NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

juba4

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
قالو ف كتاب الحياة زي السلم ونهايته هدفك بس السلم ده ٥٠ قول ١٠٠ دور والناس كلها طالعه السلم ده وانت طالع بقا بتلاقي حاجه وقعه حاجه تكعبلك
هتبص لفوق هتلاقي الطريق طوووويل ومحدش هيعرف يوصل وهو عنده حق صعب اذا مكنش مستحيل الطريق طويل اوي ومتعرفش ف اي بس ف واحد كان ف بدايه السلم بيجري بعدين بقا بيمش بعدين حاول يزحف بعدين وقع ف ارتاح شويه وقام وطلع تاني هو عارف انه صعب بس اهو بيحاول مش هيخسر حاجه اكيد هيوصل مهو مش هيفضل عمره كله بيحاول
الملخص ف ناس بتقولي انا مش عارف ابطل حاجه او انا حاسس اني تعبان جبت اخري خلاص او ايا كان كويس انك تعرف انك تعبان عشان تقف تاخد نفسك وتكمل مش تاخد نفسك وتنام
عذرا للاطاله🌹❤

• عجبني
التفاعلات: Tina_wee, ابن المنيا, Diego و شخص آخر
منشور رائع. احسن يا صديقي.

كلام سليم

• حبيته
التفاعلات: juba4
اكيد.
الوقفه معي نفسك
وقت التعب
تريحك

للاسف نظرتي الحياة مختلفة يا صديقي
انا شايف اننا خلقنا لنستمر لنقاوم لنصارع
عارف الهدف و الدور و محدده بس اتعودت ابص لبعيد لاكن مركزش غير في السلمة الي جاية
علموني من صغري اننا كرجال نصنع انفسنا و تصلبنا الايام لتصقلنا صقلا كالحديد لنتحمل آلام الايام 🙏

للاسف نظرتي الحياة مختلفة يا صديقي
انا شايف اننا خلقنا لنستمر لنقاوم لنصارع
عارف الهدف و الدور و محدده بس اتعودت ابص لبعيد لاكن مركزش غير في السلمة الي جاية
علموني من صغري اننا كرجال نصنع انفسنا و تصلبنا الايام لتصقلنا صقلا كالحديد لنتحمل آلام الايام 🙏
الحياة معركه وكلا منا جندي فيها

• أتفق
التفاعلات: Life selector
الحياة معركه وكلا منا جندي فيها
و اهم حاجة اننا نكون على صراع جيد مع الحياة
مش مع الاشخاص الي بنقابلهم فيها

و اهم حاجة اننا نكون على صراع جيد مع الحياة
مش مع الاشخاص الي بنقابلهم فيها
الحياه وهم بل نكون ع صراع مع انفسنا ان هزمت نفسك اولا ستضمن النصر

هل نسوا أن يقولوا إنك إذا وصلت النهاية ستقع على رأسك تحت في القاع؟

يعني اطلع السلم ولا كفاية

• حبيته
التفاعلات: MODY111
خليتني افكر

قالو ف كتاب الحياة زي السلم ونهايته هدفك بس السلم ده ٥٠ قول ١٠٠ دور والناس كلها طالعه السلم ده وانت طالع بقا بتلاقي حاجه وقعه حاجه تكعبلك
هتبص لفوق هتلاقي الطريق طوووويل ومحدش هيعرف يوصل وهو عنده حق صعب اذا مكنش مستحيل الطريق طويل اوي ومتعرفش ف اي بس ف واحد كان ف بدايه السلم بيجري بعدين بقا بيمش بعدين حاول يزحف بعدين وقع ف ارتاح شويه وقام وطلع تاني هو عارف انه صعب بس اهو بيحاول مش هيخسر حاجه اكيد هيوصل مهو مش هيفضل عمره كله بيحاول
الملخص ف ناس بتقولي انا مش عارف ابطل حاجه او انا حاسس اني تعبان جبت اخري خلاص او ايا كان كويس انك تعرف انك تعبان عشان تقف تاخد نفسك وتكمل مش تاخد نفسك وتنام
عذرا للاطاله🌹❤
ياعيني عليك لما تكون رايق بتقول درر يا صديقي
موضوع مميز وفعلا الكلام ده مهم لينا كلنا
انا بالنسبة لي طالع وانا مطمن ومرتاح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%