NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER
انا بره عني الي هيحصل دلوقتي 😂😂 😂😂😂

عشان نكون واضحين ده نقاش ولي جرب أو حتي سمع عن أنه جرب يقول مش محتاجه فتي .

مشكلة من رسائل الخاص :

أنا كنت أمارس مع حد تقريبا لمده سنة وكان مجرد إعجاب وجنس بس بعد فترة السنة دي

الموضوع أختلف بقي حب وجنس وتملك وتشدد بقي يحصل بينا أكتر ما في إنسان يتخيله .

يعني نمارس الجنس مرتين أسبوعياً والمرة الي نبقي فيها مع بعض تقريباً مش أقل من 5 أو 6 خمس ساعات ما بين نوم وهزار وكلام وحنا بأحضان بعض .

فا سؤالي هنا هل فعلاً حد وصل للي بحسه ده أن حد يحب حد عن طريق الجنس ولا ده أحساس عشان مش بحسه الي عشان بيشبع رغباتي .

الكومنتات تكون علي قدر المناقشة بدون تجاوز
السوال الثانى ايه اللى يمنعك تتجوزها رسمى طالما فى حب وايه المانع انه تخلف منك والاهم امها واهلها رايهم ايه فى الموضوع ده الاهم والاصعب لو مت او هى ماتت وضعك ايه معاها هتقول ايه على فكرة هى ساعة ويتبعها ندم ارجو الرد
واقرب مثال دكتورة الهرم اللى رمت نفسها من الدور التاسع لما السكان اتلمو عليها لان واحد كان بيجيلها باستمرار
والبنت بتاعة بنها اللى ماتت ورموها على الدائرى الاقليمى فى شنطة سفر لكن لو مراتك الامر هيختلف
الموضوع للمناقشة طالما هلى اللى صرحت بالكتابة

• عجبني
ياعم روح دانت فضلت تجرى ورا تلات عيال تلات افلام بحالهم وبردو معرفتش تاخد منهم حتته خاتم
الكترة تغلب الشجاعة
وبعدين عمر ما فيه مخرج هيخلي الشر ينتصر علي الخير عشان الجمهور مش هيرضي ب كده
وتقدري ترجعي ل اصل الرواية و هتعرفي أنا قصدي ايه

• عجبني
السوال الثانى ايه اللى يمنعك تتجوزها رسمى طالما فى حب وايه المانع انه تخلف منك والاهم امها واهلها رايهم ايه فى الموضوع ده الاهم والاصعب لو مت او هى ماتت وضعك ايه معاها هتقول ايه على فكرة هى ساعة ويتبعها ندم ارجو الرد
واقرب مثال دكتورة الهرم اللى رمت نفسها من الدور التاسع لما السكان اتلمو عليها لان واحد كان بيجيلها باستمرار
والبنت بتاعة بنها اللى ماتت ورموها على الدائرى الاقليمى فى شنطة سفر لكن لو مراتك الامر هيختلف
الموضوع للمناقشة طالما هلى اللى صرحت بالكتابة

للأسف دي احكام ومنقدرش نطلقها علي حد عشان كل شخص وله ظروفه .

اولا صاحب الموضوع عاوز رد علي مسألة مش ليه مش هيتجوزو ولا علاقتهم صح ولا غلط الفكرة كلها من الموضوع سؤال وإجابة مش ذكر حوادث وقضايا وظروف مشابه بكوارث .

• عجبني
التفاعلات: الجعرانة وسطيف وسكاكة
طيب فين المشكله يامدير
انا شايف ان الموضوع لحد دلوقتي مافيش فيه غير فضح علاقه المفروض انها سريه

• الموضوع ده يدعو للتفكير
طيب فين المشكله يامدير
انا شايف ان الموضوع لحد دلوقتي مافيش فيه غير فضح علاقه المفروض انها سريه
المشكلة أن صاحب المشكله شايف أن الحب ده حقيقي ولا عشان في علاقه كامله طبيعي يكون في الإحساس ده شبيه بالحب .

ونا لو شفت الكومنت من الأول أول رأس الموضوع بناء علي طلب من صاحبه مش فضح .

وشكراً علي مرورك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%