NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

joooy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بالنسبه للستات ينفع تشرب الحيوانات المنويه بتاعت الراجل وهل هي صحيه ولو مينفعش ايه أضرارها

بالنسبه للرجل ينفع يشرب لبن الست سواء من صدرها او لما توصل ل اعلي درجات الشهوة لما تنزل شربه مفيد ولا عادي بردو وهل ليه اضرار

• عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy، Abo hassan و Alex 45
بالنسبه للستات ينفع تشرب الحيوانات المنويه بتاعت الراجل وهل هي صحيه ولو مينفعش ايه أضرارها

بالنسبه للرجل ينفع يشرب لبن الست سواء من صدرها او لما توصل ل اعلي درجات الشهوة لما تنزل شربه مفيد ولا عادي بردو وهل ليه اضرار
بص اللي اعرفه ان اللي بينزل من الراجل مش حيوانات منويه بس في كمان احماض امينيه و بروتين بالتالي مفيده للست
اما للراجل فشرب لبن الست من صدرها مش حيكون بالكميه الكافيه للراجل عشان تفيده
و اما افرازات الجنسيه دي للمتعه فقط عند بعض الرجاله

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy و متحرش تويتر
بص اللي اعرفه ان اللي بينزل من الراجل مش حيوانات منويه بس في كمان احماض امينيه و بروتين بالتالي مفيده للست
اما للراجل فشرب لبن الست من صدرها مش حيكون بالكميه الكافيه للراجل عشان تفيده
و اما افرازات الجنسيه دي للمتعه فقط عند بعض الرجاله
ما هي الافرازات دي بتبقى عبارة عن ايه ما ممكن تكون ضارة أو مفيده

• عجبني
التفاعلات: Alex 45
ما هي الافرازات دي بتبقى عبارة عن ايه ما ممكن تكون ضارة أو مفيده
في الاغلب لو الست مهتمه بنظافتها الافرازات مش حتكون ضاره و مفيش بكتريا انما مش حتكون مفيده

في الاغلب لو الست مهتمه بنظافتها الافرازات مش حتكون ضاره و مفيش بكتريا انما مش حتكون مفيده
اممم طب متعرفش ليه الست بيبقي في حالتين من القذف يعني:

في قذف بيبقي زي التبول كدة وفي قذف تاني اللي هو بتنزل لبن او سائل ابيض يعني

• عجبني
اممم طب متعرفش ليه الست بيبقي في حالتين من القذف يعني:

في قذف بيبقي زي التبول كدة وفي قذف تاني اللي هو بتنزل لبن او سائل ابيض يعني
مش كل الستات زي بعض في منهم عسلها كتير و في قليل

• عجبني

لو لبن من بزازها عادي جدا

طب بالنسبه للبن الكس ايه نظامه معاك
لو نظيفة عادي لو مشنظيفة هتقرق اصلا انيكها من البداية

ينفع حلو اوى لبنهم

انا بابلعه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فحل نسوان 666, Deadpool., Kirmet و 2 آخرين
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: big-blackdick, مروان مدينة نصر, عرباوي zx و 2 آخرين

لا مفيش منها اي ضرر بالعكس في فايده بس قليله جدا لا تذكر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

انا هقولك على الاحصل معايا بس موضوع الضرر ده مقدرش أفتى فيه فيه ستات شربت المنى بتاعى وفى منهم رفض عشان بيقرف وبنسبه ليا كنت بلحس لها بس كنت بقرف ابلع شهوتها بس فى مره كنت مندمج جدا وبلعتها ولقتها حاجه عاديه ومن بعدها بق عادى

انا هقولك على الاحصل معايا بس موضوع الضرر ده مقدرش أفتى فيه فيه ستات شربت المنى بتاعى وفى منهم رفض عشان بيقرف وبنسبه ليا كنت بلحس لها بس كنت بقرف ابلع شهوتها بس فى مره كنت مندمج جدا وبلعتها ولقتها حاجه عاديه ومن بعدها بق عادى
اهم حاجه تكون نضيفه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%