NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كويس انك مش سبتى نفسك لاختيارك الغلط انتى تختاري شخص يفتح بيت ويعرف انه يسترك ويشيل بيت دى حاجه كويسه والجنس والعربجه انتى علميه الشقاوه بقا😂😂
اها وحده وحده م عارفه مين الهيربي مين ع ايده بس اهو في تحسن كبير عن الاول ع لله بس ميقولو بوظت الولا😭😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
اها وحده وحده م عارفه مين الهيربي مين ع ايده بس اهو في تحسن كبير عن الاول ع لله بس ميقولو بوظت الولا😭😂😂😂
احيه انتى كدا كدا بوظتيه 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
احيه انتى كدا كدا بوظتيه 😂😂😂
لا لا متقولش 🫣كفايا بقم يقولو بيرجع متأخر وأنه علطول يرجع بدري
اليوم البيرجع البيت متأخر أمه بتعرف أنه معايا😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: ناجى الزبير، قاذف اللهب و احمد ماندوو
طرق التعبير عن الحب مختلفة منها بالكلام والاهتمام والحركات والهمسات واللمسات والرسائل ومنها بالتنفيذ بالفعل وقت ممارسة الحب لان فيه بشر برضه مش بيعرفو يعبرو كويس عن حبهم ورومانسيتهم بالكلام لأ بالفعل علطول عشان كده نوع البشر اللى بيجمعوا بين الاتنين بيبأه فنان 🌟
لا بختلف معاك الرومانسية الحقيقية ممكن تكون من غير علاقة .... نظرات..فهم...كلام بالعيون....تاريخ من المواقف بتمر قصادك وانا ببصله وهو بيبصلي....غمزات ليها معنى احنا بس فاهمينها. .. رسائل حب .....
وممكن تبدأ العلاقة الجنسية لوحدها بدون ترتيب وانتم لسة باصين لبعض...ومشاعر الحب شغالة
فجأة تلاقي شهوة الجسد اشتغلت مع الحب يااااااااااة
بتبقى في عالم تاني خالص
بس فين الكلام دة...كان زمان😢😢😢

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: شهوة مجهول
لا لا متقولش 🫣كفايا بقم يقولو بيرجع متأخر وأنه علطول يرجع بدري
اليوم البيرجع البيت متأخر أمه بتعرف أنه معايا😂😂😂
عملتى ايه فى الواد اعترفى 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: jjojja
لا بختلف معاك الرومانسية الحقيقية ممكن تكون من غير علاقة .... نظرات..فهم...كلام بالعيون....تاريخ من المواقف بتمر قصادك وانا ببصله وهو بيبصلي....غمزات ليها معنى احنا بس فاهمينها. .. رسائل حب .....
وممكن تبدأ العلاقة الجنسية لوحدها بدون ترتيب وانتم لسة باصين لبعض...ومشاعر الحب شغالة
بتبقى في عالم تاني خالص
دى بقا احلا متعه اللى انتى بتتكلمى عنها

• عجبني
التفاعلات: amlamola
بتبقى في عالم تاني خالص
الووو
حررتك اقرى كلامى هتلاقينى كاتب كده 🥴
المعنى الحسى والمعنى الجسدى للعلاقة
عموما كلامك مظبوط فى انه قليلين اللى يفهمو كده ان العلاقة مينفعش تكون غريزة وشهوة حيوانية صرف بنفرغها وبس انما لازم يكون فيه حتة كده طبطبة ع القلب والمشاعر واحساس دخول بوابة عالم تانى وقت العلاقة
لسه الدنيا بخير 🎶🎵🎶 على رأى چورچ وسوف طول ما جوانا لسه فيه خير ❤️

امممم بس انا عكس كدا أنا عجبني واحد لأجل الجسد وشهوتهوكانت مره لطيفه مش هقدر انساها لاني معرفتش أكررها وقت مجه الحب والرومانسيه ديما احط مقارنه بين المرتين مش لقيه متعه الكنت فيها مع أن في حب ومشاعر بس الزروه الوصلتلها ف مره السابقه مش عارفه أكررها ازاي
بصراحه انا شايف العيب الي مكنة هي الي مش عرف تدي عشان تاخد الأداء الاعلى

بصراحه انا شايف العيب الي مكنة هي الي مش عرف تدي عشان تاخد الأداء الاعلى
هي المكنه هي هي في المرتين وحياتك م انا التغيرات🥲

هي المكنه هي هي في المرتين وحياتك م انا التغيرات🥲
يعني نفس المأدي هو هو لكن لما كان صاحب كان خدحلو ولما بقا حبيب بقا وحش

كده العيب في مين بقا 🤣🤣🤣

يعني نفس المأدي هو هو لكن لما كان صاحب كان خدحلو ولما بقا حبيب بقا وحش

كده العيب في مين بقا 🤣🤣🤣
لا أنا بقول الفرق بين الاتنين حساه ف اي مقلتش دا وحش دا هيبقي ابو العيال عيب ف حقي 😂بس الفرق وحش 😢💔

مهو كان معرفه متعه بس هقضي حياتي مع صايع يعني لا لازم اشوف واحد صالح اني اتجوزو ويفتح بيت ويكون راجل 😭للاسف م بناخد كل حاجه عوزينها
دا مبدا خدي الخام وشكليه ع ايدك يا شقيه 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: كريم الأربعيني و jjojja
العلاقة الجنسية المبنية على حب رومانسي تفرق جدا عن العلاقة الجنسية المبنية على شهوة الجسد
فرق السما من الأرض
وبما ان الحب الرومانسي اختفى الايام دي
فأعتقد ان المتعة الجنسية الحقيقية صعب نلاقيها
انا شايف ان لو مفيش رومانسيه حتي لو بسيط مش هيبقي في جنسولو حصل هتبقي شبه تقضيه واجب من غير احساس ومشاعر

• عجبني
انا وجوزي كنا بنحب بعض حدا بس بعد الجواز لقته اتغير جدا ومبقاس بغير عليا وحتا في العلاقه بقيت بحس انو مش مستمتع

• عجبني
  • محزن
  • جامد
التفاعلات: نياك بقوة, amlamola, Мόħάв Άħмέȡ و 9 آخرين
انا وجوزي كنا بنحب بعض حدا بس بعد الجواز لقته اتغير جدا ومبقاس بغير عليا وحتا في العلاقه بقيت بحس انو مش مستمتع
جربي تتكلمي معاه
او خدوا اجازة من الشغل واخرجوا يومين فسحة في اي مكان لو الظروف تسمح

هو مش مستمتع في العلاقة مفهومة ممكن بيحصل فتور في العلاقة بعد فترة
انما اللي مش مفهوم أنه مبقاش بيغير!!

مش مختفي
بس نادر لقلة للمؤمنين بيه
الحب و الشهوة خطين متفرقين
الحب طاهر نقي شفاف
لا يتقابل مع الشهوة الا في حالاتها الصحيحة
يمتع المشاعر و الاحساس قبل الجسد

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: amlamola و شهوة مجهول
طبيعى جدا على فكرة ومعظم الأزواج كده ..طول المدة بيعمل فتور مع الوقت لازم تجديد وتغيير كل فترة وتجربة حاجات جديدة مجنونة شوية تشحن طاقة الشغف للجنس من تانى والمهم التفاهم التام بينكم والمصارحة بكل اللى جواكم ومحتاجين تعملوه سوا

• عجبني
هي فتره وبتعدي حاولي تجددي حياتك

• عجبني
التفاعلات: شهوة مجهول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
العلاقة الجنسية المبنية على حب رومانسي تفرق جدا عن العلاقة الجنسية المبنية على شهوة الجسد
فرق السما من الأرض
وبما ان الحب الرومانسي اختفى الايام دي
فأعتقد ان المتعة الجنسية الحقيقية صعب نلاقيها
متفق جدا في فرق كبير .
بين علاقة مبنيه على حب هيكون فيها مشاعر وصدق فكل لحظة من لاحظاتها.
اما العلاقة المبنيه على الشهوة هي اقرب لعلاقه حيوانيه.علاقه من غير احاسيس و عبارة عن اخراج شهوة لا غير

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%