NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الحرب و الجنس و الغموض (جنس فالار) | السلسلة السادسة | ـ عشرة أجزاء 6/5/2023

احنا معاك فى اي حاجة يا سيزر المهم انت تكون مرتاح انا واحد من ناس كتير بيدخولو المنتدى علشانك انت وقصتك

• عجبني
التفاعلات: 7am0
احنا معاك فى اي حاجة يا سيزر المهم انت تكون مرتاح انا واحد من ناس كتير بيدخولو المنتدى علشانك انت وقصتك
اخويا و ****، **** يخلينا لبعض انا و انت و كل الناس هنا و **** من غيركم مكنتش هبقي سيزر فعلا

• حبيته
التفاعلات: the shehab و العنتير
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: 7am0, the shehab, mahmoud258 و شخص آخر
ياسطا هو وضح في القصة لمة ملك الوحوش كان عايز يسرق القوة من ابوه واموا فهوا اخد كمية طاقة منهم وطاعتكم من جوهرة فالارا عشان كدة قلوب كل الوحوش ورتة القوة من ملك الوحوش
لو كلامك صح يبقا الرئيس و اخواته الي هما ولاد خوخو يبقا عندهم قوه فالارا هيبقو وارثينها من خوخو و ايزيس زي ما الوحوش ورثتها من مورغوث....... عشان هو سحب طاقه مت خوخو... زائد ان احنا مشفناش حد بيستخدم طاقه فالارا احنا شفنا سحر فالار بس معني كد ان فالار مش طاقه زي الطاقه العاديه و طاقه النور و الحجات دي.... و كمان فالار جيه من الجوهره و الجوهره منبع طاقه ايزيس يعني الي عندو طاقه ايزيس يبقي اكتر متحكم فيها.... دا الي انا فهمتو مش عارف صح ولا غلط

• عجبني
التفاعلات: 7am0 و mahmoud258
لو كلامك صح يبقا الرئيس و اخواته الي هما ولاد خوخو يبقا عندهم قوه فالارا هيبقو وارثينها من خوخو و ايزيس زي ما الوحوش ورثتها من مورغوث....... عشان هو سحب طاقه مت خوخو... زائد ان احنا مشفناش حد بيستخدم طاقه فالارا احنا شفنا سحر فالار بس معني كد ان فالار مش طاقه زي الطاقه العاديه و طاقه النور و الحجات دي.... و كمان فالار جيه من الجوهره و الجوهره منبع طاقه ايزيس يعني الي عندو طاقه ايزيس يبقي اكتر متحكم فيها.... دا الي انا فهمتو مش عارف صح ولا غلط
لا طبعا ما انا وضحت قبل كدا ان كل ما النسل يزيد قوة النسل بتقل و دا كان على لسان خوفو

أنا عارف ان الغموض صعب شوية

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: _El7awy_، mahmoud258 و العنتير
طب الجزء الجديد امته يا غالي

• عجبني
طب الجزء الجديد امته يا غالي
جزء ايه دلوقتي، بقولك القصة اتسرقت يا باشا، الحل ايه بقى، ما انا مش اعصر دماغي و افكر و اكتب و ف الاخر واحد ابن حرام ياخدها ينشرها ع باقي المواقع و ياخد عليها فلوس كمان

• عجبني
  • محزن
  • أتفق
التفاعلات: _El7awy_, ༺Ƈҽȥαɾ༻, العنتير و شخص آخر
يسطا ولله انا كل شويه ادخل اشوف نزلت جزء جديد ولا لأ ممكن تقول هتنزل الجزء الجديد امتي
انت احسن واحد شوفته ينشر قصص ويا ريت متأخرش علينا

• عجبني
جزء ايه دلوقتي، بقولك القصة اتسرقت يا باشا، الحل ايه بقى، ما انا مش اعصر دماغي و افكر و اكتب و ف الاخر واحد ابن حرام ياخدها ينشرها ع باقي المواقع و ياخد عليها فلوس كمان
طب مفيش حاجة قبل رمضان ياسيزر

• عجبني
  • محزن
  • انا معترض
التفاعلات: 7am0 و _El7awy_
حراااام بسبب عيل ابن وسخه زي ده هيخلي سيزار يوقف القصة
عليا النعمه احلي قصه ف المنتدي

• أتفق
لا طبعا ما انا وضحت قبل كدا ان كل ما النسل يزيد قوة النسل بتقل و دا كان على لسان خوفو
ايوا انا فاهم دا بس لي قوه النسل بتاع مورغوث مش بتقل كل ما النسل يزيد ... انا عارف ان في وحوش ضعيفه و في وحوش قويه بس كلهم ف قلبهم فالار ليي بقا مش ف نسل خوخو الي هو الرئيس و اخواتو يبقا ف قلبهم فالار هما و نسلهم زي مورغوث

• عجبني
التفاعلات: 7am0 و mahmoud258
ايوا انا فاهم دا بس لي قوه النسل بتاع مورغوث مش بتقل كل ما النسل يزيد ... انا عارف ان في وحوش ضعيفه و في وحوش قويه بس كلهم ف قلبهم فالار ليي بقا مش ف نسل خوخو الي هو الرئيس و اخواتو يبقا ف قلبهم فالار هما و نسلهم زي مورغوث
اسمحلي ارد أنا عليك من وجهة نظري
أن خوفو و ايزيس قدره أنهم يتحكمون ف الجزء اللي هما خدوه من الجوهره انما مورغوث مقدرش يتحكم في الجزء اللي خده من خوفو

• عجبني
لان طبعا خوفو و ايزيس لمسوا الجوهرة نفسها و الجوهرة سمحت ب كدا لكن مورعوث سرق سحر من خوفو و دا بدون موافقة الجوهرة و علشان كدا الجوهرة خلت شكله وحش و خلت نسله كله زبالة زيه، التفكير ف الغموض يقودك الي الحقيقة

• عجبني
التفاعلات: 7am0، _El7awy_ و mahmoud258
لان طبعا خوفو و ايزيس لمسوا الجوهرة نفسها و الجوهرة سمحت ب كدا لكن مورعوث سرق سحر من خوفو و دا بدون موافقة الجوهرة و علشان كدا الجوهرة خلت شكله وحش و خلت نسله كله زبالة زيه، التفكير ف الغموض يقودك الي الحقيقة
طيب ياعم سيزر احنا محتاجين جزء قبل رمضان شوف اي مكان تعرف تنزل فيه مرتاح و هنيجي وراك كلنا

• أتفق
ماشي بس لي في ف قلوبهم فالار

• الموضوع ده يدعو للتفكير
جميله جدا و**** تنفع فلم يكسر الدنيا تسلم حبيبيى على تعبك كمل بسرعه

• الموضوع ده يدعو للتفكير

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%