NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ملل بجد
طيب لو الحاجه دى زودت عليها زينه كتشب مره ومره خضار ومره طحينه ومره عسل مع انها نفس الحاجه هل هتتقبلها
الزوجه مثلا هل العلاقه بتبق بارده عشان بتتعامل مع نفس الجسم كل مره
ولا الخبره بتفرق
هو تقريبا الحريم ليهم دماغ تانية ...أو اكيد بيزهقو بردو
بس اقولك من وقت ل التاني روح مطعم 😁🫣

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: 卍 فرعون卍
هو تقريبا الحريم ليهم دماغ تانية ...أو اكيد بيزهقو بردو
بس اقولك من وقت ل التاني روح مطعم 😁🫣
يعنى مهما اكون خبره انا وهى او امارس معها فكل الاخرام وفكل الشقه برضو هزهق صح؟

يعنى مهما اكون خبره انا وهى او امارس معها فكل الاخرام وفكل الشقه برضو هزهق صح؟
مش شرط في بيستحمل 😁
و كمان مش شرط 6 شهور

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعنى مهما اكول هتيجى فتره وازهق من الجنس
يا فرعون انت هتجوز و الجنس هيكون زي السجاير كدا ...انت اللي بس مش فاهم ..بكرا يا عم هيكون في قدامك نسوان و انت مش عايز علشان مش ذوقك ...لحسن واحدة تحب زيك و تلزق لك
اصبر ولا انت حتى في الصبر بتجيب بسرعة 😁

الملل السبب فيه الزوجه لما تتعامل مع العلاقه زي التمثال اكيد هتزهق لو في تفاعل ورغبه عندها مش هيبقي في لا برطمان عسل ولا 30كيلو كباب

ملل بجد
طيب لو الحاجه دى زودت عليها زينه كتشب مره ومره خضار ومره طحينه ومره عسل مع انها نفس الحاجه هل هتتقبلها
الزوجه مثلا هل العلاقه بتبق بارده عشان بتتعامل مع نفس الجسم كل مره
ولا الخبره بتفرق
بالظبط التغيير والتجديد بيفرق كتير وهيه نفس الحاجه
يعنى اللى بيعشق البيتزا ماهو كل مره بباكلها بنفس وكأنها اول مره بس مش كل مره هيفضل باكلها بنفس النوع بس لو بيحصل هيزهق ولما هيزهق هياكلها بحاجه تانيه بنفس الشغف
دى بتنطبق على امثله كتيره جدا حتى الصداقات
مش كل مره هتقابل صاحب بتحبه فنفس الكافيه أو نفس القهوة ومره تمشيه ومره خروجه والخ ماهو نفس التعامل مع نفس الشغل

بالظبط التغيير والتجديد بيفرق كتير وهيه نفس الحاجه
يعنى اللى بيعشق البيتزا ماهو كل مره بباكلها بنفس وكأنها اول مره بس مش كل مره هيفضل باكلها بنفس النوع بس لو بيحصل هيزهق ولما هيزهق هياكلها بحاجه تانيه بنفس الشغف
دى بتنطبق على امثله كتيره جدا حتى الصداقات
مش كل مره هتقابل صاحب بتحبه فنفس الكافيه أو نفس القهوة ومره تمشيه ومره خروجه والخ ماهو نفس التعامل مع نفس الشغل
يعنى الخبره وتغير وتجديد فالعلاقه مطلوب عشان ميحصلش اى زهق

يا فرعون انت هتجوز و الجنس هيكون زي السجاير كدا ...انت اللي بس مش فاهم ..بكرا يا عم هيكون في قدامك نسوان و انت مش عايز علشان مش ذوقك ...لحسن واحدة تحب زيك و تلزق لك
اصبر ولا انت حتى في الصبر بتجيب بسرعة 😁
انا مليش اى تجارب جنسيه
ولا حبيت او ميلت لوحده
انا بتكلم على اساس ان لو الكلام دا صح دى حاجه مش حلوه بالنسبالى انما لو مش صح يبق دى حاجه حلوه
وفى ناس شبهت الجنس بانى زى الاكل والميه والهوا الى بنتنفسو منقدرش نستغنى عنو

انا مليش اى تجارب جنسيه
ولا حبيت او ميلت لوحده
انا بتكلم على اساس ان لو الكلام دا صح دى حاجه مش حلوه بالنسبالى انما لو مش صح يبق دى حاجه حلوه
وفى ناس شبهت الجنس بانى زى الاكل والميه والهوا الى بنتنفسو منقدرش نستغنى عنو
خليك ما تجربش و انت مش هتزهق من الجواز

• عجبني
التفاعلات: sexypump
يا جماعه انا فالصعيد وساكن فريف واحد اكبر منى بنقولو يا (جد)هو ايه رايك فالجواز الفلاح بس الى هيفهمها المهم قلى الشباب عاوز يتجوز وبعد فتره من الجواز هيزهق من الجنس يعنى بعد فتره اقصاها 6شهور قلى مثال على ذلك معاك برطمان عسل فبدايته حلو كل ما تنزل لتحت هتزهق منو فا هل الكلام دا صح حد يكون متجوز هنا يقلى الكلام دا تفسيرو ايه ومعناه ايه وصح ولا غلط
لو جنس بس اه
انما لو الجواز فيه حب و تفاهم و توافق هتكمل حلاوته معاك

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: محمد ايزل
  • بيضحكني
التفاعلات: محمد ايزل
  • حبيته
كل شخص ولي اسلوبه وطريقته ودماغه الي تقدر تمشي الحياه حواليه
هو فعلا عنده حق

هو الراجل فعلا بيزهق من الستات بس عشان تبقى فاهم ان الستات مش زي بعضها خالص في السرير فاللي بيتجوز واحدة بيزهق منها انما لو جربت مع اكتر من واحدة هتفهم كلامي

يا جماعه انا فالصعيد وساكن فريف واحد اكبر منى بنقولو يا (جد)هو ايه رايك فالجواز الفلاح بس الى هيفهمها المهم قلى الشباب عاوز يتجوز وبعد فتره من الجواز هيزهق من الجنس يعنى بعد فتره اقصاها 6شهور قلى مثال على ذلك معاك برطمان عسل فبدايته حلو كل ما تنزل لتحت هتزهق منو فا هل الكلام دا صح حد يكون متجوز هنا يقلى الكلام دا تفسيرو ايه ومعناه ايه وصح ولا غلط
هو قصده الروتين وتكرار كل حاجة بدون تشويق وتجديد

كل شخص ولي اسلوبه وطريقته ودماغه الي تقدر تمشي الحياه حواليه
هو فعلا عنده حق
يعنى اخرتها ملل.......

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%