه خاصه بيك وخليك فاكر الي ملوش قلب ملوش رزق واوعا تاخد خطوه الجواز وانتا مش جاهز ليها عشان قبل متظلم نفسك هتظلم بنت الناس

فينك من زمان يا فنانه انا بتشوي 🤡😂
بحاول اطلع منها 🤡
لا يعم فل انا بهزر **** معاك
و طالما ناوي computer احب اقولك قسم جميل جدا و بنحب بعض كلنا و الحياه حلوه جوه🙊

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: MOHAMMED APDEL MOHSEN
بحاول اطلع منها 🤡

لا يعم فل انا بهزر **** معاك
و طالما ناوي computer احب اقولك قسم جميل جدا و بنحب بعض كلنا و الحياه حلوه جوه🙊
التفاؤل يا بشمهندسه 😂↗️↗️

• هممم
التفاعلات: Deleteddd
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.