NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بس عشان هتلاقي اللي جاي يقولك وفين الرومانسيه في كده ويحسسني انا جاين من المريخ
معاشوش المعاناه دي بتفاصيلها عشان تعرف تكلم بنت اصلا او تقولها بحبك اصلا لما طلع خاصية اظهار الرقم في التليفون الارضي كانت معاناه ونتصل من سنترال او من كابينة ميناتل عشان أبوها ميعرفش مين بيتصل اياااام

انا بحب كده وكنت اتمني اني اكتب جوابات الشخصيه الا بحبها وهي تبادلني بس للاسف احنا ف عصر التكنولوجيا طغيت ع كل الحاجات الحلوه ديه
عشان كده قولت الاجيال المميكنه
ممكن تكتب رسالتك هنا

• عجبني
التفاعلات: الملك الضعيف
معاشوش المعاناه دي بتفاصيلها عشان تعرف تكلم بنت اصلا او تقولها بحبك اصلا لما طلع خاصية اظهار الرقم في التليفون الارضي كانت معاناه ونتصل من سنترال او من كابينة ميناتل عشان أبوها ميعرفش مين بيتصل اياااام
كباين ميناتل خدت كل مصروفي تقريبا

كباين ميناتل خدت كل مصروفي تقريبا
ميناتل و رنجو والسنترالات وبنمشي بكروت ميناتل زي الفيزا كارت دلوقتي ياريت ع قد المصروف بس ده كان فلوس الدروس كمان 🤣🤣

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني ماكنتش حاجه هلس وبيضان
اصل فيه عضو محترم هنا دخل علق وزعلان ماعرفش ليه ومش عاجبه الموضوع كله

ميناتل و رنجو والسنترالات وبنمشي بكروت ميناتل زي الفيزا كارت دلوقتي ياريت ع قد المصروف بس ده كان فلوس الدروس كمان 🤣🤣
لا يامعلم ماكنتش بعرف اقلب فلوس دروس خالص
كانت امي **** يرحمها بتشتغل في نفس مدرستي وكان الموضوع تبادل بين المدرسين

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
ما في احلى من الورق والكتابات الورقية
بتحس كأنه عم تلمس روح يلي كتبها
وحتى الروايات بتحس بالمتعة بالقراءة فيها
كالعادة يا خال ابدعت
ليه زهوته و فرحته 😊

• حبيته
التفاعلات: S̲A̲R̲A̲H̲
  • عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الخال) و S̲A̲R̲A̲H̲
لا يامعلم ماكنتش بعرف اقلب فلوس دروس خالص كانت امي **** يرحمها بتشتغل في نفس مدرستي وكان الموضوع تبادل بين المدرسين
لا انا كنت بقلب فلوس الدروس على خفيف

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الخال)
معلش شباب وبنات المنتدي هاخدكم لمنطقه يمكن الغالبيه العظمي منكم مايعرفوش عنها حاجه
انا من الجيل اللي لحق كتابه الجوابات الغراميه وكنت بكتبها للبنت اللي بحبها وافتكر اول جواب كتبته في حياتي كنت في سته ابتدائي وكتبت ورقه فيها شويه هبل كنت فاكره قمه الشعر الرومانسي سعتها وحطيتها في درج الديسك بتاعتها وبنت التيييييت خدت الورقه وعطتها للاستاذ بتاع العربي وحرفيا فشخني ضرب اصلي كنت عامل فيها مهم وماضي تحت في اخر الورقه
وبما اني اول مره اكتب وانا مصطبح من مده طويله فاطلبت معايا اسال لو حد هنا جرب موضوع الجوبات دي يحكيلنا الموقف
وحبايبي الاجيال المميكنه الجديده بتاعه الفون والنت اتمنيتم موضوع الجوبات ده ولا ماتعرفهوش اصلا
طيب انا عارف اني طولت ومش كل الناس هاتقري الهري ده كله وخصوصا ان الكاتب بشنب مش حته طريه يتحك فيها
تعالو كل واحد فينا يكتب رساله للي بيحبها او اللي بتحبه ولو من جمله واحده
انا هاكتب ليها
__بيني وبينك ما بين البينين بين كا قاف بعد الشين تسبقهما عين __
الخال
عملتها مره وسيبتها قدام بيتها
ولما اتقابلنا فى الدرس وانا ببصلها من بعيد ورتنى انها خدتها وشافت محتواها وكانت مبسوطه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: خبير معتزل (الخال) و Ms Roony
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الخال) و S̲A̲R̲A̲H̲
عملتها مره وسيبتها قدام بيتها
ولما اتقابلنا فى الدرس وانا ببصلها من بعيد ورتنى انها خدتها وشافت محتواها وكانت مبسوطه
انت غطسان فين ياض انت

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل