NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور احكى عن افضل وضع في رأيك

هو عشان مزنوق يعني وكده😭😭

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: Jordn و فحل كل محرومة
برأيي ده احسن وانسب واسهل وضع

• عجبني
التفاعلات: فحل كل محرومة
ليكون واااو

احسن وضع بالنسبه لي هو دوڨي اكثر وضع بنيك فيه مراتي

• عجبني
التفاعلات: فحل كل محرومة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
H4sKeMG.jpgمن اقوى الاوضاع خصوصا مع السالب لما تزنقه على الحيط و تنيكه ده من وجهة نظري افضل وضع لنيك السوالب
لا الأفضل انك تركبه لان دا هيخليك تقدر تتحكم فيه اكتر

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
انا بحب لما الدكر ينيمني علي بطني و يحط مخده علي بتاعي عشان طيزي تترفع و يعرف يركب كويس ده بيبقي سهل و في نفس الوقت بيعرف يوصل لاماكن الاحساس عندي

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
حتى انا احب الوضغ ه>ا
H4sKeMG.jpgمن اقوى الاوضاع خصوصا مع السالب لما تزنقه على الحيط و تنيكه ده من وجهة نظري افضل وضع لنيك السوالب
حتى انا احب الوضع قوى احححح وانا مزونق للحيط

• عجبني
التفاعلات: اكس ار
  • عجبني
التفاعلات: سمسم فرى
انا بحب لما الفحل ينيمني على ضهري و يفشخ رجليا و يعطفهم لصدري و ينام على صدري و زبه في طيزي و هو بيبوس شفايفي و يرضع حلمات صدري

• عجبني
التفاعلات: الوقح
  • عجبني
التفاعلات: Star55 و Aol
  • عجبني
التفاعلات: بلال15
انا بحب لما الدكر ينيمني علي بطني و يحط مخده علي بتاعي عشان طيزي تترفع و يعرف يركب كويس ده بيبقي سهل و في نفس الوقت بيعرف يوصل لاماكن الاحساس عندي
محتاج اوصل للأماكن الحساس العندك لو سمحت 😍

عشان السالب يعرف مين المسيطر

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%