NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الحرب و الجنس و الغموض (جنس فالار) | السلسلة السادسة | ـ عشرة أجزاء 6/5/2023

• عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن، M o u s a و #...EL-MAFIA...#
  • عجبني
التفاعلات: M o u s a
أنا عملت بلاغ عنه ع الفيس و متابع اهو و ديني ما هرحمه دا جاي ياخد ع الجاهز و بياخد فلوس كمان

• عجبني
التفاعلات: M o u s a و #...EL-MAFIA...#
قصدك عليا يعني، متقلقيش مفيش اي حرف تاني هينزل الا لما الإدارة تحط حقوق نشر للقصص او اكمل انا على واتباد و خلاص
اسمك اي عليها

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
لو عرفته هنيك شعب ديك امه يا عم
يعم براحه انا عارف انه احااااا بعد اكتر من سنتين تعب وشغل وكتابه يجي بكسمه يخدها ع الجااهز

• عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن و M o u s a
أنا عملت بلاغ عنه ع الفيس و متابع اهو و ديني ما هرحمه دا جاي ياخد ع الجاهز و بياخد فلوس كمان
بص اخنا نعمله اكتر من بلاغ ساعتها الصفحه دي هتتقفل

• عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن
اخر جزء ده عظمه بجد وحمد ***على السلامه
وحاجه تاتيه
احنا موش عايزين نعرف اسم القصه ايه
مدام انت اللي كتبها فهيا عظمه ومنطرينها عاش

اخر جزء ده عظمه بجد وحمد ***على السلامه
وحاجه تاتيه
احنا موش عايزين نعرف اسم القصه ايه
مدام انت اللي كتبها فهيا عظمه ومنطرينها عاش
و حياتك ما فيه أجزاء تانية هتنزل الا لما يكون فيه حقوق نشر

• عجبني
التفاعلات: متهور موت
  • عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن
يا جماعة، الموضوع ك الاتي، اي حاجة خاصة بالقصة دي هتنزل على واتباد لو الإدارة معملتش حقوق نشر هنا للقصص بتاعتنا

• عجبني
التفاعلات: _El7awy_، Abdo banon و ابو زوبر جنانن
و حياتك ما فيه أجزاء تانية هتنزل الا لما يكون فيه حقوق نشر
واحنا معاك
شوف انت عايز تعمل ايه واحنا معاك
بس. بردو الجزء عظمه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصدك عليا يعني، متقلقيش مفيش اي حرف تاني هينزل الا لما الإدارة تحط حقوق نشر للقصص او اكمل انا على واتباد و خلاص
الواتباد كمان يا سيزر القصص بتتسرق عليه

• عجبني
التفاعلات: _El7awy_
الواتباد كمان يا سيزر القصص بتتسرق عليه
احااااا، دا ايه الحوارات دي احنا ف زمن ابن متناكة حرفيا

• عجبني
التفاعلات: _El7awy_ و Magdy66
احااااا، دا ايه الحوارات دي احنا ف زمن ابن متناكة حرفيا
اوسخ حاجه انه بقا اسهل حاجه النسخ وفي لحظات تلاقي تعب سنين وتفكير للاحداث ومجهود وغيره راح في ثواني ومفيش اي حد بيعرف يأخد معاهم اي اجراء

• عجبني
التفاعلات: Magdy66
لا لا لا اى الجمدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ده ياسيزر بجد بجد جزء فاااااااااااااااااااجر فشششششششششخ بصراحه ومستنين الجزء الجديد قبل رمضان بقا

يا جماعة، الموضوع ك الاتي، اي حاجة خاصة بالقصة دي هتنزل على واتباد لو الإدارة معملتش حقوق نشر هنا للقصص بتاعتنااناز
انا عملت شكوي
لا لا لا اى الجمدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ده ياسيزر بجد بجد جزء فاااااااااااااااااااجر فشششششششششخ بصراحه ومستنين الجزء الجديد قبل رمضان بقا
افتح الجروب بسرعععه

• عجبني
انت كاتب موهوب جدا جدا. انا سعيد جدا بالقصه خيال و تسلسل أحداث ولا اروع من كده ماعتقدتش اني ممكن اتابع سلسلة زي دي تاني
و ياريت تبطل بيض وتنزل الأجزاء على طول 😂
انا مدين ليك اعتزار اني مش بعلق. اني اسف 🙏
أقل تقدير مننا تشجيعك. فكك من اي كائن محبط انت موهبه عظيمة.
تحياتي لك يا سيزر 🤝

• حبيته
واخيرآ نورت يا برنس ف الجزء السابع

يامبدع انت ليه دي تبقي اخر سلسله متزود كمان سلسله خشلنا في عالم سمسم المهم كلمه الحرب والجنس والغموض متتشلش من هنا دنا اول يوم ليا في نسونجي كان معا اول جزاء كان منشور علي الفيس وتيجي تقول اخر سلسله لا عايزك تطلعلنا بخزوق جديد يشتتنا انشاله يكون حلم وهوا لسه في عالم البشر ولسه متخرجش من الكليه وكان بيحلم ويقوم علي شوايه مايه يصحوا امه من النوم بس متقولناش خلصت تمام علشان انا دماغي من عالم موازي رجعه عالم البشر تاني اكنه كان بيحلم من قبل مينيك امه وتطلعها واحده محترمه عكس حلمه وتكون بتحج وهوا خول والصرصير واكله دماغه اتشقلب بس القصه مش تخلص 🤙اوك اوك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%