NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحقيقة

A

Anonymous (6565)

ضيف
انا مين انا راجل متجوز من كتر المشاكل زهقت من الحياه مشاكل من كل نوع سواء شغل بيت او عيلة

اوقات كتير بتخل نفسى بحط مسدس على دماغى و بموت نفسى حتى مره اشتريت بندقية خرطوش و متفق ان يجيلى معاها طلق و مجتش بطلق و دوغت على طلق خرطوش لحد ما زهقت فرجعت

البندقة انتوا متخيلين كمية الزق من الدنيا لدرجة انك تدور على وسيلة موت شيك كده بقيت اتخيل نفسى زى الراجل بتاع فيلم رجل يدعى اوتو و نسيت اساسا الهدف من الحياه اوقات لما اجى افكر فى

الموت يجى قصادى صور عيالى و هيعملوا ايه من غيرى و بعد كده بقول لما لو موت فى اى وقت كده كده هيعيشوا

و بقى يجيى فى دماغى ان لو جالى مرض مميت معرفش حد و اموت منه و ابقى ارتحت

الكلام ده حقيقى علشان مش ناقص الاقى حد يجى يقول قصة و لا تمثيل ثم انا مش عايز حاجة من حد فيكم انا مجرد راجل زهق من الدنيا و نفسه يموت و مش عارف

لو العمر لحظة فليه مش راضية تخلص

• محزن
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الباحـــث، loly loly و ابحث عن علاقة مفتوحة
انا مين انا راجل متجوز من كتر المشاكل زهقت من الحياه مشاكل من كل نوع سواء شغل بيت او عيلة

اوقات كتير بتخل نفسى بحط مسدس على دماغى و بموت نفسى حتى مره اشتريت بندقية خرطوش و متفق ان يجيلى معاها طلق و مجتش بطلق و دوغت على طلق خرطوش لحد ما زهقت فرجعت

البندقة انتوا متخيلين كمية الزق من الدنيا لدرجة انك تدور على وسيلة موت شيك كده بقيت اتخيل نفسى زى الراجل بتاع فيلم رجل يدعى اوتو و نسيت اساسا الهدف من الحياه اوقات لما اجى افكر فى

الموت يجى قصادى صور عيالى و هيعملوا ايه من غيرى و بعد كده بقول لما لو موت فى اى وقت كده كده هيعيشوا

الكلام ده حقيقى علشان مش ناقص الاقى حد يجى يقول قصة و لا تمثيل ثم انا مش عايز حاجة من حد فيكم انا مجرد راجل زهق من الدنيا و نفسه يموت و مش عارف

متقرب من الصلاه

دكتور نفسي بيفهم و صديق يحبك من غير مصلحه
لما بنلاقى حد يسمع الحياه بتبقى اهون
محدش مرتاح

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Klein 2، Life Arch و استشاري الحياه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أصبر وما صبرك إلا ب****....إن مع العسر يسرا إن مع العسر يسرا....لا تيأس من روح ****

اصبر واحتسب وقرب من **** شويه

لا تيأس
عافر
استمتع بالحجات الصغيرة قبل ما تكبر

طول بالك يا صديقي
كلنا عنا ضغوط و مشاكل بس الانتحار مو حل
يعني فوق مشاكلنا بالدني لسا مشاكل بالآخرة
نحنا صح منتدى جنسي بس الأغلبية منا عم يفوتوا يفرغوا شحنات عالنت مو أكتر
بقا إنت ساوي هيك و فرغ مشاعرك و فضفض
و أنا أول حدا مستعد يسمعك يا صاحبي
طول بالك
و ما بعد الضيق إلا الفرج انش****

• أتفق
التفاعلات: الباحـــث
ابتعد عن عالم السكس الخيالي.
لانك لم تفهم مغزاه و اصبحت تحس بفراغ احساسي و عاطفي عند المقارنة بين عالمنا الحقيفي و عالم المنتدى الافتراضي.
لاتترك احساس النقص الذي بداخلك يسيطر عليك.
كل حياتنا الحقيقية التي نعيشها مع زوجاتنا مختلفة تمام الاختلاف عن كل ما يكتب هنا.
افق انه خيال . لا تروح نفسك وراء سراب كاذب.

• عجبني
التفاعلات: bogyman
مادام ومعاك عيال خليك انت الامل اللي قدامهم في العالم الوسخ هذا.
مهما كانت قاسية الحياه معك هي فترة وتعدي وكلما طالت فترة القسوة يجي فرج عمرك ماحلمت فيه.
خذها نصيحة اخ نجى من هذا الامر في السابق.

هتموت كافر روح لطبيب نفسى ودا عادى يتكلم معاك وقرب من دينك

الحياة بلا مشاكل ما طيبه والرجل مو كلمه الرجل بمواقفو وحكمة وطريقة ايجاد الحلول لاي شي صحيح بتعك مع الواحد احيانن بس نصيحه ربك ما عندو غير كل خير واضحك وخليها على ****

يا صديقي دة الشيطان وللأسف مسيطر عليك وعلى تفكيرك .تقرب من **** هتلاقي كل مشاكلك اتحلت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%