NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في مصر بجد احنا محتاجين اننا نعمل ثقافه جنسيه عشان حرفيا الثقافه والطرق اللي موجوده اغلبها مشوه والشباب عشان اغلبيته مبيعملش حاجه ف فعلا بيبقي عندهم اعتقادات غلط
محتاجين اننا نعمل هنا ثقافه جنسيه تعلم الناس ب افضل طريقه

• عجبني
التفاعلات: حموده الوحش, 卍 فرعون卍, round trip to org و 7 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معلش يعنى احنا عندنا الثقافه العامه مضروبه بالنووى
ومفيش وعى عام او خاص وسياسة التقليد الاعمى هيا الى ممشيه الموضوع
تيجى انت تقولى عايزين ننهض بالثقافه الجنسيه
انت راجل طيب صحيح

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: karama, Shylad91, S A R A H و 3 آخرين
معلش يعنى احنا عندنا الثقافه العامه مضروبه بالنووى
ومفيش وعى عام او خاص وسياسة التقليد الاعمى هيا الى ممشيه الموضوع
تيجى انت تقولى عايزين ننهض بالثقافه الجنسيه
انت راجل طيب صحيح
مهو مجموعه من الناس اللي خبرتهم عاليه زينا احنا اللي هنعمل ده ايه المشكله عيزين نحسن النسل

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
مهو مجموعه من الناس اللي خبرتهم عاليه زينا احنا اللي هنعمل ده ايه المشكله عيزين نحسن النسل
لا ياعم انا اتفهه من كدا بكتير
دا انا علشان فى منتدى جنسى ويادوب بحكى تجاربى بحريه شويه اتقالى عاليا عاهره وشرموطه وفاتحه رجلى سبيل وغيرو
الى عايز يغير يغير مع نفسو انا كفيله بنفسى وبس

• حبيته
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Casper.، الصقر_الجارح و majidaaaa
لا ياعم انا اتفهه من كدا بكتير
دا انا علشان فى منتدى جنسى ويادوب بحكى تجاربى بحريه شويه اتقالى عاليا عاهره وشرموطه وفاتحه رجلى سبيل وغيرو
الى عايز يغير يغير مع نفسو انا كفيله بنفسى وبس
مين الي قال عليكي كده بصي كل واحد بيبص بطريقه مختلفه هو يبقي لو ب كذا علاقه شرموط بقي الست زي الراجل علي فكره

• عجبني
التفاعلات: الليدى دجاجه
في مصر بجد احنا محتاجين اننا نعمل ثقافه جنسيه عشان حرفيا الثقافه والطرق اللي موجوده اغلبها مشوه والشباب عشان اغلبيته مبيعملش حاجه ف فعلا بيبقي عندهم اعتقادات غلط
اعتقد انها هتكوون فكره غير مقبوله في الووطن العربيه
بسبب العادات و التقاليد الي اتربينا عليها واتعودنا عليها

• أتفق
التفاعلات: S A R A H و الليدى دجاجه
كلامك صح جدا جدا 👍
على فكرة حتى اللي بيعمل و ليمارس ممكن يكون ماعندوش ثقافة جنسية
أنا لما دخلت المنتدى هنا لقيت نفسي ولا عندي اي معلومة عن حاجات كتير جدا من الاخر كدا بلح 😁
👍

• عجبني
في مصر محتاجين ثقافة في كل حاجه

• عجبني
احنا فعلا محتاجين وفيه صفحات على الانستا وتوتير بتتكلم فى الثقافه الجنسيه بحريه شويتين
ولكن يبقى الموضوع شبه مستحيل بسبب سوء الاوضاع المعيشيه الحاليه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: S A R A H، الصقر_الجارح و مصطفى مصطفى
حاول تحط كادر تعليمى ( اساتذة ) تعلم مش تعلى نفسها ع حساب الطلبة
ابدا من التعليم من اول سنة اولى ابتدائى.. وعلم ور.بى ( تربية ) كل الاجيال الى جاية من بعدهم.. هايبقى عندك مجتمع مثقف
بعدها تعالى نتكلم عن الثقافة الجنسية ف المجتمع
ياعم واحد ماشى بعربية عكس اتجاه.. قلتله عشان انبهه. قام شتمنى.. تقولى ثقافة بس ياراجل
لعنت سلسفين اهله

انت فى مجتمع شرقة مش هيقبل بتدول وتعليم الثقافه الجنسيه عادى كده

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح
يعنى ايه ثقافة جنسية تقصد ايه
انك تعرف الشباب كيفية الاداء و ايه الى بيتم و حاجات عن الصحة الجنسية و الخصوبة و كدة

و لا تقصد التحول و المثلية و الجنس الجماعى و العلاقات خارج الاطار
اى ثقافة الى الشباب حيتعلموها

هو انت عندك ثقافة اصلا ف اي حاجة عشان تدور علي الثقافة الجنسية وتعدلها؟
ما كده كده كل الثقافات بايظة
فيه ثقافات اهم بكتير من الثقافة الجنسية محتاجة تتعدل الاول

مبقاش حد مش عارف كلو عارف كل حاجة

بص يا باشا خليك واقعي احنا اصلا ماعندناش ثقافة عامة ولا ثقافة الاختلاف. فزاي هيبقه عندنا ثقافة جنسية وبعدين احنا كمعتمع عقولنا مش هتستوعب الكلام ده
يعني اي واحدة هتدخل تعلق اصلا هيتهموها انها شرموطة وهيدخلولها الخاص يبعتولها صور ازبارهم تقولي ثقافة جنسية .. يا راجل كبر مخك 😂😂😂

بص يا باشا خليك واقعي احنا اصلا ماعندناش ثقافة عامة ولا ثقافة الاختلاف. فزاي هيبقه عندنا ثقافة جنسية وبعدين احنا كمعتمع عقولنا مش هتستوعب الكلام ده
يعني اي واحدة هتدخل تعلق اصلا هيتهموها انها شرموطة وهيدخلولها الخاص يبعتولها صور ازبارهم تقولي ثقافة جنسية .. يا راجل كبر مخك 😂😂😂
طب طلما احنا كلنا عارفين ان المجتمع معتوه والكلام ده كله ليه بقي منعملش احنا منعملش مجتمع سليم اكتر وثقافه عاديه وجنسيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%