NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الاحترام بيكون بيافندم او حضرتك
انت عمال تبني سيناريو من خيالك وتحط عليه احكام وافلام جميله بجد بس الموضوع كله ان الولد كان مكسوف جدا وتقريبا علاقاته قليله
عشان كدة قلتك اختارى اللى هيتجاوب او افضل وراه من بعيد لحد ما تلاقيه هيتجاوب وبعدين افتحي كلام

بالعقل.... واحدة باين انها أكبر مني بتنادي عليا بحيث اساعدها.... قدامه يناديها ب ايه مثلا....؟..

هو ذوقيا منه ك احترام.... رد و قال يا طنط.... أنا مثلا.... بقول العفو من غير ما انادي و الشغل دا.... كل واحد و دماغه.....

مينفعش نرسم سيناريو معين ل شخصية معينة و لما السيناريو مش يتحقق نلوم الشخصية.... ما الأولى نلوم نفسنا

@سحر خيري
اتفق معاك فعلا

• حبيته
التفاعلات: CESAR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاحترام بيكون بيافندم او حضرتك
انت عمال تبني سيناريو من خيالك وتحط عليه احكام وافلام جميله بجد بس الموضوع كله ان الولد كان مكسوف جدا وتقريبا علاقاته قليله
مين اللي بنى السيناريو... أنا مكنتش ف الجيم 🤷‍♂️

انا قولت رأييي.... و دا مش معناه اني ضدك.... مش اعرفك. علشان اكون ضدك أو لا..... يا ريت يكون رأيي مقبول

مين اللي بنى السيناريو... أنا مكنتش ف الجيم 🤷‍♂️

انا قولت رأييي.... و دا مش معناه اني ضدك.... مش اعرفك. علشان اكون ضدك أو لا..... يا ريت يكون رأيي مقبول
كل ده ومكنتش معانا 😂
ده انا شكيت انك انت الولد
وللعلم انا مكنتش بشقطه انا كنت بس بلاغيه والفرق بينهما كبير

• بيضحكني
التفاعلات: CESAR
بعد 35 تبقي طنط عادي 😂

كل ده ومكنتش معانا 😂
ده انا شكيت انك انت الولد
وللعلم انا مكنتش بشقطه انا كنت بس بلاغيه والفرق بينهما كبير
بتلاغيه أو بتشقطيه... الفكرة انك فكرتي فيه بطريقة معينه. و رسمتي سيناريو زي ما قولت 🤷‍♂️🤷‍♂️🤣

• بيضحكني
التفاعلات: El-5dewy
بتلاغيه أو بتشقطيه... الفكرة انك فكرتي فيه بطريقة معينه. و رسمتي سيناريو زي ما قولت 🤷‍♂️🤷‍♂️🤣
وهو اني ارسم سيناريو ده عيب يعني ؟
وانا قولت اصلاً اني غلطت اني لعبت مع عيال
بس في حاجة اسمها فن الرد وده الولد كان مفتقدها

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: TimeLine225 و CESAR
وهو اني ارسم سيناريو ده عيب يعني ؟
وانا قولت اصلاً اني غلطت اني لعبت مع عيال
بس في حاجة اسمها فن الرد وده الولد كان مفتقدها
مقولتش انه عيب... ولا غلط.. 🤷‍♂️

بصي.... كل. دا انا كنت بهزر.....

نتكلم. خمسة. جد...... فن الرد.... بجد دا موضوع نسبي جدا... يعني يختلف مش شخص ل شخص.... أنا مثلا شايف ان رده مقبول و عادي.... لكنه اختلف مع هدفك و نيتك و بالتالي بقا غير مقبول ليكي.... فهمتي مقصدي ايه من الاول

• أتفق
التفاعلات: TimeLine225
  • بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69
النهارده في الجيم في واد بيتمرن عجبني وعملت تركايه خليته يساعدني في حاجه وقولتله شكراً رد عليا بالعفو ياطنط
طنط !!!!!!!!! احا
الواد بيقولي طنط !!!!!!!!!!
انا اللي غلطانة اني لعبت مع العيال فعلاً
ما انت طنط فعلا

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69 و CESAR
  • بيضحكني
التفاعلات: El-5dewy
  • بيضحكني
التفاعلات: 卍 فرعون卍

المواضيع المشابهة

عودة