NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكتر سنه اعتمدت فيها علي نفسي علشان انا دفعه الكورونا تعبت فيها لوحدي ومكنتش بنزل دروس السنه دي خلتني اشوف حاجات مكنتش اعرف انها موجوده فيا او اقدر اعملها طلعت فيها كل طاقتي حرفيا وبمجهود شخصي ودخلت الامتحانات وانا مقرر اني حتي لو هسقط فانا مش هغش انا عايز افرح بتعبي طول السنه وطبعا الحكايه عمرها ما كملت للاخر نموذجيه جبت 87 علمي علوم بس كنت مبسوط علشان دا مجهودي كل درجه تعبت فيها ودخلت زراعه وربنا كرمني اكبر كرم في الكليه وفي حياتي دلوقتي علشان قررت بس اني ابني لنفسي مستقبل شريف وبمجهودي بدون سرقه ولا غش
الاعتماد علي النفس دا مريح اوي وبالذات لما تنجح بتحس بلذه النجاح اكتر ما تغش وتنجح وتجيب درجه عاليه

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: MADAM SOSO و Omar Tamer
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: mondy_2
ادعولى ب**** عليكم خلاص الرحلة خلصت فاضل كام يوم واحدد هعيش مع اهلى ولا فى الشارع ولا ارمى نفسى من البلكونة
صدقني مش سنه الي تخليك تعمل كدا منا برضو في نفس السنه بس انت كدا بتزعل الناس منك وبتزعل اهلك عليك

احكولنا تجاربكم في السنه دي
كنتو داخلين امتحان الماده مذكرينها ولا لا
وعملتو اي يوم النتيجه وجبتو كام​
كنت صنايع

• بيضحكني
التفاعلات: Salma 🤍
كنت من الاوائل ف الدفعه كنت بحل ف كل ماده اكتر من كتابين كنت اول جيل تجارب نظام تعيس جبت 62% وناس مكننش بتفتح الكتاب حابت اعلي مني

• محزن
التفاعلات: Salma 🤍
صدقني مش سنه الي تخليك تعمل كدا منا برضو في نفس السنه بس انت كدا بتزعل الناس منك وبتزعل اهلك عليك
مش بزعل حد بصى انتى متعرفيش حياتى كانت عاملة ازاى مع اهلى حياتى كانت ماشية انى الطفل المبيقولش لا على اى حاجة بتطلب منو ودايما مش حابب يزعل حد فدا اثر على حياتى وشخصيتى لما حاولت اخد قرارات لنفسى فخلاص خدت مبدأ العايز يزعل يزعل مش فارق معايا دى حياتى وانا الاتحكم فيها مش اهلى

مش مستاهله يخويا يوم النتيجه هتعرف قد اي هما حاسين بيك ومقدرين موقفك مع انهم كان نفسهم ف حاجه احلي اكيد بس هيرضوا ومش هيبينوا دا ليك مهما كانت نتيجتك طالما عرفوا انك تعبت
مش هيحسو بحاجة غير انهم هيقولو دا الشمت الناس فينا

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
فاكر قوي الايام دي ذاكرت ف تانيه ثانوي كانت ٢٠١٠ احمد ذكي بدر و ذاكرات كتير فشخ و لبست ف الاخر جبت ٩٢ ٪
جيت ف سنه تالته قولت و **** ما انا مذاكر و قضيتها كل حاجه جبت فيها ٩٨.٥
كانت احلي ايام الواحد عمري ما خوفت من امتحان عايشها كده
و دخلت الجامعه ة اتخرجت بقالي ٧ سنين اهو و كله بيعدي

نيك سنه نيك كلها

السنه اللي فاتت كنت داخل كل ماده وانا فاشخها مذاكره وحل كذا كتاب ومذكره مدرسين مشهورين والنتيجه ظهرت صحابي اللي جالل زيهم كانو جايبين فوق ال 90% بفتح الموقع وفرحان لقيتني جايب 60% مش عارف اي اللي حصل بس هو نصيب تقريبا الورق اتسرق علشان روحت الكنترول ملقتش ورقي ومحدش اتصرف بس المهم اني عملت اللي عليا واكيد هلاقي ده بعدين

الاعتماد علي النفس دا مريح اوي وبالذات لما تنجح بتحس بلذه النجاح اكتر ما تغش وتنجح وتجيب درجه عاليه
دا فعلا بجد ودا حسيته في الكليه اكتر الاعتماد علي النفس فعلا حاجه حلوه احساس مريح وانت قاعد بتحل وانت مش محتاج حاجه من حد وبتحل كويس وتجيب تقدير النجاح طعمه حلو ويتساهل التعب

مش بزعل حد بصى انتى متعرفيش حياتى كانت عاملة ازاى مع اهلى حياتى كانت ماشية انى الطفل المبيقولش لا على اى حاجة بتطلب منو ودايما مش حابب يزعل حد فدا اثر على حياتى وشخصيتى لما حاولت اخد قرارات لنفسى فخلاص خدت مبدأ العايز يزعل يزعل مش فارق معايا دى حياتى وانا الاتحكم فيها مش اهلى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%