NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجيران و ابناءهم الجزء الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

مجنون جنس

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
176
مستوى التفاعل
961
العمر
54
الإقامة
القاهره
نقاط
1,615
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في الجزء الاول انتهينا ان احمد و هند روحو بعد ما بوسنا بعض كلنا و تقريبا اترفعت الحواجز بينا و في اليوم التاني لاقيت احمد بيخبط عليا دخلته قالي ان امه راحت مشوار و هو جاي يقعد معايا قعدنا نتكلم و يحكيلي كل الي كان بيحصل في العماره كلها و ان كل عيال العماره بيلعبو مع بعض و حكالي ان فلان مع فلانه و فلان مع فلان عرفت ان عيال العماره مدورينا علي بعض فقلت فرصه انه معايا وحدنا انيكه و خصوصا اني لاقيته في البوس حلو و جسمه عجبني فقلت له قولي بصراحه ايه رأيك في البوس بتاع امبارح ؟ قالي حلو فقلت له تعرف ان شفايفك عجبتني فقالي بجد ؟ قالت اه و كمان وحشاني فقربت منه لاقيته متجاوب و بيبوس بوس حلو قوي قوي فقلت له تحب تتفرج علي فيلم سكس لاقيته بيقولي بجد ؟ فقلت له اه كنت فاتح عندي القنوات الاوروبيه و فاتح قنوات السكس فتحت علي قناه منهم حظنا كان فيلم لواحد بينيك واحده في كل الاوضاع في كسها و طيزها قعدنا نتفرج و هو مذهول لانه كان اول مره يشوف فيلم كان لسه مافيش اندرويد بقي الي مخلي العيال بتتفرج اكتر من الكبار دلوقتي المهم حسيته في دنيا تانيه قمت ضمه لصدري و بوسته بوسه كان دايب في ايدي من الهيجان اقعدت احسس علي جسمه و الفيلم شغال و هو بقي جاهز لاي حاجه قمت ماسك ايده و حاطه علي زبي هو قفش فيه و قعد يلعب فيه براحه و حنيه قمت مطلع زبي و قعد يلعب فيه فقلت له مصه زي ما كنت البنت بتمص في الفيلم تردد شويه و نزلت دماغه نزل معايا و قرب شفايفه عليه قلت له بوسه و حبه هاتلاقي نفسك بتمصه احلي من البنت فعلا باس الراس و لحسها بلسانه كده و هو ماسكه و بدا يدخله في بوقه و شويه شويه فعلا كان بيدلعه مص و هو مندمج قوي و انا عمال احسس علي ظهره و انزل احسس علي طيزه فقمت قلعت كل هدومي و قلعته هو كمان و بقينا ملط فقلت له زبرك صغير قالي انت بتاعك كبير فقلت له حبيته قالي اه بوسته بوسه جامده و نيمته علي الكنبه و نمت فوقه و هو هايج مولع تحتي زي الشرموطه البكر قمت رافع رجليه و بدأت العب بزبره في طيزه و اقوله حلو يقولي ايوه اقوله شوفت البنت كان عاجبها ازاي يقولي ايوه اقوله طب قولي زيها بدأء يقول اه و انا ازنقه طبعا هي طيزه مقفوله بس انا قلت اهيجها و نمت جنبه و قعدت ابعبص فيه و انا نازل بوس فيه و هو تحول الي بنت لانه كان بيعمل الي بتعمله الستات في الافلام الي شغاله دخلت صباعي في خرمه اتوجع و قال اه ده بيوجع فقلت له علشان انت لسه بكر قالي يعني ايه بدأت افهمه بقي ازاي انه لازم يتفتح و انه هايوجعك في الاول بس هاتتمتع بعد كده جامد قالي لا بلاش علشان هايوجعني فقلت خلاص مش هادخله و اتمتع انت من بره فقالي ماشي بدأت انيكه و هو قايم بدور الست فقلت له نفسي اناديك بأسم واحده قالي مين فقلت له اقولك هبه علي اسم والدتك علشان تبقي فاكره بس ده لما نكون وحدنا بس فقالي ماشي المهم قعدت ابوسه و اقفش فيه و اناديه بأسم امه و هو هايج مولع و بقيت اقوله كسك حلو قوي يا هبه و هو يسخن و يقولي انت كمان زبك حلو يا حبيبي سخنته علي الاخر و نزلت الحس طيزه هو ولع اكتر و اقوله كس مين ده يقولي كس هبه و اقوله كس هبه عايز يتناك من زبري ؟ يقولي قوي حبيبي سخنت قوي جيت اجيبهم نيمته علي وشه و نمت قوه و زنقت زبي في خرمه جامد هو حس بيه و بدأ يتوجه و قمت جايب لبني علي خرمه قالي ايه ده ؟ قلت له لبني قالي يعني ايه قلت له تعالي بس اشطفك و افهمك انشطفنا و قعدت فهمته كل حاجه و اتفقنا نكررها و اننا نحاول نخلي هند تشاركنا و ننبسط جت امه و روح بيتهم و انا نمت و تاني يوم لاقيت هند بتخبط عليا علشان اذاكر لها و سئلتها عن احمد قالت ما اعرفش المهم قلت ليها طب شوفيه علشان لو هاذاكر لكم سوا فراحت شافته و رجعت قالت مامته بتقول راح مع خالته مشوار و زمانه جاي قلت ليها ماشي بس بصراحه انتي عسل و انا مبسوط باللي حصل المره الي فاتت و شفايفك عسل اتكسفت كده شويه و قلت ليها وحشتني شفايفك ايه ما وحشتكيش شفايفي و ضمتها ليا و بوستها بوسه راحت مني و بقت تبوسني بشهوه و انا احسس علي ظهرها لغاية ما نزلت لطيزها حسست عليها و نزلت ايديد من تحت بنطلونها و قعدت احسس علي طيزها و هي بتهيج اكتر قمت منيمها علي الكنبه و نزلت بوس فيها و اقولها حلو تقولي اه قعدت احسس علي بطنها لغاية ما وصت لكسها لعبت فيه لاقيتها سايبه نفسها دخلت ايدي من تحت البنطلون و لعبت في كسها لاقيته منزل عسل كده و هي بدأت تنهج نزلت بنطلونها و شوفت كس صغير احمر عسل نزلت عليه ابوسه و الحس فيه و هي من هيجانها فتحت رجليها و رفعتهم و بدأ يطلع منها اصوات فقلت ليها كسك حلو قوي و نزلت علي شفايفها لاقيتها بتقطع شفايفي من الهيجان قمت مطلع زبري و خليتها تمسكه في ايديها حسيت بخضتها لما مسكته قمت معدول و مخلي زبري في وشها و قلت ليها مصيه زي ما لحستلك قالت ازاي عرفتها بدأت تدخله و تخرجه في بوقها و هي مش عارفه نمت جنبها و نزلت بوس و لعب في كسها و قمت قالبها و قعدت الحس في خرمها و ابعبص فيها و هي تهيج اكتر و زنقت زبي في خرمها و دعكت خرمها و كسها بيه و هي هايجه فضلت افرش فيها و ادعك فيها لغاية ما جيبتهم علي بطنها سئلت ايده ده برضه نضفتها و لبسنا و قعدت افهمها كل حاجه و ان مش هاينفع ادخله في كسها لكن ممكن في طيزها قالت هايوجع فقلت ليها ماهو لما تكبري و تتجوزي و جوزك يدخله في كسك هايوجعك برضه في الاول و عرفتها ان امها كانت زيها و ان ابوها فتحها و خلفتك كده و برضه وجعها في الاول لكن بعد كده بقت تنمتع خلصنا و قلت ليها خلاص روحي دلوقتي و لما يجي احمد هاخليه ينادي عليكي و لو سئلتك امك قولي ليها راجعنا و كنتي بتحلي امتحانات .. روحت و نكمل في الجزء الي جاي لو عجبتكم
 
  • عجبني
التفاعلات: sekoseko87، EL FNAN و Elz3eeem
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تضاف الأجزاء في تعليق علي قصتك وتبلغنا للدمج للغلق
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس و Moheb sex
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%