NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كامل الغرباوى

نسوانجى متقحرط
عضو
دلوقتى يا جماعة عشان نحسم الموضوع
**رابطة الناس اللى بتحب المواصفات دية أنتوا فين هو ولا انا لوحدى
بالنسبة للحريم اللى سنها من 33 الى 45 سنة
_اللى بيبقوا طوال اوى وجسمهم كيرفى ومتحدد كدة و يعتبروا bbw بس مش مليانين اوى او الاوضح milf bbw
_وبيلبسوا طرح سوداء او نبيتى او حمراء وهما بشرتهم بيضاء
_اللى بيلبسوا عبايات ضيقة كدة بتاعت نايك واديدس السوداء الليكرا بتقا إسليم على جسمهم
_اللى بيبلسوا شباشب بصوبع و صنادل مشبكة لونها اسود
_اللى بتبقا صوابع ايديهم طويلة وضوافرهم متوسطة الطول وحاطين مانكير احمر او اسود وهما بشرتهم بيضة
_اللى بيبقا رجليهم وكعوبهم من تحت حمرا وهما اصلا اصحاب بشرة بيضااء وبيحطوا مانكيير اسود او احمر او ازرق فى رجليهم
_اللى بيبقوا لابسين العبايات الليكرا دية ولابسين تحت منها برا بوش اب رافعة صدرهم وبيبقا الاندر الفتلة حيقطع طيازهم
_اللى تبص فى وشهم فى السن دة بالذات من 33 سنة الى 38 سنة وشهم بيبقا ابيض ومتقلين حواجبهم وحاطين روج ومسكرة
_اللى بقا بتبقا فاجرة بتلبس وبتعمل كل دة وتحط بيرفيوم فخم يتشم ورا منها وهيا ماشية
***أرجوكم ارحموناااااااااااااااااا كفاية اللى بتعملوة معانا من كتر الجاجات دية الواحد بيبقا عاوز يدخل اى مدخل عمارة ينزلهم او يمسك واحدة من شعرها وطرحتها يقوم معاها بالواجب عشان جسمهم الفااااااااااااااااير
**رابطة الناس اللى بتحب المواصفات دية أنتوا فين هو ولا انا لوحدى

• عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و فكرى
هما بيستفادوا ايه من ده كله عاوزين يتعبونا وخلاص

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
انا شاب وتعبت من عمايلهم وخصوصا اللي ف السن دا والجريمة المتجوزة لقربها معايا النهاردة واحدة جيالي المحل والاندر باين من ع العباية وجسمها متقسم ورايحه جاي قدامي ف المحل وبيدعونا نغض البصر هما الاول يحترموا نفسهم حرااااااااام انا تعباااااان 🤤🤤🤤🤤🤤🤤

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و كامل الغرباوى
انا شاب وتعبت جدا من النسوان دي

• عجبني
انا شاب وتعبت من عمايلهم وخصوصا اللي ف السن دا والجريمة المتجوزة لقربها معايا النهاردة واحدة جيالي المحل والاندر باين من ع العباية وجسمها متقسم ورايحه جاي قدامي ف المحل وبيدعونا نغض البصر هما الاول يحترموا نفسهم حرااااااااام انا تعباااااان 🤤🤤🤤🤤🤤🤤
استاذى الفاضل هما مش حيحترموا نفسهم غير لما نمسك حد منهم نطلع عينه ونعرفة اننا على حق ومش قادرين

• عجبني
وجاء عدم قلب الموضوع الى ديني او عنصري ضد النساء (التي لها حرية ان تلبس ما تريده كما انت تلبس ما توده)

• عجبني
وجاء عدم قلب الموضوع الى ديني او عنصري ضد النساء (التي لها حرية ان تلبس ما تريده كما انت تلبس ما توده)
لا لا احنا كرجال نلبس اللى احنا عاوزينة أنما هما بقا بيلبسوا لبس حيفرتك جسمهم اكن اللبس دة شفاف احنا وضعنا اية ساعتها بنبقا على اخرنا

• عجبني
انت لو محبتش ميلفايه يبقى انت محبتش نسوان اصلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص حضرتك كل المواصفات مش بتاعة ست دي مواصفات عربية pmw

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: فكرى و Aymanx123
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: فكرى و Aymanx123
للساده الشباب الهايجين . روحوا اتجوزوا . على اد امكانيتكم .

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123 و فكرى
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و Aymanx123
لا محتاجين حد من الستات يفهمنا الموضوع دا

• عجبني