NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

_Xmo7amedX_

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو الى كان بيمارس الجنس لفتره مثلا كان متجوز وطلق هل بعد فتره هيبق هيجان اكتر من الى عمرو ما شاف جسم وحده حقيقى زى انا مثلا يعنى كدا ولا العكس؟

• عجبني
التفاعلات: Horny Dragon، SHITOS_25 و جنون الشهوة
هو الى كان بيمارس الجنس لفتره مثلا كان متجوز وطلق هل بعد فتره هيبق هيجان اكتر من الى عمرو ما شاف جسم وحده حقيقى زى انا مثلا يعنى كدا ولا العكس؟
الي اتعود علي الجنس ميقدرش يبطله

• عجبني
التفاعلات: M&I
طبعا ، لو زوبرك دخل فى كس يبقى هيجانك اكتر بكتير من اللى ماجربش خالص
مابالك انك كنت متجوز و بتمارس باستمرار

الي اتعود علي حاجه ميعؤفش يبطلها
و بعدين انت دلوقتي بقا ليك نظره في الحريم اكتر من الاول يعني تعرف النضيه من الي مش نضيفه و البنت او الست دي لابسه اي و جسمها حلو ولا وحش من نظره لانك حافظ تفاصيل الي تحت الهدوم

كل ما مارست الجنس تحبه وتحب تمارس اكتر

جسمك بيكون اتعود على حاجة معينة فصعب تغير حاجة زى دى

الي بيتعود على متعة الجنس بيكون هيجانه اكتر و بيوصل لمرحلة ان ضرب العشرات او الافلام ما بتفرقش معاه وما بتهديش شهوته

طبعا ، لو زوبرك دخل فى كس يبقى هيجانك اكتر بكتير من اللى ماجربش خالص
مابالك انك كنت متجوز و بتمارس باستمرار
اكيد بس انا مجربتش فا بسالكم عادى

• عجبني
التفاعلات: جنون الشهوة
الي اتعود علي حاجه ميعؤفش يبطلها
و بعدين انت دلوقتي بقا ليك نظره في الحريم اكتر من الاول يعني تعرف النضيه من الي مش نضيفه و البنت او الست دي لابسه اي و جسمها حلو ولا وحش من نظره لانك حافظ تفاصيل الي تحت الهدوم
اكيد هتبق خبره عن الى لسه مجربش زى انا كدا

الي بيتعود على متعة الجنس بيكون هيجانه اكتر و بيوصل لمرحلة ان ضرب العشرات او الافلام ما بتفرقش معاه وما بتهديش شهوته
ممكن

اكيد هتبق خبره عن الى لسه مجربش زى انا كدا
خبره و هيجان اكتر لان كل ما هتقابل واحده جسمها يشدك هتهيج عليها

ممكن اه بس الست اكتر من الراجل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس يجرب زبك طعم لحم الكس ما عاد يشبع من لحم الأيادي.. أكيد بتزيد الاثارة بحالة الانقطاع

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%