NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متحرش تويتر

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تقدر تتكلم عن ميولك الخفيه الي محدش يعرف عنها حاجة
انجذابك لحاجه معينه ؟
نفسك تعمل / ي ايه ؟
نفسك يتعملك ايه ؟
------
انا هبدأ بنفسي
انا متحرش ومش مكسوف
الكل فاكر اني زي ابو لمونه بطلع احك زوبري واجري او اخطف لمسه واطير
لاكن دا مش اسلوبي خالص
انا صياد بصطاد الست ال عيونها وشكلها ولبسها يقولو انها ممكن تتجاوب معايا وببدا الكلام ونظرات ولمسات لحد ما تضعف وياتروح معايا يا يقتصر علي قعدتنا وتنتهي متعتنا وكل واحد يروح مكان ما جه
او بتفضل متمسكه لاخر لحظه وانا من ناحيتي بحترم رغبتها وعمري ما استمريت مع واحده غصب عنها
تنتهي بكلام تليفون بس او محادثه شات
مجال شغلي بدخل بيوت كتير وبيتقفل عليا ابواب كتير وما ادراكم لو وقعت مع واحده تعبانه ومن اول كلمتين بتسلم كل اسلحتها

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf، مدام دعاء و زبارتكوس
اختيارك للواحدة اللى ممكن هى تتجاوب معاك .. دا محتاج خبرة كبيرة واحتراف .. ومش أى حد يقدر يعمل كدة .. احترمتك لما قولت انك مش بتستمر مع واحدة غصب عنها ..
بالنسبالى عندى ميول سادية .. وزيك بقدر اختار الواحدة اللى ممكن تتجاوب معايا وهى أصلا من جواها بيكون عندها ميول ماسوخية .. مش بفرض ميولى على حد وبحترم مشاعرها لو هيا مش بتقبل كده

• أتفق
التفاعلات: متحرش تويتر
اختيارك للواحدة اللى ممكن هى تتجاوب معاك .. دا محتاج خبرة كبيرة واحتراف .. ومش أى حد يقدر يعمل كدة .. احترمتك لما قولت انك مش بتستمر مع واحدة غصب عنها ..
بالنسبالى عندى ميول سادية .. وزيك بقدر اختار الواحدة اللى ممكن تتجاوب معايا وهى أصلا من جواها بيكون عندها ميول ماسوخية .. مش بفرض ميولى على حد وبحترم مشاعرها لو هيا مش بتقبل كده
عندي نفس ميولك بتحضر لما بتكون هي عايزه كدا بس

• عجبني
التفاعلات: زبارتكوس
انجذابك لحاجه معينه ؟
نفسك تعمل / ي ايه ؟
نفسك يتعملك ايه ؟
------
انا هبدأ بنفسي
انا متحرش ومش مكسوف
لاكن دا مش اسلوبي خالص
انا صياد بصطاد الست ال عيونها وشكلها ولبسها يقولو انها ممكن تتجاوب معايا وببدا الكلام ونظرات ولمسات لحد ما تضعف وياتروح معايا يا يقتصر علي قعدتنا وتنتهي متعتنا وكل واحد يروح مكان ما جه
او بتفضل متمسكه لاخر لحظه وانا من ناحيتي بحترم رغبتها وعمري ما استمريت مع واحده غصب عنها
مجال شغلي بدخل بيوت كتير وبيتقفل عليا ابواب كتير وما ادراكم لو وقعت مع واحده تعبانه ومن اول كلمتين بتسلم كل اسلحتها

ميولي غريبه ااني ابقي رومانسي و حنين و برزع و بفعص و بشتم كله في وقت واحد. بس انا مش جرئ زيك او زي زبرتجيه المنتدي عشان لما تلمح بنت او ست هايجه و تعرف تقتحم شخصيتها و تتمتع بجسمها عاوزه جراءه و شجاعه.

• عجبني
التفاعلات: عفريت21، متحرش تويتر و نينص٢
تمام ممكن أجاوب شوف انا من مستوى عالى الحمد للة و اعرف ناس
مستواهم عالى اوى و ساكنين فى فيلال و يعرفو واحدة شيميل لبنانية فى
الاول افتكرتها بنت لاكن طلعت شيميل و زى القمر و اعجبت بيا و عاوزة تمارس معايا
انا رفضت طبعا حتى لو كانت ست لانى عاوز اعمل كدا مع اللى هتجوزها
عشان مدمنش الجنس المهم بقى انا بعد معرفت و قالتلى و رفضتها بعدها كدا
ابتديت اتفرج على افلام شيميل لواحدة شبها و انجزب للموضوع دا
(طبعا انا انام معاها مش هى)
بس اعدت حوالى 3 شهور افكر فى الموضوع بس راح واحدة واحدة و دا كان من سنة 2021

• عجبني
انا بنجذب للستات الكبيرة المهتمين بنفسهم .. احلى مرة في حياتي كانت مع واحدة اكبر مني ب 17 سنه و ادمنتها عشان كانت فهماني اكتر من نفسي و عارفة تبسطني ازاي لكن هي بطلت و انا دلوقتي محتاس مش لاقي واحدة زيها خالص

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بعشق الجنس بجميع الأوضاع

• عجبني
انجذابك لحاجه معينه ؟
نفسك تعمل / ي ايه ؟
نفسك يتعملك ايه ؟
------
انا هبدأ بنفسي
انا متحرش ومش مكسوف
لاكن دا مش اسلوبي خالص
انا بحب لعب الادوار وهاد مش ممكن اعمله لانه اللي متوفر عندي ما يتكلموا عربي !

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%