NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش الحالة النفسية والجنس. ((النكد ))✌️✌️

انا من راي إن بعد ممارسه الجنس بين اي زوجين بيحصل تصالح لان بعد كل مشاكلهم بعد الجنس خلاص ويكونو اتصالحو لاكن لو ناس مريضه بالتفكير بيبقي الجنس ملوش اي علاقه ما بينهم دة راي ممكن ناس مش تمشي مع راي
بيحصل في ناس الغريزة عالية عندهم ممكن يعمل جنس ويكمل زعل تاني.

لى للاسف الستات تقدر تحط الراجل ف صباعها بالدلع
وفي ستتات بتلعب مع الزوج علي النقطة دي

• أتفق
التفاعلات: Foxxy
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
الحل فى التفاهم ، الزوجين يحددوا سبب المشكلة سوى و يحلوها و كل واحد يبدأ يتعود على شخصية التاني و يعرف اللى بيزعلوا و ميعملوش ، و بالرغم إن ده من التابوهات عندنا فى المجتمع ، لكن أنا شايف إنهم لو مخدوش على طباع بعض و متعودش على طباع بعض و وصلوا لطريق مسدود يبقى الطلاق هو الحل و زي ما دخلوا بالمعروف يخرجوا بالمعروف
مبروك نسوانجي مخضرم 🥰🥰

• حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
اها رجاله كتير زى البوبى مع ستاتهم
وهنا السوال الأزلي. هل الجنس ممكن يوصل بالرجل للنقطة دي. عشان في فعلا ستتات بتتخذ من النقطة دي وسيلة للضغط على الرجل

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا هروح اذاكر احسن ⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩⁦🤷🏾‍♂️⁩
باي
تصبحي علي خير
وانت من اهل الخير. **** معاك يا بيكهام 🌹

عشان كدة قولت فيك صفات الرجولة ✌️✌️

مفيش حد كامل ، كل شخص له مميزات كما له عيوب ، لكن مع التقدم في العمر وكثرة التجارب بتتراكم الخبرات وبحاول أتخلص من عيوبي .

• أتفق
وهنا السوال الأزلي. هل الجنس ممكن يوصل بالرجل للنقطة دي. عشان في فعلا ستتات بتتخذ من النقطة دي وسيلة للضغط على الرجل
اعتقد بقا انو الراجل المحروم م الجنس فترات كبيره بيكون ضعيف للشهوه و بيتحول لشخص طرى اى ست ينزل تحت رجلها طلما جميله مغريه

• عجبني
صدقني انا بقيت بتوه وانا بكلمكم. انا هرجع للمواضيع الجنسية افضل خفيفة علي القلب كدة 😂😂😂 افضل من وجع القلب دة هوجع دماغي انا بالثقافة لية انا تفههة اوي 😂😂
يا صديقتي العزيزة
انتي احسنا ثقافة🙏🙏
احنا بنتعلم منك فن محاورة النساء الصافية قلوبهن

و اعذريني التوهان ده مني انا مش منك
احيانا بتخوني التعابيير في الكتابة و بتوه في تزاحم افكاري

• عجبني
مفيش حد كامل ، كل شخص له مميزات كما له عيوب ، لكن مع التقدم في العمر وكثرة التجارب بتتراكم الخبرات وبحاول أتخلص من عيوبي .
تفكير صح. ولكن يبقي اهم سوال في موضوع البوست. لية الرجل. بيمتنع عن الجنس للزوجة وان كان عايز. حفاظا علي كرمتة مع أنة من جواة بيتطع ياعين أمة من جوة ولو مراتة طلبتة واتمسحت فية زي القطة. ينفر منها وميرضاش بعلاقة وان حصل صلح بعديها بربع ساعة هرمونات الذكورة كلها بتشتغل. يا ريت الاقي إجابة صح

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
يا صديقتي العزيزة
انتي احسنا ثقافة🙏🙏
احنا بنتعلم منك فن محاورة النساء الصافية قلوبهن

و اعذريني التوهان ده مني انا مش منك
احيانا بتخوني التعابيير في الكتابة و بتوه في تزاحم افكاري
لاء بجد بحس أن المواضيع التوعية مش ماشية معايا وبحس أن اصدقائي بيتفاعلوا. معايا من باب المجاملة وفي افكار وكلمات مني مش بعرف اوصلها وبيخني التعبير عنها فهمني.

• عجبني
التفاعلات: loveyoumissyou و Life selector
اعتقد بقا انو الراجل المحروم م الجنس فترات كبيره بيكون ضعيف للشهوه و بيتحول لشخص طرى اى ست ينزل تحت رجلها طلما جميله مغريه
للاسف بشوف العجب العجاب بين ازواج في أماكن عامة. مش حتي بينهم وبين بعض

• بيضحكني
لاء بجد بحس أن المواضيع التوعية مش ماشية معايا وبحس أن اصدقائي بيتفاعلوا. معايا من باب المجاملة وفي افكار وكلمات مني مش بعرف اوصلها وبيخني التعبير عنها فهمني.
لا و لاه أبدا الموضوع مهم و ببثير قضية اهم و انتي عبرتي عنه بشكل سلس و واضح جدا علشان كده بحب اسلوبك الي بيميل للتبسيط

احنا مش بنجامل بس الموضوع ميحسهوش غير الي مرو بالتحربه و في ماس كتيير كش عارفه تعبر عنه
كلنا في المركب سوا 😅 صدقيني
في حاجات كتير خاصة في المواضيع دي يصعب التعبير عنها مش اكتر

• عجبني
للاسف بشوف العجب العجاب بين ازواج في أماكن عامة. مش حتي بينهم وبين بعض
بردو متنكريش ستات كتير عاوزه تتحكم اجوازتهم و اذا حسو الراجل طرى بيحطوه تحتهم

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%