NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي
المحب أخر شيء ممكن يفكر فيه مع حبيبته الجنس . لو كان تفكير جنسي اغلب الوقت فهذا مش حب

بدايه الرجاء عدم استخدام لغة الشوارع
برأيي الحب عواطف ، سنتحدث فقط عن عواطف العشاق، الجنس شهوة مؤقتة تنتهي بالرعشة او القذف، الحب انسانية الطرفين، وتعلق الارواح ببعضها البعض
اليس كذلك ؟؟ !!!!!
كل كلامك صحيح لكن لنفترض زوجين تزوجا عن حب ولم تجد الزوجه الرجوله في زوجها كم ستنتظر

• عجبني
التفاعلات: ناديا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك سليم
الحب هو العلاقة الكاملة بين الطرفين ويبنى عليها كامل حياتهم بينما الجنس على الرغم من اهميته لكن يعتبرجزء فقط من هذه العلاقة
صحيح

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي و الصقر_الجارح
بصي هو الجنس جزء من الحب
الحب ده بيسمل حاجات كتير ومشاعر
حتى ممكن اتنين يعلقوا ببعض من غير يشوفوا بعض مجرد تلاقي أفكار
وبرده الجنس مع الحب بيختلف عن الجنس لمجرد الشهوة

مفيش حب من غير جنس خلاصة القول
اي كلام تاني دول يبقوا اخوات

• عجبني
التفاعلات: فحل لكل خنيث
برأيي الحب عواطف ، سنتحدث فقط عن عواطف العشاق، الجنس شهوة مؤقتة تنتهي بالرعشة او القذف، الحب انسانية الطرفين، وتعلق الارواح ببعضها البعض
اليس كذلك ؟؟ !!!!!
حسب نوع الإنسان انا اعتقد ان المرأه لاتسمح لاحد بلمسها اذا لم يكن بينها حب

• عجبني
اليس كذلك ؟؟ !!!!!
اجل هو كذلك

• عجبني
اتفق جدا في فرق كبير بين حد بيحبك وحد عايزك لغرض جنسي الاتنين فيهم جنس بس الحب احلا بكتير بيكون حد عايزك ليه علي طول وانا بميل للحب اكتر

• عجبني
اتفق جدا في فرق كبير بين حد بيحبك وحد عايزك لغرض جنسي الاتنين فيهم جنس بس الحب احلا بكتير بيكون حد عايزك ليه علي طول وانا بميل للحب اكتر
صباح الخير وانا كذلك

صباح الخير وانا كذلك
برضه الحب بيعبر نفسه بالجنس المرأه لما يبقي القضيب داخلها بتحبه لانه جزء من حبيبها ولما يبنزل لبنه بتببقي مستمتعه بشده

• عجبني
برضه الحب بيعبر نفسه بالجنس المرأه لما يبقي القضيب داخلها بتحبه لانه جزء من حبيبها ولما يبنزل لبنه بتببقي مستمتعه بشده
لما بينزل هي ما بتحس فيه الا لما بينزل برة ... انت تخلط بين هو استمتع لما نزل وبين متعتها

لما بينزل هي ما بتحس فيه الا لما بينزل برة ... انت تخلط بين هو استمتع لما نزل وبين متعتها
المتعه تتحقق من نزول اللبن جواها بدليل انها لما تحسهم جواها كسها ببنقبض على القضيب ويعتصره لاخر نقطه لبن

• عجبني
المتعه تتحقق من نزول اللبن جواها بدليل انها لما تحسهم جواها كسها ببنقبض على القضيب ويعتصره لاخر نقطه لبن
انت تتوقع ...بس اذا مرتك اخبرتك فهي تحابيك
العبرة لدينا بالرعشة
رعشة اجسادنا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%