NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
حد جدع رجوله بيفهم بدماغو عاش عليك بس انا بص حضرتك انا وحيد ابويا وامى ومعيش اخوات بنات ولا ولاد حتى وابويا كبير فالسن ووالدتى موظفه على قدها وانا18سنه وف3ثانوى ومهتم بالبيت اساعد والدتى فأى حاجه وانا مريض سكر علاجى شهريا يتخطى ال1700جنيه يعنى لو طلعت هسيب ابويا وامى لمين ولو طلعت المرض هيفرتك جسمى خالص لان مش هيبقى معايا فلوس اجيب دوا انسولين ولا غيرو ومين هيرعى والدى ووالدتى فاصعب اطلع جدا انا اموت اعزب ووحيد ولا اسيب والدتى ووالدى انا بسببهم مربوط هنا فالبلد ومفيش وحده هترضى بيا لانها هتشيلنى انا كمريض وبويا وامى وضغط شغل البيت فا فى تعداد انى اعيش اعزب ولا انت ايه رايك🙂💔
لا انا قولتلك حل فوق .. وانا كويس ف الألماني ابعتلي و نظبط سوا و اعلمهولك و هتعرف تشتغل بيه شغل كويس و تجيب فلوس كويسه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا شغال12ساعه ب1500حضرتك دول هيجيبولى كام دهب ولا عفشه ولا علاجى ولا مصاريف دراسه ولا........ الخ
طب ليه مش تشوف حاجه افضل

مفروض تركيز الناس يكون علي اساسيات بس و يكون في تنازلات شويهمن الطرفين
لا اغلبيه البنات عايزه تعيش فمستوى اعلى من الى هيا فيه وعربيه اخر موديل وفيلا ومتكونش اقل من بنت خالتها او ار حد فالعيله بأى حاجه لازم تكون فوقهم واعلاهم ودا كلو على حساب الشب الغلبان الر يوميتو متتعداش ال200 لو كترت 🥲💔

يبقى يسافر و يتجوز بره افضل له .. لأنها عاده مش هتتغير
صعب صعب انا بالذات اسافى كدا بحكم على نفسى بالموت

لا اغلبيه البنات عايزه تعيش فمستوى اعلى من الى هيا فيه وعربيه اخر موديل وفيلا ومتكونش اقل من بنت خالتها او ار حد فالعيله بأى حاجه لازم تكون فوقهم واعلاهم ودا كلو على حساب الشب الغلبان الر يوميتو متتعداش ال200 لو كترت 🥲💔
يغالي في مثل بيقول كل برغوت على قد دمو مهو انا مبقاش راجل داخلي مبيعديش 3000واروح اخد واحده مصروفها في الشهر 3اضعاف مرتبي

يغالي في مثل بيقول كل برغوت على قد دمو مهو انا مبقاش راجل داخلي مبيعديش 3000واروح اخد واحده مصروفها في الشهر 3اضعاف مرتبي
انا معاك فالنقطه دى بس فى نسبه كبيره بتطلب كدا

بالعكس يغالي لازم تجون المقارنه عادله
فرق سعر جرام الدهب الي بقي اعلي من مرتب شخص
قوة العملة زمان مش زي دلوقتي
بص يا صديقى
لما إتخرجت كان مرتب المهندس 185 جنيه قبل الإستقطاعات وده كان مرتب مرتفع مش بياخده غير المهندس المتميز
كان جرام الدهب سعره 208 جنيه
يبقى مين ظروفه أحسن ؟

طب ليه مش تشوف حاجه افضل
مفيش ولو عاجبنى اشتغل لو لا انام فالبيت احسن الناس بتستغل الزنقه الى احنا فيها دى بأنها تستعبدنا اكتر شغل فلوس اقل عشان عارف انك عاوز الفلوس ومش هتقول لا.

بص يا صديقى
لما إتخرجت كان مرتب المهندس 185 جنيه قبل الإستقطاعات وده كان مرتب مرتفع مش بياخده غير المهندس المتميز
كان جرام الدهب سعره 208 جنيه
يبقى مين ظروفه أحسن ؟
معلش الكلام ده كان سنه كام؟؟؟؟؟؟

الواحد شكله كده مش هيتجوز وهيقضيها او يأجرله واحده كل سبوع

لا انا قولتلك حل فوق .. وانا كويس ف الألماني ابعتلي و نظبط سوا و اعلمهولك و هتعرف تشتغل بيه شغل كويس و تجيب فلوس كويسه
مقدرش اسافر صعب واهلى مين يهتم بيهم وهو انا قكرى هطلع الاقى الفلوس فالارض وارجع طيب واهلى مين يهتم 🙂💔

يلا اغلبيه البنات عايزه تعيش فمستوى اعلى من الى هيا فيه وعربيه اخر موديل وفيلا ومتكونش اقل من بنت خالتها او ار حد فالعيله بأى حاجه لازم تكون فوقهم واعلاهم ودا كلو على حساب الشب الغلبان الر يوميتو متتعداش ال200 لو كترت 🥲💔
في نهايه راجع لي اختيارك مش كل البنات كده عامه
ناس كتير مدركه الوضع الصعب و حاجات كتير في جواز سهل الاستغناء عنها زي الدهب و الفرح و عفش الي ملوش لازمه مع مشاركتكوا انتو الاتنين الدنيا هتمشي
+ **** معاك و يرزقك

الواحد شكله كده مش هيتجوز وهيقضيها او يأجرله واحده كل سبوع
ان كنت حابب الحرام فهو فكل مكان واختار السهل ولك حريه الاختيار

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: إيرين إبن الحج يغير و aahmedegypt
ان كنت حابب الحرام فهو فكل مكان واختار السهل ولك حريه الاختيار
الفكره كلها ان اختيار الحرام مش سهل بس انت مولود بغريزه الجنس ومش عارف تلبى احتياجتها عامله زى الجوع بس مش لقى اكل فالواحد بيلجاء غصب عنه لكده

في نهايه راجع لي اختيارك مش كل البنات كده عامه
ناس كتير مدركه الوضع الصعب و حاجات كتير في جواز سهل الاستغناء عنها زي الدهب و الفرح و عفش الي ملوش لازمه مع مشاركتكوا انتو الاتنين الدنيا هتمشي
+ **** معاك و يرزقك
امين بس وضع صعب يجد فوق طاقتنا انا كاشب من اولها مرض ومصاريف علاجى هقدر اصرف على غيرى طب وا**** انا ساعات بقعد اسبوع او اتنين منغير علاج ببقى متبهدل حرفيا انا عايش ببركه الدعاء

حد جدع رجوله بيفهم بدماغو عاش عليك بس انا بص حضرتك انا وحيد ابويا وامى ومعيش اخوات بنات ولا ولاد حتى وابويا كبير فالسن ووالدتى موظفه على قدها وانا18سنه وف3ثانوى ومهتم بالبيت اساعد والدتى فأى حاجه وانا مريض سكر علاجى شهريا يتخطى ال1700جنيه يعنى لو طلعت هسيب ابويا وامى لمين ولو طلعت المرض هيفرتك جسمى خالص لان مش هيبقى معايا فلوس اجيب دوا انسولين ولا غيرو ومين هيرعى والدى ووالدتى فاصعب اطلع جدا انا اموت اعزب ووحيد ولا اسيب والدتى ووالدى انا بسببهم مربوط هنا فالبلد ومفيش وحده هترضى بيا لانها هتشيلنى انا كمريض وبويا وامى وضغط شغل البيت فا فى تعداد انى اعيش اعزب ولا انت ايه رايك🙂💔
طب انت لسه صغير حامل هم الجواز ليه بس
رتب اولوياتك و دلوقتي ركز في كليه الي هتختارها علشان هتغير حياتك عامه
+شفاك **** و عافاك

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%